-
Αλλαγές στα αυτοκίνητα του WRC θα γίνουν το 2012. Aς έχουμε το θέμα για τις εξελίξεις. Από το rally.gr:
Δύο πολύ σημαντικά θέματα συζητήθηκαν και εν τέλει συμφωνήθηκαν στην σύσκεψη του Συμβουλίου της FIA. Το σημαντικότερο εκ αυτών, είναι ότι από το 2012 θα αλλάξει η μορφή στη μεγάλη κατηγορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ και θα παρουσιαστεί μία νέα μορφή αυτοκινήτων. Αυτή τη στιγμή, υπάρχει μία συγκεκριμένη επιτροπή, η οποία και σχεδιάζει την επόμενη μέρα του θεσμού. Το πρώτο μέρος, που είναι τα αυτοκίνητα, η νέα κατηγορία που θα παρουσιαστεί τότε, θα έχει συγκεκριμένο μήκος, μεγαλύτερη σχέση με τα αυτοκίνητα παραγωγής, θα πρέπει να κάνουν περισσότερο θόρυβο, θα επιβάλλεται να είναι φιλικά προς το περιβάλλον, ενώ θα είναι και σχετικό το βάρος με την απόδοση των κινητήρων, για καλύτερες επιδόσεις. Παράλληλα, το Πρωτάθλημα θα χωριστεί σε δύο νέες κατηγορίες, αφού θα υπάρχει ένα κυρίως ελιτίστικο Πρωτάθλημα και ένα δευτερεύον. Εκεί, θα υπάρχουν συγκεκριμένοι αγώνες, που θα πραγματοποιούνται από promoters του International Rally Challenge. Οι αγώνες του συγκεκριμένου Πρωταθλήματος θα είναι οκτώ.
- To bold δικό μου
http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... &race_id=0
-
Αλλαγές στα αυτοκίνητα του WRC θα γίνουν το 2012. Aς έχουμε το θέμα για τις εξελίξεις. Από το rally.gr:
Δύο πολύ σημαντικά θέματα συζητήθηκαν και εν τέλει συμφωνήθηκαν στην σύσκεψη του Συμβουλίου της FIA. Το σημαντικότερο εκ αυτών, είναι ότι από το 2012 θα αλλάξει η μορφή στη μεγάλη κατηγορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ και θα παρουσιαστεί μία νέα μορφή αυτοκινήτων. Αυτή τη στιγμή, υπάρχει μία συγκεκριμένη επιτροπή, η οποία και σχεδιάζει την επόμενη μέρα του θεσμού. Το πρώτο μέρος, που είναι τα αυτοκίνητα, η νέα κατηγορία που θα παρουσιαστεί τότε, θα έχει συγκεκριμένο μήκος, μεγαλύτερη σχέση με τα αυτοκίνητα παραγωγής, θα πρέπει να κάνουν περισσότερο θόρυβο, θα επιβάλλεται να είναι φιλικά προς το περιβάλλον, ενώ θα είναι και σχετικό το βάρος με την απόδοση των κινητήρων, για καλύτερες επιδόσεις. Παράλληλα, το Πρωτάθλημα θα χωριστεί σε δύο νέες κατηγορίες, αφού θα υπάρχει ένα κυρίως ελιτίστικο Πρωτάθλημα και ένα δευτερεύον. Εκεί, θα υπάρχουν συγκεκριμένοι αγώνες, που θα πραγματοποιούνται από promoters του International Rally Challenge. Οι αγώνες του συγκεκριμένου Πρωταθλήματος θα είναι οκτώ.
- To bold δικό μου
http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... &race_id=0
-
Αλλαγές στα αυτοκίνητα του WRC θα γίνουν το 2012. Aς έχουμε το θέμα για τις εξελίξεις. Από το rally.gr:
Δύο πολύ σημαντικά θέματα συζητήθηκαν και εν τέλει συμφωνήθηκαν στην σύσκεψη του Συμβουλίου της FIA. Το σημαντικότερο εκ αυτών, είναι ότι από το 2012 θα αλλάξει η μορφή στη μεγάλη κατηγορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ και θα παρουσιαστεί μία νέα μορφή αυτοκινήτων. Αυτή τη στιγμή, υπάρχει μία συγκεκριμένη επιτροπή, η οποία και σχεδιάζει την επόμενη μέρα του θεσμού. Το πρώτο μέρος, που είναι τα αυτοκίνητα, η νέα κατηγορία που θα παρουσιαστεί τότε, θα έχει συγκεκριμένο μήκος, μεγαλύτερη σχέση με τα αυτοκίνητα παραγωγής, θα πρέπει να κάνουν περισσότερο θόρυβο, θα επιβάλλεται να είναι φιλικά προς το περιβάλλον, ενώ θα είναι και σχετικό το βάρος με την απόδοση των κινητήρων, για καλύτερες επιδόσεις. Παράλληλα, το Πρωτάθλημα θα χωριστεί σε δύο νέες κατηγορίες, αφού θα υπάρχει ένα κυρίως ελιτίστικο Πρωτάθλημα και ένα δευτερεύον. Εκεί, θα υπάρχουν συγκεκριμένοι αγώνες, που θα πραγματοποιούνται από promoters του International Rally Challenge. Οι αγώνες του συγκεκριμένου Πρωταθλήματος θα είναι οκτώ.
- To bold δικό μου
http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... &race_id=0
-
Eιναι χαρακτηριστικο το ποσο εντυπωσιακα ειναι τα πουντο S2000 σε ηχο και στριψιμο,λογω ατμοσφαιρικου μοτερ,και μηχανικα διαφορικα μπρος-πισω-κενρικο!
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Eιναι χαρακτηριστικο το ποσο εντυπωσιακα ειναι τα πουντο S2000 σε ηχο και στριψιμο,λογω ατμοσφαιρικου μοτερ,και μηχανικα διαφορικα μπρος-πισω-κενρικο!Kαλα σε στριψιμο δεν θα το λεγα οτι ειναι εντυπωσιακοτερα απο τα Ν4.
Σε ηχο τα F2 ακουγονται πιο ζορικα! -
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Eιναι χαρακτηριστικο το ποσο εντυπωσιακα ειναι τα πουντο S2000 σε ηχο και στριψιμο,λογω ατμοσφαιρικου μοτερ,και μηχανικα διαφορικα μπρος-πισω-κενρικο!
Kαλα σε στριψιμο δεν θα το λεγα οτι ειναι εντυπωσιακοτερα απο τα Ν4.
Σε ηχο τα F2 ακουγονται πιο ζορικα!Μιας και ανοίξαμε κουβέντα για το PUNTO να πω εγώ ότι συμφωνώ περισσότερο με το Αμαξό, στο θέμα θέαμα, γιατί πιστεύω ότι τα N λόγω μεγαλύτερου αμαξώματος δείχνουν πιο θεαματικά.
Έβλεπα χτες ένα βίντεο με PUNTO S2000 και ειδικά το οδήγημα του Αντρεούτσι είναι μακράν πιο θεαματικό από τα N.
Σου σηκώνετε η τρίχα!!! -
Kαμια σχεση στον τροπο στριψιματος!
Μακραν τα S2000.
Τα Ν4 σε σχεση με τα πουντο(συγκεκριμενα....) πανε-στριβουν πολυ πιο ισια και σιγουρα στριβοντας με το πλαι τα πουντο γραφουν τρομερους χρονους,σε αντιθεση με τα Ν4 με τα ηλεκτρονικα διαφορικα που αν πανε πολυ με το πλαι χανουν χρονο....Τα λεω αυτα μετα απο παρακολουθηση ιταλικου αγωνα χωματινου λαιβ.
Πραγματικα οπως λεει ο Θοδωρης ,σου σηκωνεται η τριχα!!!!
-
Aν εχεις δει live, παω πασο!
Ιν καρ εχω δει και εγω τον αντρεουτσι, πραγματικα εντυπωσιακος! -
Θα συμφωνήσω και γω με τον Δημήτρη και τον Θοδωρή.
Αλλού στο θέαμα τα Punto S2000 ( να ναι καλά το RallySprint και τα dvd του)!!!Αυτός ο Αndreucci φέτος πραγματικά οργίασε ( και σε κάποια χωμάτινα και ο Navarra...)
Aς ελπίσουμε να τα δούμε και στο Xαλκιδικής. Δεν είναι κακός ο Ιsik! -
Τίποτα για πιο νωρίς δεν έχουν τα παλικάρια εκεί στη FIA;
Η αυγή του 2012 είναι σε 5 χρόνια ρε γμτ...
( να κάνανε κάτι για τον ήχο από το 2007 για παράδειγμα... )
_
-
-
Αντιγραφω απο το newsletter του specialstages.com
The future of our sport is taking shape as the blueprint for WRC Cars in 2010 have been agreed by the WRC Commission and will be scrutinised by the World Council on March 26th. The new format was proposed by the manufacturers currently involved based on additional modifications to the S2000 spec cars of today, with the primary aim of slashing the costs of competing in (and importantly joining) the WRC at the top level. The key elements of the specifications are:- Engine - a common turbo will be used to improve torque rather than power; Transmission - 6speed sequential gearbox and mechanical centre diff, plus no hydraulic aides to enhance performance levels and gear changes; Brakes - smaller calipers than current wrc spec and no water cooling systems; Aero-dynamics - a common rear mounted spoiler / aero-device; Electronics - cars will run a more standard ECU without launch control capabilities and internal displays showing diff settings etc for the crews will be reduced.
All these proposals once signed-off (irrespective of the pro's & con's), will give manufacturers clear parameters for the future; reduce the competitive edge of manufacturers currently involved against new manufactirers joining the formula; and most importantly will make the WRC less costly thus encouraging more manufacturers to the sport which is a definate shot in the arm for rallying.
Η νεα εποχη του WRC ειναι εδω!
-
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ.
ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΣΧΗΜΟ ΑΝ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΤΑ WRC (GROUP 'Α') ΚΑΙ ΠΟΥ ΚΑΤΕΛΗΞΑΝ.
ΠΑΛΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΠΑΡΟΝΟΜΑΣΤΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Kαι κατι ακόμα που δεν αναφέρετε στο αγγλικό κείμενο, όπως πολύ σωστά έγραψε και ο Π.Τ. στο rally.gr, η FIA θα προσπαθήσει να κάνει έτσι τους κανονισμούς ούτως ώστε να μην μπορουν τα αυτοκινητα αυτα να συμμετασχουν στα τοπικά πρωταθληματα(τυπικα δεν μπορει να το απαγορευσει στις τοπικές ομοσπονδίες )!
-
Αξίζει να έχουμε άλλο θέμα για συζήτηση για τις νέες προδιαγραφές των WRC, έτσι τα ποστς από τα 'Διάφορα Νέα' μεταφέρθηκαν εδώ. [mod]
Οι βασικές αλλαγές λοιπόν είναι:
- 2λιτρα με τούρμπο με ίδιο περιοριστή
- μηχανικά 6τάχητα κιβώτια
- 3 μηχανικά διαφορικά
- απαγόρευση υδραυλικών συστημάτων για κιβώτια και διαφορικά
- απαγόρευση launch control
- μείωση διαμέτρου εμπρός φρένων στην άσφαλτο
- κατάργηση υδρόψυξης φρένων
- περιορισμοί στα εσωτερικά ηλεκτρονικά (αισθητήρες και ενδείξεις)
Περισσότερα θα ξέρουμε μετά τις 26 Μαρτίου με την συνεδρίαση της FIA για το θέμα.
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ.
ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΣΧΗΜΟ ΑΝ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΤΑ WRC (GROUP 'Α') ΚΑΙ ΠΟΥ ΚΑΤΕΛΗΞΑΝ.
ΠΑΛΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΠΑΡΟΝΟΜΑΣΤΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Αυτό ακριβώς πιστέυω και εγώ.
-
H abarth ενέδωσε....
http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... e_id=13934
-
12 αγώνες μόνο...
-
το οτι θα εχει μικροτερα φρενα εμπρος κερδιζει σε κοστος?
-
Αριθμός εμβόλων (πχ. 12πίστονες κτλ.)
Υδρόψυξη
Υλικό κατασκευής (αν και τελευταία απαγορεύτηκαν τα εξωτικά υλικά)ανεβάζουν το κόστος
WRC 2009/2010