-
Καλησπέρα!
Στο εξωτερικό τουλάχιστον υπάρχει μια μέθοδος τορναρίσματος των δισκόφρενων χωρίς να χρειάζεται να ξεμονταριστούν από το αυτοκίνητο.
Το μηχάνημα λέγεται: brake lathe-on vehicle (http://www.freepatentsonline.com/565315 ... ht=5279192)Επειδή οι δίσκοι μου χρειάζονται τορνάρισμα (ώστε να αποφύγω την αντικατάστασή τους αφού ακόμη είναι αρκετά εντός specs) ψάχνω αν υπάρχει κανείς στη Θεσσαλονίκη που να κάνει την παραπάνω δουλειά.
Για το 'σύστημα' αυτό διάβασα για πρώτη φορά στο service manual (του ΜΧ-5).
Υ.Γ. Αντικαθιστώντας τους δίσκους, προφανώς πρέπει να αλλαχθούν ως ζεγάρι. Σωστά?
-
Καλησπέρα!
Στο εξωτερικό τουλάχιστον υπάρχει μια μέθοδος τορναρίσματος των δισκόφρενων χωρίς να χρειάζεται να ξεμονταριστούν από το αυτοκίνητο.
Το μηχάνημα λέγεται: brake lathe-on vehicle (http://www.freepatentsonline.com/565315 ... ht=5279192)Επειδή οι δίσκοι μου χρειάζονται τορνάρισμα (ώστε να αποφύγω την αντικατάστασή τους αφού ακόμη είναι αρκετά εντός specs) ψάχνω αν υπάρχει κανείς στη Θεσσαλονίκη που να κάνει την παραπάνω δουλειά.
Για το 'σύστημα' αυτό διάβασα για πρώτη φορά στο service manual (του ΜΧ-5).
Υ.Γ. Αντικαθιστώντας τους δίσκους, προφανώς πρέπει να αλλαχθούν ως ζεγάρι. Σωστά?
-
Καλησπέρα!
Στο εξωτερικό τουλάχιστον υπάρχει μια μέθοδος τορναρίσματος των δισκόφρενων χωρίς να χρειάζεται να ξεμονταριστούν από το αυτοκίνητο.
Το μηχάνημα λέγεται: brake lathe-on vehicle (http://www.freepatentsonline.com/565315 ... ht=5279192)Επειδή οι δίσκοι μου χρειάζονται τορνάρισμα (ώστε να αποφύγω την αντικατάστασή τους αφού ακόμη είναι αρκετά εντός specs) ψάχνω αν υπάρχει κανείς στη Θεσσαλονίκη που να κάνει την παραπάνω δουλειά.
Για το 'σύστημα' αυτό διάβασα για πρώτη φορά στο service manual (του ΜΧ-5).
Υ.Γ. Αντικαθιστώντας τους δίσκους, προφανώς πρέπει να αλλαχθούν ως ζεγάρι. Σωστά?
-
Στα περισσότερα αυτοκίνητα οι δίσκοι κρατιούνται στη θέση τους απο τα μπουλόνια των τροχών οπότε είναι πανέυκολο να βγούν. Η μέθοδος που αναφέρεις έχει εξελιχθεί για κάποια μοντέλα αυτοκινήτων που ο δίσκος πάει πακέτο με το ρουλεμάν οπότε βγαίνει δύσκολα. Αν το MX-5 δέν ανήκει σε αυτή την κατηγορία οχημάτων τότε μπορείς να πάς τους δίσκους σου σε οποιονδήποτε μάστορα.
Πάντως πάρε και μία τιμή για καινούριους δίσκους. Ένα σέτ δίσκοι-τακάκια δέν πρέπει να είναι τόσο ακριβό και σίγουρα είναι καλύτερα απο το να τορνάρεις τους παλιούς.
-
Ναι ως Ζευγάρι πωλούνται και είναι υποχρεωτική και η αλλαγή των τακακιών!
Δεν έχω ακούσει κάποιον για δουλειά πάνω στο αυτοκίνητο.Για άλλους που τους πας στο χέρι έχω ακούσει! -
ε καλύτερα να αλλάξεις και τους 2 (αλλιώς μπορεί να σου φρενάρει μόνο ο ένας καλά και να γίνεις ιδιοκτήτης ...οικοπέδου, από τη δημιουργία ροπής), για το σύστημα που λες δεν ξέρω...
Βασικά θέλω να σε ρωτήσω ποιό μιάτα έχεις και στα πόσα σου έβγαλαν πρόβλημα οι δίσκοι?
-
Ο χρήστης miataman έγραψε:
Επειδή οι δίσκοι μου χρειάζονται τορνάρισμαΓιατί χρειάζονται τορνάρισμα; Αν είναι στραβοί άλλαξέ τους.
-
Θα κάνανε δόντι ρε Λεωνίδα.
Φίλε μιάταμαν,οι δίσκοι σου δεν έχουν προστατευτικό πιάτο απο μέσα;Αν έχουν,πώς θα γίνει τορνάρισμα μέσα-έξω πάνω στό αυτοκίνητο;
-
Οι δίσκοι έχουν 22000 χλμ, αλλά φοράω αγωνιστικά τακάκια (κάτι μεταξύ DS2500-3000 όσον αφορά το συντελεστή τριβής και τη θερμοκρασία λειτουργίας).
Βασικά τα τακάκια έλιωσαν σε 7000 χλμ...
Τα μαμά άντεξαν 15000 χλμ (για τα μπροστά μιλάμε πάντα), αλλά είχαν ανάψει 10+ φορές και σε φρενάρισμα απλά καμία σχέση το αυτοκίνητο.
Κι εγώ βέβαια τα 'εκμεταλλεύτικα' διαφορετικά...
Το ΜΧ-5 είναι δίλιτρο έτους και κάτι.Επειδή τα τακάκια πάντα σφύριζαν, δεν έδωσα σημασία στον διαφορετικό θόρυβο και άρπαξε ο δίσκος.
Τα τακάκια τα περιμένω τώρα από Αμερική (Carbotech XP8 - τα επόμενα στην κλίμακα).Αντρέα εμπρός δεν έχουν dust shield. Οι πίσω μόνο έχουν.
-
μμμ... επειδή για να κατάφερες να χαλάσεις δίσκους σε τόσα λίγα χιλίομετρα, σημαίνει πως τα σκίζεις τα φρένα, μήπως θα έπρεπε να βάλεις άφτερμάρκετ δίσκους?? λογικά θα αντέχουν περισσότερο, αλλιώς κάθε χρόνο θα αλλάζεις δίσκους...
-
Οι δίσκοι τλκ τι πρόβλημα έχουν; Νύχι ή στράβωμα;
-
Ο χρήστης miataman έγραψε:
άρπαξε ο δίσκος.Αν έχουν μικρές γρατζουνιές άφησέ τους όπως είναι, μόνο λίγο τρίψιμο με λεπτό γυαλόχαρτο για να φύγει η γυαλάδα. Αν έχουν βαθιές γρατζουνιές άλλαξέ τους - πόσο κάνουν τα τακάκια και πόσο οι δίσκοι;
Αν ο δίσκος χρειάζεται τορνάρισμα καλύτερα αλλαγή.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
άρπαξε ο δίσκος.
...
Αν ο δίσκος χρειάζεται τορνάρισμα καλύτερα αλλαγή.+1.
-
Το θέμα είναι τι επιλογές υπάρχουν για το τορνάρισμα.
Σήμερα θα μάθω τιμή για τους δίσκους και θα αποφασίσω ανάλογα.Ο ένας δίσκος (αριστερός) έχει γρατζουνιές, κάποιες αρκετά βαθιές.
Προτιμώ να τους αλλάζω τακτικά και έχω συχνότερα φρέσκους δίσκους, παρά να βάλω σκληρότερους.
Στην τελική η Carbotech συστήνει τα τακάκια να μπαίνουν σε καινούργιο ή τορναρισμένο δίσκο. -
Γνωρίζεις φυσικα ότι υπάρχει ελάχιστο πάχος που επιτρέπει η εταιρία στούς δίσκους πρίν τους αλλάξεις,έτσι δεν είναι;
-
Εννοείται!
Όπως είναι οι δίσκοι τώρα έχουν 2χιλ περιθώριο.
Για αυτό κοιτάω και τις 2 επιλογές... -
Ενταξει τότε,κάνε μια δοκιμή,ακόμα κι'άν μείνεις δυσαρεστημένος θα γνωρίζεις για την επόμενη φορά.
Θα μας πείς κι'εμάς όμως τί συμπέρασμα θα βγάλεις ε; -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
άρπαξε ο δίσκος.
...
Αν ο δίσκος χρειάζεται τορνάρισμα καλύτερα αλλαγή.+1.
+1
-
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
άρπαξε ο δίσκος.
...
Αν ο δίσκος χρειάζεται τορνάρισμα καλύτερα αλλαγή.+1.
+1
+1000
Άμα είναι να ρισκάρουμε τη ζωή μας για το κόστος των δίσκων εεε τι να λέμε τότε.
Προσωπικά δεν έχω παέι δίσκο ποτέ για τορνάρισμα.Κοντεύει να φάει το ψωμί του; Αλλαγή.Τα υπόλοιπα είναι ημίμετρα. -
Βρε παιδιά.... μια ερώτηση σχετικά με το τορνάρισμα των δίσκων έκανα!
Όχι αν είναι καλύτερα να τους αντικαταστήσω ή όχι..!
Τορνάρισμα δισκόφρενων (επάνω στο αυτοκίνητο)