Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SUV vs Limo & sedan -pricing-
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. SUV vs Limo & sedan -pricing-
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 1 / 8
    Περί αυτοκίνησης
    44
    156
    332
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lkar last edited by

      Θα μπορούσε να πουλήσει ποτέ η Toyota οικογενειακό 30.000+ ευρώ; ή 50Κ - αν πρόκειται για το Land Cruiser-

      Ένα SUV το πουλάει άνετα, αφού ταξινομούνται περισσότερα RAV των 30+ παρά Avensis

      Θα πουλούσαν οι ΚΙΑ/Hyundai οποιοδήποτε αυτοκίνητο 20.000+ ευρώ;

      Τα 4 SUV τους τα πουλάνε άνετα

      Αν δούμε τις πωλήσεις στην ελληνική αγορά, φαίνεται πως ο μοναδικός τρόπος να πουλήσεις ακριβά είναι να έχεις... SUV (είτε light είτε καθαρόαιμο)

      Ακόμα και τα 'premium'...

      Q7 vs A8 άγριο σεξ

      Touareg vs Phaeton μία από τα ίδια

      ML = E -Class, αλλά η τελευταία ξεκινά από τα 45Κ και η ML από τα 66

      Η Χ3 πουλάει λιγότερο μεν από την τριάρα, αλλά με αρκετή διαφορά τιμής -30Κ vs 40K-, σε σχέση με την 5άρα που ξεκινάει από τα 43K οι πωλήσεις της Χ3 είναι περίπου 3πλάσιες

      Lexus: μία από τα ίδια

      και τελειωμό δεν έχει η λίστα

      Πως να μην τρέχουν να βγάλουν κι άλλα SUV oι εταιρείες; -Tiguan, Mitsubishi/PSA, Renault-

      Περισσότερα κέρδη

      αυτό άλλωστε θέλουν οι αγοραστές

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lkar last edited by

        Θα μπορούσε να πουλήσει ποτέ η Toyota οικογενειακό 30.000+ ευρώ; ή 50Κ - αν πρόκειται για το Land Cruiser-

        Ένα SUV το πουλάει άνετα, αφού ταξινομούνται περισσότερα RAV των 30+ παρά Avensis

        Θα πουλούσαν οι ΚΙΑ/Hyundai οποιοδήποτε αυτοκίνητο 20.000+ ευρώ;

        Τα 4 SUV τους τα πουλάνε άνετα

        Αν δούμε τις πωλήσεις στην ελληνική αγορά, φαίνεται πως ο μοναδικός τρόπος να πουλήσεις ακριβά είναι να έχεις... SUV (είτε light είτε καθαρόαιμο)

        Ακόμα και τα 'premium'...

        Q7 vs A8 άγριο σεξ

        Touareg vs Phaeton μία από τα ίδια

        ML = E -Class, αλλά η τελευταία ξεκινά από τα 45Κ και η ML από τα 66

        Η Χ3 πουλάει λιγότερο μεν από την τριάρα, αλλά με αρκετή διαφορά τιμής -30Κ vs 40K-, σε σχέση με την 5άρα που ξεκινάει από τα 43K οι πωλήσεις της Χ3 είναι περίπου 3πλάσιες

        Lexus: μία από τα ίδια

        και τελειωμό δεν έχει η λίστα

        Πως να μην τρέχουν να βγάλουν κι άλλα SUV oι εταιρείες; -Tiguan, Mitsubishi/PSA, Renault-

        Περισσότερα κέρδη

        αυτό άλλωστε θέλουν οι αγοραστές

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lkar last edited by

          Θα μπορούσε να πουλήσει ποτέ η Toyota οικογενειακό 30.000+ ευρώ; ή 50Κ - αν πρόκειται για το Land Cruiser-

          Ένα SUV το πουλάει άνετα, αφού ταξινομούνται περισσότερα RAV των 30+ παρά Avensis

          Θα πουλούσαν οι ΚΙΑ/Hyundai οποιοδήποτε αυτοκίνητο 20.000+ ευρώ;

          Τα 4 SUV τους τα πουλάνε άνετα

          Αν δούμε τις πωλήσεις στην ελληνική αγορά, φαίνεται πως ο μοναδικός τρόπος να πουλήσεις ακριβά είναι να έχεις... SUV (είτε light είτε καθαρόαιμο)

          Ακόμα και τα 'premium'...

          Q7 vs A8 άγριο σεξ

          Touareg vs Phaeton μία από τα ίδια

          ML = E -Class, αλλά η τελευταία ξεκινά από τα 45Κ και η ML από τα 66

          Η Χ3 πουλάει λιγότερο μεν από την τριάρα, αλλά με αρκετή διαφορά τιμής -30Κ vs 40K-, σε σχέση με την 5άρα που ξεκινάει από τα 43K οι πωλήσεις της Χ3 είναι περίπου 3πλάσιες

          Lexus: μία από τα ίδια

          και τελειωμό δεν έχει η λίστα

          Πως να μην τρέχουν να βγάλουν κι άλλα SUV oι εταιρείες; -Tiguan, Mitsubishi/PSA, Renault-

          Περισσότερα κέρδη

          αυτό άλλωστε θέλουν οι αγοραστές

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            techadmin admin last edited by

            Ολα τα SUV που ανέφερες σε σχέση με τα αντίστοιχα sedan ειναι πολύ πιο ολοκληρωμένα και πρακτικά αυτοκίνητα.

            Εμένα μου φαίνεται απόλυτα λογικό.

            Τι καλύτερο έχει ένα Sonata απο ένα Santa Fe? Μια Ε απο μια ML?

            Το μόνο προτέρημα των σεντάν (και όχι σε όλα τα παραδείγματα που έφερες εδώ) είναι η λίγο πιο άμμεση οδική συμπεριφορά. Απο εκεί και πέρα τα SUV είναι πολύ πιο πρακτικά, πιο ευρήχωρα και έχουν το πλεονέκτημα της τετρακίνησης (πρόσφυση και δυνατότητα για κίνηση σε χιόνια) ενώ μπορούν να πάνε σε ένα χωματόδρομο (μερικά και σε πολύ πιο δύσβατα μέρη) χωρίς πρόβλημα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • M
              manosk last edited by

              Γι' αυτό δεν βγάζει πια το Omega η Opel αλλά πέρασε στο Antara.

              Χωρίς πλάκα, εμένα αυτή η τάση μου λέει ότι πολλοί αγοράζουν αμάξι με τον τόνο, όπως κάτι παππούδες που πιάνουν ένα προϊόν και λένε 'Βαρύ, άρα καλό'. Επομένως ό,τι ζυγίζει ένα εφτακόσα είναι καλύτερο από αυτό που ζυγίζει ένα τετρακόσα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • C
                cap-dim last edited by

                Ο χρήστης IKE έγραψε:
                . Απο εκεί και πέρα τα SUV είναι πολύ πιο πρακτικά, πιο ευρήχωρα και έχουν το πλεονέκτημα της τετρακίνησης (πρόσφυση και δυνατότητα για κίνηση σε χιόνια) ενώ μπορούν να πάνε σε ένα χωματόδρομο (μερικά και σε πολύ πιο δύσβατα μέρη) χωρίς πρόβλημα.

                +1,

                και να προσθεσω στα παραπανω και την αισθηση του ποιο ασφαλες αφου οδηγας απο πιο ψηλα και ειναι πιο στιβαρο απο ενα σενταν.

                καπου υπαρχει μια ερευνα που λεει οτι οι επιβατες των SUV τραυματιζονται σε τροχαια ατυχηματα σε λιγοτερα ποσοστα κ πιο ελαφρα σε σχεση με επιβατες των σενταν !!!!

                αρα οι δυο πιο βασικοι λογοι ειναι 1ων. πιο πρακτικα, 2ων πιο ασφαλη

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • M
                  michael-amott last edited by

                  Ο χρήστης CAP DIM έγραψε:
                  καπου υπαρχει μια ερευνα που λεει οτι οι επιβατες των SUV τραυματιζονται σε τροχαια ατυχηματα σε λιγοτερα ποσοστα κ πιο ελαφρα σε σχεση με επιβατες των σενταν !!!!

                  Ιδιαιτερα αν συγκρουονται μεταξυ τους...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    Τα SUV έχουν ελάχιστη (πολλές φορές και καθόλου) διαφορά απο ένα 'κανονικό' αυτοκίνητο με ίδιους χώρους. Στο κάτω κάτω η επι της ουσίας διαφορά τους είναι στο ύψος απο το έδαφος.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • M
                      michael-amott last edited by

                      Ο χρήστης IKE έγραψε:
                      Τα SUV έχουν ελάχιστη (πολλές φορές και καθόλου) διαφορά απο ένα 'κανονικό' αυτοκίνητο με ίδιους χώρους. Στο κάτω κάτω η επι της ουσίας διαφορά τους είναι στο ύψος απο το έδαφος.

                      Αυτο δηλαδη δεν αλλαζει τις παραμετρους της προσκρουσης?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Οχι, αυτό ακριβώς λέω.

                        Απλώς υπάρχει το εξής στερεότυπο, όταν ακούει κάποιος σύγκρουση επιβατικού με SUV φαντάζεται σύγκρουση ενός Atos με Hummer και όχι πχ ενός Vitara (1200 κιλά) με ενα Phaethon (2300 κιλά).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • M
                          michael-amott last edited by

                          Ο χρήστης IKE έγραψε:
                          Οχι, αυτό ακριβώς λέω.

                          Απλώς υπάρχει το εξής στερεότυπο, όταν ακούει κάποιος σύγκρουση επιβατικού με SUV φαντάζεται σύγκρουση ενός Atos με Hummer και όχι πχ ενός Vitara (1200 κιλά) με ενα Phaethon (2300 κιλά).

                          Ναι αλλα δεν παιζουν ρολο μονο τα κιλα...ουτε μονο το υψος..απλα και τα 2 ειναι ενας πολυ κακος προγνωστικος παραγοντας γι'αυτον που δεν τα εχει..

                          Αρα μηπως γι'αυτο θεωρουνται (και ισως να ειναι οντως) πιο ασφαλη τα SUV?
                          Εις βαρος ομως των υπολοιπων τυπων αυτοκινητων...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Απο ποιον δηλαδή θεωρούνται πιο ασφαλή?

                            Σημασία έχει η συμπεριφορά στα crash test και τα κιλά. Αν δύο αυτοκίνητα έχουνε πχ 4 αστέρια και παρομοιο βάρος θα έχουνε παρομοια συμπεριφορά σε ατύχημα, είτε ειναι SUV είτε roadster είτε οτιδήποτε

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • M
                              michael-amott last edited by

                              Ο χρήστης IKE έγραψε:
                              Αν δύο αυτοκίνητα έχουνε πχ 4 αστέρια και παρομοιο βάρος θα έχουνε παρομοια συμπεριφορά σε ατύχημα, είτε ειναι SUV είτε roadster είτε οτιδήποτε

                              Δηλαδη ενα Punto ΙΙ που εχει 4 αστερια...και ενα ελαφρο SUV (π.χ. Terios) που εχει επισης 4 αστερια (αν δεν κανω λαθος) θα συμπεριφερθουν το ιδιο σε μια μετωπικη?

                              Τι σχεση εχει το Crash Test με μετωπικη συγκρουση 2 αυτοκινητων...?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • T
                                techadmin admin last edited by

                                Γιατι να μη συμπεριφερθούνε το ίδιο σε μια μετωπική το punto και το terios?

                                Αν ευνοείται καπου το τεριος είναι λόγω του μεγαλύτερου βάρους του αλλά η διαφορά είναι μικρή.

                                Το crash test εξεταζει εργαστηριακά την περίπτωση της σύγκρουσης, αμα δεν βρίσκεις τη σχέση τι να πω

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  michael-amott last edited by

                                  Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                  Το crash test εξεταζει εργαστηριακά την περίπτωση της σύγκρουσης, αμα δεν βρίσκεις τη σχέση τι να πω

                                  Μιας συγκεκριμενης συγκρουσης ομως...η οποια δεν αφορα μετωπικη συγκρουση με αλλο αυτοκινητο...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    Υπάρχουν και crash test με μετωπικές μεταξύ αυτοκινήτων, τι ακριβως θες να πεις?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • C
                                      cap-dim last edited by

                                      Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                      Απο ποιον δηλαδή θεωρούνται πιο ασφαλή?

                                      Σημασία έχει η συμπεριφορά στα crash test και τα κιλά. Αν δύο αυτοκίνητα έχουνε πχ 4 αστέρια και παρομοιο βάρος θα έχουνε παρομοια συμπεριφορά σε ατύχημα, είτε ειναι SUV είτε roadster είτε οτιδήποτε

                                      1- φιλε μου δεν υπαρχει κανενα σενταν που να εχει το ιδιο βαρος με ενα αντιστιχο SUV, το SUV θα ειναι +200 κιλα !!!

                                      2- αν την φας σε πλευρικη συγκρουση με ενα σενταν το σωμα σου θα απορροφηση ολη την συγκρουση αφου εισαι σχεδον στο ιδιο υψος με την μουρη του αλλου, ενω μεσα σε ενα SUV ισος την φας μονο χαμηλα στα ποδια !!!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • M
                                        michael-amott last edited by

                                        Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                        Υπάρχουν και crash test με μετωπικές μεταξύ αυτοκινήτων, τι ακριβως θες να πεις?

                                        Αυτο που θελω να πω ειναι οτι τα Crash Test του EuroNCAP αφορουν μετωπικη συγκρουση με κατι παραπανω απο 60 km/h σε σταθερο τοιχο υψους 1 μετρου εμπρος και αριστερα... (αν θυμαμαι καλα)

                                        Αυτο ειναι το ιδιο με μετωπικη συγκρουση αυτοκινητων (κινουμενες μαζες και τα 2 με αντιθετες φορες), εστω ιδιου βαρους οπως λες αλλα με διαφορετικο κεντρο βαρους?(που μεταβαλλεται απο το υψος στο οποιο βρισκεται ενα αυτοκινητο)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          corsair last edited by

                                          Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:

                                          Μιας συγκεκριμενης συγκρουσης ομως...η οποια δεν αφορα μετωπικη συγκρουση με αλλο αυτοκινητο...

                                          Τα crash test του Ncap ΠΡΟΣΟΜΕΙΩΝΟΥΝ συγκρουση με αλλο αυτοκινητο και οχι τοιχο.... διαφορετικα δεν θα ειχε αξια. Και μαλιστα το offset 40% οπως και η ταχυτητα των συγκρουσεων βγηκε κατοπιν πραγματικων στατιστικων και ΟΧΙ στο κουτουρου... Τα τεστ του Ncap με το εμποδιο/τοιχο εχουν αλλωστε επαληθευτει με συγκρουση οχηματων παλι σε εργαστηριακες συνθηκες, δηλαδη μετρησιμα αποτελεσματα.

                                          Εχει καθε σχεση λοιπον...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • M
                                            michael-amott last edited by

                                            Ο χρήστης corsair έγραψε:

                                            Μιας συγκεκριμενης συγκρουσης ομως...η οποια δεν αφορα μετωπικη συγκρουση με αλλο αυτοκινητο...

                                            Τα crash test του Ncap ΠΡΟΣΟΜΕΙΩΝΟΥΝ συγκρουση με αλλο αυτοκινητο και οχι τοιχο.... διαφορετικα δεν θα ειχε αξια. Και μαλιστα το offset 40% οπως και η ταχυτητα των συγκρουσεων βγηκε κατοπιν πραγματικων στατιστικων και ΟΧΙ στο κουτουρου... Τα τεστ του Ncap με το εμποδιο/τοιχο εχουν αλλωστε επαληθευτει με συγκρουση οχηματων παλι σε εργαστηριακες συνθηκες, δηλαδη μετρησιμα αποτελεσματα.

                                            Εχει καθε σχεση λοιπον...

                                            Αρα οι μετωπικες συγκρουσεις αφορουν κινηση αντιθετως κινουμενων αυτοκινητων με 30km/h για καθε αυτοκινητο...και καθε αυτοκινητο πρεπει να θεωρουμε οτι μπροστα ειναι ακαμπτο, λειο, και τσιμεντενιο!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 1 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr