-
Ο χρήστης REDIBIZA έγραψε:
Σε 2500 χμ θα πάω για service και θα τους το επισημάνω... Μπορεί να γίνει κάτι όμως αν είναι από τα ελατήρια αφού είμαι εκτός εγγύησης??
Αμα εχουν γινει οι τρεις ελεγχοι που χρειαζονται και εισαι λιγοτερο απο 3 χρονια να απαιτησεις καλυψη γιατι την εχεις!
και άμα είσαι πάνω από 3 χρόνια, να πας να...μαμηθείς!!
Μιλάω με τον υπεύθυνο αφτερ σεϊλς αντιπροσωπείας κοντα στο ολυμπιακό στάδιο, μου δίνει όλα τα δίκαια του κόσμου, απολογείται ουσιαστικά ο άνθρωπος που δεν έγινε ανάκληση ή προτροπή για έλεγχο από τεκνοκάρ κτλ και μου λεει να στείλω γράμμα ή να πάρω τηλ. την τεκνοκάρ. Δείχνω ενδιαφέρων ο άνθρωπος αν και τί να το κάνω που εκεί γινόνταν όλα τα σέρβις και δεν είπαν τίποτα 3,5 χρόνια τώρα
Παίρνω τηλέφωνο κάποιον κ.Σεμαλή στα κεντρικά και κουφαίνομαι. Έχουν ενημερώσει ισπανία, αλλά ουσιαστικά δεν υπάρχει πρόβλημα μου λέει( ), πως αλλάζουν ελατήρια όντως και στα τρία χρόνια για καταναλώσεις πάνω από 1λίτρο/1000χλμ γιατί το βιβλίο λέει πως και κατανάλωση 1λίτρο/1000χλμ είναι οκ. Κάπου εκεί κατάλαβα πως ο άνθρωπος δεν είναι σοβαρός και το έκλεισα.
Το δικό μου καίει 200-300ml στα 1000χλμ αλλά είμαι σίγουρος πως θα επιδεινωθεί και του ζήτησα να μου κάνουν μια καλή έκπτωση. Και βέβαια δεν ήξερε να μου πει καν πόσο κάνει η επισκευή (που σιγά μην δεν ήξερε)
Το γέλοιο είναι πως όλοι λένε πια πως τα ίμπιζα καίνε λάδι-διαδίδεται ταχύτατα!!
Οι γελοίοι είναι της τεκνοκάρ, με το τρόπο που αντιμετώπισαν το θέμα στα 'μουλουχτά' και χωρίς σεβασμό στους πελάτες τους που σιγά μην ξαναπάρουν σεατ :lolδε γίνονται έτσι οι δουλειες εδώ και χρόνια!! Φροντίζεις να ικανοποιείς τους υπάρχοντες πελάτες πρώτα γιατί αλλιώς τα νεα μαθαίνονται σε χρόνο dt πια. Εγώ ήδη απέτρεψα μια φίλη μου από το να πάρει ίμπιζα, πόσοι με έχουν ρωτήσει που σκέφτονται να πάρουν αμάξι και τί να τους πω; παρόλο που μου αρέσει πάρα πολύ το αυτοκινητάκι. Θα μπω να γράψω τις ηλιθιότητες του σάμαλι (1λίτρο λάδι/1000χλμ είναι οκ, γιατί το γράφει στο βιβλιαράκι όπως μου είπε επιδεικτικά) στο 4τροχοί φόρουμ, θα στείλω και ένα γράμμα στο περιοδικό (γράφω εδώ πρώτα γιατί σίγουρα ενδιαφέρει πιο πολλά παιδιά) και που έπαθαν μεγαλύτερη ζημιά μόνο από μια περίπτωση;
Και στην τελική, πρόσεξε, δεν ζήτησα τίποτα τρελλό όπως αντικατάσταση ούτε καν δωρεάν φτιάξιμο! Ζήτησα να με σεβαστούν ως πελάτη (και μελλοντικό αν θες, αφού τους δίνεται η ευκαιρία να μου δείξουν τί 'αξίζουν' από κοντά, και να κάνουν έκπτωση. Απλά να μην βγάλουν και τρελλό κέρδος διορθώνοντας το ελάττωμα του προϊόντος τους ρε γμτ!
Να γιατί η τογιότα ελλάς θα υπάρχει και αύριο και δεν χρειάζεται να κάνει 50άτοκες
από εδώ...link
ελπίζω τα παιδιά του ίμπιζα κλαμπ να μην έχουν πρόβλημα, ρίξτε μια ματιά στο θέμα. Απορώ αν στείλω γράμμα στο περιοδικό, αν θα δημοιευτεί (θέλω να πιστεύω ναι)
Το δικό μου ίμπιζα καίει 'λίγο', αλλά άνθρωπος από την τεκνοκάρ (που δεν έχει σχέση βέβαια η ποιότητα του με τον κύριο Σελαμή) μου είπε μήπως το αμάξι αρχίσει να έχει σοβαρό πρόβλημα αργότερα -
Ο χρήστης REDIBIZA έγραψε:
Σε 2500 χμ θα πάω για service και θα τους το επισημάνω... Μπορεί να γίνει κάτι όμως αν είναι από τα ελατήρια αφού είμαι εκτός εγγύησης??
Αμα εχουν γινει οι τρεις ελεγχοι που χρειαζονται και εισαι λιγοτερο απο 3 χρονια να απαιτησεις καλυψη γιατι την εχεις!
και άμα είσαι πάνω από 3 χρόνια, να πας να...μαμηθείς!!
Μιλάω με τον υπεύθυνο αφτερ σεϊλς αντιπροσωπείας κοντα στο ολυμπιακό στάδιο, μου δίνει όλα τα δίκαια του κόσμου, απολογείται ουσιαστικά ο άνθρωπος που δεν έγινε ανάκληση ή προτροπή για έλεγχο από τεκνοκάρ κτλ και μου λεει να στείλω γράμμα ή να πάρω τηλ. την τεκνοκάρ. Δείχνω ενδιαφέρων ο άνθρωπος αν και τί να το κάνω που εκεί γινόνταν όλα τα σέρβις και δεν είπαν τίποτα 3,5 χρόνια τώρα
Παίρνω τηλέφωνο κάποιον κ.Σεμαλή στα κεντρικά και κουφαίνομαι. Έχουν ενημερώσει ισπανία, αλλά ουσιαστικά δεν υπάρχει πρόβλημα μου λέει( ), πως αλλάζουν ελατήρια όντως και στα τρία χρόνια για καταναλώσεις πάνω από 1λίτρο/1000χλμ γιατί το βιβλίο λέει πως και κατανάλωση 1λίτρο/1000χλμ είναι οκ. Κάπου εκεί κατάλαβα πως ο άνθρωπος δεν είναι σοβαρός και το έκλεισα.
Το δικό μου καίει 200-300ml στα 1000χλμ αλλά είμαι σίγουρος πως θα επιδεινωθεί και του ζήτησα να μου κάνουν μια καλή έκπτωση. Και βέβαια δεν ήξερε να μου πει καν πόσο κάνει η επισκευή (που σιγά μην δεν ήξερε)
Το γέλοιο είναι πως όλοι λένε πια πως τα ίμπιζα καίνε λάδι-διαδίδεται ταχύτατα!!
Οι γελοίοι είναι της τεκνοκάρ, με το τρόπο που αντιμετώπισαν το θέμα στα 'μουλουχτά' και χωρίς σεβασμό στους πελάτες τους που σιγά μην ξαναπάρουν σεατ :lolδε γίνονται έτσι οι δουλειες εδώ και χρόνια!! Φροντίζεις να ικανοποιείς τους υπάρχοντες πελάτες πρώτα γιατί αλλιώς τα νεα μαθαίνονται σε χρόνο dt πια. Εγώ ήδη απέτρεψα μια φίλη μου από το να πάρει ίμπιζα, πόσοι με έχουν ρωτήσει που σκέφτονται να πάρουν αμάξι και τί να τους πω; παρόλο που μου αρέσει πάρα πολύ το αυτοκινητάκι. Θα μπω να γράψω τις ηλιθιότητες του σάμαλι (1λίτρο λάδι/1000χλμ είναι οκ, γιατί το γράφει στο βιβλιαράκι όπως μου είπε επιδεικτικά) στο 4τροχοί φόρουμ, θα στείλω και ένα γράμμα στο περιοδικό (γράφω εδώ πρώτα γιατί σίγουρα ενδιαφέρει πιο πολλά παιδιά) και που έπαθαν μεγαλύτερη ζημιά μόνο από μια περίπτωση;
Και στην τελική, πρόσεξε, δεν ζήτησα τίποτα τρελλό όπως αντικατάσταση ούτε καν δωρεάν φτιάξιμο! Ζήτησα να με σεβαστούν ως πελάτη (και μελλοντικό αν θες, αφού τους δίνεται η ευκαιρία να μου δείξουν τί 'αξίζουν' από κοντά, και να κάνουν έκπτωση. Απλά να μην βγάλουν και τρελλό κέρδος διορθώνοντας το ελάττωμα του προϊόντος τους ρε γμτ!
Να γιατί η τογιότα ελλάς θα υπάρχει και αύριο και δεν χρειάζεται να κάνει 50άτοκες
από εδώ...link
ελπίζω τα παιδιά του ίμπιζα κλαμπ να μην έχουν πρόβλημα, ρίξτε μια ματιά στο θέμα. Απορώ αν στείλω γράμμα στο περιοδικό, αν θα δημοιευτεί (θέλω να πιστεύω ναι)
Το δικό μου ίμπιζα καίει 'λίγο', αλλά άνθρωπος από την τεκνοκάρ (που δεν έχει σχέση βέβαια η ποιότητα του με τον κύριο Σελαμή) μου είπε μήπως το αμάξι αρχίσει να έχει σοβαρό πρόβλημα αργότερα -
Ο χρήστης REDIBIZA έγραψε:
Σε 2500 χμ θα πάω για service και θα τους το επισημάνω... Μπορεί να γίνει κάτι όμως αν είναι από τα ελατήρια αφού είμαι εκτός εγγύησης??
Αμα εχουν γινει οι τρεις ελεγχοι που χρειαζονται και εισαι λιγοτερο απο 3 χρονια να απαιτησεις καλυψη γιατι την εχεις!
και άμα είσαι πάνω από 3 χρόνια, να πας να...μαμηθείς!!
Μιλάω με τον υπεύθυνο αφτερ σεϊλς αντιπροσωπείας κοντα στο ολυμπιακό στάδιο, μου δίνει όλα τα δίκαια του κόσμου, απολογείται ουσιαστικά ο άνθρωπος που δεν έγινε ανάκληση ή προτροπή για έλεγχο από τεκνοκάρ κτλ και μου λεει να στείλω γράμμα ή να πάρω τηλ. την τεκνοκάρ. Δείχνω ενδιαφέρων ο άνθρωπος αν και τί να το κάνω που εκεί γινόνταν όλα τα σέρβις και δεν είπαν τίποτα 3,5 χρόνια τώρα
Παίρνω τηλέφωνο κάποιον κ.Σεμαλή στα κεντρικά και κουφαίνομαι. Έχουν ενημερώσει ισπανία, αλλά ουσιαστικά δεν υπάρχει πρόβλημα μου λέει( ), πως αλλάζουν ελατήρια όντως και στα τρία χρόνια για καταναλώσεις πάνω από 1λίτρο/1000χλμ γιατί το βιβλίο λέει πως και κατανάλωση 1λίτρο/1000χλμ είναι οκ. Κάπου εκεί κατάλαβα πως ο άνθρωπος δεν είναι σοβαρός και το έκλεισα.
Το δικό μου καίει 200-300ml στα 1000χλμ αλλά είμαι σίγουρος πως θα επιδεινωθεί και του ζήτησα να μου κάνουν μια καλή έκπτωση. Και βέβαια δεν ήξερε να μου πει καν πόσο κάνει η επισκευή (που σιγά μην δεν ήξερε)
Το γέλοιο είναι πως όλοι λένε πια πως τα ίμπιζα καίνε λάδι-διαδίδεται ταχύτατα!!
Οι γελοίοι είναι της τεκνοκάρ, με το τρόπο που αντιμετώπισαν το θέμα στα 'μουλουχτά' και χωρίς σεβασμό στους πελάτες τους που σιγά μην ξαναπάρουν σεατ :lolδε γίνονται έτσι οι δουλειες εδώ και χρόνια!! Φροντίζεις να ικανοποιείς τους υπάρχοντες πελάτες πρώτα γιατί αλλιώς τα νεα μαθαίνονται σε χρόνο dt πια. Εγώ ήδη απέτρεψα μια φίλη μου από το να πάρει ίμπιζα, πόσοι με έχουν ρωτήσει που σκέφτονται να πάρουν αμάξι και τί να τους πω; παρόλο που μου αρέσει πάρα πολύ το αυτοκινητάκι. Θα μπω να γράψω τις ηλιθιότητες του σάμαλι (1λίτρο λάδι/1000χλμ είναι οκ, γιατί το γράφει στο βιβλιαράκι όπως μου είπε επιδεικτικά) στο 4τροχοί φόρουμ, θα στείλω και ένα γράμμα στο περιοδικό (γράφω εδώ πρώτα γιατί σίγουρα ενδιαφέρει πιο πολλά παιδιά) και που έπαθαν μεγαλύτερη ζημιά μόνο από μια περίπτωση;
Και στην τελική, πρόσεξε, δεν ζήτησα τίποτα τρελλό όπως αντικατάσταση ούτε καν δωρεάν φτιάξιμο! Ζήτησα να με σεβαστούν ως πελάτη (και μελλοντικό αν θες, αφού τους δίνεται η ευκαιρία να μου δείξουν τί 'αξίζουν' από κοντά, και να κάνουν έκπτωση. Απλά να μην βγάλουν και τρελλό κέρδος διορθώνοντας το ελάττωμα του προϊόντος τους ρε γμτ!
Να γιατί η τογιότα ελλάς θα υπάρχει και αύριο και δεν χρειάζεται να κάνει 50άτοκες
από εδώ...link
ελπίζω τα παιδιά του ίμπιζα κλαμπ να μην έχουν πρόβλημα, ρίξτε μια ματιά στο θέμα. Απορώ αν στείλω γράμμα στο περιοδικό, αν θα δημοιευτεί (θέλω να πιστεύω ναι)
Το δικό μου ίμπιζα καίει 'λίγο', αλλά άνθρωπος από την τεκνοκάρ (που δεν έχει σχέση βέβαια η ποιότητα του με τον κύριο Σελαμή) μου είπε μήπως το αμάξι αρχίσει να έχει σοβαρό πρόβλημα αργότερα -
Σε καποιο αλλο θεμα παντως που καναμε συζητηση περι βαρυτητας της αξιοπιστιας ενος αυτοκινητου οι πολλοι χλευαζανε τις Corolles (κι οχι μονο αλλα και τα Subaru κι εν γενει ολα τα Ιαπωνικα) επειδη ειναι αυτες που ειναι εμφανισιακα κλπ αλλα βεβαια αν δεν παθεις δεν μαθαινεις και μιλας μονο θεωρητικα!
Τελος παντων δεν θελω να ριχνω λαδι στην φωτια - ας μην κανουμε λογοπαιγνια πανω στον πονο σου. -
Καλά, όλα αυτά τα σχετικά τα έχω γραμμένα κανονικά. Μετά από 20+ χρόνια στο τιμόνι, δεν λέω καλή είναι και η εμφάνηση (μην τρελαθούμε έχει περάσει η εποχή που ο Ιάπωνας ήταν άχρωμος και άοσμος) αλλά το να είμαι 2 φορές την εβδομάδα στο συνεργείο δεν λέει
Η ψυχική μου υγεία όπως και της τσέπης μου πάνω από όλα. Λυπάμε, τι άλλο να πω λυπάμε για την αντιμετόπηση που έχουμε εν έτη 2006 από κάποιες 'αντιπροσωπίες'. -
πάντως απορώ πως σε αυτό το φόρουμ πλακωνόμαστε για την αξιοπιστία των αυτοκινήτων
Υπάρχουν τόσα στατιστικά αποτελέσματα στην ευρώπη-αμερική που δείχνουν τί γίντεται, αλλά και τόση πληροφόριση! Οι ευρωπαίοι πάνε χάλια, οι γιαπωνέζοι σε άλλη κλάση. Και αν κάνουν τη βλακεία ανακαλούν με ειλικρίνια.
Φίλη μου παραλαμβάνει πούντο και το χρώμα είχε μπιμπίκια στο χρώμα, το παιδί που ήταν στην παραλαβή επέμενε πως είναι φυσιολογικό πράγμα. Εγώ το κάνω θέμα... Παίρνουμε τα χαρτιά, γυρνάμε να πάρουμε το αμάξι, με φωνάζει να δω και μια άλφα gt στην έκθεση, μου δείχνει μπιμπίκια και σε αυτήν και μου λέει 'κάνει 350000ευρώ, σου είπα ΟΛΑ έχουν'Από την άλλη, εγώ αυτό που ήθελα να πω με αυτό το τόπικ είναι το πώς γίνεται ολόκληρο γκρουπ σαν τη VW να κάνει τόσο μεγάλη γκάφα, αφού ήδη υπάρχουν κρούσματα και σε μοντέλα μετά από το 2003, αλλά κυρίως το πως αντιμετωπίζει το πρόβλημα ως εταιρία και ως έλληνας αντιπρόσωπος ειδικά.
Ακούστε και το άλλο. Στην όπισθεν οι πίσω δίσκοι σφυρίζουν γιατί θέλουν αντίβαρα. Στην σεατ μακρής αναγνωρίζουν ότι είναι κατασκευαστικό ελάττωμα (σε συνομιλία με το υπεύθυνο αφτερ σεϊλς), αλλά θέλουν 100+ (τιμή που μου είπε ο μάστορας εκεί, ίσως διαφέρει) επειδή τους αναφέρθηκε 3 μήνες αφού το αμάξι βγήκε από την εγγύηση -
chemic
μην αγχωνεσαι, στειλε μου p.m. να σου πω πως θα λυσεις το προβλημα σουτο link που εβαλες δεν δουλευει.
-
Το πρόβλημα είναι όταν δεν υπάρχει ανταγωνισμός η εξυπηρέτηση είναι σκ@τά.Ειδικά από μεγάλες αντιπροσωπείες, όπως πχ εμείς στην περιοχή της βέροιας κ δυτικής μακεδονίας όπου υπάρχει ένας μεγάλος αντιπρόσωπος η εξυπηρέτηση είναι χάλια, με αποτέλεσμα,στην βέροια τλχ, να καταφεύγουμε σε άλλο συνεργείο(πρώην συνεργείο αντιπροσωπείας) εκτός αντιπροσωπείας(από το οποίο προσωπικά είμαι απόλυτα ευχαριστημένος).Α ναι..εκτός της εξυπηρέτησης οι τιμές στο συνεργείο της αντιπροσωπείας είναι Εκτός αυτών είμαι κάτοχος ενώς Ibiza 1200 το οποίο δεν έχει παρουσιάσει πρόβλημα με λάδια η οτιδήποτε άλλο παρ'όλο που το χρησιμοποιεί κ η μητέρα μου η οποία του βγάζει κυριλεκτικά τα 'λάδια'!!!Ποίος ο λόγος που σε κάποιους παρουσιάζει προβλήματα δεν ξέρω...Αν βέβαια ευθήνεται η εταιρία κ όχι ο οδηγός η το συνεργείο σε ορισμένες παρεμβάσεις του...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
chemic
μην αγχωνεσαι, στειλε μου p.m. να σου πω πως θα λυσεις το προβλημα σουτο link που εβαλες δεν δουλευει.
παιδιά σόρυ αλλά όλο το φόρουμ του ίμπιζα κλαμπ δεν δουλεύει! Το λίνκ είναι σωστό πάντως
βρώμισε η τεχνοκαρ (λαδίλα)