-
Ο χρήστης DimitriS60 έγραψε:
It's official!...τι είναι αυτό το πράγμα;
-
Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
It's official!
...τι είναι αυτό το πράγμα;
Tι δεν σου αρεσει δλδ?
-
Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
It's official!
...τι είναι αυτό το πράγμα;
Τι δε διάβασες παραπάνω από αυτό που έγραψα???
**ΠΑΤΑΤΑ! ** ...κυριολεκτικά
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Δηλαδη η νεα Ζ4 που θα ερθει τωρα κοντα και θα στοιχιζει κανα 60αρι + θα παει κοντα στο πενηνταρικο ?
Η Μ3 δηλαδη ποσο θα παει ? κοντα στα 70 ? ξερει κανενας να υπολογιζει να φτιαξει καμια λιστα με ενδιαφεροντα BMW και ποσο θα κοστιζουν τωρα με τα νεα μετρα ?
Ρίξε μια ματιά στον πίνακα εδώ: http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&c ... Id=4510398
Με βάση την μείωση της Μ Κλας λογίκά η Μ3 θα έχει 'έκπτωση' κάνα 10 ρικο. Εντελώς ψίχουλα δηλαδή (λογικά τέτοια έκπτωση έπαιρνες και τώρα από την αντιπροσωπεια. Την οποία δεν ξέρω αν θα συνεχίσουν να την προσφέρουν παράλληλα με την μείωση του ΕΤΤ οι αντιπροσωπείες.
...
Θεωρω οτι εαν μεχρι τωρα εδιναν τετοιες εκπτωσεις,(που τις εδιναν) και δεν κινουταν τιποτα, μαλλον θα ειναι εντελως μαλακια να δινουν ακριβως τα ιδια. εγω βλεπω απολυτα λογικη την εκπτωση που μπορει να κανει η εταιρεια , μαζι με την φοροαπαλλαγη, ετσι ωστε να αρχισει να κινειται κατι!
Δηλαδη τα ηδη -10, να γινουν -20..Η στις χαμηλοτερες κατηγοριες, τα -1000 να γινουν - 2000...
Δηλαδη εαν η νεα Ζ4 παραδοθει ελλαδα σεπτεμβριο, παπαλα , δεν θα ισχυει τιποτα απο φοροαπαλλαγη ε?
αυτα !
-
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
Δηλαδη η νεα Ζ4 που θα ερθει τωρα κοντα και θα στοιχιζει κανα 60αρι + θα παει κοντα στο πενηνταρικο ?
Η Μ3 δηλαδη ποσο θα παει ? κοντα στα 70 ? ξερει κανενας να υπολογιζει να φτιαξει καμια λιστα με ενδιαφεροντα BMW και ποσο θα κοστιζουν τωρα με τα νεα μετρα ?
Ρίξε μια ματιά στον πίνακα εδώ: http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&c ... Id=4510398
Με βάση την μείωση της Μ Κλας λογίκά η Μ3 θα έχει 'έκπτωση' κάνα 10 ρικο. Εντελώς ψίχουλα δηλαδή (λογικά τέτοια έκπτωση έπαιρνες και τώρα από την αντιπροσωπεια. Την οποία δεν ξέρω αν θα συνεχίσουν να την προσφέρουν παράλληλα με την μείωση του ΕΤΤ οι αντιπροσωπείες.
...
Θεωρω οτι εαν μεχρι τωρα εδιναν τετοιες εκπτωσεις,(που τις εδιναν) και δεν κινουταν τιποτα, μαλλον θα ειναι εντελως μαλακια να δινουν ακριβως τα ιδια. εγω βλεπω απολυτα λογικη την εκπτωση που μπορει να κανει η εταιρεια , μαζι με την φοροαπαλλαγη, ετσι ωστε να αρχισει να κινειται κατι!
Δηλαδη τα ηδη -10, να γινουν -20..Η στις χαμηλοτερες κατηγοριες, τα -1000 να γινουν - 2000...
Δηλαδη εαν η νεα Ζ4 παραδοθει ελλαδα σεπτεμβριο, παπαλα , δεν θα ισχυει τιποτα απο φοροαπαλλαγη ε?
αυτα !
Το παράλογο ξέρεις πιο είναι αγαπητέ συνBMWδίστα ( )? Ότι ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ χαιρόμαστε και λέμε μπράβο που πληρώνουμε αυτό που πρέπει για...6 μήνες όσον αφορά το ΕΤΤ!
-
Ρώτησα για την έκπτωση σε γνωστό αντιπρόσωπο και μου είπε το γνωστό που ξέρετε, ότι δλδ ισχύει μόνο για στοκ αυτοκίνητα. Κρίμα γιατί είχα φτιαχτεί άσχημα για 125i coupe που απ' ότι μου είπε δεν υπάρχει σε στοκ. Και πήγαινε στα 33 Κ!
Έστω κι έτσι, ρώτησα πόσο θα πάει με την έκπτωση στο ΕΕΤ και μου είπε γύρω στα 36Κ.
Όχι άσχημα...Τεσπα, ποια μοντέλα υπάρχουν σε στοκ ρε παιδιά, τι έχετε ακούσει?
Όχι 116 και 316 βέβαια... -
Μην τσιμπατε.. ο πωλητης πρωτα θα δει εαν μπορει να πουλησει πρωτα οτι υπαρχει σε στοκ και μετα θα θυμηθει οτι ενημερωθηκε οτι τελικα ισχυει και για τα καινουρια...
Ξεκαθαρα αφορα ολα τα καινουρια αυτοκινητα! Εννοειται οτι ξαφνικα ενω τα εργοστασια δεν παραγουν τιποτα θα λενε την παπαρια οτι θα θελει 4-5 μηνες να παραδοθει το αμαξι κλπ κλπ.
Μαγκες παρτε τους τα σωβρακα, δεν θελουν λυπηση...
Εαν βρω Μ3 με 70-75Κ δεν θα το πολυσκεφτω! εχει μια στην athens car μαυρη με αυτοματο Ε ΝΙΚΟ ?
πρεπει να μαθουν και οι πωληταραδες το καθε εργοστασιο τι εχει ετοιμοπαραδοτο κλπ κλπ ! Παντως νομιζω οτι ειναι πολυ καλη ευκαιρια τωρα να παρει κανεις αμαξι οτι και να λεμε.. εκτος κι αν τα μορφωμενα αφεντικα τυπου σπανου, σφακιανακη κλπ κλπ νομισουν οτι η κυβερνηση εβγαλε αυτο το μετρο για να κοψουν τις προσωπικες τους εκπτωσεις-απωλεια κερδους, και μεινει τελικα, τι ειχες γιαννη,τι ειχα παντα..
-
Κάτσε γιατί σ' έχασα.
Ποια έκπτωση ισχύει για ΟΛΑ τα καινούρια?
ΚΑΙ η έκπτωση 20% της BMW KAI to 50% sto EET?
Εμένα μου είπε ότι η 1η ισχύει μόνο για τα στοκ. Αν ισχύουν και οι 2 το πήρα αύριο. -
Δυστυχώς υπάρχει τεράστιο στοκ στο τελωνείο από εμπορεύσιμα αμάξια προφανώς δηλ 1600αρια και 2λιτρα με το πακέτο εξοπλισμού που κυκλοφορεί.Αυτά είχαν υπολογιστεί να πουληθούν τους περασμένους μήνες ,εκρεμούσαν μαζικές παραλαβές από το εξωτερικό,και συσωρεύτηκαν όλα μαζί.
Οπότε οι έμποροι θα σε πάνε με έκπτωση να προτιμήσεις αυτά.Λογικό όμως είναι οι εκπτωσεις να μην είναι τόσο μεγάλες τώρα που έπεσε ο φόρος.Πρέπει και να ρεφάρουν και την όποια ζημιά είχαν τόσους μήνες.Αν η αγορά ανέβει και χρειάζονται να κάνουν νέες παραγγελίες (μαζικές για να συμφέρει) ίσως ξαναρχίσουν οι εκπτώσεις και προσφορές για να προσελκύσουν κόσμο και μην μείνουν πάλι απούλητα τα νέα .
Πολλά όμως εξαρτάται και από την χρηματοδότιση,τον τρόπο πληρωμής και τις τιμές των μεταχειρισμένων σε τυχόν ανταλλαγή κλπ.Ο κόσμος δεν έχει χρήματα και αν δεν μπορούν να το πληρωσουν ή δεν συμφέρει να δώσουν το παλιό, δεν έχει νόημα η μείωση του ειδικού τέλους
-
Για μενα ειναι λογικο οτι εφοσον με 20% εκπτωση, με συρρικνωση με με με, και οι πωλητες βαραγαν μυγες στην κυριολεξια, τοτε το μετρο ερχεται να προστεθει σε αυτα,για να σπρωξει χρημα εξω απο τις τραπεζες και να κινηθει η αγορα.
Ρε παιδια αυτος δεν ειναι ο λογος που εφαρμοζεται το μετρο αυτο ? εφοσον ο κοσμος περιμενει και θελει χαμηλοτερες τιμες, ας τις παρει για λιγο καιρο.. και οι τραπεζες οταν χρειαζοντουσαν ρευστοτητα εδιναν και 7% επιτοκιο!
Εγω θα αρχισω μια γυρα σιγα σιγα..
Μ3 με 75Κ αυτοματη θελω... αλλιως ας τις κρατησουν κι αλλο στο τελωνειο, στα @@ μου..
Α! Σας ειπα που μου τη φορεσε πισωκολλητα ενας πακιστανος χωρις ασφαλεια.. χωρις διπωμα.. χωρις τιποτα.. 4 ωρες ταλαιπωρηθηκα με την τροχαιο.. ελεος! μικρη ζημια, αλλα κι αλλες μερες χωρις το αμαξι μου, σιγα σιγα νιωθω οτι θελει να το αποχωριστω και να παρω ενα αλλο.. χι χι χι
-
Ο χρήστης kovathe έγραψε:
Κάτσε γιατί σ' έχασα.
Ποια έκπτωση ισχύει για ΟΛΑ τα καινούρια?
ΚΑΙ η έκπτωση 20% της BMW KAI to 50% sto EET?
Εμένα μου είπε ότι η 1η ισχύει μόνο για τα στοκ. Αν ισχύουν και οι 2 το πήρα αύριο.κολλητε εγω διαβαζω οτι ισχυει και για τα καινουρια,παντου αυτο γραφουν ! εαν θες να παρεις BMW να τους βγαλεις το λαδι γιατι τοσο καιρο το επαιζαν δυσκολες.. τα λεφτα σου δινεις , ενημερωσου καλα και ξαναπηγαινε.. θα πουλανε τρελα τα φυντανια και οποιος τσιμπησει αλλα στο τελος πρεπει να παρεις αυτο που θες οσο πιο φτηνα γινεται..
-
To μέτρο αφορά ξεστοκάρισμα και γιάυτό αφορά 4 μήνες μόνο,γιατί και το κράτος θέλει τα έσοδα που χάνει από ότι υπάρχει ατελώνιστο (ή ήδη έρχεται στο τελωνείο από παλιές παραγγελίες).Από εκεί και πέρα θα επανέρθουμε στα παλιά,δηλ.παραγγέλνεις σε 1-2 μήνες το παίρνεις.Τέρμα τα αμάξια με πακέτα εξοπλισμού για μαζικές πωλήσεις.
Οι τράπεζες δεν δίνουν πλέον δάνεια για αυτοκίνητα όπως γινόταν.Ελάχιστοι έχουν δυνατότητα για πληρωμή μετρητά για να πετύχουν καλύτερη τιμή ή στην τελική και να σκεφτούν να πάρουν αμάξι όταν υπάρχει αβεβαιότητα αν θαχουν δουλειά στο μέλλον κλπ έξοδα (και αν μπορούν να δώσουν και το παλιό τους αμάξι)
Εξάλλου ήταν λογικό κάποτε η αγορά αυτοκινήτου να βαλτώσει.Κάθε χρόνο πάνω από 300χιλιαδες αμάξια θα πουλάνε συνέχεια ; Θα ξεκαθαρίσουν και οι σοβαροί έμποροι από τους ευκαιριακούς με μηδεν υποδομή κλπ και όσοι κέρδισαν,κέρδισαν τόσα χρόνια.
-
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
τα καινουρια,παντου αυτο γραφουν ! εαν θες να παρεις BMW να τους βγαλεις το λαδι γιατι τοσο καιρο το επαιζαν δυσκολες.. τα λεφτα σου δινεις , ενημερωσου καλα και ξαναπηγαινε.. θα πουλανε τρελα τα φυντανια και οποιος τσιμπησει αλλα στο τελος πρεπει να παρεις αυτο που θες οσο πιο φτηνα γινεται..Ναι ρε συ, εγώ συμφωνώ μαζί σου. Εννοείται αυτό που λες. Εξάλλου παραείμαι ψείρας και τσιφούτης για να κάνω κάτι άλλο.
Αυτός ήταν και ο λόγος που δεν σκεφτόμουν με τίποτα καινούρια BMW, η ηλίθια υπερτιμολόγηση εδώ.Αυτό που σας ρώτησα όμως και μάλλον δεν καταλάβατε ΔΕΝ είναι για το μέτρο της κυβέρνησης και το -50% στο ΕΕΤ, αλλά για την έκπτωση 20% της BMW και κατα πόσο ισχύει για ΟΛΑ τα αυτοκίνητα της εταιρίας ή μόνο για αυτά που υπάρχει ήδη στοκ. Δλδ πούλαγε τρέλα ο έμπορος που ρώτησα για την 125i coupe και είπε ότι ισχύει μόνο το μέτρο του μειωμένου ΕΕΤ και όχι το 20% της BMW γιατί δεν υπάρχει 125 σε στοκ?
-
Οχι Οχι θεωρω οτι το παιρνετε λαθος το θεμα.
Υπαρχουν αυτη τη στιγμη στις ελληνικες τραπεζες 230δις ευρω σε καταθεσεις..
χρημα υπαρχει.. το θεμα ειναι οτι ολοι περιμενουν πτωσεις τιμων παντου.. το μετρο γινεται για να λαδωθει η μηχανη και να αρχισει να κινειται!
Δεν πιστευω με τιποτα οτι γινεται για ξεστοκαρισμα.. θα ακολουθησουν τετοια μετρα σε ολους τομεις!
-
Aν δεν ήταν για ξεστοκάρισμα, θα υπήρχε μόνιμη ρύθμιση για ενίσχυση του κλάδου και όχι βιαστείτε μέχρι 4/8/2009 .
Εξαλλου θα πρέπει κανείς να βγάζει χρήματα άνετα σήμερα για να μπορεί να τα δώσει,όχι να δώσει έτοιμα χρήματα και σε ένα κλάδο μόνο,όταν υπάρχει αβεβαιότητα για το αύριο της ζωής του.
Το χρήμα εξάλλου για να κινηθεί και να κάνει κύκλο,πρέπει να χρηματοδοτείται από την τράπεζα σε κάθε τομέα και να επενδύεται κάπου που να έχει απόδοση,ακόμα και έστω πχ να κερδίζεις από τις καταθέσεις σου (πράγμα που δεν γίνεται καθώς το επιτόκιο καταθέσων είναι ελάχιστο). Το αμάξι δεν ειναι επένδυση καθώς δεν σου αποδίδει τίποτε.
Δυστυχώς ο πανικός (και το marketing) είναι ο χειρότερος σύμβουλος στις συναλλαγές.
-
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
Εαν βρω Μ3 με 70-75Κ δεν θα το πολυσκεφτω! εχει μια στην athens car μαυρη με αυτοματο Ε ΝΙΚΟ ? -
Μερικές φώτο σε μεγαλύτερη ανάλυση:
http://carscoop.blogspot.com/2009/04/bm ... ed-73.html
Εδώ φαίνεται ΞΕΚΑΘΑΡΑ ο λόγος ύπαρξης του, καθώς δε θυμάμαι κανένα Μ μοντέλο να φορούσε Αμερικάνικες πινακίδες και να φοράει και σπαστικά φλασάκια στους προφυλακτήρες.
Επίσης, το φοβερό και τρομερό Μ μοτέρ που στροφάρει σαν diesel έως τις 7000 στροφές (7.500 στροφάρει το δικό μου που είναι 2λτ), ενώ της Μ3 πάει μέχρι τις...9.000!
Χ5Μ:
http://2.bp.blogspot.com/_FoXyvaPSnVk/S ... X6M-32.jpgΜ3:
http://bmwbox.com/wp-content/uploads/20 ... g_2470.jpgΣόρυ, αλλά δε μου αρέσει παιδιά...δε μου αρέσει καθόλου, ούτε το concept, ούτε το νέο μοτέρ...μισώ τα SUV μάλλον γιαυτό, δε ξέρω.
-
Όπως λένε, το νέο μοτέρ το 8κύλινδρο με turbo θα φορεθεί και από τις επερχόμενες Μ5 και Μ6....
Αντίθετα με άλλους δεν μπορώ να εκφέρω άποψη.... όχι μόνο γιατί δεν τον δοκίμασα και ως εκ τούτου δεν μπορώ να έχω και άποψη άξια αναφοράς αλλά επειδή είμαι διχασμένος. Από τη μία μου άρεσε η ατμοσφαιρική απόδοση (και γιατί όχι σπανιότητα ή και 'κληρονομιά' της BMW) αλλά από την άλλη για καθημερινή οδήγηση ειδικά βαριών αυτοκινήτων χρειάζονται οι ροπές του υπερσυμπιεστή που βελτιώνουν και τις επιδόσεις... Καθώς θεωρώ και πολύ πιθανό ότι ο κινητήρας θα είναι πάρα πολύ καλός νομίζω ότι δεν θα δυσκολευτούμε και πολύ να τον αποδεχτούμε!
...σκεφτείτε και την ευκολία αναβάθμισης από τους 555 σε πάνω από 600 ίππους...
---καλά έχουμε ξεφύγει τελείως... είναι αρκετά εξωπραγματικό να κυκλοφορούνε κοινοί οδηγοί (και θείτσες) με τόση ισχύ στο δρόμο....
.. όχι βέβαια ότι θα με πείραζε να τα είχα εγώ τα αλόγατα... -
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Τις τελευταίες μέρες που οι δρόμοι είναι καθαροί από χιόνι παίρνω το 325 στο βουνό και συνηδειτοποιώ ότι έχω αρχίσει να χαμογελάω πολύ πριν φτάσω στο σημείο να ακούσω το κλικ από το κούμπωμα των δεστρών μου. Ας κάνουμε και ένα long-term review λοιπόν.Η ευκολία με την οποία αυτό το αυτοκίνητο διακοσαρίζει είναι απίστευτη (με τα δικά μου δεδομένα πάντα), ενώ η ποιότητα ταξιδιού είναι καταπληκτική όσο ο δρόμος είναι καλός. Σε κακό οδόστρωμα όμως -όπως αυτό στο οποίο αναγκαστικά πατάμε τώρα λόγω των έργων στην Μαλακάσα η οδήγηση είναι πολύ ενοχλητική εμπειρία για τα σφραγίσματα μου.
Ο ήχος του κινητήρα είναι μουσική πάνω από τις 3.500- 4.000 στροφές, αλλά για να δώσει πραγματικά πρέπει να κρατιέσαι αρκετά ψηλά. Η τετάρτη είναι 200 (και κάτι ψιλά) χλμ/ώρα λίγο πριν τα κόκκινα και πρέπει να την χρησιμοποιείς αν θέλεις να προσπεράσεις κάποιον που είναι αποφασισμένος να μην σε αφήσει και οδηγεί γρήγορα. Η τελική των 250 επιτυγχάνεται με 5η, ενώ η 6 ξεψυχάει περίπου στα 220. Είναι όμως εξαιρετική για ξεκούραστο και οικονομικό ταξίδι, καθώς τα 180χλμ/ώρα με 6η έρχονται με μόλις 3.800 στροφές και ουσιαστικά το μόνο που ακούς είναι ο θόρυβος κύλισης των τεράστιων ελαστικών.
Το στήσιμο του αυτοκινήτου με το M-pack είναι υπέροχο στα στροφιλίκια (δεδομένου του όγκου του πάντα) και το antispin επεμβαίνει πολύ γλυκά και προοδευτικά.
Εργονομικά το αυτοκίνητο είναι mixed bag. Αυτός που σχεδίασε τα semi-bucket που ρυθμίζονται ηλεκτρικά είναι πολύ μάγκας, ενώ αυτός που ανέλαβε τις θήκες για τα κέρματα στις πόρτες αναμφισβήτητα ηλίθιος. Επίσης, εξακολουθώ να μπλέκομαι με το κουμπί του κεντρικού κλειδώματος που βρίσκεται δίπλα στον διακόπτη του antispin. Ο μοχλοδιακόπτης του cruise control τελικά με βόλεψε πολύ, ενώ αντίθετα απογοητευτική είναι η λειτουργία υποβοήθησης μεγάλης σκάλας. Τα adaptive bixenon δεν παύουν να με εντυπωσιάζουν με την αποτελεσματικότητα τους.
Το τρίλιτρο μοτέρ είναι οικονομικό όταν οδηγείς συντηρητικά, αλλά διψασμένο όταν το πιέζεις και ο ήχος του μοτέρ από την μια και η κλιμάκωση του κιβωτίου από την άλλη σε προκαλούν να το πιέσεις. Εκεί που το Ελληνικό-Παρνασσός-Ελληνικό μου στοιχίζει περίπου €40 σε βενζίνες με το VW, στο BMW πλησιάζουμε τα €65. Σήμερα πάντως έβαλα απλή αμόλυβδη (95 οκτανίων) και δεν είδα μεγάλες διαφορές στις επιδόσεις, ενώ υπολογισμένα μου στοίχισε €11 λιγότερο το γέμισμα.
Τελικά το μεγαλύτερο μειονέκτημα αυτού του αυτοκινήτου είναι ότι όταν μετά μπαίνω στο Bora θέλω να βρω μια καλή μάντρα να το ρίξω.
Ωραίος!
Τα πέδιλα που τα βάζεις? -
Εγω παντως δεν θα μπερδευα τα Μ μοντελα της BMW οπως τα Μ3,Μ5,Μ6 με τα μοντελα που βελτιωνονται απο το τμημα Μ, νομιζω οτι 'άλλα' αμαξια ειναι οι Μ3-Μ5 και άλλα η Ζ4 Μ και τα Χ5 Μ κλπ..
Νικολααακη και λοιποι αντι-suv-ακηδες οπως πχ ο προφ. ! μετα τη βολτα με ενα V8 Χ5 θα αναθεωρησεις... το νομισμα εχει παντα 2 οψεις!
Λοιπον οποιος παιρνει πληροφοριες οικονομικου τυπου,προσφορες,'καλες τιμες' κλπ καλο θα ειναι να ποσταρει στοιχεια ετσι ωστε οσοι ενδιαφερονται για αγορες, να εχουν να συγκρινουν..
BMW FORUM