Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Bmw Z4 Coupe 3.0si VS Νέο Audi TT 3.2 Quattro
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Bmw Z4 Coupe 3.0si VS Νέο Audi TT 3.2 Quattro
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    20
    44
    264
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      winmik last edited by

      Ο τίτλος σε αυτές τις περιπτώσεις τα λέει (σχεδόν) όλα!

      Ο πατέρας μου θέλει μια ...ανανέωση και σκέφτεται ένα από τα δύο, με απαραίτητη προϋπόθεση αυτόματο κιβώτιο (ή πιο σωστά την απουσία συμπλέκτη). Τα paddles στο τιμόνι της Z4 είναι το ιδανικό. Το TT έχει κάτι αντίστοιχο στην αυτόματη έκδοση?

      Σε κάθε περίπτωση ρίξτε μια ψήφο και αιτιολογείστε στα γρήγορα. Προσωπικά προτιμώ τη Ζ4, μου αρέσει πιο πολύ εμφανισιακά, αν και το νέο ΤΤ εμφανίζεται πιο 'φρέσκο'. Στα πλεονεκτήματά του είναι και οι καλύτεροι χώροι, και φυσικά τα δύο έξτρα καθίσματα. Δεν ψηφίζω, μια που ξεκίνησα το θέμα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • W
        winmik last edited by

        Ο τίτλος σε αυτές τις περιπτώσεις τα λέει (σχεδόν) όλα!

        Ο πατέρας μου θέλει μια ...ανανέωση και σκέφτεται ένα από τα δύο, με απαραίτητη προϋπόθεση αυτόματο κιβώτιο (ή πιο σωστά την απουσία συμπλέκτη). Τα paddles στο τιμόνι της Z4 είναι το ιδανικό. Το TT έχει κάτι αντίστοιχο στην αυτόματη έκδοση?

        Σε κάθε περίπτωση ρίξτε μια ψήφο και αιτιολογείστε στα γρήγορα. Προσωπικά προτιμώ τη Ζ4, μου αρέσει πιο πολύ εμφανισιακά, αν και το νέο ΤΤ εμφανίζεται πιο 'φρέσκο'. Στα πλεονεκτήματά του είναι και οι καλύτεροι χώροι, και φυσικά τα δύο έξτρα καθίσματα. Δεν ψηφίζω, μια που ξεκίνησα το θέμα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • W
          winmik last edited by

          Ο τίτλος σε αυτές τις περιπτώσεις τα λέει (σχεδόν) όλα!

          Ο πατέρας μου θέλει μια ...ανανέωση και σκέφτεται ένα από τα δύο, με απαραίτητη προϋπόθεση αυτόματο κιβώτιο (ή πιο σωστά την απουσία συμπλέκτη). Τα paddles στο τιμόνι της Z4 είναι το ιδανικό. Το TT έχει κάτι αντίστοιχο στην αυτόματη έκδοση?

          Σε κάθε περίπτωση ρίξτε μια ψήφο και αιτιολογείστε στα γρήγορα. Προσωπικά προτιμώ τη Ζ4, μου αρέσει πιο πολύ εμφανισιακά, αν και το νέο ΤΤ εμφανίζεται πιο 'φρέσκο'. Στα πλεονεκτήματά του είναι και οι καλύτεροι χώροι, και φυσικά τα δύο έξτρα καθίσματα. Δεν ψηφίζω, μια που ξεκίνησα το θέμα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • T
            techadmin admin last edited by

            Εγω ψήφισα ΤΤ, ειδικά με DSG κιβώτιο νομίζω είναι καλύτερο αυτοκίνητο απο τη Ζ4.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kid last edited by

              Για τι είδους χρήση το θέλει?
              Paddles έχει και το ΤΤ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • P
                popol-ros last edited by

                δεν αξιζουν τα 3,200 του audi.... 2 λιτρος all the money.

                το Ζ4 ειναι περιεργο αμαξι.... καλο χρυσο αλλα κατι με χαλαει, δεν ξερω.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • W
                  winmik last edited by

                  Ο χρήστης Kid έγραψε:
                  Για τι είδους χρήση το θέλει?
                  Paddles έχει και το ΤΤ.

                  Τι χρήση? Τίποτα βαρύ ή εξειδικευμένο. Πιθανότατα όμως θα κάνει αρκετά συχνά ταξίδια Αθήνα-Λευκάδα-Αθήνα με αυτό...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    lkar last edited by

                    Όντως για ποιο λόγο 3.2; (σε ρεπρίζ πρέπει να χάνει άνετα)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • W
                      winmik last edited by

                      Δεν το έχω κοιτάξει πολύ από νούμερα το ΤΤ, μια που το αρχικό δίλημμα ήταν η Ζ4 ή 335. Ξέρω ξέρω η 335 είναι αλλού, αλλά μάλλον απορρίφθηκε καθώς βγήκε αρχική τιμή 9k παραπάνω από τη Ζ4, και μάλλον προτιμάμε κάτι πιο παιχνιδιάρικο-μικρό-coupe-ίσως διθέσιο. Εκεί προέκυψε το ΤΤ. Το 3.2 δεν αξίζει, έστω λόγω quattro?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • K
                        kid last edited by

                        Ο χρήστης WinMik έγραψε:

                        Για τι είδους χρήση το θέλει?
                        Paddles έχει και το ΤΤ.

                        Τι χρήση? Τίποτα βαρύ ή εξειδικευμένο. Πιθανότατα όμως θα κάνει αρκετά συχνά ταξίδια Αθήνα-Λευκάδα-Αθήνα με αυτό...

                        Τότε το ΤΤ, έχω την εντύπωση ότι είναι πιο ταξιδιάρικο ενώ η BMW πιο hardcore.

                        Συμφωνώ με τα παιδιά που είπανε για το δίλιτρο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • K
                          kid last edited by

                          Ο χρήστης WinMik έγραψε:
                          Δεν το έχω κοιτάξει πολύ από νούμερα το ΤΤ, μια που το αρχικό δίλημμα ήταν η Ζ4 ή 335. Ξέρω ξέρω η 335 είναι αλλού, αλλά μάλλον απορρίφθηκε καθώς βγήκε αρχική τιμή 9k παραπάνω από τη Ζ4, και μάλλον προτιμάμε κάτι πιο παιχνιδιάρικο-μικρό-coupe-ίσως διθέσιο. Εκεί προέκυψε το ΤΤ. Το 3.2 δεν αξίζει λόγω quattro?

                          Λόγω κινητηρα, Quattro νομίζω είναι και τα 2, απλά το δίλιτρο βγαίνει σίγουρα και μπροστοκίνητο.

                          Edit: Μόλις με ενημέρωσαν από το κοντρόλ ότι το 2.0TFSI θα βγει σε Quattro αργότερα και ότι δεν διατίθεται ακόμα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            babbis last edited by

                            Πιστεύω ότι η BMW είναι πιο παιχνιδιάρα, αλλά το ΤΤ είναι πιο ολοκληρωμενο αυτοκίνητο, ειδικά με την 4κίνηση και το αλουμίνιο του.
                            Τέλος το ΤΤ είναι αυτούσιο ενώ η z4 μετατροπή της κλειστής από ανοιχτή έκδοση

                            οπ'οτε η ψήφος στην οοοο !!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • E
                              eddie_147 last edited by

                              Πήρε κανείς χαμπάρι ότι τελικά το ΤΤ δεν έκανε τη δίαιτα που είχε υποσχεθεί αλλά το βράδυ που κοιμόντουσαν οι μηχανικοί οργίαζε στο ψυγείο;
                              Το DRIVE μέτρησε 1430 κιλά για το δίλιτρο. Με 220 σχεδόν άλογα από τον TFSI ήταν μισό δευτερόλεπτο πιο αργό σε σχέση με τα νούμερα που είχε ανακοινώσει η Audi.
                              Φανταστείτε λοιπόν τι θα γίνεται με το 3,2 που δεν μπορεί να εμφανίσει 20 άλογα έτσι ξαφνικά στο δυναμόμετρο και το παραπάνω βάρος λόγω κυβικών είναι αναπόφευκτο.
                              ΙΚΕ αυτό που λες ούτε για πλάκα. Ίσως η καλύτερη επιλογή να είναι το δίλιτρο ΤΤ με full extra αλλά πάλι όταν ο πατέρας σου (Winmik) δει από κοντά και τα δυο αυτοκίνητα να αγοράσει χωρίς δεύτερη σκέψη την προπέλα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • H
                                hunter last edited by

                                z4 ψήφισα

                                Το μόνο μου κριτήριο είναι η πίσω κίνηση και η εμφάνιση,μιάς και δέν οδήγησα κανένα απο τα δύο

                                Τετρακίνητο θα αγόραζα μόνο τζιπάκι ή φτερούγα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  lkar last edited by

                                  Οι 4Τ έβγαλαν 1.275 το δίλιτρο και 1.441 το 3.2, οπότε κάτι παίζει με τις μετρήσεις του Drive ή ο 'δαίμων'

                                  Αν ήταν 1.430 το δίλιτρο θα ταν στα ίδια ή πιο αργό από το GTI, αλλά καμία σχέση... ειδικά στα 1000μ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • E
                                    eddie_147 last edited by

                                    Ναι αλλά έβγαλαν και 20 άλογα παραπάνω στο δυναμόμετρο που πάνω κάτω δικαιολογούν και τα νούμερα που μέτρησαν. Για το 3,2 τι έβγαλαν οι 4Τ;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • L
                                      lkar last edited by

                                      6,9 (6,6) για το TFSI, 6,1 (5,7) για το 3,2

                                      198 το ένα, 199 το άλλο στα 1000μ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • G
                                        gto250swb last edited by

                                        1. **3.2 tt **σε συγκριση με το 2λιτρο , ειδικα αν η χρηση(εθνικο δικτυο) επιβαλλει ρεπριζ του τυπου 160-230χλμ/ωρα , και λογω ποιοτητας λειτουργιας του 6κυλινδρου.(Οπως και να το κανουμε στα πολλα το V6 ειναι πιο ευχαριστος.)Η τετρακινηση μου ειναι αδιαφορη σε ταξιδι σε ρυθμους GT ,(σιγα μην ροπιασει σε παρατεταμενη με 150χλμ...)

                                        2)Στη συγκριση βεβαια με το Ζ4 ειμαι διστακτικος...

                                        Το Ζ4 εχει τον καλυτερο 6κυλινδρο σε σειρα(σσ. οχι Μ3κλπ.) , αντικομφορμιστικη αισθητικη, πισω κινηση μπροστα κινητηρα(με οτι συνεπαγεται σε κατανομη μαζων κλπ.) και ΚΟΡΥΦΑΙΑ
                                        φρενα.

                                        Το ΤΤ αν και το πρωτο της σειρας ηταν ενα απο τα αγαπημενα μου αυτοκινητα με καθαρα φορμαλιστικα κριτηρια, το καινουργιο ειναι για εμενα μια αποτυχημενη προσπαθεια εκλεπτυνσης της αρχικης ιδεας.
                                        Ουτε τοσο συμπαγες ουτε τοσο επιθετικο +και την μασκα Nouvolari που εχω αρχισει να βαριεμαι...

                                        Λοιπον , καταληγω αν ημουνα χερας θα επαιρνα το βαυαρικο τεκνο με κλειστα ματια (ή ενα 350Ζ ????)

                                        Αν ημουν περφεξιονιστης και ραθυμος θα επερνα Brera 3.2 εε, μπερδευτικα ΤΤ 3.2 και τα ρεστα παγωτα

                                        Καλες βολτες.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • E
                                          eddie_147 last edited by

                                          Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                          6,9 (6,6) για το TFSI, 6,1 (5,7) για το 3,2

                                          198 το ένα, 199 το άλλο στα 1000μ.

                                          Κάτι δεν πάει καλά εδώ...
                                          Πάντως από τις πρώτες αναφορές στο ΤΤ όλοι υπερψήφιζαν το TFSI αντί του 3,2.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Το Ενο το μέτρησε 1253 κιλά το ΤΤ.

                                            Mήπως η μέτρηση του Drive είναι με 2 άτομα και γεμάτο ρεζερβουάρ;;;;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr