-
Πριν καμιά δεκαριά μέρες ξεκίνησε το εξής κουλό πρόβλημα:
Το αυτοκίνητο είναι ένα σεατ ίμπιζα του 2001 με τα 100 άλογα.
Το αυτοκίνητο δεν παίρνει μπρος όποτε θέλω εγώ, αλλά όποτε του καπνίσει Συγκεκριμένα ,όταν φτάσω στον προορισμό μου και σβήσω το αυτοκίνητο για παραπάνω από 5 λεπτά, μετά δεν παίρνει μπροστά και κάνει σαν μπουκωμένο. Αν το βάλω κατευθείαν μπροστά θα πάρει(αφού το έχω σβήσει). Έτσι αναγκάζομαι να περιμένω τουλάχιστον ένα τέταρτο για να καταφέρω να το βάλω μπροστά. Το πρόβλημα είναι εκνευριστικό ειδικά όταν θέλω να βάλω βενζίνη. Μέχρι 20 ευρώ προλαβαίνω να βάλω(όχι πάντα),γιατί για παραπάνω χρήματα θα απαιτηθεί περισσότερος χρόνος να μείνει σβηστό και μετά δεν παίρνει.
Εχώ πάει σε συνεργείο και το άφησα για τρεις μέρες ,δεν μπόρεσαν να βρουν από που προέρχεται.
Εκτός από την λύση να το πετάξω (λεφτικώς δεν μας παίρνει) περιμένω να ακούσω κάποια γνώμη, μήπως γνωρίζετε κάτι.
Ασφαλώς θα το πάω και σε κάποιο άλλο συνεργείο -
Πριν καμιά δεκαριά μέρες ξεκίνησε το εξής κουλό πρόβλημα:
Το αυτοκίνητο είναι ένα σεατ ίμπιζα του 2001 με τα 100 άλογα.
Το αυτοκίνητο δεν παίρνει μπρος όποτε θέλω εγώ, αλλά όποτε του καπνίσει Συγκεκριμένα ,όταν φτάσω στον προορισμό μου και σβήσω το αυτοκίνητο για παραπάνω από 5 λεπτά, μετά δεν παίρνει μπροστά και κάνει σαν μπουκωμένο. Αν το βάλω κατευθείαν μπροστά θα πάρει(αφού το έχω σβήσει). Έτσι αναγκάζομαι να περιμένω τουλάχιστον ένα τέταρτο για να καταφέρω να το βάλω μπροστά. Το πρόβλημα είναι εκνευριστικό ειδικά όταν θέλω να βάλω βενζίνη. Μέχρι 20 ευρώ προλαβαίνω να βάλω(όχι πάντα),γιατί για παραπάνω χρήματα θα απαιτηθεί περισσότερος χρόνος να μείνει σβηστό και μετά δεν παίρνει.
Εχώ πάει σε συνεργείο και το άφησα για τρεις μέρες ,δεν μπόρεσαν να βρουν από που προέρχεται.
Εκτός από την λύση να το πετάξω (λεφτικώς δεν μας παίρνει) περιμένω να ακούσω κάποια γνώμη, μήπως γνωρίζετε κάτι.
Ασφαλώς θα το πάω και σε κάποιο άλλο συνεργείο -
Πριν καμιά δεκαριά μέρες ξεκίνησε το εξής κουλό πρόβλημα:
Το αυτοκίνητο είναι ένα σεατ ίμπιζα του 2001 με τα 100 άλογα.
Το αυτοκίνητο δεν παίρνει μπρος όποτε θέλω εγώ, αλλά όποτε του καπνίσει Συγκεκριμένα ,όταν φτάσω στον προορισμό μου και σβήσω το αυτοκίνητο για παραπάνω από 5 λεπτά, μετά δεν παίρνει μπροστά και κάνει σαν μπουκωμένο. Αν το βάλω κατευθείαν μπροστά θα πάρει(αφού το έχω σβήσει). Έτσι αναγκάζομαι να περιμένω τουλάχιστον ένα τέταρτο για να καταφέρω να το βάλω μπροστά. Το πρόβλημα είναι εκνευριστικό ειδικά όταν θέλω να βάλω βενζίνη. Μέχρι 20 ευρώ προλαβαίνω να βάλω(όχι πάντα),γιατί για παραπάνω χρήματα θα απαιτηθεί περισσότερος χρόνος να μείνει σβηστό και μετά δεν παίρνει.
Εχώ πάει σε συνεργείο και το άφησα για τρεις μέρες ,δεν μπόρεσαν να βρουν από που προέρχεται.
Εκτός από την λύση να το πετάξω (λεφτικώς δεν μας παίρνει) περιμένω να ακούσω κάποια γνώμη, μήπως γνωρίζετε κάτι.
Ασφαλώς θα το πάω και σε κάποιο άλλο συνεργείο -
Αυτο μου θυμιζει την ιστορια με την Pontiac που επαιρνε μπρος μόνο οταν ο οδηγος της αγοραζε παγωτο απο τα ετοιμα κουτιά...(και έκανε ετσι λιγοτερη ωρα ψώνια)
δεν θυμαμαι ομως τι ακριβως προβλημα ειχε.[/quote] -
Τέτοια εποχή, δύσκολο το παγωτό, ακόμα και έτσι να ήταν να λυθεί θα του αγόραζα μερικά
-
Προκρινω σιγουρα να το πας σε ενα αλλο συνεργειο οπως λες,
παιζει να μην ασχοληθηκαν καθολου εκει που το πηγες ή να το παρατησαν οταν ειδαν οτι το προβλημα δεν εντοπίζεται εντός δύο δευτερολέπτων.... -
Την πρώτη πρώτη φορά παίρνει κανονικά μπρος;
-
Η πλάκα είναι ότι την πρώτη μέρα που το πήγα παράτησα όλες τις δουλειές μου και κάθησα στο συνεργείο από τις 9 μέχρι της 17:00, πάνω από το κεφάλι τους. Κάτι μου είπαν για εγκέφαλο, ότι μάλλον αυτό θα φταίει, αλλά θέλω να εξαντλήσω όλα τα περιθώρια, γιατί μιλάμε για πολλά λεφτά.
Να σημειώσω ότι όταν πάρει μπρος δουλεύει φυσιολογικά, όπως συνήθως. Το διαγνωστικό δεν έδειξε κάποιο σφάλμα.Ναι την πρώτη φορά παίρνει κανονικά
-
Τι δεν φέρνει σου είπαν; Ρεύμα δεν πάει στα μπουζί ή τα μπεκ δεν ψεκάζουν; Μήπως κολλάει η EGR ή μήπως είναι πολύ καπνισμένη η πεταλούδα; Αν το βάλεις σκαστή παίρνει;
Τι είδαν τα μαστόρια που το πήγες; -
ρε παιδια καποιος εδω στο φορουμ δεν ειχε ιδιο προβλημα η δε θυμαμαι καλα??
Θυμαται κανεις? -
Ο χρήστης vaglan έγραψε:
Το διαγνωστικό δεν έδειξε κάποιο σφάλμα.Με το διαγνωστικό θα το βρουν σίγουρα...
Μήπως στάζει κάποιο μπεκ όταν είναι σβηστό;
-
Δεν στάζει μπεκ, το είδαν. Η πεταλούδα έχει καθαριστεί, άλλαξα μπουζί και μπουζοκαλώδια αυτά που προτείνει ο κατασκευαστής. Με το διαγνωστικό έγιναν οι έλεγχοι που έπρεπε. Η βαλβίδα ανακύκλωσης μου είπαν ότι λειτουργεί, αλλά είναι συνέχεια στο μυαλό μου ότι κάτι πρέπει να τρέχει από κει, ίσως θέλει καθάρισμα ή αλλαγή.
Επιπλέον έγινε έλεγχος καυσαερίων και είναι ο.κ, πριν λίγο καιρό είχα αλλάξει και τους δύο λάμδα.
Αυτό που μου είπαν ήταν ότι ίσως να φταίει ο εγκέφαλος. Αλλά τα συμπτώματα είναι πολύ συγκεκριμένα και συμβαίνουν με τον ίδιο ρυθμό. Το πρωι παίρνει πάντα, και πάντα παίρνει όταν περάσουν 15 λεπτά αφού το έχω σβήσει. Όταν προσπαθήσω να το βάλω πριν το δεκαπεντάλεπτο πάει μέχρι 500 στροφές ,ακούγεται σαν να τηγανίζει πατάτες και κάνει σκασίματα στην εξάτμιση. Αν με χιλια ζόρια πάρει κρατάει ψηλά το ρελαντί 1000+ στροφές και δεν τραβάει.Επιπλέον απενεργοποίησα και τον συναγερμό, μήπως τυχόν μπλόκαρε από κει,αλλά δεν ήταν ούτε αυτό.
-
Ο χρήστης vaglan έγραψε:
Με το διαγνωστικό έγιναν οι έλεγχοι που έπρεπε.Tι έλεγχοι έγιναν και διέγνωσαν αλλαγή μπουζί και καλωδίων;
Αν δεν το βρεις αμέσως (από τύχη ή εμπειρία) το πρόβλημα ακολουθείς μια διαδικασία. Όπως γράφει ο Puntofato βρήκαν αν είναι από βενζίνη ή ρεύμα; (τα συμπτώματα είναι παρόμοια).
-
Αισθητήρας εκκεντροφόρου ή ΑΝΣ?
-
Δεν βρήκαν από που είναι. Είχε βάλει το μηχάνημα και έκανε κάποια τεστ. Το πατούσε μέχρι τον κόφτη 5 φορές και κάτι τέτοια, έβγαιναν κάτι νούμερα. Δεν ξέρω να σου πω ακριβώς τι έκανε, δεν τα κατέχω αυτά τα πράγματα. Τα μπουζί ,φίλτρα κ.λ.π αλλάχθηκαν λόγω της προγραμματισμένης συντήρησης. Τα καλώδια τα άλλαξε, γιατί έλεγε πως δεν περνούσε ρεύμα από ένα.
Από βδομάδα θα το πάω σε άλλο συνεργείο. Το χρειάζομαι το αμάξι λόγω δουλειάς και ελπίζω μέχρι την τετάρτη να μπορέσω να το αφήσω στο συνεργείο.Ευχαριστώ πάντως για το ενδιαφέρον
Υ.Γ: το ίδιο πρόβλημα με μενα παρουσίασε σε κάποιον στην Αθήνα, τα ίδια ακριβώς συμπτώματα σε επικοινωνία που είχα μαζί του. Και στην δική του περίπτωση απ' το διαγνωστικό δεν προέκυψε κάποιο σφάλμα. Τι να πω, δεν ξέρω. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Το διαγνωστικό δεν έδειξε κάποιο σφάλμα.
Με το διαγνωστικό θα το βρουν σίγουρα...
Μήπως στάζει κάποιο μπεκ όταν είναι σβηστό;
τα διαγνωστικα δεν κανουν παπαδες
-
Παιδιά σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις και ιδιαίτερα τον G60 που είχε όλη την καλή διάθεση και προσφέρθηκε να με εξυπηρετήσει. Λόγω του ότι δεν υπάρχουν ωράρια στην δουλειά μου τελικά δεν κατάφερα να συναντηθούμε. Το πρόβλημα λύθηκε με την αντικατάσταση μιας φούσκας θερμοκρασίας ψυκτικου υγρού( κάπως έτσι μου το είπαν). Μετά από δοκιμές που έκανα τελικά φαίνεται να μην παρουσιάζει το πρόβλημα που ανέφερα.
-
Ο χρήστης vaglan έγραψε:
Παιδιά σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις και ιδιαίτερα τον G60 που είχε όλη την καλή διάθεση και προσφέρθηκε να με εξυπηρετήσει. Λόγω του ότι δεν υπάρχουν ωράρια στην δουλειά μου τελικά δεν κατάφερα να συναντηθούμε. Το πρόβλημα λύθηκε με την αντικατάσταση μιας φούσκας θερμοκρασίας ψυκτικου υγρού( κάπως έτσι μου το είπαν). Μετά από δοκιμές που έκανα τελικά φαίνεται να μην παρουσιάζει το πρόβλημα που ανέφερα.αισθητηρας θερμοκρασιας
Γι αυτο και δεν εβγαζε καμια διαγνωση το προβλημα.Ο εγκεφαλος προφανως αντιλαμβανοταν κρυο κινητηρα με αποτελεσμα να ψεκαζει πολυ καυσιμο.Αυτο δε σημαινει οτι η μοναδα αντιλαμβανετε λαθος το σημα του αισθητηρα παρα μονο οταν υπαρχει διακοπη.
Γενικα η διαγνωση ειναι πολυ δυσκολο κομματι και απαιτει πανω απ ολα εμπειρια και γνωση.
Αντε τωρα Βαγγλεη να χαρεις το αμαξι σου,που ηθελες να το πεταξεις για εναν αισθητηρα
Πρόβλημα σε ibiza