Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προβλημα με προγραμμα και πειρακια..
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Προβλημα με προγραμμα και πειρακια..
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    13
    224
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      last_in_line last edited by

      τους τελευταιους 3-4 μηνες εχω το εξης προβλημα...

      εχω ενα 106 rallye 1300..(φιλτρο-εξατμιση..)

      μου εδωσαν ενα τσιπ της P.S..
      με το που το βαζω τρελαθηκε στα πειρακια..στα ψηλα..
      στην πορεια σε μερικες μερες με πολυ προσεκτικο δουλεμα εστρωσε καπως και βαραγε μονο στα ψηλα της 5ης οπου μετα εστρωσε και εκει...

      Αξιοσημειωτο οτι βαραγε παντα μετα τις 5500+

      για να παω ενα ταξιδι βαζω το νορμαλ...και οταν επεστρεψα εβαλα παλι το p.s
      ξανα πειρακια μετα τις 5500 ακομη και στη 2α...

      το τσιπ το φοραγε γνωστος και δουλευει οκ...

      εχω τσεκαρει μπουζι..(καινουργια),εχω καθαρισει μπεκ..στο διαγνωστικο βγηκαν ολα οκ...

      με το νορμαλ το αμαξι δουλευει τελεια χωρις ιχνος απο πειρακι...

      τι μπορει να φταιει αλλο??

      θελω να μετρησω την τρομπα βενζινης μηπως εχει ελαχιστα λιγοτερη παροχη και δεν μπορει να δωσει τις εχτρα βενζινες που θελει το p.s ισως??

      αλλα αν ηταν προβληματικη λογικα κατι θα εκανε προβληματικο και το νορμαλ...

      βενζινη βαζω 100αρα..(τωρα αν ειναι οντως 100αρα..αλλο θεμα..)

      λογικα το P.S δουλευει και με 95αρα,μαμα μπουζι κτλ...

      εχει κανεις καμια ιδεα τι μπορει να φταιει??

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        last_in_line last edited by

        τους τελευταιους 3-4 μηνες εχω το εξης προβλημα...

        εχω ενα 106 rallye 1300..(φιλτρο-εξατμιση..)

        μου εδωσαν ενα τσιπ της P.S..
        με το που το βαζω τρελαθηκε στα πειρακια..στα ψηλα..
        στην πορεια σε μερικες μερες με πολυ προσεκτικο δουλεμα εστρωσε καπως και βαραγε μονο στα ψηλα της 5ης οπου μετα εστρωσε και εκει...

        Αξιοσημειωτο οτι βαραγε παντα μετα τις 5500+

        για να παω ενα ταξιδι βαζω το νορμαλ...και οταν επεστρεψα εβαλα παλι το p.s
        ξανα πειρακια μετα τις 5500 ακομη και στη 2α...

        το τσιπ το φοραγε γνωστος και δουλευει οκ...

        εχω τσεκαρει μπουζι..(καινουργια),εχω καθαρισει μπεκ..στο διαγνωστικο βγηκαν ολα οκ...

        με το νορμαλ το αμαξι δουλευει τελεια χωρις ιχνος απο πειρακι...

        τι μπορει να φταιει αλλο??

        θελω να μετρησω την τρομπα βενζινης μηπως εχει ελαχιστα λιγοτερη παροχη και δεν μπορει να δωσει τις εχτρα βενζινες που θελει το p.s ισως??

        αλλα αν ηταν προβληματικη λογικα κατι θα εκανε προβληματικο και το νορμαλ...

        βενζινη βαζω 100αρα..(τωρα αν ειναι οντως 100αρα..αλλο θεμα..)

        λογικα το P.S δουλευει και με 95αρα,μαμα μπουζι κτλ...

        εχει κανεις καμια ιδεα τι μπορει να φταιει??

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          last_in_line last edited by

          τους τελευταιους 3-4 μηνες εχω το εξης προβλημα...

          εχω ενα 106 rallye 1300..(φιλτρο-εξατμιση..)

          μου εδωσαν ενα τσιπ της P.S..
          με το που το βαζω τρελαθηκε στα πειρακια..στα ψηλα..
          στην πορεια σε μερικες μερες με πολυ προσεκτικο δουλεμα εστρωσε καπως και βαραγε μονο στα ψηλα της 5ης οπου μετα εστρωσε και εκει...

          Αξιοσημειωτο οτι βαραγε παντα μετα τις 5500+

          για να παω ενα ταξιδι βαζω το νορμαλ...και οταν επεστρεψα εβαλα παλι το p.s
          ξανα πειρακια μετα τις 5500 ακομη και στη 2α...

          το τσιπ το φοραγε γνωστος και δουλευει οκ...

          εχω τσεκαρει μπουζι..(καινουργια),εχω καθαρισει μπεκ..στο διαγνωστικο βγηκαν ολα οκ...

          με το νορμαλ το αμαξι δουλευει τελεια χωρις ιχνος απο πειρακι...

          τι μπορει να φταιει αλλο??

          θελω να μετρησω την τρομπα βενζινης μηπως εχει ελαχιστα λιγοτερη παροχη και δεν μπορει να δωσει τις εχτρα βενζινες που θελει το p.s ισως??

          αλλα αν ηταν προβληματικη λογικα κατι θα εκανε προβληματικο και το νορμαλ...

          βενζινη βαζω 100αρα..(τωρα αν ειναι οντως 100αρα..αλλο θεμα..)

          λογικα το P.S δουλευει και με 95αρα,μαμα μπουζι κτλ...

          εχει κανεις καμια ιδεα τι μπορει να φταιει??

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            babisp last edited by

            Δοκίμασε αν είναι εφικτό να αλλάξεις το τσιπάκι με ένα άλλο από κάποιν γνωστό σου ή από τομ μαγαζί που το προμηθεύτηκες.
            Μπορεί να μην έχει γραφτεί καλά το πρόγραμμα και να έχει αυτές τις παρενέργειες.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              romilos last edited by

              Ο χρήστης babisp έγραψε:

              Μπορεί να μην έχει γραφτεί καλά το πρόγραμμα και να έχει αυτές τις παρενέργειες.

              Αυτο σου χει τυχει ή το χεις δει

              ή απλα κανεις υποθεση?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                last_in_line last edited by

                το τσιπακι ειναι μια χαρα...δουλευει τελεια σε αλλο αμαξι..

                θα κοιταξω τις παροχες μου σε καυσιμο και βλεπουμε..

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Εκτός από τη παροχή βενζίνης να κοιτάξεις το αβανς
                  Μια μικρή διαφορά μπορεί να μην φαίνεται με το νορμαλ πρόγραμμα, με το PS όμως να φαίνεται.
                  Την αντλία να την μετρήσεις με τον κινητήρα σε λειτουργία. Πρέπει ο ρυθμιστής πίεσης να βγάζει αυτή που λέει ο κατασκευαστής. Επίσης με ταπωμένο το σωληνάκι επιστροφής πρέπει να ανεβάζει συγκεκριμένη πίεση, αυτό το τεστ δείχνει την ικανότητα της αντλίας να έχει τη σωστή περοχή σε μεγάλη ζήτηση (ψηλές στροφές)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    babisp last edited by

                    Ο χρήστης romilos έγραψε:

                    Μπορεί να μην έχει γραφτεί καλά το πρόγραμμα και να έχει αυτές τις παρενέργειες.

                    Αυτο σου χει τυχει ή το χεις δει

                    ή απλα κανεις υποθεση?

                    Υπόθεση έκανα γιατί με τα τσιπάκια και τους υπολογιστές γενικά πολλές φορές κάτι δεν δουλέυει σωστά 100%.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      romilos last edited by

                      Ο χρήστης babisp έγραψε:

                      Μπορεί να μην έχει γραφτεί καλά το πρόγραμμα και να έχει αυτές τις παρενέργειες.

                      Αυτο σου χει τυχει ή το χεις δει

                      ή απλα κανεις υποθεση?

                      Υπόθεση έκανα γιατί με τα τσιπάκια και τους υπολογιστές γενικά πολλές φορές κάτι δεν δουλέυει σωστά 100%.

                      Απλα επειδη το ειχαμε και αυτο στο νου μας, αλλα το αποκλεισαμε τελικα!
                      Δεν εχω ακουσει καποιος απο αντιγραφη να εχει προβλημα..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        babisp last edited by

                        Ο χρήστης romilos έγραψε:

                        Μπορεί να μην έχει γραφτεί καλά το πρόγραμμα και να έχει αυτές τις παρενέργειες.

                        Αυτο σου χει τυχει ή το χεις δει

                        ή απλα κανεις υποθεση?

                        Υπόθεση έκανα γιατί με τα τσιπάκια και τους υπολογιστές γενικά πολλές φορές κάτι δεν δουλέυει σωστά 100%.

                        Απλα επειδη το ειχαμε και αυτο στο νου μας, αλλα το αποκλεισαμε τελικα!
                        Δεν εχω ακουσει καποιος απο αντιγραφη να εχει προβλημα..

                        Για φαντάσου να μην αντιγράφηκε έστω 1 bit από το πρόγραμμα.Ποιος μπορεί να πει το αποτέλεσμα.Αν δεν υπάρχουν μηχανισμοί ελέγχου της αντιγραφής μπορεί να γίνει κάποιο μικρό λάθος

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          romilos last edited by

                          Ο χρήστης babisp έγραψε:

                          Μπορεί να μην έχει γραφτεί καλά το πρόγραμμα και να έχει αυτές τις παρενέργειες.

                          Αυτο σου χει τυχει ή το χεις δει

                          ή απλα κανεις υποθεση?

                          Υπόθεση έκανα γιατί με τα τσιπάκια και τους υπολογιστές γενικά πολλές φορές κάτι δεν δουλέυει σωστά 100%.

                          Απλα επειδη το ειχαμε και αυτο στο νου μας, αλλα το αποκλεισαμε τελικα!
                          Δεν εχω ακουσει καποιος απο αντιγραφη να εχει προβλημα..

                          Για φαντάσου να μην αντιγράφηκε έστω 1 bit από το πρόγραμμα.Ποιος μπορεί να πει το αποτέλεσμα.Αν δεν υπάρχουν μηχανισμοί ελέγχου της αντιγραφής μπορεί να γίνει κάποιο μικρό λάθος

                          Ναι δεν εχεις αδικο, αλλα επειδη δεν τα ξερω και πολυ καλα δεν ξερω πως και αν μπορει να γινει λαθος ή ελλειπης αντιγραφη

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            last_in_line last edited by

                            ακομη δεν εχω προλαβει να μετρησω τις βενζινες..

                            λετε να ειναι ο knock sensoras και να τα προκαλει..υπαρχει τετοια περιπτωση?

                            να εχει γινει πιο ευαισθητος η' να εχει απορυθμιστει και λογω του διαφορετικου δουλεματος με το P.S προγραμμα να βαραει...??(λογω διαφοετικου αβανς)

                            βασικα μου την ειπε μηχανικος αυτη την εκδοχη σημερα..

                            οποτε εχω 2 πραγματα να τσεκαρω..βενζινες +knock sensor..

                            αν και ο 2ος δεν ξερω κατα ποσο ελεγχεται μεσω διαγνωστικου..
                            μαλλον θα αλλαχτει κατευθειαν..

                            οσον αφορα το ενδεχομενο να μην ειναι σωστο το τσιπ..αποκλειεται γιατι δουλευει σε αλλο αμαξι τελεια...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              jim-theo last edited by

                              Αν κι αποκλειω το φαινομενο να ειναι λαθος αντιγραφη προγραμματος αφου οι ECU κανουν checksum error control μπορει να ειναι απειρα πραγματα, ακομη κι ενα δοντι λαθος στον ιμαντα χρονισμου η οχι ακριβης ρυθμιση του η οποια λογω του οτι το PS δουλευει περισσοτερο advance στο βγαζει στην επιφανεια κλπ κλπ κλπ
                              Δοκιμασε να αποσυνδεσεις οσες περισσοτερες φυσες απο το χωρο του κινητηρα μπορεις, να τις καθαρισεις καλα, ισως καποιες να τις τριψεις με το πιο λεπτο γυαλοχαρτο για καλυτερη επαφη, περασε τες με σπρει αυξησης αγωγιμοτητας (χρησιμοποιειται στα ποτενσιομετρα) κι αφου τις συνδεσεις με σπρει μονωτικο που δεν επιτρεπει ουτε υγρασια αλλα κανει και πληρη ηλεκτρικη μονωση.
                              Στο 13αρι Ραλλακι που ειχα παλια μετα απο απειρα συνεργεια και σενσορες που αλλαξα ενα καλο πλυσιμο μοτερ και η παραπανω διαδικασια μου ελυσαν σχεδον ολα τα προβληματα!
                              Και βεβαια βεβαιωσου πως ειναι γνησιο PS το προγραμμα γιατι εχω δει πολλες μαιμουδες...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                last_in_line last edited by

                                χμ..αυτο με τον ιμαντα το εχω σκεφτει και εγω (ειχα αλλαξει σχετικα προσφατα φλαντζα..)

                                αλλα δεν ειδα καμια διαφορα τοτε οταν πηρα το αμαξι..με το νορμαλ προγραμμα..

                                θα ρωτησω αυριο κανα μηχανικο αν μπορω να ελεγξω λαθος ρυθμιση στον ιμαντα..

                                δυστυχως λογω εξεταστικης δεν εχω χρονο για να ασχοληθω εκτενεστερα..

                                ελπιζω να βρεθει η λυση σε καποιο απο αυτα που αναφεραμε..
                                ενημερωνω οποτε εχω νεοτερα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr