-
τους τελευταιους 3-4 μηνες εχω το εξης προβλημα...
εχω ενα 106 rallye 1300..(φιλτρο-εξατμιση..)
μου εδωσαν ενα τσιπ της P.S..
με το που το βαζω τρελαθηκε στα πειρακια..στα ψηλα..
στην πορεια σε μερικες μερες με πολυ προσεκτικο δουλεμα εστρωσε καπως και βαραγε μονο στα ψηλα της 5ης οπου μετα εστρωσε και εκει...Αξιοσημειωτο οτι βαραγε παντα μετα τις 5500+
για να παω ενα ταξιδι βαζω το νορμαλ...και οταν επεστρεψα εβαλα παλι το p.s
ξανα πειρακια μετα τις 5500 ακομη και στη 2α...το τσιπ το φοραγε γνωστος και δουλευει οκ...
εχω τσεκαρει μπουζι..(καινουργια),εχω καθαρισει μπεκ..στο διαγνωστικο βγηκαν ολα οκ...
με το νορμαλ το αμαξι δουλευει τελεια χωρις ιχνος απο πειρακι...
τι μπορει να φταιει αλλο??
θελω να μετρησω την τρομπα βενζινης μηπως εχει ελαχιστα λιγοτερη παροχη και δεν μπορει να δωσει τις εχτρα βενζινες που θελει το p.s ισως??
αλλα αν ηταν προβληματικη λογικα κατι θα εκανε προβληματικο και το νορμαλ...
βενζινη βαζω 100αρα..(τωρα αν ειναι οντως 100αρα..αλλο θεμα..)
λογικα το P.S δουλευει και με 95αρα,μαμα μπουζι κτλ...
εχει κανεις καμια ιδεα τι μπορει να φταιει??
-
τους τελευταιους 3-4 μηνες εχω το εξης προβλημα...
εχω ενα 106 rallye 1300..(φιλτρο-εξατμιση..)
μου εδωσαν ενα τσιπ της P.S..
με το που το βαζω τρελαθηκε στα πειρακια..στα ψηλα..
στην πορεια σε μερικες μερες με πολυ προσεκτικο δουλεμα εστρωσε καπως και βαραγε μονο στα ψηλα της 5ης οπου μετα εστρωσε και εκει...Αξιοσημειωτο οτι βαραγε παντα μετα τις 5500+
για να παω ενα ταξιδι βαζω το νορμαλ...και οταν επεστρεψα εβαλα παλι το p.s
ξανα πειρακια μετα τις 5500 ακομη και στη 2α...το τσιπ το φοραγε γνωστος και δουλευει οκ...
εχω τσεκαρει μπουζι..(καινουργια),εχω καθαρισει μπεκ..στο διαγνωστικο βγηκαν ολα οκ...
με το νορμαλ το αμαξι δουλευει τελεια χωρις ιχνος απο πειρακι...
τι μπορει να φταιει αλλο??
θελω να μετρησω την τρομπα βενζινης μηπως εχει ελαχιστα λιγοτερη παροχη και δεν μπορει να δωσει τις εχτρα βενζινες που θελει το p.s ισως??
αλλα αν ηταν προβληματικη λογικα κατι θα εκανε προβληματικο και το νορμαλ...
βενζινη βαζω 100αρα..(τωρα αν ειναι οντως 100αρα..αλλο θεμα..)
λογικα το P.S δουλευει και με 95αρα,μαμα μπουζι κτλ...
εχει κανεις καμια ιδεα τι μπορει να φταιει??
-
τους τελευταιους 3-4 μηνες εχω το εξης προβλημα...
εχω ενα 106 rallye 1300..(φιλτρο-εξατμιση..)
μου εδωσαν ενα τσιπ της P.S..
με το που το βαζω τρελαθηκε στα πειρακια..στα ψηλα..
στην πορεια σε μερικες μερες με πολυ προσεκτικο δουλεμα εστρωσε καπως και βαραγε μονο στα ψηλα της 5ης οπου μετα εστρωσε και εκει...Αξιοσημειωτο οτι βαραγε παντα μετα τις 5500+
για να παω ενα ταξιδι βαζω το νορμαλ...και οταν επεστρεψα εβαλα παλι το p.s
ξανα πειρακια μετα τις 5500 ακομη και στη 2α...το τσιπ το φοραγε γνωστος και δουλευει οκ...
εχω τσεκαρει μπουζι..(καινουργια),εχω καθαρισει μπεκ..στο διαγνωστικο βγηκαν ολα οκ...
με το νορμαλ το αμαξι δουλευει τελεια χωρις ιχνος απο πειρακι...
τι μπορει να φταιει αλλο??
θελω να μετρησω την τρομπα βενζινης μηπως εχει ελαχιστα λιγοτερη παροχη και δεν μπορει να δωσει τις εχτρα βενζινες που θελει το p.s ισως??
αλλα αν ηταν προβληματικη λογικα κατι θα εκανε προβληματικο και το νορμαλ...
βενζινη βαζω 100αρα..(τωρα αν ειναι οντως 100αρα..αλλο θεμα..)
λογικα το P.S δουλευει και με 95αρα,μαμα μπουζι κτλ...
εχει κανεις καμια ιδεα τι μπορει να φταιει??
-
Δοκίμασε αν είναι εφικτό να αλλάξεις το τσιπάκι με ένα άλλο από κάποιν γνωστό σου ή από τομ μαγαζί που το προμηθεύτηκες.
Μπορεί να μην έχει γραφτεί καλά το πρόγραμμα και να έχει αυτές τις παρενέργειες. -
Ο χρήστης babisp έγραψε:
Μπορεί να μην έχει γραφτεί καλά το πρόγραμμα και να έχει αυτές τις παρενέργειες.
Αυτο σου χει τυχει ή το χεις δει
ή απλα κανεις υποθεση?
-
το τσιπακι ειναι μια χαρα...δουλευει τελεια σε αλλο αμαξι..
θα κοιταξω τις παροχες μου σε καυσιμο και βλεπουμε..
-
Εκτός από τη παροχή βενζίνης να κοιτάξεις το αβανς
Μια μικρή διαφορά μπορεί να μην φαίνεται με το νορμαλ πρόγραμμα, με το PS όμως να φαίνεται.
Την αντλία να την μετρήσεις με τον κινητήρα σε λειτουργία. Πρέπει ο ρυθμιστής πίεσης να βγάζει αυτή που λέει ο κατασκευαστής. Επίσης με ταπωμένο το σωληνάκι επιστροφής πρέπει να ανεβάζει συγκεκριμένη πίεση, αυτό το τεστ δείχνει την ικανότητα της αντλίας να έχει τη σωστή περοχή σε μεγάλη ζήτηση (ψηλές στροφές) -
Ο χρήστης romilos έγραψε:
Μπορεί να μην έχει γραφτεί καλά το πρόγραμμα και να έχει αυτές τις παρενέργειες.
Αυτο σου χει τυχει ή το χεις δει
ή απλα κανεις υποθεση?
Υπόθεση έκανα γιατί με τα τσιπάκια και τους υπολογιστές γενικά πολλές φορές κάτι δεν δουλέυει σωστά 100%.
-
Ο χρήστης babisp έγραψε:
Μπορεί να μην έχει γραφτεί καλά το πρόγραμμα και να έχει αυτές τις παρενέργειες.
Αυτο σου χει τυχει ή το χεις δει
ή απλα κανεις υποθεση?
Υπόθεση έκανα γιατί με τα τσιπάκια και τους υπολογιστές γενικά πολλές φορές κάτι δεν δουλέυει σωστά 100%.
Απλα επειδη το ειχαμε και αυτο στο νου μας, αλλα το αποκλεισαμε τελικα!
Δεν εχω ακουσει καποιος απο αντιγραφη να εχει προβλημα.. -
Ο χρήστης romilos έγραψε:
Μπορεί να μην έχει γραφτεί καλά το πρόγραμμα και να έχει αυτές τις παρενέργειες.
Αυτο σου χει τυχει ή το χεις δει
ή απλα κανεις υποθεση?
Υπόθεση έκανα γιατί με τα τσιπάκια και τους υπολογιστές γενικά πολλές φορές κάτι δεν δουλέυει σωστά 100%.
Απλα επειδη το ειχαμε και αυτο στο νου μας, αλλα το αποκλεισαμε τελικα!
Δεν εχω ακουσει καποιος απο αντιγραφη να εχει προβλημα..Για φαντάσου να μην αντιγράφηκε έστω 1 bit από το πρόγραμμα.Ποιος μπορεί να πει το αποτέλεσμα.Αν δεν υπάρχουν μηχανισμοί ελέγχου της αντιγραφής μπορεί να γίνει κάποιο μικρό λάθος
-
Ο χρήστης babisp έγραψε:
Μπορεί να μην έχει γραφτεί καλά το πρόγραμμα και να έχει αυτές τις παρενέργειες.
Αυτο σου χει τυχει ή το χεις δει
ή απλα κανεις υποθεση?
Υπόθεση έκανα γιατί με τα τσιπάκια και τους υπολογιστές γενικά πολλές φορές κάτι δεν δουλέυει σωστά 100%.
Απλα επειδη το ειχαμε και αυτο στο νου μας, αλλα το αποκλεισαμε τελικα!
Δεν εχω ακουσει καποιος απο αντιγραφη να εχει προβλημα..Για φαντάσου να μην αντιγράφηκε έστω 1 bit από το πρόγραμμα.Ποιος μπορεί να πει το αποτέλεσμα.Αν δεν υπάρχουν μηχανισμοί ελέγχου της αντιγραφής μπορεί να γίνει κάποιο μικρό λάθος
Ναι δεν εχεις αδικο, αλλα επειδη δεν τα ξερω και πολυ καλα δεν ξερω πως και αν μπορει να γινει λαθος ή ελλειπης αντιγραφη
-
ακομη δεν εχω προλαβει να μετρησω τις βενζινες..
λετε να ειναι ο knock sensoras και να τα προκαλει..υπαρχει τετοια περιπτωση?
να εχει γινει πιο ευαισθητος η' να εχει απορυθμιστει και λογω του διαφορετικου δουλεματος με το P.S προγραμμα να βαραει...??(λογω διαφοετικου αβανς)
βασικα μου την ειπε μηχανικος αυτη την εκδοχη σημερα..
οποτε εχω 2 πραγματα να τσεκαρω..βενζινες +knock sensor..
αν και ο 2ος δεν ξερω κατα ποσο ελεγχεται μεσω διαγνωστικου..
μαλλον θα αλλαχτει κατευθειαν..οσον αφορα το ενδεχομενο να μην ειναι σωστο το τσιπ..αποκλειεται γιατι δουλευει σε αλλο αμαξι τελεια...
-
Αν κι αποκλειω το φαινομενο να ειναι λαθος αντιγραφη προγραμματος αφου οι ECU κανουν checksum error control μπορει να ειναι απειρα πραγματα, ακομη κι ενα δοντι λαθος στον ιμαντα χρονισμου η οχι ακριβης ρυθμιση του η οποια λογω του οτι το PS δουλευει περισσοτερο advance στο βγαζει στην επιφανεια κλπ κλπ κλπ
Δοκιμασε να αποσυνδεσεις οσες περισσοτερες φυσες απο το χωρο του κινητηρα μπορεις, να τις καθαρισεις καλα, ισως καποιες να τις τριψεις με το πιο λεπτο γυαλοχαρτο για καλυτερη επαφη, περασε τες με σπρει αυξησης αγωγιμοτητας (χρησιμοποιειται στα ποτενσιομετρα) κι αφου τις συνδεσεις με σπρει μονωτικο που δεν επιτρεπει ουτε υγρασια αλλα κανει και πληρη ηλεκτρικη μονωση.
Στο 13αρι Ραλλακι που ειχα παλια μετα απο απειρα συνεργεια και σενσορες που αλλαξα ενα καλο πλυσιμο μοτερ και η παραπανω διαδικασια μου ελυσαν σχεδον ολα τα προβληματα!
Και βεβαια βεβαιωσου πως ειναι γνησιο PS το προγραμμα γιατι εχω δει πολλες μαιμουδες... -
χμ..αυτο με τον ιμαντα το εχω σκεφτει και εγω (ειχα αλλαξει σχετικα προσφατα φλαντζα..)
αλλα δεν ειδα καμια διαφορα τοτε οταν πηρα το αμαξι..με το νορμαλ προγραμμα..
θα ρωτησω αυριο κανα μηχανικο αν μπορω να ελεγξω λαθος ρυθμιση στον ιμαντα..
δυστυχως λογω εξεταστικης δεν εχω χρονο για να ασχοληθω εκτενεστερα..
ελπιζω να βρεθει η λυση σε καποιο απο αυτα που αναφεραμε..
ενημερωνω οποτε εχω νεοτερα...
Προβλημα με προγραμμα και πειρακια..