Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    WRC 2009/2010
    1. Home
    2. WRC
    3. WRC 2009/2010
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5
    WRC
    29
    81
    204
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cmarin last edited by

      Αλλαγές στα αυτοκίνητα του WRC θα γίνουν το 2012. Aς έχουμε το θέμα για τις εξελίξεις. Από το rally.gr:

      Δύο πολύ σημαντικά θέματα συζητήθηκαν και εν τέλει συμφωνήθηκαν στην σύσκεψη του Συμβουλίου της FIA. Το σημαντικότερο εκ αυτών, είναι ότι από το 2012 θα αλλάξει η μορφή στη μεγάλη κατηγορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ και θα παρουσιαστεί μία νέα μορφή αυτοκινήτων. Αυτή τη στιγμή, υπάρχει μία συγκεκριμένη επιτροπή, η οποία και σχεδιάζει την επόμενη μέρα του θεσμού. Το πρώτο μέρος, που είναι τα αυτοκίνητα, η νέα κατηγορία που θα παρουσιαστεί τότε, θα έχει συγκεκριμένο μήκος, μεγαλύτερη σχέση με τα αυτοκίνητα παραγωγής, θα πρέπει να κάνουν περισσότερο θόρυβο, θα επιβάλλεται να είναι φιλικά προς το περιβάλλον, ενώ θα είναι και σχετικό το βάρος με την απόδοση των κινητήρων, για καλύτερες επιδόσεις. Παράλληλα, το Πρωτάθλημα θα χωριστεί σε δύο νέες κατηγορίες, αφού θα υπάρχει ένα κυρίως ελιτίστικο Πρωτάθλημα και ένα δευτερεύον. Εκεί, θα υπάρχουν συγκεκριμένοι αγώνες, που θα πραγματοποιούνται από promoters του International Rally Challenge. Οι αγώνες του συγκεκριμένου Πρωταθλήματος θα είναι οκτώ.

      • To bold δικό μου

      http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... &race_id=0

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cmarin last edited by

        Αλλαγές στα αυτοκίνητα του WRC θα γίνουν το 2012. Aς έχουμε το θέμα για τις εξελίξεις. Από το rally.gr:

        Δύο πολύ σημαντικά θέματα συζητήθηκαν και εν τέλει συμφωνήθηκαν στην σύσκεψη του Συμβουλίου της FIA. Το σημαντικότερο εκ αυτών, είναι ότι από το 2012 θα αλλάξει η μορφή στη μεγάλη κατηγορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ και θα παρουσιαστεί μία νέα μορφή αυτοκινήτων. Αυτή τη στιγμή, υπάρχει μία συγκεκριμένη επιτροπή, η οποία και σχεδιάζει την επόμενη μέρα του θεσμού. Το πρώτο μέρος, που είναι τα αυτοκίνητα, η νέα κατηγορία που θα παρουσιαστεί τότε, θα έχει συγκεκριμένο μήκος, μεγαλύτερη σχέση με τα αυτοκίνητα παραγωγής, θα πρέπει να κάνουν περισσότερο θόρυβο, θα επιβάλλεται να είναι φιλικά προς το περιβάλλον, ενώ θα είναι και σχετικό το βάρος με την απόδοση των κινητήρων, για καλύτερες επιδόσεις. Παράλληλα, το Πρωτάθλημα θα χωριστεί σε δύο νέες κατηγορίες, αφού θα υπάρχει ένα κυρίως ελιτίστικο Πρωτάθλημα και ένα δευτερεύον. Εκεί, θα υπάρχουν συγκεκριμένοι αγώνες, που θα πραγματοποιούνται από promoters του International Rally Challenge. Οι αγώνες του συγκεκριμένου Πρωταθλήματος θα είναι οκτώ.

        • To bold δικό μου

        http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... &race_id=0

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cmarin last edited by

          Αλλαγές στα αυτοκίνητα του WRC θα γίνουν το 2012. Aς έχουμε το θέμα για τις εξελίξεις. Από το rally.gr:

          Δύο πολύ σημαντικά θέματα συζητήθηκαν και εν τέλει συμφωνήθηκαν στην σύσκεψη του Συμβουλίου της FIA. Το σημαντικότερο εκ αυτών, είναι ότι από το 2012 θα αλλάξει η μορφή στη μεγάλη κατηγορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ και θα παρουσιαστεί μία νέα μορφή αυτοκινήτων. Αυτή τη στιγμή, υπάρχει μία συγκεκριμένη επιτροπή, η οποία και σχεδιάζει την επόμενη μέρα του θεσμού. Το πρώτο μέρος, που είναι τα αυτοκίνητα, η νέα κατηγορία που θα παρουσιαστεί τότε, θα έχει συγκεκριμένο μήκος, μεγαλύτερη σχέση με τα αυτοκίνητα παραγωγής, θα πρέπει να κάνουν περισσότερο θόρυβο, θα επιβάλλεται να είναι φιλικά προς το περιβάλλον, ενώ θα είναι και σχετικό το βάρος με την απόδοση των κινητήρων, για καλύτερες επιδόσεις. Παράλληλα, το Πρωτάθλημα θα χωριστεί σε δύο νέες κατηγορίες, αφού θα υπάρχει ένα κυρίως ελιτίστικο Πρωτάθλημα και ένα δευτερεύον. Εκεί, θα υπάρχουν συγκεκριμένοι αγώνες, που θα πραγματοποιούνται από promoters του International Rally Challenge. Οι αγώνες του συγκεκριμένου Πρωταθλήματος θα είναι οκτώ.

          • To bold δικό μου

          http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... &race_id=0

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            amaxopoulos last edited by

            Eιναι χαρακτηριστικο το ποσο εντυπωσιακα ειναι τα πουντο S2000 σε ηχο και στριψιμο,λογω ατμοσφαιρικου μοτερ,και μηχανικα διαφορικα μπρος-πισω-κενρικο!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              s3 last edited by

              Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
              Eιναι χαρακτηριστικο το ποσο εντυπωσιακα ειναι τα πουντο S2000 σε ηχο και στριψιμο,λογω ατμοσφαιρικου μοτερ,και μηχανικα διαφορικα μπρος-πισω-κενρικο!

              Kαλα σε στριψιμο δεν θα το λεγα οτι ειναι εντυπωσιακοτερα απο τα Ν4.
              Σε ηχο τα F2 ακουγονται πιο ζορικα!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                thvarveris last edited by

                Ο χρήστης S3 έγραψε:

                Eιναι χαρακτηριστικο το ποσο εντυπωσιακα ειναι τα πουντο S2000 σε ηχο και στριψιμο,λογω ατμοσφαιρικου μοτερ,και μηχανικα διαφορικα μπρος-πισω-κενρικο!

                Kαλα σε στριψιμο δεν θα το λεγα οτι ειναι εντυπωσιακοτερα απο τα Ν4.
                Σε ηχο τα F2 ακουγονται πιο ζορικα!

                Μιας και ανοίξαμε κουβέντα για το PUNTO να πω εγώ ότι συμφωνώ περισσότερο με το Αμαξό, στο θέμα θέαμα, γιατί πιστεύω ότι τα N λόγω μεγαλύτερου αμαξώματος δείχνουν πιο θεαματικά.

                Έβλεπα χτες ένα βίντεο με PUNTO S2000 και ειδικά το οδήγημα του Αντρεούτσι είναι μακράν πιο θεαματικό από τα N.
                Σου σηκώνετε η τρίχα!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  amaxopoulos last edited by

                  Kαμια σχεση στον τροπο στριψιματος!
                  Μακραν τα S2000.
                  Τα Ν4 σε σχεση με τα πουντο(συγκεκριμενα....) πανε-στριβουν πολυ πιο ισια και σιγουρα στριβοντας με το πλαι τα πουντο γραφουν τρομερους χρονους,σε αντιθεση με τα Ν4 με τα ηλεκτρονικα διαφορικα που αν πανε πολυ με το πλαι χανουν χρονο....

                  Τα λεω αυτα μετα απο παρακολουθηση ιταλικου αγωνα χωματινου λαιβ.

                  Πραγματικα οπως λεει ο Θοδωρης ,σου σηκωνεται η τριχα!!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    s3 last edited by

                    Aν εχεις δει live, παω πασο!
                    Ιν καρ εχω δει και εγω τον αντρεουτσι, πραγματικα εντυπωσιακος!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      rallycards last edited by

                      Θα συμφωνήσω και γω με τον Δημήτρη και τον Θοδωρή.
                      Αλλού στο θέαμα τα Punto S2000 ( να ναι καλά το RallySprint και τα dvd του)!!!

                      Αυτός ο Αndreucci φέτος πραγματικά οργίασε ( και σε κάποια χωμάτινα και ο Navarra...)
                      Aς ελπίσουμε να τα δούμε και στο Xαλκιδικής. Δεν είναι κακός ο Ιsik!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • kubiak
                        kubiak last edited by

                        Τίποτα για πιο νωρίς δεν έχουν τα παλικάρια εκεί στη FIA;

                        Η αυγή του 2012 είναι σε 5 χρόνια ρε γμτ...

                        ( να κάνανε κάτι για τον ήχο από το 2007 για παράδειγμα... )

                        _

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • O
                          onthelimit last edited by

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            pavlos last edited by

                            Αντιγραφω απο το newsletter του specialstages.com

                            The future of our sport is taking shape as the blueprint for WRC Cars in 2010 have been agreed by the WRC Commission and will be scrutinised by the World Council on March 26th. The new format was proposed by the manufacturers currently involved based on additional modifications to the S2000 spec cars of today, with the primary aim of slashing the costs of competing in (and importantly joining) the WRC at the top level. The key elements of the specifications are:- Engine - a common turbo will be used to improve torque rather than power; Transmission - 6speed sequential gearbox and mechanical centre diff, plus no hydraulic aides to enhance performance levels and gear changes; Brakes - smaller calipers than current wrc spec and no water cooling systems; Aero-dynamics - a common rear mounted spoiler / aero-device; Electronics - cars will run a more standard ECU without launch control capabilities and internal displays showing diff settings etc for the crews will be reduced.

                            All these proposals once signed-off (irrespective of the pro's & con's), will give manufacturers clear parameters for the future; reduce the competitive edge of manufacturers currently involved against new manufactirers joining the formula; and most importantly will make the WRC less costly thus encouraging more manufacturers to the sport which is a definate shot in the arm for rallying.

                            Η νεα εποχη του WRC ειναι εδω!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • E
                              el-em last edited by

                              ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ.
                              ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΣΧΗΜΟ ΑΝ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΤΑ WRC (GROUP 'Α') ΚΑΙ ΠΟΥ ΚΑΤΕΛΗΞΑΝ.
                              ΠΑΛΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΠΑΡΟΝΟΜΑΣΤΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ.

                              ΦΙΛΙΚΑ,

                              'EL-EM'

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                pavlos last edited by

                                Kαι κατι ακόμα που δεν αναφέρετε στο αγγλικό κείμενο, όπως πολύ σωστά έγραψε και ο Π.Τ. στο rally.gr, η FIA θα προσπαθήσει να κάνει έτσι τους κανονισμούς ούτως ώστε να μην μπορουν τα αυτοκινητα αυτα να συμμετασχουν στα τοπικά πρωταθληματα(τυπικα δεν μπορει να το απαγορευσει στις τοπικές ομοσπονδίες )!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cmarin last edited by

                                  Αξίζει να έχουμε άλλο θέμα για συζήτηση για τις νέες προδιαγραφές των WRC, έτσι τα ποστς από τα 'Διάφορα Νέα' μεταφέρθηκαν εδώ. [mod]

                                  Οι βασικές αλλαγές λοιπόν είναι:

                                  • 2λιτρα με τούρμπο με ίδιο περιοριστή
                                  • μηχανικά 6τάχητα κιβώτια
                                  • 3 μηχανικά διαφορικά
                                  • απαγόρευση υδραυλικών συστημάτων για κιβώτια και διαφορικά
                                  • απαγόρευση launch control
                                  • μείωση διαμέτρου εμπρός φρένων στην άσφαλτο
                                  • κατάργηση υδρόψυξης φρένων
                                  • περιορισμοί στα εσωτερικά ηλεκτρονικά (αισθητήρες και ενδείξεις)

                                  Περισσότερα θα ξέρουμε μετά τις 26 Μαρτίου με την συνεδρίαση της FIA για το θέμα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    thvarveris last edited by

                                    Ο χρήστης el-em έγραψε:
                                    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ.
                                    ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΣΧΗΜΟ ΑΝ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΤΑ WRC (GROUP 'Α') ΚΑΙ ΠΟΥ ΚΑΤΕΛΗΞΑΝ.
                                    ΠΑΛΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΠΑΡΟΝΟΜΑΣΤΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ.

                                    ΦΙΛΙΚΑ,

                                    'EL-EM'

                                    Αυτό ακριβώς πιστέυω και εγώ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cmarin last edited by

                                      H abarth ενέδωσε....

                                      http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... e_id=13934

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • kubiak
                                        kubiak last edited by

                                        12 αγώνες μόνο...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          fabiawrc last edited by

                                          το οτι θα εχει μικροτερα φρενα εμπρος κερδιζει σε κοστος?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nass last edited by

                                            Αριθμός εμβόλων (πχ. 12πίστονες κτλ.)
                                            Υδρόψυξη
                                            Υλικό κατασκευής (αν και τελευταία απαγορεύτηκαν τα εξωτικά υλικά)

                                            ανεβάζουν το κόστος

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 1 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr