-
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
Παιδιά, είμαι άσχετος από gps.
Τώρα μένω στη Γερμανία και θέλω να αγοράσω ένα μηχάνημα gps. Θέλω να ρωτήσω το εξής:
1)Αν το αγοράσω από εδώ, θα μπορώ να βάλω στο μέλλον ελληνικό μενού?
2)Οι χάρτες είναι ίδιοι για όλα τα gps ή εξαρτώνται από το λογισμικό, ή από την εταιρία?
3)όλα τα gps μπορούν να πάρουν οποιοδήποτε λογισμικό, ή μόνο αυτό της μάνας τους?
4)Τα λογισμικά αυτά αναβαθμίζονται?
5)Για κάθε χώρα πρέπει να κάνω update, πχ ολλανδία, βέλγιο, κτλ, ή υπάρχουν συνήθως μέσα?Γενικά παιδιά, ό,τι έχετε να πείτε που θα μου είναι χρήσιμο πείτε το, γιατί είμαι άσχετος. Από εταιρείες? Αξίζει να δώσει κανείς περισσότερα χρήματα ή όλ την ίδια δουλειά κάνουν πάνω κάτω?
Μάριε (Puntolord), επειδή δε βλέπω ανταπόκριση, για πες σε παρακαλώ εσύ, ποιο gps αγόρασες?
Είσαι ευχαριστημένος?Ευχαριστώ.
-
Δε πας να μας μαγείρεψεις τπτ λέω γώ και άσε τοα GPS κατα μέρος
Πέτρο, ο Μάριος έχει ένα Beker.
Αν πας δυό σελίδες νωρίτερα, θα δείς όλες τις απαντήσεις που θες -
Καλά ρε Πήτερ, άραξε, τέτοια ώρα που ρώτησες δεν είμαστε όλοι σε επιφυλακή.
Εσύ γιατί ήσουν σπίτι σου;
Για στείλε και ένα πουμου στον Θανάση, αυτός είχε πάρει αν δεν κάνω λάθος το Mio 350, αλλά δεν θυμάμαι τι πρόγραμμα του έβαλε. -
POI για Destinator?
Νέος χάρτης Ελλάδος για Destinator?Ελεήηηστε καλέ τον 'κουλό'...ελεήηηστε καλέ τον άσχετο!
-
Νέο χάρτη δεν πήρε το αυτί μου, για poi όμως δες εδώ:
http://index.pois.gr/poicard.asp?POI_ID=98 -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
POI για Destinator?
Νέος χάρτης Ελλάδος για Destinator?Ελεήηηστε καλέ τον 'κουλό'...ελεήηηστε καλέ τον άσχετο!
νατος πάλι ο διακινητής παράνομου λογισμικού
corsaiiiiiiiiiirrrrrrrrrrrr
-
-
μπορειτε να μου συστησετε ενα pda στο οποίο να μπορώ να περάσω λογισμικό destinator 7?
-
Μέχρι πόσα λεφτά Πήτερ;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μέχρι πόσα λεφτά Πήτερ;για το pda μονο του, δινω εως και 170-200.
-
Aν δεν σε ενδιαφέρουν τα πολλά φρου-φρου, δεν βλέπεις αν έχει ξεμείνει κανένα Mio P350 πουθενά εκεί πάνω;
-