-
Αγαπητοί,
έχω το ακόλουθο πρόβλημα και θα εκτιμούσα κάθε συμβουλή ή γνώμη.
Το VW Passat 1997 [ADR] 1.8 αυτόματο [4-τάχυτο] μου εμφανίζει τις τελευταίες 2 ημέρες προβλήματα στις αλλαγές.
Συγκεκριμένα ξεκινάει με 1η κανονικά, βάζει δευτέρα και μετά ακούω έναν ήχο στο κιβώτιο σαν να αλλάζει απότομα ταχύτητα και από εκείνο το σημείο δείχνει σαν να πατινάρει συνέχεια. Ανεβάζω στροφές αλλά το αυτοκίνητο δεν επιταχύνει, (μυρίζει όμως). Ο μόνος τρόπος να συνεχίσω είναι να βάλω νεκρό στην κίνηση (θόρυβος στο σασμάν) και μετά D. Το αυτοκίνητο παίρνει την 3η και συνεχίζει κανονικά στην τετάρτη ομαλότατα. Το πρόβλημα ξαναεμφανίζεται όταν σταματήσω στο φανάρι όπου πάλι κατά το κατέβασμα μου κάνει απότομο θόρυβο. Και μπάινει σε mode πατιναρίσματος.
Το περίεργο είναι ότι μπορεί να κάνω 5κμ και να μην εμφανιστεί το πρόβλημα και να εμφανιστεί αργότερα ή άλλη φορά να εμφανιστεί αμέσως κατά το ξεκίνημα.
Έχει κανείς καμία ιδέα;
Δεν βιάζομαι να αλλάξω σασμάν γιατί παλαιότερα είχα πάλι ένα πρόβλημα (ξεκίναγε από 2α και έβαζε μέχρι 3η) και ενώ ο εξουσιοδοτημένος μου έλεγε κατηγορηματικά αλλαγή σασμάν μου το έφτιαξε ένας μηχανικός με 150 Ευρώ (άλλαξε ένα αισθητήρα κάτω από το σασμάν). Η διαφορά με αυτή τη φορά είναι ότι δεν βγάζει καμία βλάβη στο διαγνωστικό.
Εάν τελικά δεν βρεθεί λύση,ρώτησα για επισκευή του σασμάν και μου είπαν ανεβοκατέβασμα 300 Ευρώ και επισκευή 1000 Ευρώ.
Μήπως με συμφέρει να βρω κάποιο μεταχειρισμένο; Έχετε να μου προτείνετε να βρω σασμάν από κάποιον Ελλάδα ή ακόμα και εισαγωγή από το εξωτερικό;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων όσους διαβάσουν το πρόβλημά μου.
-
Αγαπητοί,
έχω το ακόλουθο πρόβλημα και θα εκτιμούσα κάθε συμβουλή ή γνώμη.
Το VW Passat 1997 [ADR] 1.8 αυτόματο [4-τάχυτο] μου εμφανίζει τις τελευταίες 2 ημέρες προβλήματα στις αλλαγές.
Συγκεκριμένα ξεκινάει με 1η κανονικά, βάζει δευτέρα και μετά ακούω έναν ήχο στο κιβώτιο σαν να αλλάζει απότομα ταχύτητα και από εκείνο το σημείο δείχνει σαν να πατινάρει συνέχεια. Ανεβάζω στροφές αλλά το αυτοκίνητο δεν επιταχύνει, (μυρίζει όμως). Ο μόνος τρόπος να συνεχίσω είναι να βάλω νεκρό στην κίνηση (θόρυβος στο σασμάν) και μετά D. Το αυτοκίνητο παίρνει την 3η και συνεχίζει κανονικά στην τετάρτη ομαλότατα. Το πρόβλημα ξαναεμφανίζεται όταν σταματήσω στο φανάρι όπου πάλι κατά το κατέβασμα μου κάνει απότομο θόρυβο. Και μπάινει σε mode πατιναρίσματος.
Το περίεργο είναι ότι μπορεί να κάνω 5κμ και να μην εμφανιστεί το πρόβλημα και να εμφανιστεί αργότερα ή άλλη φορά να εμφανιστεί αμέσως κατά το ξεκίνημα.
Έχει κανείς καμία ιδέα;
Δεν βιάζομαι να αλλάξω σασμάν γιατί παλαιότερα είχα πάλι ένα πρόβλημα (ξεκίναγε από 2α και έβαζε μέχρι 3η) και ενώ ο εξουσιοδοτημένος μου έλεγε κατηγορηματικά αλλαγή σασμάν μου το έφτιαξε ένας μηχανικός με 150 Ευρώ (άλλαξε ένα αισθητήρα κάτω από το σασμάν). Η διαφορά με αυτή τη φορά είναι ότι δεν βγάζει καμία βλάβη στο διαγνωστικό.
Εάν τελικά δεν βρεθεί λύση,ρώτησα για επισκευή του σασμάν και μου είπαν ανεβοκατέβασμα 300 Ευρώ και επισκευή 1000 Ευρώ.
Μήπως με συμφέρει να βρω κάποιο μεταχειρισμένο; Έχετε να μου προτείνετε να βρω σασμάν από κάποιον Ελλάδα ή ακόμα και εισαγωγή από το εξωτερικό;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων όσους διαβάσουν το πρόβλημά μου.
-
Αγαπητοί,
έχω το ακόλουθο πρόβλημα και θα εκτιμούσα κάθε συμβουλή ή γνώμη.
Το VW Passat 1997 [ADR] 1.8 αυτόματο [4-τάχυτο] μου εμφανίζει τις τελευταίες 2 ημέρες προβλήματα στις αλλαγές.
Συγκεκριμένα ξεκινάει με 1η κανονικά, βάζει δευτέρα και μετά ακούω έναν ήχο στο κιβώτιο σαν να αλλάζει απότομα ταχύτητα και από εκείνο το σημείο δείχνει σαν να πατινάρει συνέχεια. Ανεβάζω στροφές αλλά το αυτοκίνητο δεν επιταχύνει, (μυρίζει όμως). Ο μόνος τρόπος να συνεχίσω είναι να βάλω νεκρό στην κίνηση (θόρυβος στο σασμάν) και μετά D. Το αυτοκίνητο παίρνει την 3η και συνεχίζει κανονικά στην τετάρτη ομαλότατα. Το πρόβλημα ξαναεμφανίζεται όταν σταματήσω στο φανάρι όπου πάλι κατά το κατέβασμα μου κάνει απότομο θόρυβο. Και μπάινει σε mode πατιναρίσματος.
Το περίεργο είναι ότι μπορεί να κάνω 5κμ και να μην εμφανιστεί το πρόβλημα και να εμφανιστεί αργότερα ή άλλη φορά να εμφανιστεί αμέσως κατά το ξεκίνημα.
Έχει κανείς καμία ιδέα;
Δεν βιάζομαι να αλλάξω σασμάν γιατί παλαιότερα είχα πάλι ένα πρόβλημα (ξεκίναγε από 2α και έβαζε μέχρι 3η) και ενώ ο εξουσιοδοτημένος μου έλεγε κατηγορηματικά αλλαγή σασμάν μου το έφτιαξε ένας μηχανικός με 150 Ευρώ (άλλαξε ένα αισθητήρα κάτω από το σασμάν). Η διαφορά με αυτή τη φορά είναι ότι δεν βγάζει καμία βλάβη στο διαγνωστικό.
Εάν τελικά δεν βρεθεί λύση,ρώτησα για επισκευή του σασμάν και μου είπαν ανεβοκατέβασμα 300 Ευρώ και επισκευή 1000 Ευρώ.
Μήπως με συμφέρει να βρω κάποιο μεταχειρισμένο; Έχετε να μου προτείνετε να βρω σασμάν από κάποιον Ελλάδα ή ακόμα και εισαγωγή από το εξωτερικό;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων όσους διαβάσουν το πρόβλημά μου.
-
Πότε άλλαξες λάδια (φίλτρο αν έχει) τελευταία φορά;
Αν έχει πατινάρει αρκετά το σαζμάν οι συμπλέκτες φαγώθηκαν, γιατί δεν είναι σχεδιασμένοι να πατινάρουν - μόνο on/off.
-
άλλαξα λάδια κιβωτίου πριν 12.000km γιατί μου έκανε ένα θόρυβο και μετά από αυτό ηρέμησε. Μέχρι προχθές ...
Οπότε λες ότι αφού φαγωθήκαν οι δίσκοι θέλει σίγουρα αλλαγή;
-
Άλλαξε λάδια ΚΑΙ φίλτρο. Πρόσεξε το λάδι να έχει τις σωστές προδιαγραφές.
Αν φτιάξει είσαι τυχερός, πάντως μη το κυκλοφορείς έτσι - όταν πατινάρει καταστρέφονται τα δισκάκια.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Άλλαξε λάδια ΚΑΙ φίλτρο. Πρόσεξε το λάδι να έχει τις σωστές προδιαγραφές.Αν φτιάξει είσαι τυχερός, πάντως μη το κυκλοφορείς έτσι - όταν πατινάρει καταστρέφονται τα δισκάκια.
+1
Λαδια atf dexron III ki αν δεν στρωσει οπως λεει κι ο Λεωνιδας καν το επισκευη.Τα μεταχειρα ειναι γουρουνι στο σακι.
Παντως ενημερωτικα οι επισκευες στα αυτοματα παιζουν απο διχιλιαρο και πανω -
Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις ...
Υπάρχει περίπτωση δηλαδή να φτιάξει μόνο με αλλαγή λαδιού;;;
Μετά θα κάνω ένα πάρτυ να σας καλέσω όλους!!!!
Κώστας
-
Ο χρήστης candreop έγραψε:
Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις ...Υπάρχει περίπτωση δηλαδή να φτιάξει μόνο με αλλαγή λαδιού;;;
Μετά θα κάνω ένα πάρτυ να σας καλέσω όλους!!!!
Κώστας
οχι.....αμα δε στρωσει με τα λαδια θα ανεβεις σε μας να στο κανουμε και μετα θα σας κανω εγω ενα παρτυ ολους μαζι για τη γνωριμια
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
θα ανεβεις σε μας να στο κανουμεΚάνεις επισκευές σε αυτόματα σαζμάν (π.χ. παλιό μερσεντές) να το έχω στα υπόψιν γιατί για επισκευές δύσκολα βρίσκεις κάποιον.
-
Tα μηχανικα σασμαν αλλα και τους κινητηρες παντα τα κανω επισκευη.
Δυσκολα να παρω απο παλιατζη εκτος απ την περιπτωση του να θελει ο πελατης με δικη του φυσικα ευθυνη η εαν το σασμαν σπασει.Για αυτοματα σασμαν μονο του γκρουπ volkswagen.
Τα mercedes γενικα δεν τα φτιαχνω αλλα αν ειναι παλιο μοντελο που εκει η τεχνολογια ειναι ποιο βατη βαζουμε χερι.
Παντως γενικα τα αποφευγω. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Πότε άλλαξες λάδια (φίλτρο αν έχει) τελευταία φορά;Αν έχει πατινάρει αρκετά το σαζμάν οι συμπλέκτες φαγώθηκαν, γιατί δεν είναι σχεδιασμένοι να πατινάρουν - μόνο on/off.
leonp τα αυτόματα σασμάν δεν έχουν συμπλέκτη. Δουλεύουν με υδραυλίκη πίεση και υπάρχει ένας μηχανισκός κάτι σαν φρένο που καθορίζει τη μετάδοση. Ρώτησε όποιον μηχανικό, άνοιξε όποιο βιβλίο θες να δεις ότι το αυτόματο σασμάν συμπλέκτη δεν έχει. Με υδραυλική πίεση γίνεται η δουλειά μόνο.
-
Έχουν συμπλέκτες, πως από το νεκρό το βάζεις στο Drive? Πρώτα εμπλέκει τη 4η ταχύτητα και σχεδόν αμέσως μετά τη 1η για ομαλότερη σύμπλεξη (να μη πιάσει απότομα η 1η που έχει ροπή και τραντάξει). Επίσης υπάρχει στο μετατροπέα ροπής συμπλέκτης (περιφερειακά) για να 'κλειδώνει' ο μετατροπέας.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Έχουν συμπλέκτες, πως από το νεκρό το βάζεις στο Drive? Πρώτα εμπλέκει τη 4η ταχύτητα και σχεδόν αμέσως μετά τη 1η για ομαλότερη σύμπλεξη (να μη πιάσει απότομα η 1η που έχει ροπή και τραντάξει). Επίσης υπάρχει στο μετατροπέα ροπής συμπλέκτης (περιφερειακά) για να 'κλειδώνει' ο μετατροπέας.leonp πάρε όποιο βιβλίο μηχανολογίας θέλεις και δες για τα αυτόματα σασμάν και δες. Δεν υπάρχει συμπλεκτης στο σασμαν. Όλα γίνονται με υδραυλική πίεση. Είναι πολύπλκο να εξηγείς το πως γίνεται η λειτουργία αλλά συμπλέκτης σε όποιο βιβλίο και αν ανοίξεις σε όποιο μηχανικό και αν ρωτήσεις δε θα σου πει ότι έχει. Πάνε σε έναν μηχανικό και πες θέλω να μου αλλάξει το συμπλέκτη στο αυτόματό μου σασμάν και ελά να μου γράψεις τι σου είπε. Τη δουλειά του συμπλέκτη την κάνει η υδραυλική πίεση (πότε μειώνεται πότε αυξάνεται). Το γρανάζωμα υπάρχει αλλά τα λάδια είναι αυτά που μέσω της υδραυλικής πίεσης είναι που κάνουν τη δουλειά. Στα λέω χοντρικά γιατί είναι πολύπλοκο το αυτόματο σασμάν και για αυτό λίγοι τα επισκευάζουν και κοστίζουν και πιο ακριβά (λόγω της πολυπλοκότητας). Αυτό που λες από νεκρά να βάλεις πρώτη είναι θέμα υδραυλικής καθαρά πίεσης μέσω του λιπαντικού που είναι 10άρακι κι όλας. Ρώτα όποιον μηχανικό θες αν έχει συμπλέκτη το αυτόματο σασμάν.
-
http://www.transmissioncenter.net/stock ... d_kits.htm
Όλα τα δισκάκια που βλέπεις είναι για τους συμπλέκτες. Τα αλλάζουν όταν γίνεται επισκευή του σαζμάν.
-
Όταν βάζεις από το Ν στο D εμπλέκονται ο συμπλέκτες μια φορά και μένουν συνέχεια σε εμπλοκή - δεν πατινάρουν σε κάθε εκκίνηση, αυτά όπως σωστά λες τα αναλαμβάνει το λάδι και ο μετατροπέας ροπής.
Οι συμπλέκτες χρησιμοποιούνται και κάθε φορά που αλλάζει ταχύτητα το κιβώτιο (αυτόματα ή με το μοχλό). Δεν πατινάρουν πολύ, on/off είναι. Πατινάρουν λίγο όταν πατάς ελαφρά το γκάζι για να είναι μαλακές οι αλλαγές (φθείρονται όμως λίγο γιατί η ροπή που περνάει είναι μικρή). Με πολύ γκάζι πιάνουν πιο δυνατά αλλά φθείρονται περισσότερο γιατί ροπή που περνάει είναι μεγάλη.
Όταν αλλάζει το σαζμάν ταχύτητα, αφήνει π.χ. ο συμπλέκτης της 2ας και πιάνει της 3ης. Αν δεν υπάρχει τέλειος συγχρονισμός χαλάνε σε πολύ λίγα χιλιόμετρα. Αν π.χ. αργεί να πιάσει της 3ης, βλέπεις τις στροφές να ανεβαίνουν ανάμεσα στις αλλαγές, αυτό λέγεται flare-up. Aν πιάνει πιο γρήγορα δεν το καταλαβαίνεις αλλά καταστρέφονται γρήγορα.
-
leonp τι να πω...Όπως τα έχω διαβάσει και μιλήσει με μηχανικούς στα λεω. Τώρα το μόνο που μένει είναι να ανοίξουμε κανένα αυτόματο σασμάν να αρχίσουμε να το ψάχνουμε. Ζητείτε εθελοντής να μας δώσει για λίγο το αυτόματό του σασμάν για να λύσουμε μια απορία
-
[αυτό το είχα ξαναγράψει χτες αλλά για κάποιο λόγο χάθηκε και το ξαναγράφω ]
leonp
στη δικιά μου περίπτωση το πρόβλημα εμφανίζεται αφού ζεσταθεί λίγο και κατά την αλλαγή από την 2α σε 3η μπαίνει σε ένα πατινάρω-mode όπου όσο και αν ανεβαίνουν οι στροφές το αυτοκίνητο ελαττώνει ταχύτητα ... μία φορά που το πάτησα για να δω μήπως και αλλάξει σχέση μύρισε και στο τέλος άκουσα και κάποια γρανάζια να τρίζουν. Για να συνεχίσω από εκεί το βάζω στο νεκρό και μετά στο D και φαίνεται να συνέρχεται προσωρινά (παίρνει την 3η και συνεχίζει).
είναι λογικό να έχει μηχανικό πρόβλημα το σασμάν αλλά να μην το εμφανίζει από την αρχή (όταν είναι κρύο) και να ξεκινάει μετά από 5-6 χλμ κίνησης;
anyway αύριο κατεβαίνει το σασμάν και θα πάει σε ειδικό μάστορα που φτιάχνει μόνο κιβώτια για επισκευή.
θα σας ενημερώσω για τη συνέχεια.
Φιλικά
Κώστας -
Φίλε σου εύχομαι να είναι όσο πιο μικρό γίνεται το κόστος.
-
Λοιπόν για να κλείσω το thread σας λέω και τα τελικά αποτελέσματα:
Το αυτοκίνητο φτιάχτηκε με μηχανική επιδιόρθωση του αυτόματου σασμάν. άνοιγμα, πλύσιμο, ανταλλακτικά κτλ κτλ
Το κόστος ήταν:
Κατέβασμα - Ανέβασμα: 300 Ευρώ (με τα Συνθετικά λάδια που προτείνει ο κατασκευαστής)
Επιδιόρθωση: 1300 Ευρώ
Περαστικά μας
όποιος θέλει ονόματα ας μου στείλει PM
-
Φίλε μου είναι μεγάλο το κόστος της επισκευής στα αυτόματα σασμάν. Τι να κάνει όμως όταν έρχεται η στιγμή που βαράει; Καλά χιλιόμετρα σου εύχομαι και να ξέρεις ότι λυπητερές σε όλους μας έρχονται. Άλλοτε μικρές και αλλοτε μεγάλες
Πρόβλημα με αυτόματο κιβώτιο σε Passat 1.8 1997.