-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
παρολα αυτα υπαρχουν και αυτοι που με αντιπαθουν, ακου πραγματα ?Τύλιξε σε ένα περιτύλιγμα τον Στρος Καν κ στείλτον να τους κάνει άντρες.
-
-
Τι έγινε, μείνατε από Tbi-δες και περάσατε Γερμανία μεριά;
-
Ύπνο τώρα, τα ρέστα αύριο...
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Ύπνο τώρα, τα ρέστα αύριο...Ύπνο για εσάς τους βραδινούς. Για εμάς τους πρωινούς καλημέρα λέει ο κόσμος
Τα ρέστα κρατήστε τα για τα συνεργεία -
To ταπεραμέντο σας κ δρόμο...! Εδώ είμαστε Γερμαναράδες.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Και παλι, καμια σχεση... Ναι, ειναι φτιαγμενα ετσι ωστε και ο ποιο αδαης να εξοικειωθεί μαζι τους σε λιγη ωρα, αλλα απο πισω κρυβουν πολυ τεχνολογια με τεραστιο 'βαθος' (αν παιξεις με Mac OSX θα καταλαβεις..). Αυτη την στιγμη η apple ειναι η ν 1 εταιρια στον κοσμο σε καινοτομιες, R&D κλπ... Τεσπα, ειμαστε τελειως off-topic!
αν μπεις στο βάθος του αντροιντ η απλ είναι γατάκι μπροστά τους
Το android φιλε μου αντιγραφει στεγνα το apple IOS απο τοτε που βγηκε και ακομα να φτασει στα επιπεδα αποκρισης/feel/σταθεροτητας του..
Και εχε υποψην σου οτι το IOS ειναι ενα stripped-down MacOSX. Οποιος ξερει απο υπολογιστες καταλαβαινει οτι δεν μιλαμε για 'γατακι' αλλα 'leopard' και συντομα 'lion'
(το σκισαμε το θεμα) -
Και το android είναι ένα stripped down linux, what's your point
Και επειδή όντως το σκίσαμε, τα των mac στο κατάλληλο θέμα και οι Γερμανοιταλικές μάχες σε άλλο φόρουμ. [Ξενέρωτος mod]
-
Ok Mod, αλλα δεν εχεις δικιο!
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Επίσης προ ολίγου είδα ότι ανοίγει Audi Service στη Μεταμόρφωση!!
Θα είναι εξουσιοδοτημένου αν κατάλαβα καλά από τα διακριτικά αλλά ακόμα δεν έχει κρεμάσει ταμπέλα με όνομα...και δεν μας χάλασε να πηγαίνουμε για service (και ότι άλλο προκύπτει ) με τα πόδια και να γλιτώνουμε το premium taxi από την Καρέντα!Άνθρακας ο θησαυρός τελικά. Θεοδωρακάκης λέει η ταμπέλα, το ξανακοίταξα το βράδυ γυρνώντας σπίτι. Αυτός έχει άλλο ένα συνεργείο (που δεν φαίνεται πολύ σόι) στη Λ. Ειρήνης δίπλα στο Σκλαβενίτη. Ξέρουμε αν σκαμπάζει τίποτα αυτός ή αν πάω θα πάρω το ΓΑΜΑΤΟ VALVELIFT MOTEUR μου στο χέρι??
-
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
... ή αν πάω θα πάρω το ΓΑΜΑΤΟ VALVELIFT MOTEUR μου στο χέρι??Άνθρωπος με Alfa και να έχει τέτοιες απορίες; Σας είχα συνηθισμένους σε αυτά εσάς
*Ελπίζω να μην παρεξηγείς τα λεγόμενά μου
Δεν έχει να κάνει και κάτι ιδιαίτερο κάποιος σε ένα απλό σέρβις, οπότε δεν βρίσκω λόγο φόβου. Προσωπικά πηγαίνω αντιπροσωπεία μόνο και μόνο επειδή τα παιδιά είναι γνωστοί και πλέον φίλοι. Αν αύριο μεθαύριο μετακομίσω και αλλάξω πόλη, θα τα αλλάζω στον κυρ-Κώστα.Μια τάπα στο κάρτερ την ανοίγει κανονικά
Αν σου κάτσει ηλεκτρολογικό/ηλεκτρονικό, εκεί είναι το μανίκι...
-
Μα τα για τα ηλεκτρονικά τον θέλω το μάστορα. Λάδια-φίλτρα αλλάζω και μόνος μου. Αν δεν έχει καλό διαγνωστικό και επικοινωνία με Γερμανία τι να τον κάνω? Αφού κάθε τόσο βγαίνουν updates και ανακλήσεις.
-
Έχω την εντύπωση ότι διάβασα σε άλλο thread ότι κάνεις service στην αντιπροσωπεία, οπότε συμπέρανα ότι μιλάς και για τα απλά λιπαντικά. Όλοι πλέον με ένα VAS μπορούν να βρουν τι φταίει. Βρες κανένα εξουσιοδοτημένο Bοsch να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
-
Όντως στην Καρέντα πάω, αλλά σε 5 μήνες λήγει και 6μηνη επέκταση τους και δύσκολα θα εξακολουθήσω να πηγαίνω εκεί. Τουλάχιστον όχι για τα πολύ βασικά. Συν τοις άλλοις το νέο αυτό συνεργείο που έγραψα είναι 5 λεπτά με τα πόδια απ' το σπίτι μου οπότε γιατί να μην το δοκιμάσω? Το διαγνωστικό δεν το θέλω τόσο για πιθανά προβλήματα όσο για updates (είχα θέμα με τις στροφές που διορθώθηκε με update στο s-tronic) και για τις ανακλήσεις. Σε κάτι τέτοια η Καρέντα ήταν πάντα up to date και τους έχω εμπιστοσύνη.
-
Απ'όσο γνωρίζω, το VAS είναι μονίμως on-line και σε οποιαδήποτε μη καταγεγραμμένη βλάβη ή οποιοδήποτε update σε ενημερώνουν. Μην σε αγχώνουν τα updates πάντως και με αυτόν τον τρόπο δεσμεύεσαι με τις αντιπροσωπείες. Μπορείς να τα κάνεις όλα εκτός αντιπροσωπείας και να πηγαίνεις μόνο για ένα ηλεκτρονικό check up μια στο τόσο εν ανάγκη
-
Audi wins the 24 Hours of Le Mans 2011 !
Mεγάλη Νίκη σε ένα συναρπαστικό αγώνα που τελείωσε πριν λίγες ώρες.
Με ένα Audi R18 να έχει απομείνει για παραπάνω πρίν από τα μισά του αγώνα, κατάφερε να πάρει τη νίκη από 4 Peugeot που το ακολουθούσαν.
Η ιστορία ΞΑΝΑγράφεται για την Audi, καθώς leader engineer ήταν γυναίκα, 1η φορά που συμβαίνει μια τέτοια νίκη. Σας θυμίζει κάτι?ps. σας έλλειψα?
-
Αν δούλευα στη διαφημιστική της Audi αυτή τη στιγμή θα ήμουνα σε οργασμό. 2 Audi βγήκαν έξω 'εξ' αιτίας' πιο αργών Ferrari αλλά τελικά η Audi κέρδισε...
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Αν δούλευα στη διαφημιστική της Audi αυτή τη στιγμή θα ήμουνα σε οργασμό. 2 Audi βγήκαν έξω 'εξ' αιτίας' πιο αργών Ferrari αλλά τελικά η Audi κέρδισε...Και στις 2 περιπτώσεις τα Audi έφταιγαν!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αν δούλευα στη διαφημιστική της Audi αυτή τη στιγμή θα ήμουνα σε οργασμό. 2 Audi βγήκαν έξω 'εξ' αιτίας' πιο αργών Ferrari αλλά τελικά η Audi κέρδισε...
Και στις 2 περιπτώσεις τα Audi έφταιγαν!
Ναι ειδικά στο άλλο ατύχημα του έπαιζε τα φώτα από πριν ο Ροκενφελλερ αλλά ο δολοφόνος είχε άλλη άποψη και τον έστειλε στον τοίχο. Κάνεις πλάκα αλλά ο τύπος σε αυτό το ατύχημα ήταν τραγικός.
AUDI FORUM