-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
...
Εννοείται πως οποιοδήποτε διθέσιο roadster δίπλα της είναι οδοντόκρεμα, απλά το εξαφανίζει!Κυκλοφορούν και καρχαρίες στα βαθιά !
Έχει λίγο δρόμο ακόμη η αγαπητή κυρία BMW. Και ειδικά η νέα Ζ4 δε μου δείχνει να είναι και καμιά αισθητική υπέρβαση !
εγω παντως ψηφιζω το δευτερο. πιστευω οτι στη νεα Ζ4 εχουν κανει φοβερη δουλεια σ ολους τους τομεις...
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
...
Εννοείται πως οποιοδήποτε διθέσιο roadster δίπλα της είναι οδοντόκρεμα, απλά το εξαφανίζει!Κυκλοφορούν και καρχαρίες στα βαθιά !
Έχει λίγο δρόμο ακόμη η αγαπητή κυρία BMW. Και ειδικά η νέα Ζ4 δε μου δείχνει να είναι και καμιά αισθητική υπέρβαση !
θελει αγριαδα πολυ παρθενα το παιζει με το βλεμα της!! τα φαναρια ειναι πολυ στρογγυλα και δεν εχει εντονα νευρα στην σιλουετα της@
+10000000
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
...
Εννοείται πως οποιοδήποτε διθέσιο roadster δίπλα της είναι οδοντόκρεμα, απλά το εξαφανίζει!Κυκλοφορούν και καρχαρίες στα βαθιά !
Έχει λίγο δρόμο ακόμη η αγαπητή κυρία BMW. Και ειδικά η νέα Ζ4 δε μου δείχνει να είναι και καμιά αισθητική υπέρβαση !
εδω στο Ιταλικο club εχουμε χασει καμμια εβδομαδα να μιλαμε αν αξιζει τα λεφτα της εναντι μιας Boxster...
η γνωμη μου ειναι οτι πλεον η Πορσε αν και ειναι εργαλειο ειναι πολυ αποστειρωμενη δεν εχει αρμονια και μουρη οπως η μπεμπα και το εσωτερικο της ειναι 10 χρονια πισω...προς Θεου την σεβομαι απολυτα αλλα αλλο θαυμασμος και σεβασμος και αλλο ερωτας με προεκτασεις σκληρης σεξουαλικης εμπειριας...
-
Κούκλα η Ζ4
-
ιεροσυλία να συγκρίνουμε το αλογάκι της στουτγάρδης με μια bmw... ''έκαστος στο είδος του και ο Λουμίδης στους καφέδες''
-
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
ιεροσυλία να συγκρίνουμε το αλογάκι της στουτγάρδης με μια bmw... ''έκαστος στο είδος του και ο Λουμίδης στους καφέδες''Καλά, μην είσαι και υπερβολικός !
Ιεροσυλία δεν είναι. Απλά η σύγκριση για να έχει νόημα πρέπει να πάμε σε μια σύγκριση ΜΖ4 (τουλάχιστον για την προηγούμενη γενιά. Δεν ξέρω αν θα υπάρξει και σε αυτή τη γενιά) με Boxster S, όπου είχαμε μια πολύ ωραία κονταρομαχία!Φυσικά (μιας και το ανάφερα και πιο πάνω) η Boxster S 2008 ζυγίζει 1355 κιλά και η Z4 35i 2008 ζυγίζει 1580 κιλά. Οπότε από αυτό και μόνο φαίνεται ποιος είχε το 'Σπορ' στο μυαλό του πιο έντονα από τον άλλον. 230 κιλά δεν είναι και λίγα ...
Για το εσωτερικό που αναφέρθηκε, και τα δύο πιστεύω έχουν την δικιά τους γοητεία :
Aπό τα δύο προτιμώ το πάνω. Φαίνεται πιο κλασσικό στο μάτι.
Αν και θεωρώ ότι της προηγούμενης Ζ4 το ταμπλό λόγω λιτότητα και απλότητας ήταν ακόμη καλύτερο. Της καινούριας είναι ασύμμετρο...
-
για μενα η Πορσε εχει γελειο εσωτερικο...
πραγματικα με κανει και γελαω... -
Για την ομορφιά της Ζ4 .... κολοκυθόπιτα
Κι εμένα μου αρέσει ...... αλλά Boxster δεν είναι ακόμα,
Θα συμφωνήσω με τον Prof .... καθεμιά ασκεί τη δική της γοητεία
κι εγώ γοητεύομαι περισσότερο με τα -230 kg της S με PDK και lsd -
Ο χρήστης pik. έγραψε:
για μενα η Πορσε εχει γελειο εσωτερικο...
πραγματικα με κανει και γελαω...Προκατειλημμένε BMWδάκια (με την καλή την έννοια (with voice ) ) !
...
κι εγώ γοητεύομαι περισσότερο με τα -230 kg της S με PDK και lsd+3436
(αλλά -PDK. Θα σπάσουμε κανά δάκτυλο ! )
(Βέβαια νομίζω ότι τα λαμόγια δε βάζουν το μπλοκέ στο χειροκίνητο. Οπότε, αν είναι έτσι + και στο PDK!!) -
Πλέον το δίνουν το μπλοκέ ΚΑΙ με χειροκίνητο 6άρι. Μόνη προϋπόθεση οι ζάντες 18΄΄ (όπως και στην Καρρέρα, προϋπόθεση για το μπλοκέ είναι οι ζάντες 19΄΄ ).
Η βέμβα, όσο πιο φρέσκια δείχνει τώρα, τόσο μπαγιάτικη θα δείχνει σε 10 χρόνια.
Η Πόρσε δεν θα παληώσει ποτέ στο μάτι (ούτε και μέσα, στα αθάνατα σίδερά της...)
Μπορεί να είναι αισθητικά 'πολλά χρόνια πίσω' που είπε κάποιος, αλλά ταυτόχρονα είναι και πολλά χρόνια μπροστά... Αυτό θα πει κλασικό. -
Καλησπέρα,
Επιτέλους έγινε η πολυπόθητη αλλαγή, μπήκαν πριν λίγο οι πανέμορφες 17άρες μου με τα Dunlop SP Sport 01A SSR και δείχνει υπέροχο!! Από αίσθηση θα έλεγα πως έχει +20% θόρυβο (ίσως φταίει και το συγκεκριμένο ελαστικό) και -30% μείωση άνεσης.
Νέες φωτό με το ολοκαίνουργιο σετ:
Άξιζε να περιμένω 13 μήνες ψάχνοντας τη συγκεκριμένη ζάντα σε χαμηλή τιμή!!
ΥΓ: Τα παλιά 16άρια σετ με λάστιχα θα μπουν στο Ebay προς πώληση
-
Aαα!Πανεμορφες!Καλοριζικες!Αυτο εννοουσα οταν ελεγα φασαριοζικο,κανουν αρκετουτσικο θορυβο,παρ'ολ'αυτα ειναι μια χαρα...
-
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Πλέον το δίνουν το μπλοκέ ΚΑΙ με χειροκίνητο 6άρι. Μόνη προϋπόθεση οι ζάντες 18΄΄ (όπως και στην Καρρέρα, προϋπόθεση για το μπλοκέ είναι οι ζάντες 19΄΄ ).Η βέμβα, όσο πιο φρέσκια δείχνει τώρα, τόσο μπαγιάτικη θα δείχνει σε 10 χρόνια.
Η Πόρσε δεν θα παληώσει ποτέ στο μάτι (ούτε και μέσα, στα αθάνατα σίδερά της...)
Μπορεί να είναι αισθητικά 'πολλά χρόνια πίσω' που είπε κάποιος, αλλά ταυτόχρονα είναι και πολλά χρόνια μπροστά... Αυτό θα πει κλασικό.μα ξαναλεω οτι την θεωρω πραγματικα πανεμορφη και λιτη την Πορσε ΑΛΛΑ το εσωτερικο της για μενα ειναι ΠΟΛΥ παλιο...
πχ μονο σε κοκκινο πληρες δερμα κατι αξιζει...επισης μου μοιαζει πλεον πολυ....πως να το πω...κενη.
οσον αφορα κατα ποσο θα ειναι κλασσικη μετα απο καποια χρονια και ποσο κλασσικη θα ειναι η Ζ4 αυτο δεν το αμφισβητω..και εγω πιστευω οτι σε 15 με 20 χρονια θα ειναι κλασσικη η μια κ οχι κλασσικη η αλλη...
ομως ο χρονος ιδιοκτησιας ενος οχηματος πλεον μειωνεται και στην Ελλαδα...για τωρα σημερα που μιλαμε...η Πορσε ,αν και πιο ακριβες εργαλειο και πιο μελετημενο μαλλον σασι αν κρινω απο το βαρος,για μενα χανει .
αν θελω Κλασσικη Πορσε παω να παρω μια 993 C4S με κοκκινες δαγκανες...
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
...
Εννοείται πως οποιοδήποτε διθέσιο roadster δίπλα της είναι οδοντόκρεμα, απλά το εξαφανίζει!Κυκλοφορούν και καρχαρίες στα βαθιά !
Έχει λίγο δρόμο ακόμη η αγαπητή κυρία BMW. Και ειδικά η νέα Ζ4 δε μου δείχνει να είναι και καμιά αισθητική υπέρβαση !
Ειδικά στη συγκεκριμένη φώτο αισθητικά δε μου λέει τίποτα απολύτως, πιο πολύ ιαπωνικό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής μου θυμίζει κάτι σαν miata για παράδειγμα.
Το εσωτερικό χωρίς να έχω μπει μέσα από τις φώτο μου φαίνεται πολύ φτηνιάρικο σε αντίθεση με της Ζ4 που δείχνει πολύ σύγχρονο ποιοτικό και ακριβό.
Τεχνικά μπορεί να είναι πιο μπροστά-αν και στο αισθητικό κομμάτι αναφέρθηκα-αλλά είναι και αρκετά πιο ακριβή για να συγκρίνουμε.
-
μολις πηγα στην επισημη παρουσιαση της Ζ4 εδω στη Μπολωνια...
πιστευω λιγο πολυ τα πραγματα ειναι γνωστα...απλα να προσθεσω δυο λεπτομερειες
1.το φρυδακι πανω απο τα φωτα ειναι στο ιδιο επιπεδο με το χειλος του καπω και διατρεχει την νοητη γραμμη που φτανει στο σημα...
2.το μαρσπιε δεν ειναι ουτε μια γραμμη ουτε μια καμπυλη αλλα κανει κατι σπασιματα και δενει το αμαξι...αυτο το ειχε κ η παλια Ζ4;
ο,τι και να πω ειναι λιγο...
καθεσαι απιστευτα χαμηλα...το αμαξι σε αγκαλιαζει...το τιμονι ΤΟ ΛΑΤΡΕΥΩ...ειναι γλυκα θα μπορουσα να το παρω μαζι μου να το χαιδευω...πω πω ερωτας ειναι...
αρχιζω να μπαινω σε τρυπακι....
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Καλησπέρα,Επιτέλους έγινε η πολυπόθητη αλλαγή, μπήκαν πριν λίγο οι πανέμορφες 17άρες μου με τα Dunlop SP Sport 01A SSR και δείχνει υπέροχο!! Από αίσθηση θα έλεγα πως έχει +20% θόρυβο (ίσως φταίει και το συγκεκριμένο ελαστικό) και -30% μείωση άνεσης.
Νέες φωτό με το ολοκαίνουργιο σετ:
Άξιζε να περιμένω 13 μήνες ψάχνοντας τη συγκεκριμένη ζάντα σε χαμηλή τιμή!!
ΥΓ: Τα παλιά 16άρια σετ με λάστιχα θα μπουν στο Ebay προς πώληση
Πραγματικά πολύ ωραίες!!
Του πάνε πολύ!!
-
Thanks buddy....
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
με PDKΣυμφωνούμε σε όλα,αλλά εδώ μου τα χαλάς ρε Μπίλ!!!!!!
Τι σου αρέσει σε αυτά τα κωλοκιβώτια!!!(εννοώ οοοοοοοοοολα τα 'σπορ'ημιαυτοματα ) -
ελα ντε...
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
με PDK
Συμφωνούμε σε όλα,αλλά εδώ μου τα χαλάς ρε Μπίλ!!!!!!
Τι σου αρέσει σε αυτά τα κωλοκιβώτια!!!(εννοώ οοοοοοοοοολα τα 'σπορ'ημιαυτοματα )Εκτός του ότι είμαι σε κάποια ηλικία πλέον ..... θεωρώ ότι μιας και πρόκειται για καθημερινό αυτοκίνητο, το PDK τα συνδιάζει όλα. Εύκολη-χαλαρή μετακίνηση + σπορ συμπεριφορά και απ' ότι μαθαίνω το PDK είναι ταχύτερο και σε πίστα. Δεν το έχω οδηγήσει, το αποφεύγω γιατί μπορεί να με βάλει σε τριπάκι που σε αυτή τη φάση δεεεεν κάνει.
Αν πρόκειται για trackday car τα πράγματα αλλάζουν. Δεν θα με χάλαγε ένα ελαφρωμένο ΑΧ GTi, ένα αντίστοιχο 106, MX-5 .... Caterham .... .κλπ. .... ακόμα κι αν έκανα 100 αλλαγές στο γύρο !!
BMW FORUM