-
Έχω ένα πρόβλημα ότι στην τέρμα αριστερή στροφή βρίσκει το λάστιχο μέσα στο θόλο..(Rover200) Τυχαία παρακολουθώντας μια συζήτηση σε αγγλικό forum, ένα παλικάρι έλυσε το πρόβλημα με χρήση αποστατών 3mm..
Ξέρει κανένας που μπορούμε να βρούμε?
Πόσο κάνουν?
Αν είναι απαραίτητο να είναι για συγκεκριμένο αυτοκίνητο η είναι ok και το universal..
Και αν πρέπει να έχει κάποια συγκεκριμένα τεχνικά χαρακτηριστικά (για αντοχές, ανοχές κλπ)?!?
Επικάλυψη με κάποιο συστατικό (ψευδάργυρο) ή κάτι τέτοιο (ανοδειωμένο)!?
υπάρχει διαφορά αν κάποιος έχει πάρει aftermarket ή έχει φτιάξει σε κάποιο μηχανουργείο.. !?
btw 4x100 είναι το καρέ μου -
Έχω ένα πρόβλημα ότι στην τέρμα αριστερή στροφή βρίσκει το λάστιχο μέσα στο θόλο..(Rover200) Τυχαία παρακολουθώντας μια συζήτηση σε αγγλικό forum, ένα παλικάρι έλυσε το πρόβλημα με χρήση αποστατών 3mm..
Ξέρει κανένας που μπορούμε να βρούμε?
Πόσο κάνουν?
Αν είναι απαραίτητο να είναι για συγκεκριμένο αυτοκίνητο η είναι ok και το universal..
Και αν πρέπει να έχει κάποια συγκεκριμένα τεχνικά χαρακτηριστικά (για αντοχές, ανοχές κλπ)?!?
Επικάλυψη με κάποιο συστατικό (ψευδάργυρο) ή κάτι τέτοιο (ανοδειωμένο)!?
υπάρχει διαφορά αν κάποιος έχει πάρει aftermarket ή έχει φτιάξει σε κάποιο μηχανουργείο.. !?
btw 4x100 είναι το καρέ μου -
Έχω ένα πρόβλημα ότι στην τέρμα αριστερή στροφή βρίσκει το λάστιχο μέσα στο θόλο..(Rover200) Τυχαία παρακολουθώντας μια συζήτηση σε αγγλικό forum, ένα παλικάρι έλυσε το πρόβλημα με χρήση αποστατών 3mm..
Ξέρει κανένας που μπορούμε να βρούμε?
Πόσο κάνουν?
Αν είναι απαραίτητο να είναι για συγκεκριμένο αυτοκίνητο η είναι ok και το universal..
Και αν πρέπει να έχει κάποια συγκεκριμένα τεχνικά χαρακτηριστικά (για αντοχές, ανοχές κλπ)?!?
Επικάλυψη με κάποιο συστατικό (ψευδάργυρο) ή κάτι τέτοιο (ανοδειωμένο)!?
υπάρχει διαφορά αν κάποιος έχει πάρει aftermarket ή έχει φτιάξει σε κάποιο μηχανουργείο.. !?
btw 4x100 είναι το καρέ μου -
Θα σου έλεγα ΟΧΙ universal. Όσοι universal έχω δει είναι απλά ένα δισκάκι που παρεμβάλεται μεταξύ πλήμνης και ζάντας. Αντίθετα οι hubcentric αποστάτες έχουν 'πατούρα' που εφαρμόζει ακριβώς στη ζάντα του αυτοκινήτου. Φαντάζομαι πως έτσι δεν θα υπάρχουν περίεργες/επιζήμιες φορτίσεις στο όλο σύστημα.
Αδυνατώ να καταλάβω πως σε ένα μηχανουργείο θα φτιαχτεί σωστός, hubcentric αποστάτης. Αν έχω καταλάβει καλά, αυτό που γίνεται μερικές φορές, είναι να παίρνεις έναν αποστάτη και να τον τορνάρεις μέχρι να έρθει στο πάχος που θες. Πχ. να πάρεις εναν των 5mm και να τον τορνάρεις ώστε να γίνει 3mm.
Εδώ βρήκα ότι η H&R έχει ό,τι αποστάτη θες:
http://www.h-r.com/index.php?inhalt=pro ... sprache=en
Απλά δεν έχω ιδεά ποιός είναι ο αντιπρόσωπός της στην Ελλάδα. Είναι δυνατόν να μην έχει αντιπροσώπους ολόκληρο site...
Αν ξέρει κανείς για να μας βοηθήσει...Επίσης έχει και η FK:
http://www.performancealloys.com/alloy_ ... pacers.aspόπως και άλλες γνωστές εταιρίες όπως η omp κλπ.
Το 4*100 είναι το πιο 'εύκολο' καρέ πάντως.
Αν λέω κάτι λάθος, διορθώστε, γιατί στα παραπάνω κατέληξα από ψάξιμο στο internet.
-
Σωστό σε βρίσκω Χάρη
-
Ο Χαρης ασχολείται καιρο με το θέμα
Λέτε να ρωτούσα τον Κυρλαγκίτση που δουλεύει μόνο τα ελατηρια της H&R στο μαγαζι του,μηπως μπορει να φερει συγκεκριμένους αποστατες;
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Ο Χαρης ασχολείται καιρο με το θέμαΛέτε να ρωτούσα τον Κυρλαγκίτση που δουλεύει μόνο τα ελατηρια της H&R στο μαγαζι του,μηπως μπορει να φερει συγκεκριμένους αποστατες;
ΝΑΙ
Μέχρι και κωδικό έχω βρει, αλλά θέλω βοήθεια με τα μπουλόνια.
-
Με τα μπουλόνια τι πρόβλημα έχεις;Ειναι κοντα τα παλιά σου;
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Με τα μπουλόνια τι πρόβλημα έχεις;Ειναι κοντα τα παλιά σου;Είναι δυνατόν να μπουν αποστάτες και να ΜΗ χρειάζονται μακρύτερα μπουλόνια;
-
και μένα με 3mm οριακά γλυτώνω να μην αλλάξω μπουζώνια..παραπάνω δε ξέρω τι γίνεται..
αυτοί εδώ να υποθέσω ότι δε σας λένε και πολλά ε..?
-
Ο χρήστης nikolas-rover200 έγραψε:
αυτοί εδώ να υποθέσω ότι δε σας λένε και πολλά ε..?
Ναι, είναι αυτοί που λέμε να ΜΗ πάρεις.
-
Ρωτήστε και στον Κερασίδη στην Μαργαροπούλου, πίσω από τον ΟΣΕ. Εγώ αυτουνού φοράω, τους wolfrace που είναι με αφαλό και από ελαφρύ κράμα αλουμινίου, όχι τους σιδερένιους που είναι τούβλα...
-
πόσο σου κόστισαν?
-
70
-
10mm 15mm!!! για μένα που θέλω μόνο 3mm!!??
-
Για 3 χιλ χτύπα το θόλο. Μάλλον δεν είναι μόνο 3.
-
όταν παλικάρι με το ίδιο αυτοκίνητο, ίδια ζαντολάστιχα έχει το ίδιο πρόβλημα (Αγγλία) και βρίσκει λύση με 3mm ακριβώς καλά δεν κάνω και ελπίζω..?
-
Οι αποστάτες κάτω από 5 χιλιοστά, δεν έχουν αφαλό να πιάσουν την ζάντα και να την κεντράρουν σωστά, οπότε μπορεί να αποκτήσεις τρέμουλο στο τιμόνι από έκκεντρη τοποθέτηση. Δοκίμασε πάντως, μπορεί να είσαι τυχερός και να κάτσει σωστά...
-
λοιπόν..η σπαζοκεφαλιά γίνεται ακόμα πιο σύνθετη..μιλώντας με το μηχανικό μου, μου πρότεινε αντί να πάω για αποστάτες που θα αλλάξει τη γεωμετρία έστω και κατά 3mm σε κάθε ρόδα.. να ψαχτώ να αλλάξω λίγο το κάστερ..τι λέτε? καμιά ιδέα?
-
Ο χρήστης nikolas-rover200 έγραψε:
λοιπόν..η σπαζοκεφαλιά γίνεται ακόμα πιο σύνθετη..μιλώντας με το μηχανικό μου, μου πρότεινε αντί να πάω για αποστάτες που θα αλλάξει τη γεωμετρία έστω και κατά 3mm σε κάθε ρόδα.. να ψαχτώ να αλλάξω λίγο το κάστερ..τι λέτε? καμιά ιδέα?Μηπως σου ειπε το καμπερ;;;
Αλλα νομιζω, αν δεν κανω λαθος πως δεν εχει καμια σχεση το καμπερ, αυτο που εχει σχεση με τους αποστατες ειναι το offset των ζαντων που λεμε.
Αποστάτες..