Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κατανάλωση αυτοκινήτου με ταχύτητα, χωρίς γκάζι
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Κατανάλωση αυτοκινήτου με ταχύτητα, χωρίς γκάζι
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    26
    62
    585
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      megane98hp last edited by

      Εκανα ενα πειραμα πριν πολυ καιρο του οποιου το αποτελεσμα δεν το καταλαβα, και μαλιστα προχθες που το συζητουσα με καποιο φιλο, μου ειπε 'μαλλον το αμαξι σου τα εχει παιξει'

      Τι εκανα λοιπον:
      Πηγαινω με 5η και μολις πιασω κατηφορα αφηνω το γκαζι. Η καταναλωση στον υπολογιστη ταξιδιου αμεσως πεφτει και μετα 2-3 δυτερολεπτα παει στο μηδεν για οση ωρα δεν παταω γκαζι, παντα με 5η.
      Εαν κανω το ιδιο, αλλα καποια στιγμη απο 5η βαλω νεκρο και χωρις να παταω γκαζι η καταναλωση αυξανεται.
      Ειναι λογικο αυτο, γιατι για να πω την αληθεια μαλλον τα αντιθετο θα πρεπει να γινεται.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        megane98hp last edited by

        Εκανα ενα πειραμα πριν πολυ καιρο του οποιου το αποτελεσμα δεν το καταλαβα, και μαλιστα προχθες που το συζητουσα με καποιο φιλο, μου ειπε 'μαλλον το αμαξι σου τα εχει παιξει'

        Τι εκανα λοιπον:
        Πηγαινω με 5η και μολις πιασω κατηφορα αφηνω το γκαζι. Η καταναλωση στον υπολογιστη ταξιδιου αμεσως πεφτει και μετα 2-3 δυτερολεπτα παει στο μηδεν για οση ωρα δεν παταω γκαζι, παντα με 5η.
        Εαν κανω το ιδιο, αλλα καποια στιγμη απο 5η βαλω νεκρο και χωρις να παταω γκαζι η καταναλωση αυξανεται.
        Ειναι λογικο αυτο, γιατι για να πω την αληθεια μαλλον τα αντιθετο θα πρεπει να γινεται.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          megane98hp last edited by

          Εκανα ενα πειραμα πριν πολυ καιρο του οποιου το αποτελεσμα δεν το καταλαβα, και μαλιστα προχθες που το συζητουσα με καποιο φιλο, μου ειπε 'μαλλον το αμαξι σου τα εχει παιξει'

          Τι εκανα λοιπον:
          Πηγαινω με 5η και μολις πιασω κατηφορα αφηνω το γκαζι. Η καταναλωση στον υπολογιστη ταξιδιου αμεσως πεφτει και μετα 2-3 δυτερολεπτα παει στο μηδεν για οση ωρα δεν παταω γκαζι, παντα με 5η.
          Εαν κανω το ιδιο, αλλα καποια στιγμη απο 5η βαλω νεκρο και χωρις να παταω γκαζι η καταναλωση αυξανεται.
          Ειναι λογικο αυτο, γιατι για να πω την αληθεια μαλλον τα αντιθετο θα πρεπει να γινεται.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            drdino last edited by

            απο οτι ξερω, οταν αφηνουμε το γκαζι εχοντας ταχυτητα μεσα στο κιβωτιο, ο εγκεφαλος κοβει την παροχη καυσιμου (μεταξυ αλλων για να μην περασει ακαυτη βενζινη στον καταλυτη). οταν βαλεις νεκρα, ή οταν ειναι στο ρελαντι η μηχανη (αν βγαζει ενδειξη τοτε ο υπολογιστης) η παροχη ειναι κανονικη.

            διορθωστε με αν ειμαι λαθος σε κατι

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
              Εκανα ενα πειραμα πριν πολυ καιρο του οποιου το αποτελεσμα δεν το καταλαβα, και μαλιστα προχθες που το συζητουσα με καποιο φιλο, μου ειπε 'μαλλον το αμαξι σου τα εχει παιξει'

              Τι εκανα λοιπον:
              Πηγαινω με 5η και μολις πιασω κατηφορα αφηνω το γκαζι. Η καταναλωση στον υπολογιστη ταξιδιου αμεσως πεφτει και μετα 2-3 δυτερολεπτα παει στο μηδεν για οση ωρα δεν παταω γκαζι, παντα με 5η.
              Εαν κανω το ιδιο, αλλα καποια στιγμη απο 5η βαλω νεκρο και χωρις να παταω γκαζι η καταναλωση αυξανεται.
              Ειναι λογικο αυτο, γιατι για να πω την αληθεια μαλλον τα αντιθετο θα πρεπει να γινεται.

              Μάλλον ο φίλος σου τα 'χει παίξει!!! (αστιεύομαι)

              Είναι πέρα για πέρα φυσιολογικό. Στο ρελαντί η κατανάλωση πηγαίνει στα επίπεδα που απαιτείται, για να υπερνικήσει ο κινητήρας τα ίδια του τα φορτία και τις διάφορες τριβές. Όταν έχεις ταχύτητα και αφημένο γκάζι, τότε κόβεται τελείως η παροχή καυσίμου και ο κινητήρας εκμεταλλεύεται την κινητική ενέργεια του αυτοκινήτου για την 'αυτοτροφοδοσία' του. Η παροχή καυσίμου κόβεται (όχι μόνο στην 5η, αλλά και στην 4η, 3η, 2α, 1η) για να προστατευτεί ο καταλύτης...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dimitrios last edited by

                εχεις ηλεκτρονικο γκάζι.σε αυτήν την περίπτωση για να έχεις μηδέν κατανάλωση πρέπει να αφήσεις ταχύτητα μέσα και να πάρεις το πόδι από το γκάζι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • L
                  lkar last edited by

                  Λογικότατο είναι όπως γράφτηκε. Όχι μόνο στις κατηφόρες, αλλά όποτε δεν πατάς γκάζι η στιγμιαία κατανάλωση είναι 0 αφού όλα τα αυτοκίνητα πλέον έχουν fuel cut off.

                  Γι'αυτό αν θέλουμε να οδηγήσουμε οικονομικά, αφήνουμε όσο μπορούμε το πόδι από το γκάζι και ποτέ νεκρά! (αυτό και γι'άλλους λόγους)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • G
                    georgetabs last edited by

                    Όπως προειπώθηκε είναι απόλυτα λογικό.
                    Και κάτι παραπάνω!
                    Μπορεί οριακά με το αφημένο γκάζι να ΕΧΕΙΣ μια ελάχιστη κατανάλωση ανάλογα τις συνθήκες (θα στο γράψει ο υπ. ταξιδίου αν είναι). Αν κατεβάσεις σε μια πιο κοντή σχέση, πάντα με αφημένο γκάζι, τότε θα μηδενιστεί, παρότι θα αυξηθούν οι στροφές!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Πολύ σωστά δουλεύει το fuel cut-off του εγκεφάλου και κόβει το καύσιμο όταν αφήνεις το γκάζι - άρα σωστά διαβάζει ο υπολογιστής μηδενική ένδειξη κατανάλωσης.
                      Μόνο που αυτό γίνεται μόνο για λόγους οικονομίας και μείωσης των ρύπων και όχι για να προστατευτεί ο καταλύτης όπως αναφέρθηκε.
                      Για να προστατευθεί ο καταλύτης , όταν κατεβαίνουμε έναν κατηφορικό δρόμο και έχουμε αφήσει το γκάζι για πολλή ώρα (πχ. παραπάνω από 1 λεπτό) , καλό είναι να πατάμε ελαφρά το γκάζι για να ξαναζεσταίνεται ο καταλύτης αφού χωρίς καύσιμο κρυώνει (μαζί και η μηχανή) πολύ γρήγορα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tsoukas77 last edited by

                        Μπορει η καταναλωση με ταχυτητα να ειναι μικροτερη,αλλα η φθορα του κινητηρα ειναι μικροτερη με νεκρα.Ετσι δεν ειναι;Λογω στροφων...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dmitspan last edited by

                          Αυτό ισχύει και στα παλιά αυτοκίνητα ή μόνο στα καταλυτικά με εγκέφαλο;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            emmanoyhl last edited by

                            Παλιότερα για να έχουν οικονομία στο καύσιμο πολλοί έβαζαν νεκρά (κάκιστα) στις κατηφόρες ώστε ο κινητήρας να καίει λιγότερο από ότι αν διατηρούσαν μια ταχύτητα π.χ. 4η ή 5η μια και οι στροφές έμεναν ψηλά και το καρμπιρατέρ ρουφούσε καύσιμο.
                            Τα πράγματα άλλαξαν όμως με τους νέους κινητήρες που κόβουν όπως σωστά ειπώθηκε το καύσιμο όταν δεν πατάμε γκάζι. Τώρα πια είναι πιο οικονομικό να έχουμε επιλέξει ταχύτητα στην κατηφόρα και όχι να βάζουμε νεκρά. Άσε που έχουμε υποβοήθηση στο φρενάρισμα από τις τριβές κινητήρα και μετάδοσης.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              megane98hp last edited by

                              [quote='EMMANOYHL']Παλιότερα για να έχουν οικονομία στο καύσιμο πολλοί έβαζαν νεκρά (κάκιστα) στις κατηφόρες.

                              Εμενα παντως ο πατερας μου οταν ηθελε να κανει οικονομια στις κατηφορες με το Dacia οχι μονο εβαζε νεκρο αλλα εσβηνε και τη μηχανη. Εκεινα τα χρονια ομως τα φρενα και το τιμονι δουλευαν κανονικα με σβηστη μηχανη.

                              DONT TRY THIS AT HOME!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • A
                                abc123d last edited by

                                Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                                Παλιότερα για να έχουν οικονομία στο καύσιμο πολλοί έβαζαν νεκρά (κάκιστα) στις κατηφόρες ώστε ο κινητήρας να καίει λιγότερο από ότι αν διατηρούσαν μια ταχύτητα π.χ. 4η ή 5η μια και οι στροφές έμεναν ψηλά και το καρμπιρατέρ ρουφούσε καύσιμο.
                                Τα πράγματα άλλαξαν όμως με τους νέους κινητήρες που κόβουν όπως σωστά ειπώθηκε το καύσιμο όταν δεν πατάμε γκάζι. Τώρα πια είναι πιο οικονομικό να έχουμε επιλέξει ταχύτητα στην κατηφόρα και όχι να βάζουμε νεκρά. Άσε που έχουμε υποβοήθηση στο φρενάρισμα από τις τριβές κινητήρα και μετάδοσης.

                                Στις περισσοτερες περιπτωσεις δεν ειναι ετσι τα πραγματα

                                οι περισοτερες κατηφορες στις οποιες μπορει ενα αυτοκινητο να διατηρησει την ταχυτητα του η και να την αυξησει χωρις καθολου κγαζι εχουν σχετικα μικρη αποσταση
                                Αν μπουμε στην κατηφορα με ταχυτητα πχ 5η με 100 και αφησουμε το κγαζι το αυτοκινητο θα διατηρησει την ταχυτητα του για οσο διαρκει η κατηφορα και μετα θα επιβραδινει αμεσως οποτε θα χρειαστει να πατησουμε παλι το γκαζι
                                Αν μπουμε τωρα στην ιδια κατηφορα χωρις ταχητητα παλι με 100 το αυτοκινητο θα αυξησει ταχυτητα κατα 25 χιλ περιπου και αν μετα την κατηφορα ο δρομος ειναι επιπεδος θα μπορεσει να κινηθει με ικανοποιητικη ταχυτητα για λιγα ακομη χιλιομετρα
                                αν τωρα υπολογισεις ολα τα δεδομενα βρισκεις οτι στις περισωτερες περιπτωσεις υπερτερει 'ως προς την καταναλωση' με μικρη σχετικα διαφορα το να βγαζεις ταχυτητα στις κατηφορες και οχι το να αφηνεις απλα το κγαζι
                                Βεβεα περα απο το θεμα της καταναλωσης ισχυει το οτι με ταχυτητα εχεις καλυτερο ελενχο και σε επιβραδινση και σε επιταχυνση οποτε σε συνθηκες εντονης κινησης και γενικα οποτε η πιθανοτητα να χρειαστει να φρεναρεις η να επιταχυνεις ειναι μεγαλη ειναι καλητερα να μην βγαινει η ταχυτητα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • S
                                  sirgus last edited by

                                  Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
                                  Εκεινα τα χρονια ομως τα φρενα και το τιμονι δουλευαν κανονικα με σβηστη μηχανη.

                                  DONT TRY THIS AT HOME!!!

                                  Σε τρομερό μποτιλιάρισμα σε κατηφόρα....δεν ξεχνάω να το κάνω

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • D
                                    drdino last edited by

                                    παντως σε αρθρο ειχα διαβασει και το σχετικο για τον καταλυτη. ακριβως πως προστατευεται δεν θυμαμαι. 8α το ψαξω ομως και θα επανελθω.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Αυτό ήταν από τα πρώτα τεχνικά θέματα του φόρουμ, και μάλιστα είχα κάνει και πειράματα σε κατηφόρα για να επιβεβαιώσω τα λεχθέντα:

                                      Είναι πέρα για πέρα φυσιολογικό. Στο ρελαντί η κατανάλωση πηγαίνει στα επίπεδα που απαιτείται, για να υπερνικήσει ο κινητήρας τα ίδια του τα φορτία και τις διάφορες τριβές. Όταν έχεις ταχύτητα και αφημένο γκάζι, τότε κόβεται τελείως η παροχή καυσίμου και ο κινητήρας εκμεταλλεύεται την κινητική ενέργεια του αυτοκινήτου για την 'αυτοτροφοδοσία' του.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        taurus last edited by

                                        Πάντως στο mirafiori που είχα παλιά, στο οποίο είχα βάλει αναλογικό οικονόμετρο (ένα οργανάκι veglia μούρλια - για τους γνώστες ), όταν άφηνα το γκάζι και κατηφόριζα με την ταχύτητα, η ενδειξη πήγαινε στο σημείο του οργάνου με τη μέγιστη οικονομία, ανεξαρτήτως στροφών.

                                        Δεδομένου ότι τόσο παλιό αυτοκίνητο δεν υπήρχε περίπτωση να έχει fuel cut off, ποια μπορεί να είναι η εξήγηση?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ο χρήστης taurus έγραψε:
                                          Πάντως στο mirafiori που είχα παλιά, στο οποίο είχα βάλει αναλογικό οικονόμετρο (ένα οργανάκι veglia μούρλια - για τους γνώστες ), όταν άφηνα το γκάζι και κατηφόριζα με την ταχύτητα, η ενδειξη πήγαινε στο σημείο του οργάνου με τη μέγιστη οικονομία, ανεξαρτήτως στροφών.

                                          Δεδομένου ότι τόσο παλιό αυτοκίνητο δεν υπήρχε περίπτωση να έχει fuel cut off, ποια μπορεί να είναι η εξήγηση?

                                          Απ' ό,τι ξέρω, το καρμπυρατέρ ρυθμίζει την παροχή καυσίμου μέσω μιας παραμέτρου μόνο (εν αντιθέσει με τον ψεκασμό που για να την ρυθμίσει συνυπολογίζει πολλές παραμέτρους, εξού η απαίτηση για εγκέφαλο, αισθητήρες κ.τ.λ.).
                                          Αυτή η παράμετρος δεν είναι άλλη από το πόσο ανοίγει η πεταλούδα του γκαζιού. Ανοίγει πολύ, πάει πολύ καύσιμο (αναλογικά). Δεν ανοίγει καθόλου, πάει το καύσιμο που αντιστοιχεί στο ρελαντί...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            taurus last edited by

                                            Ναι, αλλά η ένδειξη του οργάνου όταν άφηνα το γκάζι ήταν χαμηλότερη από αυτή στο ρελαντί. Αυτό είναι η απορία μου.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr