-
Καλησπερα σε ολους.
Εχω μια απορια. Εχω ενα καινουριο Γκ.Πουντο Σπορτινγκ με 3900χλμ ενος μηνα. Ακουω πολλα και διαφορα σε σχεση με την πρωτη αλλαγη λαδιων.
- Αλλαγη λαδιων και φιλτρου λαδιου στα 3500-4000χλμ.
- Αλλαγη λαδιων και φιλτρου λαδιου στα 5000χλμ.
- Αλλαγη λαδιων και φιλτρου λαδιου με το 1ο σερβις ειτε 30.000χλμ ειτε 2 χρονια.
- Αλλαη των παραπανω στα 10-15.000χλμ ή πανω στον 1 χρονο.
Τι ακριβως ισχυει στην πραγματικοτητα? Και οι 4εις αποψεις που πειρα ηταν απο εξουσιοδοτημενα συνεργεια.
-
Καλησπερα σε ολους.
Εχω μια απορια. Εχω ενα καινουριο Γκ.Πουντο Σπορτινγκ με 3900χλμ ενος μηνα. Ακουω πολλα και διαφορα σε σχεση με την πρωτη αλλαγη λαδιων.
- Αλλαγη λαδιων και φιλτρου λαδιου στα 3500-4000χλμ.
- Αλλαγη λαδιων και φιλτρου λαδιου στα 5000χλμ.
- Αλλαγη λαδιων και φιλτρου λαδιου με το 1ο σερβις ειτε 30.000χλμ ειτε 2 χρονια.
- Αλλαη των παραπανω στα 10-15.000χλμ ή πανω στον 1 χρονο.
Τι ακριβως ισχυει στην πραγματικοτητα? Και οι 4εις αποψεις που πειρα ηταν απο εξουσιοδοτημενα συνεργεια.
-
Καλησπερα σε ολους.
Εχω μια απορια. Εχω ενα καινουριο Γκ.Πουντο Σπορτινγκ με 3900χλμ ενος μηνα. Ακουω πολλα και διαφορα σε σχεση με την πρωτη αλλαγη λαδιων.
- Αλλαγη λαδιων και φιλτρου λαδιου στα 3500-4000χλμ.
- Αλλαγη λαδιων και φιλτρου λαδιου στα 5000χλμ.
- Αλλαγη λαδιων και φιλτρου λαδιου με το 1ο σερβις ειτε 30.000χλμ ειτε 2 χρονια.
- Αλλαη των παραπανω στα 10-15.000χλμ ή πανω στον 1 χρονο.
Τι ακριβως ισχυει στην πραγματικοτητα? Και οι 4εις αποψεις που πειρα ηταν απο εξουσιοδοτημενα συνεργεια.
-
Την στάθμη την έχεις κοιτάξει, ηπιε καθόλου ;
αλλάξε μία τώρα, αλλή μία στα 10Κ και μετά ακολούθα το βιβλίο.
Ποτέ τα ίδια λάδια πάνω από χρόνο
whatever comes first -
Θα την κοιταξω σημερα την σταθμη φανταζομαι θα πρεπει να ειναι καλυμενο το διαστηματακι που ειναι πανω στην βεργα του αυτοκινητου.
Τωρα για αλλαγη κτλ. να μην ακουσω κανεναν και σημερα/αυριο να αλλαξω λαδια?
-
Tι γράφει στο manual για το στρώσιμο και το πρώτο service?
-
Στρωσιμο δεν γραφει τιποτα
Σερβις 30.000 ή 2 χρονια
-
Μια επιπλέον αλλαγή λαδιών μετά το στρώσιμο δεν έβλαψε κανέναν! Βρες τι λάδια βάζει και ζήτα τα ίδια. Φυσικά άλλαξε και το φίλτρο.
-
Ωραια,
Φανταζομαι δεν θα πρεπει να αγχωθω αν θα γινει στα 4000 ακριβως στα 4500 ή στα 5000 ε?
-
Ρωτα τον Μιλτ, εκεινος μπαινει σε ολα τα forum και σιγουρα θα εχει ακουσει κατι
-
Κυριολεκτικά
Εκτός κι αν προτιμάς να κάνεις κάτι διαφορετικό από αυτό που σου λέει η Fiat
-
Καλησπέρα.
Να εφαρμόσεις ότι λέει το βιβλίο του κατασκευαστή φίλε μου.....κι εγώ σε ολοκαίνουργιο Nissan δεν άλλαξα λάδια παρά μόνο στο 1ο σέρβις των 7.500χλμ.
-
Για την πρώτη αλλαγή λαδιών δεν αναφέρει τίποτα το βιβλιαράκι των Φιατ, συνήθως...
-
Είτε αλλάζεις κάθε μήνα είτε κάθε 2 χρόνια, μέχρι τα 100.000χλμ δε θα κάνει τσικ, από 'κει κ πέρα όμως θα αρχίσουν να φαίνονται τα οφέλη της καλής συντήρησης. Μια μέση λύση είναι στα 5.000χλμ και μετά αλλαγή κάθε 7.500 αν θες να το προσέχεις και να σου βγάλει μια ζωή.
Κάτι 20.000χλμ που λένε τα σελένια είναι υπερβολικά και εφετζίδικα. Πιστεύω ότι είναι μαρκετιστική συνομωσία να αυξάνουν τις χρονικές 'αποστάσεις' ανάμεσα στα σέρβις-αλλαγές λαδιών, έτσι ώστε στα 150.000χλμ να μην έχει μείνει κολυμπιθρόξυλο στο μοτέρ, άρα να αναγκάζεται ο καταναλωτής να αγοράσει καινούργιο αμάξι
-
Στη φιατ μάλλον θα σου πούν οτι λέει το βιβλιαράκι η στο πρώτο service.
Προσωπικά πιστεύω οτι καλό είναι να κάνεις τώρα μια αλλάγή και μετά κανονικά όπως προβλέπεται απο τη φιατ.
Μετά κοίτα μόνο αραιά και που τη στάθμη,μήπως σου καίει λαδάκι και θέλει συμπλήρωμα.
Κι εμένα οταν πήγα στα 4000χλμ και τους είπα για αλλαγή,μου έλεγαν οτι δεν χρειαζεται,τσάμπα λεφτά και άλλα τέτοια.
Στο τέλος φυσικά τα άλλαξαν... -
Με κάθε 2ο γέμισμα, άλλαζε και λάδια, θα χαλάσει αλλιώς το μοτέρ
-
lkar επειδή συχνά κοροϊδεύεις όσους προτείνουν 'συχνές' αλλαγές στα 7.500 (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι έχεις δίκιο ή άδικο), πόσα είναι τα max χιλιόμετρα που έχεις βγάλει σε κινητήρα (εννοείται χωρίς να έχεις αλλάξει τα πάντα πάνω του) ;
Εγώ με τον παραπάνω που λέει πάντως ότι μετά τα 100.000 θα φανούν τα αποτελέσματα συμφωνώ. Βέβαια ποσώς μπορεί να σε ενδιαφέρει τι κάνει το αυτοκίνητο μετά τα 100k αφού μάλλον δεν θα το έχεις πια.
Εμένα θα με ένοιαζε κι ας μην σκόπευα να το κρατήσω. Όχι λόγω σεβασμού στον επόμενο, αλλά... ξέρω γω, λόγω ευαισθησίαςΠληροφοριακά εγώ κινούμαι με ένα Tempra με ~463.000 (and still counting) χιλιόμετρα. Ο κινητήρας 'μαμά', εντάξει όλα τα υπόλοιπα μάλλον έχουν αλλαχτεί κανά δυο δόσεις...
-
Ωραια,
Αυτο που λεει το βιβλιαρακι ειναι στο 1ο σερβις.
Αυτο που σκεφτομαι να κανω εγω ειναι προληπτικα (και προεραιτικα) να αλλαξω τα λαδια γυρω στα 4500χλμ μαζι με το φιλτρο λαδιου και μετα καθε 15.000χλμ.
-
Καλά το βιβλιαράκι λέει ότι λέει και το ακολουθείς. Όμως υπάρχει και κάτι άλλο. Όταν παίρνεις μοτέρ καινούργιο από όσο ξέρω στα 1000 , 1500χλμ κάνεις μια αλλαγή λαδιών και αυτό γιατί: όταν είναι καινούργιο το μοτέρ, και αδούλευτο τα κινούμενα μηχανικά του μέρη, στα πρώτα χιλιόμτετρα λειτουργίας τους από την τριβή μέχρι να στρώσουν βγάζουν κάποια γρέζα (αν θυμάμαι την ορολογία σωστά). Για αυτό και κάνεις όπως έγραψα πιο πάνω μια αλλαγή μόνο σε λάδια και φίλτρο λαδιού για να βγάλεις τα γρέζα από το μοτέρ. Αυτό στα 4500χλμ θα το κάνεις; Πολύ τραβηγμένο ακούγεται. Εκτός και αν εγώ δεν τα ξέρω καλά ή άλλαξε ο τρόπος λειτουργίας του καινούργιου μοτέρ και δεν έχει γρέζα στα πρώτα χιλιόμετρα λειτουργίας του!!! Τι να πω.....
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
lkar επειδή συχνά κοροϊδεύεις όσους προτείνουν 'συχνές' αλλαγές στα 7.500 (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι έχεις δίκιο ή άδικο), πόσα είναι τα max χιλιόμετρα που έχεις βγάλει σε κινητήρα (εννοείται χωρίς να έχεις αλλάξει τα πάντα πάνω του) ;Ξανά: 140.000 σε UNO 1.4 με 7 αλλαγές λαδιών κατά τα ΠΡΟΤΥΠΑ της Fiat.
Fabia 1.4/100 60Κ, κάθε χρόνο ή κάθε 15, αλλά έπεφτε περίπου ακριβώς.
Στο GTI 12.500, δεν έχει κάψει τίποτα, δεν πρόκειται ν'αλλάξω πριν το σέρβις που αναμένεται σε 5 μήνες ή σε 12.500 ακόμα.
Σε όλα τα αυτοκίνητα που πέρασαν και από την οικογένεια, πάντα αυτό που προτείνει ο κατασκευαστής. Να δεις βλάβες που έβαλαν...
Εγώ με τον παραπάνω που λέει πάντως ότι μετά τα 100.000 θα φανούν τα αποτελέσματα συμφωνώ. Βέβαια ποσώς μπορεί να σε ενδιαφέρει τι κάνει το αυτοκίνητο μετά τα 100k αφού μάλλον δεν θα το έχεις πια.
Εμένα θα με ένοιαζε κι ας μην σκόπευα να το κρατήσω. Όχι λόγω σεβασμού στον επόμενο, αλλά... ξέρω γω, λόγω ευαισθησίαςΤο είδα και μετά τα 100.000 κανένα πρόβλημα στο θέμα κινητήρα -ούτε και αλλού. Τα αναλώσιμα φθείρονταν
Πληροφοριακά εγώ κινούμαι με ένα Tempra με ~463.000 (and still counting) χιλιόμετρα. Ο κινητήρας 'μαμά', εντάξει όλα τα υπόλοιπα μάλλον έχουν αλλαχτεί κανά δυο δόσεις...
αφού κρίνεις ότι σε συμφέρει καλά κάνεις
Αλλαγη Λαδιων (Εργοστασιακων) Γκ.Πουντο??