-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Εκτός απο το ποσοστό επίτευξης του στόχου, δεν παίζουν και άλλα πράγματα που μπορούν στο τέλος του χρόνου να δώσουν ή να μειώσουν εως ένα ποσοστό κάποιο ποσό που θα λάβει η κάθε εταιρία ως 'επιβράβευση'?Πολύ σωστά!!! Ξέρω σίγουρα για την BMW γιαυτό και πλέον όλοι οι αντιπρόσωποί της κάνουν εκπτώσεις στην τελική τιμή, ειδικά τέλος του χρόνου. Το κέρδος που έχουν εάν ξεπεράσουν τον στόχο είναι πολυ μεγαλύτερο από τα χρήματα της προμήθειας που χάνουν.
@baz: Για τον Παζαρόπουλο το έμαθα από την δουλεία μου (δεν μπορώ να πω περισσότερα στο φόρουμ) και μου το επιβεβαίωσε και φίλος μου που έχει αντιπροσωπεία Fiat/Alfa Romeo/Lancia και Mazda. Τώρα να σου πω με 1000% σιγουριά ότι ισχύει δεν μπορώ...δεν δουλέυω στον Παζαρόπουλο!
-
Fiat/Alfa Romeo/Lancia την έχασε στην αθήνα πρόσφατα αλλά την έχει εκτός Αττικης και την Mazda την έβαλε πριν κανα 4-5 μήνες?
Λόγοι που αυξάνουν ή μειώνουν τα κέρδος είνα ιαπο το πόσα αμάξια χωράνε τα καταστήματα κάποιου εμπόρου κλπ κλπ τεσπα δεν υπάρχει λόγος να τα αναλύσουμε.
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Fiat/Alfa Romeo/Lancia την έχασε στην αθήνα πρόσφατα αλλά την έχει εκτός Αττικης και την Mazda την έβαλε πριν κανα 4-5 μήνες?Ναί μάλλον αυτός είναι (μιλάς για αντιπροσωπεία στις Κυκλάδες?) ....αλλά τελικά από όσο μου είπε δεν την έχασε στην Αττική....κάτι έγινε με την Φιατ Ελλάς...αλλά λύθηκε το μπέρδεμα....τουλάχιστον έτσι μου είπε και τώρα λειτουργεί κανονικά.
-
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Τελικά παιδιά δεν είναι το ρουλεμάν!! Τώρα με ειδοποιήσαν και πάλι ότι ακόμα και με την αλλαγή των ρουλεμάν ο θόρυβος εξακολουθεί να υφίσταται. Αυτοί τώρα υποψιάζονται το σαζμάν, οπότε πάμε για λύσιμο σαζμάν, ευτυχώς εντός εγγύησης!! Ειλικρινά αν είχα μπροστά μου την Καρέντα και τους ανθρώπους της με το όνομα Audi και όλες τις παπαριές που πουλάνε το λιγότερο που θα έκανα θα ταν να τους ξε**σω. Ναι είμαι εξοφρενών μαζί τους!
Φίλε μου, τώρα γίνεσαι πολύ άδικος. Να ξέρεις οτι τέτοιου είδους προβλήματα είναι πολύ δύσκολο να διαγνωσθούν και να επιλυθούν, πόσο μάλιστα όταν ο θόρυβος που λες εμφανίζεται εν κινήσει, αρα δέν μπορουν να το δούν όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σηκωμένο.
Αν κάποιος φταίει είναι αυτός με το βυτίο που σε τράκαρε και όχι το συνεργείο.
Καμία αντίρρηση!! Όταν λοιπόν με ειδοποίησαν ότι το αυτοκίνητο είναι έτοιμο προφανώς δεν το δοκίμασαν καν στο δρόμο να δουν πως πάει!! Εσύ στη δουλειά σου όταν ετοιμάζεις κάτι είτε είναι έγγραφο, report ή οτιδήποτε δεν του κάνεις ένα τελευταίο έλεγχο πριν το δώσεις στον προιστάμενο ή στον πελάτη;; Η λογική λέει 'προφανώς και το κάνεις'!
-
Ο χρήστης yannis76 έγραψε:
Τελικά παιδιά δεν είναι το ρουλεμάν!! Τώρα με ειδοποιήσαν και πάλι ότι ακόμα και με την αλλαγή των ρουλεμάν ο θόρυβος εξακολουθεί να υφίσταται. Αυτοί τώρα υποψιάζονται το σαζμάν, οπότε πάμε για λύσιμο σαζμάν, ευτυχώς εντός εγγύησης!! Ειλικρινά αν είχα μπροστά μου την Καρέντα και τους ανθρώπους της με το όνομα Audi και όλες τις παπαριές που πουλάνε το λιγότερο που θα έκανα θα ταν να τους ξε**σω. Ναι είμαι εξοφρενών μαζί τους!
Φίλε μου, τώρα γίνεσαι πολύ άδικος. Να ξέρεις οτι τέτοιου είδους προβλήματα είναι πολύ δύσκολο να διαγνωσθούν και να επιλυθούν, πόσο μάλιστα όταν ο θόρυβος που λες εμφανίζεται εν κινήσει, αρα δέν μπορουν να το δούν όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σηκωμένο.
Αν κάποιος φταίει είναι αυτός με το βυτίο που σε τράκαρε και όχι το συνεργείο.
Καμία αντίρρηση!! Όταν λοιπόν με ειδοποίησαν ότι το αυτοκίνητο είναι έτοιμο προφανώς δεν το δοκίμασαν καν στο δρόμο να δουν πως πάει!! Εσύ στη δουλειά σου όταν ετοιμάζεις κάτι είτε είναι έγγραφο, report ή οτιδήποτε δεν του κάνεις ένα τελευταίο έλεγχο πριν το δώσεις στον προιστάμενο ή στον πελάτη;; Η λογική λέει 'προφανώς και το κάνεις'!
Aν έχεις τη δυνατότητα πάντως να γράψεις Γερμανικά (και να μην γνωρίζεις προσωπικά όλο και κάποιος θα υπάρχει στο κοντινό περιβάλλον) στο τμήμα πελατών της VW και να αναφέρεις το πρόβλημα είμαι σίγουρος ότι θα βρείς άκρη και θα τραβηχτούν κάποια αυτιά ιθαγενών σε αυτή τη χώρα ... Με παρόμοιο πρόβλημα σε Passat 1.8T του 2001 φίλος έκανε την κίνηση ΄διατυπώνοντας με σαφήνεια και σοβαρότητα το πρόβλημα με τους εδώ 'αντιπροσώπους' και μέχρι σημερα που μιλάμε του στρώνουν και χαλί όταν πατάει το πόδι του γιά service στη VW ... Πάντως από τη Γερμανία δεν αστειεύτηκαν με τους εδώ όταν έλαβαν το γράμμα διαμαρτυρίας του πελάτη ...!!!
Καρεντα after-sales service...για τα μπάζα!!