-
================================================
http://ww w.topgear.com/blogs/planettopgear/024-cant-get-no-satisfaction/Αφιερωμενο στην Ελληνικη νοοτροπια...
-
================================================
http://ww w.topgear.com/blogs/planettopgear/024-cant-get-no-satisfaction/Αφιερωμενο στην Ελληνικη νοοτροπια...
-
================================================
http://ww w.topgear.com/blogs/planettopgear/024-cant-get-no-satisfaction/Αφιερωμενο στην Ελληνικη νοοτροπια...
-
Διόρθωσα λίγο το link...
http://www.topgear.com/blogs/planettopg ... isfaction/ -
(Some 450,000 vehicles, all between three and nine years old, from 33 manufacturers, were surveyed across the US and UK...)
τους ξεφτίλες...την χόντα 23η... σικέ είναι η έρευνα...
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Διόρθωσα λίγο το link...
http://www.topgear.com/blogs/planettopg ... isfaction/To εγραψα επιτηδες ετσι γιατι δεν ηξερα μηπως υπαρχει προβλημα με τους κανονισμους για τα links...
-
Προσέξτε λίγο και τα σχόλια:
*I drive a £30,000 Audi, and as such, my expectation is high. I will shortly be claiming under warranty for a door handle that feels loose compared to the others, a centre armrest that rattles occasionally, and a piece of door trim that has faded slightly in the sun. None of these are important, and had I spent a third as much on a Kia, they would be acceptable.
The end result is that owners of entry-level cars are happy with their purchases, and don't claim under warranty, while owners of prestigious marques such as Porsche, BMW, Audi and Mercedes long for what they have paid for - perfection.*
Όσο πιο χοντρά τα σκας, τόσο πιο απαιτητικός είσαι... Σιγά μην πας στην αντιπροσωπεία αν ...τρίζει λίγο το Atos σου!
Επίσης...
*The Warranty Direct figures only compare cars from three to nine years old. My nearly three-year-old Mazda 3 has suffered a catalogue of problems with the alloy wheels, the xenon headlights and the airbag sensors - and the customer se1rvice from the dealer has been patchy at times.However, if I was to believe the results of this recent survey, my car should be much more reliable from now on! *
Τα κλασσικά 'λεμόνια', θα βγάλουν τα προβλήματα από την αρχή... Μια σωστή αντιπροσωπεία θα τα διορθώσει και το αυτοκίνητο θα γίνει αξιόπιστο από κει και μετά... Η έρευνα καλύπτει τα έτη 3 εως 9... Επομένως η παρούσα λίστα επηρεάζεται πάρα πολύ και από το After Sales της κάθε εταιρείας και από το κατα πόσον λύνονται τα προβλήματα όσο τα αυτοκίνητα είναι καινούρια... Πχ στην Ελλάδα η Toyota έχει λογικά καλύτερο after sales επομενως λογικά στην αντίστοιχη έρευνα θα ήταν υψηλότερα αν γινόταν στην Ελλάδα...
Το συμπέρασμα είναι πως κατασκευαστές με 'ζημιάρικο' παρελθόν έχουν κάνει πρόοδο (αυτό το λένε πολλές έρευνες , επομένως λογικά ισχύει...) ενώ κάποιοι άλλοι κύρους δυστυχώς στην προσπάθειά τους να δώσουν το κάτι παραπάνω στον πελάτη (μπιμπλίκια και άλλα.... ) έχασαν την πατροπαράδοτη αξιοπιστία τους... Κλασικά παραδείγματα η Mercedes και η Audi...
Οι ασιάτες είναι σαφώς πιο αξιόπιστοι (ειδικά Honda, Mazda φαίνεται δεν κάνουν εκπτώσεις...ενώ και οι κορεάτες είναι πολύ καλά, αλλά εχουν και πιο απλά αυτοκίνητα όπως και ας πούμε πιο απλή πελατεία...), αλλά πλην Lexus δεν έχουν επαφή με το κάτι παραπάνω σε πολυτέλεια , άνεση κλπ κλπ... Θέλω να πω, ακόμη και αν το Picanto ήταν μακράν πιο αξιόπιστο από την Ε-klasse , δεν νομίζω πως θα κέρδιζε κάποιον αγοραστή της! Το ίδιο θα ίσχυει και για ...ανοσιουργήματα τύπου Magentis, Sonata κλπ κλπ...
-
To back testing εν έτη 2007 πρέπει να επηρεάζει ελάχιστα την επιλογή αυτοκινήτου!!!!
Μπορεί ο αμερικάνος που πήρε Toyota από την Ιαπωνία να είνα χαρούμενος και ο έλληνας με Toyota από Τουρκία να κλαίει!!!!! Ό έλληνας είναι στο 3σ της κατανομής αλλά τα αποτελέσματα λένε ότι είναι χαρούμενος!!!!!
Οι κλαμμένοι με RX-8 θα χαλάσουν τα αποτελέσμτα μετά απο πόσα χρόνια??? -
[quote='spyros.sτους ξεφτίλες...την χόντα 23η... σικέ είναι η έρευνα... [/quote]
Mipws ennoeis ti VW?
Giati i Honda einai 2nd kai i VW 23... -
Ο χρήστης Νεκταριος έγραψε:
[quote='spyros.sτους ξεφτίλες...την χόντα 23η... σικέ είναι η έρευνα...Mipws ennoeis ti VW?
Giati i Honda einai 2nd kai i VW 23...[/quote]...έχεις δίκιο...αλλού πήγαινε αυτό...
Η 23η θέση είναι τέτοια διότι δεν είχαν ακόμα κατασκευάσει τον tsi...τώρα είναι σίγουρα καλύτεροι... -
Ειδικά το bottom 10
23 Volkswagen 31.44%
24 Jaguar 32.05%
25 Skoda 32.12%
26 Chrysler 34.90%
27 Audi 36.74%
28 Seat 36.87%
29 Renault 36.87%
30 Alfa Romeo 39.13%
31 Saab 41.59%
32 Land Rover 44.21%
33 Jeep 46.36%Περιέχει όλο το VAG group. Πολύ πιο εντυπωσιακό είναι το πολύ κακό αποτέλεσμα της Saab. Για την AR είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι το φτωχό πλην τίμιο ΦΙΑΤ είναι 2 φορές πιο αξιόπιστο από την AR είναι εντυπωσιακό (και πιο αξιόπιστο από BMW και ΜΕΡC...).
Για τη HONDA και τη MAZDA απλά thumbs up. Για την Toyota απλά πληρώνει τη παραγωγή στη Ευρώπη....
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Ειδικά το bottom 1023 Volkswagen 31.44%
24 Jaguar 32.05%
25 Skoda 32.12%
26 Chrysler 34.90%
27 Audi 36.74%
28 Seat 36.87%
29 Renault 36.87%
30 Alfa Romeo 39.13%
31 Saab 41.59%
32 Land Rover 44.21%
33 Jeep 46.36%Περιέχει όλο το VAG group. Πολύ πιο εντυπωσιακό είναι το πολύ κακό αποτέλεσμα της Saab. Για την AR είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι το φτωχό πλην τίμιο ΦΙΑΤ είναι 2 φορές πιο αξιόπιστο από την AR είναι εντυπωσιακό (και πιο αξιόπιστο από BMW και ΜΕΡC...).
Για τη HONDA και τη MAZDA απλά thumbs up. Για την Toyota απλά πληρώνει τη παραγωγή στη Ευρώπη....
+1 σε όλα
-
''First, Ford. It ranks 14th out of 33, so a smidge better than middling, with a score of 26.76%. Surely, Ford can learn something from Mazda, a company it has a controlling stake in?
The 4% grouping between 10th (Citroen, 25.98%)) and Mercedes (20th, 29.90%) is fairly tight, and of the big non-Asian manufacturers, Ford is the leader, but it really needs to get up into the top 10 to get things moving again and write off that multi-billion dollar debt. Preferably closer to 15% than 20%. The cars are well made, so it's not out of the question.''
Πλάκα μας κάνουν;Είναι καλοφτιαγμένα αυτοκίνητα τα Ford;
-
Ο χρήστης athanasios έγραψε:
''First, Ford. It ranks 14th out of 33, so a smidge better than middling, with a score of 26.76%. Surely, Ford can learn something from Mazda, a company it has a controlling stake in?The 4% grouping between 10th (Citroen, 25.98%)) and Mercedes (20th, 29.90%) is fairly tight, and of the big non-Asian manufacturers, Ford is the leader, but it really needs to get up into the top 10 to get things moving again and write off that multi-billion dollar debt. Preferably closer to 15% than 20%. The cars are well made, so it's not out of the question.''
Πλάκα μας κάνουν;Είναι καλοφτιαγμένα αυτοκίνητα τα Ford;
Αυτοί δεν πήραν Maverick με σκουριά!!!!!!!!!
-
10η η Citroen....pas mal pas mal!
{edit}
As a former mechanic, I tell you that this survey is a load of complete rubbish!! For example, Citroen and Peugeot more reliable then an Audi, Porsche, Jaguar or even bloody Ford! I don't think so!!!! lol
Cliff... ....
έτσι!
-
Μόλις τέταρτη η Mitsu.
Στημένο είναι. Έπρεπε να το καταλάβω, ειδικά όταν αυτοκίνητα εταιρειών που δεν χαλάνε είναι στη τελευταία δεκάδα. -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
10η η Citroen....pas mal pas mal!η πρώτη ευρωπαία...!
Το 9 προηγείται του 10.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
10η η Citroen....pas mal pas mal!
η πρώτη ευρωπαία...!
Το 9 προηγείται του 10.
αλλά πάλι πολύ καλό το αποτέλεσμα.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
10η η Citroen....pas mal pas mal!
η πρώτη ευρωπαία...!
Το 9 προηγείται του 10.
Μικρή η διαφορά Δημήτρη. Οι Ευρωπαίοι μάλλον κάτι πρέπει να αλλάξουν και ίσως άμεσα, για να ξανακάνουν το καλό όνομα στον τομέα της 'αξιοπιστίας'.
Όταν στα 10 πρώτα έχουν μόνο δύο εκπροσώπους ... . -
Ο χρήστης Kid έγραψε:
10η η Citroen....pas mal pas mal!
η πρώτη ευρωπαία...!Το 9 προηγείται του 10.
Eρευνα αξιοπιστιας Κατασκευαστων...