-
Παρακαλώ πριν ψηφίσετε διαβάστε το θέμα.
Λοπόν έχουμε τρία ίδια αυτοκίνητα με διαφορετικά σήματα. Citroen C1, Peugeot 107 και Toyota aygo.
Πάμε στην αντιπροσωπεία και ρωτάμε τιμές. Πεντάθυρο, αυτόματο είναι το ζητούμενο.
Οι τιμές μετρητοίς είναι:C1: 11.000 ευρώ
107: 11.220 ευρώ
Aygo: 11.800 ευρώ
Έχουμε ως εδώ μια διαφορά από το φθηνότερο στο ακριβότερο 800 ευρώ.
Ως εδώ το 'τρίλημα' είναι σχετικά εύκολο.Πάμε τώρα στη περίπτωση 0% προκαταβολή και 72 δόσεις.
Οι τιμές γίνονται:
C1: 12.975 ευρώ
107: 13.427 ευρώ
Aygo: 15.365 ευρώ
Εχουμε δηλαδή μια διαφορά τιμής από το φθηνότερο εώς το ακριβότερο 2.390 ευρώ.
Πιστεύετε ότι αξίζει αυτή η χρηματική διαφορά; Θα καλυφθεί δηλαδή με την παραπάνω εγγύηση της Toyota (6 χρόνια) έναντι των άλλων δυο (2 χρόνια) και την πιθανή μεταπωλητική αξία των αυτοκινήτων μετά από έξι χρόνια;
-
Παρακαλώ πριν ψηφίσετε διαβάστε το θέμα.
Λοπόν έχουμε τρία ίδια αυτοκίνητα με διαφορετικά σήματα. Citroen C1, Peugeot 107 και Toyota aygo.
Πάμε στην αντιπροσωπεία και ρωτάμε τιμές. Πεντάθυρο, αυτόματο είναι το ζητούμενο.
Οι τιμές μετρητοίς είναι:C1: 11.000 ευρώ
107: 11.220 ευρώ
Aygo: 11.800 ευρώ
Έχουμε ως εδώ μια διαφορά από το φθηνότερο στο ακριβότερο 800 ευρώ.
Ως εδώ το 'τρίλημα' είναι σχετικά εύκολο.Πάμε τώρα στη περίπτωση 0% προκαταβολή και 72 δόσεις.
Οι τιμές γίνονται:
C1: 12.975 ευρώ
107: 13.427 ευρώ
Aygo: 15.365 ευρώ
Εχουμε δηλαδή μια διαφορά τιμής από το φθηνότερο εώς το ακριβότερο 2.390 ευρώ.
Πιστεύετε ότι αξίζει αυτή η χρηματική διαφορά; Θα καλυφθεί δηλαδή με την παραπάνω εγγύηση της Toyota (6 χρόνια) έναντι των άλλων δυο (2 χρόνια) και την πιθανή μεταπωλητική αξία των αυτοκινήτων μετά από έξι χρόνια;
-
Παρακαλώ πριν ψηφίσετε διαβάστε το θέμα.
Λοπόν έχουμε τρία ίδια αυτοκίνητα με διαφορετικά σήματα. Citroen C1, Peugeot 107 και Toyota aygo.
Πάμε στην αντιπροσωπεία και ρωτάμε τιμές. Πεντάθυρο, αυτόματο είναι το ζητούμενο.
Οι τιμές μετρητοίς είναι:C1: 11.000 ευρώ
107: 11.220 ευρώ
Aygo: 11.800 ευρώ
Έχουμε ως εδώ μια διαφορά από το φθηνότερο στο ακριβότερο 800 ευρώ.
Ως εδώ το 'τρίλημα' είναι σχετικά εύκολο.Πάμε τώρα στη περίπτωση 0% προκαταβολή και 72 δόσεις.
Οι τιμές γίνονται:
C1: 12.975 ευρώ
107: 13.427 ευρώ
Aygo: 15.365 ευρώ
Εχουμε δηλαδή μια διαφορά τιμής από το φθηνότερο εώς το ακριβότερο 2.390 ευρώ.
Πιστεύετε ότι αξίζει αυτή η χρηματική διαφορά; Θα καλυφθεί δηλαδή με την παραπάνω εγγύηση της Toyota (6 χρόνια) έναντι των άλλων δυο (2 χρόνια) και την πιθανή μεταπωλητική αξία των αυτοκινήτων μετά από έξι χρόνια;
-
Είναι πολλά τα λεφτά για χιλιαράκι, tazio. Για την ακρίβεια, είναι πάρα πολλά
C1 από μένα. -
Το ίδιο αμάξι είναι απλά στην toyota πληρωνεις την εγγυηση
αλλιως θα ειχαν την ιδια τιμηΨηφιζω Panda, C2, Getz .......... και κανενα απο τα τρια
-
Με full extra να υποθέσω, γιατί κι εμένα μου φαίνονται πολλά τα λεφτά.
Όπως και να' χει, σε αυτήν την κατηγορία -και με δεδομένο ότι τα τρία είναι καρμπόν- παίρνεις το φθηνότερο.
Παρόλο που ψήφισα C1, καλο θα ήταν να κάνεις και μία (προσεγγιστική αναγκαστικά) έρευνα κόστους χρήσης. Δες ενδεικτικά πόσο κοστίζουν τα ανταλλακτικά, το σέρβις και τα 'αναλλώσιμα'. Γιατί είναι πιθανό στα 3-4 χρόνια η κατάταξη (με βάση το φθηνότερο) να αλλάζει. -
Από service κλπ; Τι τιμές παίζουν;
-
Aπό τη στιγμή που τα τρία αυτοκίνητα βγαίνουν απ' την ίδια γραμμή παραγωγής,με τα ίδια ακριβώς μηχανικά μέρη και τα ίδια υλικά η δικιά μου γνώμη είναι ότι πας για το φθηνότερο ιδιαίτερα δε στην περίπτωση που κάνεις διακανονισμό.Από κει και πέρα βέβαια υπάρχει και το αισθητικό μέρος της υπόθεσης όπου εκεί ισχύει το περι ορέξεως...
Σε κάθε περίπτωση βέβαια τα θεωρώ και τα τρία πανάκριβα(ιδιαίτερα το Αygo) γι αυτά που προσφέρουν. -
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Από service κλπ; Τι τιμές παίζουν;Θέμη δεν έχω ρωτήσει ακόμα, αλλά το έχω σκοπό. Όπως πρότεινε κι ο** Petros**.
-
φιλος μηχανικος στη πεζο πηρε το 107...
εγω ηθελα η γυναικα μου να παρει το αυτοματο.
οταν τον ρωτησα μου ειπε μακρυα.
το αυτοματο εχει ηλεκτρικο γκαζι και κακορυθμιζμενο το οποιο σκοτωνει το αμαξι και το κανει ταφο...
μου ειπε να παρω μονο το απλο που εχει μηχανικο γκαζι...επισης συμφωνα με τα λεγομενα του ειναι εντελως ιαπωνικο ολο το αμαξι με οτι αυτο συνεπαγεται και σε ποιοτητα-αξιοπιστια και το κυριοτερο σε οδικη συμπεριφορα ...
συμφωνα παντα με αυτον το αμαξι ειναι χειροτερο και απο χιλιαρι 106 σε οδικη συμπερφορα και ανεση...κοινως αυτος το χαιρεται που δε καιει και χωραει παντου αλλα η γυναικα του τον βριζει συνεχεια -
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
επισης συμφωνα με τα λεγομενα του ειναι εντελως ιαπωνικο ολο το αμαξι με οτι αυτο συνεπαγεται και σε ποιοτητα-αξιοπιστια και το κυριοτερο σε οδικη συμπεριφορα ...
Τι εννοείς 'ιαπωνικό'; Με ιαπωνικά εξαρτήματα; Το μοτέρ είναι της τογιότα, απ' όσο γνωρίζω, αλλά και τα τρία κατασκευάζονται στην Τσεχία.
-
Το ποιο φτηνό δλδ το C1, για το αυτόματο οδήγησε το πρώτα πριν αποφασίσεις και φυσικά ρώτα πόσο κοστίζουν τα service για να βγάλεις ένα κόστος για δεδομένο χρονικό διάστημα
-
15K για Aygo?
-
Καλά και τα 13Κ για C1 είναι
-
Οτιδήποτε και αν πάρεις με 0% προκαταβολή και 72 δόσεις πανάκριβο θα βγεί.
Ειναι πολύ απλό αυτοκίνητο, εγω δεν νομίζω να χρειαστεί την έξτρα εγγύηση οπότε μάλλον θα πρότεινα το φθηνότερο.
Σε κάθε περίπτωση ψάξε όσο πιο αναλυτικά μπορείς το κόστος χρήσης.
Το C1 μου αρέσει και εμφανισιακά περισσότερο απο τα 3.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Οτιδήποτε και αν πάρεις με 0% προκαταβολή και 72 δόσεις πανάκριβο θα βγεί.Ειναι πολύ απλό αυτοκίνητο, εγω δεν νομίζω να χρειαστεί την έξτρα εγγύηση οπότε μάλλον θα πρότεινα το φθηνότερο.
Σε κάθε περίπτωση ψάξε όσο πιο αναλυτικά μπορείς το κόστος χρήσης.
Το C1 μου αρέσει και εμφανισιακά περισσότερο απο τα 3.
Απολύτως σωστά όλα.
Το C1 και μένα μου αρέσει πιο πολύ από τα άλλα 3 με το Aygo τελευταίο και το 107 στην μέση. -
...με 0% προκαταβολή και 72 μήνες δε θα έπερνα κανένα από τα τρία...
13,14,15Κ για...'ψευτιές' ?
τοις μετρητοίς, ή με μεγάλη προκαταβολή,
το πιο φθηνό και όμορφο (κατ' εμέ), το C1... -
Ο χρήστης technik έγραψε:
...με 0% προκαταβολή και 72 μήνες δε θα έπερνα κανένα από τα τρία...Εγω θα πρότεινα γενικά πως με 72 δόσεις δεν θα έπαιρνα κανένα αυτοκίνητο αλλά αυτό είναι άλλο θέμα, το 90+% των ελληνικών νοικοκυριών πάντως είναι χρεωμένα μέχρι τα αυτιά.
-
107 απο μένα.
Μέχρι τα 80-90 το αυτόματο είναι μια χαρά. Πολύ εύχρηστο εντός πόλης. Πιο πολύ μ αρεσε απο smart. Ότι τα λεφτά είναι πολλά, ε ναι ειναι. -
72 δοσεις για αμαξι (δηλαδη 6 χρονια αποπληρωμη) ειναι παρα πολυς χρονος...
Σκεψου το καλα πριν προχωρησεις σε τετοιο διακανονισμο, ειδικα για τετοιο μικρο ποσο (της ταξεως των 10χιλ ευρω)
Τρίδυμο (οικονομικό) "τρίλημα"