-
Ο χρήστης avel έγραψε:
ΟΙ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ του νομοσχεδίου για τον Κ.Ο.Κ., όπως αναφέρουν οι συγκοινωνιολόγοι, παρέλειψαν σημαντικά μέτρα. Για παράδειγμα δεν θεσμοθετείται η λωρίδα έκτακτης ανάγκης (στις εθνικές οδούς και τους μεγάλους αυτοκινητόδρομους) ενώ είναι αποδεδειγμένο ότι η μη ύπαρξή της έχει γίνει αιτία σοβαρών τροχαίων.
Τι εννοεί ότι δε θεσμοθετείται; Ήδη δεν είναι παράνομη η κίνηση στη ΛΕΑ;
Έτυχε χτες να διαβάζω στο φόρουμ του bloka.com ( http://www.bloka.com/phpBB2/viewtopic.php?p=45630#45630 ) για το θέμα της λωρίδας έκτακτης ανάγκης (Λ.Ε.Α.) και εξεπλάγην από αυτό που διαπίστωσα:
βασικα ο ΚΟΚ προβλεπει λωριδα εκτακτης αναγκης και συγκεκριμενα στο αρθρο 5 παρ. 5 παρ. η΄ λεει : 5. Oι ειδικές διαγραμμίσεις είναι: η) Περιγράμματα ρόμβων κατά απoστάσεις στo μέσo λωρίδας κυκλoφoρίας, τα oπoία σημαίνoυν ότι η λωρίδα αυτή έxει καθoριστεί ως αμέσoυ ανάγκης με την έννoια τoυ άρθρoυ 44 παράγραφoς 3.
βεβαια οσο ειδατε εσεις στην Ελλαδα λωριδα με τετοια σημανση αλλο τοσο ειδα και εγω.
Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, Άρθρο 5, §5
Οι ειδικές διαγραμμίσεις είναι:
η) Περιγράμματα ρόμβων κατά αποστάσεις στο μέσο λωρίδας κυκλοφορίας, τα οποία σημαίνουν ότι η λωρίδα αυτή έχει καθοριστεί ως αμέσου ανάγκης, με την έννοια του άρθρου 44 παράγραφος 3.Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, Άρθρο 44, §3
*Αν οι οδηγοί κινούνται στο οδόστρωμα με περισσότερες από δύο λωρίδες κυκλοφορίας κατά κατεύθυνση υποχρεούνται, αν **χρησιμοποιούν **τη λωρίδα που ορίζεται με κατάλληλη διαγράμμιση ως λωρίδα άμεσης ανάγκης, να την **εγκαταλείψουν *αμέσως κινούμενοι στις παραπλεύρως λωρίδες. Αυτοί που κινούνται στις παρακείμενες λωρίδες υποχρεούνται να παρέχουν προτεραιότητα στους εισερχομένους. Απαγορεύεται στους οδηγούς οχημάτων να ακολουθούν από κοντά τα οχήματα άμεσης ανάγκης, όταν κινούνται για εκτέλεση επείγουσας αποστολής.http://www.yme.gov.gr/viewpage.php?section=249
http://www.ydt.gr/main/Section.jsp?SectionID=10167
http://www.glavopoulos.gr/kok/index.htmΆρα σύμφωνα με τον Κ.Ο.Κ. αυτό που όλοι μάθαμε ως Λ.Ε.Α. ουσιαστικά δεν είναι Λ.Ε.Α., και μάλιστα – όπως προκύπτει από τη διατύπωση του άρθρου 44 – τα οχήματα μπορούν να κινούνται σε αυτήν! Δεν έψαξα όλο τον νόμο, ωστόσο στο άρθρο 29 (Κίνηση οχημάτων σε αυτοκινητόδρομους, οδούς ταχείας κυκλοφορίας και σήραγγες) δε βρήκα τίποτα περί Λ.Ε.Α. Αν κάποιος το έχει ψάξει καλύτερα, ας μας διαφωτίσει.
-
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν πρέπει να είναι αυστηρές οι ποινές για σημαντικές παραβάσεις όπως το κόκκινο και το να οδηγά κάποιος μεθυσμένος.
Να ένα βιντεάκι για το κόκκινο:
http://media.putfile.com/greek-road-terror
Από την ημερομηνία είναι πρώτη Αυγούστου ώρα 4 το απόγευμα.Σχετικά άδειοι δρόμοι κτλ...
Ήθελα να ήξερα επίσης αν (χτύπα ξύλο) ένας μεθυσμένος πέσει πάνω σας και σας στείλει στο νοσοκομείο ανάπηρους εσάς ή ένα αγαπημένο σας πρόσωπο, θα σκέφτεστε με το νεοελληνικό τρόπο ένα ποτάκι παραπάνω τι πειράζει...Όσο για τους χρήστες κινητών ένα car κιτ με bluetooth κάνει 135 ευρώ περασμένο. Αν πια τόσο πολύ δεν μπορούν να μειώσουν την φλυαρία τους ας πάρουν ένα τέτοιο και να γλυτώσουν και την ακτινοβολία στο κεφαλάκι τους.
Ο έλληνας δεν αλλάζει. Ας είμαστε εμείς σωστοί και δεν έχουμε τίποτα να φοβόμαστε.
Όσο για τα όρια ταχύτητας και στην Αγγλία όπως βλέπουμε στο Top Gear παραπονιούνται για τις κάμερες και τα όρια ταχύτητας οπού εκεί δεν υπάρχει περιθώριο να στην χαρίσει. 1 μίλι παραπάνω και την τρως την κλήση....
-
και φυσικα δε λυνονται ετσι........
μου λενε στη κυπρο οι κυριοι........εχουν παρομοιες καταστασεις......οταν λοιπον βλεπει πορτοκαλι ο οδηγος , 'μενει μαλακας' και προσπαθει να αποφασισει τι θα κανει ... σε αρκετες περιπτωσεις φρεναρει αποτομα και εχουμε μια ωραοτατη καραμπολα.
εκει λοιπον εχουν βαλει καμερες στα φαναρια που αν πηγαινεις πανω απο 50 ή περασεις με κοκκινο σε γραφουν.η κατασταση αυτη δημιουργει τεραστιο αγχος και συγκρουσεις.
επισης εδω ο μπατσος που γραφει για κοκκινο ,πυκνα συχνα τοχει δει στον υπνο του
-
Ο χρήστης guru έγραψε:
βασικα ο ΚΟΚ προβλεπει λωριδα εκτακτης αναγκης και συγκεκριμενα στο αρθρο 5 παρ. 5 παρ. η΄ λεει : 5. Oι ειδικές διαγραμμίσεις είναι: η) Περιγράμματα ρόμβων κατά απoστάσεις στo μέσo λωρίδας κυκλoφoρίας, τα oπoία σημαίνoυν ότι η λωρίδα αυτή έxει καθoριστεί ως αμέσoυ ανάγκης με την έννoια τoυ άρθρoυ 44 παράγραφoς 3.
βεβαια οσο ειδατε εσεις στην Ελλαδα λωριδα με τετοια σημανση αλλο τοσο ειδα και εγω.
Το μόνο κοντινό που μπορώ να σκεφτώ είναι στην Ε.Ο. Αθηνών-Κορίνθου, πινακίδα - ούτε καν διαγράμμιση - που δείχνει τις τρεις λωρίδες με τα ελάχιστα όρια ταχύτητας και στην ΛΕΑ μερικά 'Χ'. Δε θυμάμαι αν έχει... ρόμβο...!!!
Ενδωμεταξύ ο ρόμβος χρησιμοποιείται σε πολλές χώρες (κυρίως στις ΗΠΑ) για σήμανση των HOV (High Occupancy Vehicle) lanes, ως προνόμιο για αυτοκίνητα με πολλούς επιβάτες.
Ο,τι νά'ναι...!!!!!!!!!!
-
Puntofato
κανεις δεν μιλησε για τα κοκκινα, τους μεθυσμενους* κλπ κλπ αλλα για παραβασεις οπως ταχυτητα που εξαρταται απο 1002 αλλους παραγοντες. Εδω ειναι που μιλαμε για κριτικη ικανοτητα ( ) του μπατσου ως προς το ποιον και ποτε θα γραψει, και για σωστη εφαρμογη ( ) των οριων δηλαδη αστυνομευση τους εκει που κανουν την διαφορα και οχι σε σημεια οπως η ευθεια του Σειριου και αλλες ατελειωτες κατηφορικες ευθειες με ορατοτητα στην ΕΟ. Ποσες φορες εχετε δει να μετρανε ταχυτητα μεσα σε στενακι η τεσπα σε δρομο που περναει μεσα απο γειτονια? Αντιθετα, ποσες φορες εχετε δει ρανταρ στο Φιξ στις πρωτες πρωινες ωρες καθημερινης, με οριο 70?
Αυτο για το κινητο, αντε να βαλουμε car kit. Εγω εχω bluetooth hands free συγκεκριμενα. Το θεμα με το κινητο ειναι η προσοχη που δεν εχεις ΕΠΕΙΔΗ μιλας, οχι το ενα χερι που δεν εχεις επειδη κρατας το κινητο. Και επειδη εμενα ΔΕΝ μου κανει διαφορα, το hands free το εχω παρατησει στο ντουλαπακι.
*Βεβαια, για ξανασκεψου το αφου σκεφτεις το ποσα κοκκινα 'ανακαλυπτουν' οι μπατσοι επειδη ετσι τους την καπνισε (εμενα μου εχει τυχει προσωπικα οπως εγραψα, επειδη 'τολμησα' να διορθωσω το 'οργανο' για καποια διαταξη του ΚΟΚ), καθως και τα παραδειγματα με τα χαλασμενα μηχανακια αλκοτεστ που εγραψαν αλλοι πιο πανω.
avel
ΝΟΜΙΖΩ οτι το δεν θεσμοθετειται σημαινει οτι δεν γινεται απαραιτητη η υπαρξη της απο τον νομο σε αυτοκινητοδρομους και ΕΟ, οτι δηλαδη μπορει να κατασκευαστει αυτοκινητοδρομος χωρις ΛΕΑ και συμφωνα με τον νομο να ειναι ολα οκ (οχι οτι γινεται κατι τετοιο, αλλα τεσπα ειναι δυνατο να συμβει). Μπορει να μην το εχω καταλαβει και σωστα. -
Ο χρήστης kacey έγραψε:
PuntofatoΑυτο για το κινητο, αντε να βαλουμε car kit. Εγω εχω bluetooth hands free συγκεκριμενα. Το θεμα με το κινητο ειναι η προσοχη που δεν εχεις ΕΠΕΙΔΗ μιλας, οχι το ενα χερι που δεν εχεις επειδη κρατας το κινητο. Και επειδη εμενα ΔΕΝ μου κανει διαφορα, το hands free το εχω παρατησει στο ντουλαπακι.
Αν δεν μπορείς να μιλάς και να οδηγάς τότε σταματάς στην άκρη και μιλάς όσες ώρες θέλεις χωρίς να κινδυνεύει ΚΑΝΕΝΑΣ.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Puntofato*Βεβαια, για ξανασκεψου το αφου σκεφτεις το ποσα κοκκινα 'ανακαλυπτουν' οι μπατσοι επειδη ετσι τους την καπνισε (εμενα μου εχει τυχει προσωπικα οπως εγραψα, επειδη 'τολμησα' να διορθωσω το 'οργανο' για καποια διαταξη του ΚΟΚ), καθως και τα παραδειγματα με τα χαλασμενα μηχανακια αλκοτεστ που εγραψαν αλλοι πιο πανω.
Το αν λίγοι αστυνομικοί είναι βλάκες δεν σημαίνει πως ο νόμος δεν πρέπει να εφαρμόζεται. Στο κάτω κάτω, αν θες, εσύ μπορεί να έχεις γνωστό και μπορείς να εκβιάσεις καταστάσεις και να μην σε γράφουν πουθενά. Ή μπορεί να κάνεις ένα κάρο παραβάσεις και να μην σε πιάσουν ποτέ. Ούτε αυτό είναι δίκαιο.
Το ερώτημα είναι αν θέλουμε να εφαρμόζεται ο νόμος.
Τα φαινόμενα ρουσφετιών με γνωστούς κ.α. αν θα εξαλειφθούν είναι άλλο θέμα... -
στο πρωτο:
εγω προσωπικα μπορω να μιλαω και να οδηγαω σωστα, το εξοντωτικο προστιμο που δεν χτυπαει το πραγματικο προβλημα (να μιλας οταν οδηγας και να μην εχεις την προσοχη σου στο δρομο) αλλα χτυπαει το να μην εχεις hands free (που εμενα πχ δεν μου κανει καμμια διαφορα) ειναι που σχολιαζουμε.στο 2ο:
Ο νομος ΠΡΕΠΕΙ να εφαρμοζεται, αλλα επειδη ΔΕΝ εφαρμοζεται, για αυτο χωσανε τα καινουρια προστιμα νομιζωντας οτι ετσι θα κανουν δουλεια. Αμα εφαρμοζονταν σωστα και ΣΤΑΘΕΡΑ και οχι ευκαιριακα/φοροεισπρακτικα οι τωρινες διαταξεις κ προστιμα, δεν θα χρειαζονταν τα καινουρια. Με τα νεα προστιμα αυτο ΔΕΝ θα αλλαξει, απλα οι λιγοι κακομοιρηδες που πιανονται θα ξετιναζονται οικονομικα και οι πολλοι θα συνεχισουν να παρανομουν...
-
Καιρός ήταν να συξηθούν τα πρόστιμα να β΄λαλουν μθαλό μερικοί με το=ις παραβάσεις τους, μπράβο τους
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
στο πρωτο:
εγω προσωπικα μπορω να μιλαω και να οδηγαω σωστα, το εξοντωτικο προστιμο που δεν χτυπαει το πραγματικο προβλημα (να μιλας οταν οδηγας και να μην εχεις την προσοχη σου στο δρομο) αλλα χτυπαει το να μην εχεις hands free (που εμενα πχ δεν μου κανει καμμια διαφορα) ειναι που σχολιαζουμε.Με το κινητό στο χέρι ή με hands free;
-
Γειά σας,
Ποτέ τα κατασταλτικά μέτρα (βλέπε πρόστιμα) δεν λειτουργούν από μόνα τους αποτρεπτικά, όπως θέλουν να τα παρουσιάζουν οι εκάστοτε ...φωστήρες!
Χρειάζεται να προηγηθούν τα προληπτικά, να υπάρξει μια σωστή και σοβαρή υποδομή, να αφιερωθεί χρόνος και χρήμα σε ότι αφορά το ...πακέττο 'οδηγός-αυτοκίνητο-δρόμος-σήμανση' και μετά να έρθουν τα πρόστιμα.
Δυστυχώς στην Ελλάδα, με την ανυπαρξία ελέγχων, υποδομών και γενικότερα κάθε μορφής πρόληψης, κυριαρχούν (κακώς) τα πρόστιμα.
Αλήθεια, έχουμε σκεφθεί γιατί στους Ολυμπιακούς Αγώνες, η ολυμπιακή λουρίδα ήταν ελεύθερη ; προφανώς γιατί υπήρχε αστυνόμευση πλήρης πάντα και παντού.
Αυτό δεν σημαίνει ότι για να είμαστε σωστοί πρέπει να υπάρχει ένας αστυνομικός πάντα δίπλα μας, αλλοίμονο...!!
Είμαστε απείθαρχος λαός, ξερόλες και προ πάντων ...οχαδερφιστές !!
Γιατί οι 'Ελληνες φορτηγατζήδες έξω (κεντρ. Ευρώπη) οδηγούν σωστά; γιατί έξω δεν διανοείται κάποιος να οδηγεί μόνιμα αριστερά, όσο γρήγορος και να είναι, όταν δεξιά του υπάρχει κενός χώρος;, γιατί έξω σέβονται περισσότερο τά όρια και τα σήματα της τροχαίας; γιατί ... κλπ
Άν απαντήσουμε σε τέτοιες ερωτήσεις όχι μόνο εμείς σαν οδηγοί αλλά και οι εκάστοτε αρμόδιοι (που είναι αναρμόδιοι και ζούν στον κόσμο τους) τότε 'ισως βελτιωθούν τα πράγματα.
Μέχρι τότε όμως θα δεχόμαστε τα πρόστιμα, αφού εμείς οι ίδιοι δίνουμε τέτοια δικαιώματα...
Μας λείπει οδηγική και κυκλοφοριακή παιδεία, που η πολιτεία συνεχίζει να μας στερεί και έρχεται μετά να μας τιμωρήσει γιαυτό ..!!
Δυστυχώς αυτοί είμαστε, όσο και να μας κακοφαίνεται.
Όταν έχουμε τον Υπουργό Δημόσιας Τάξης, να μην τηρεί την τάξη ... και να κυκλοφορεί χωρίς κράνος, τους τροχαίους να οδηγούν χωρίς να φοράνε ζώνες (αλλά να τιμωρούν όσους άλλους -όχι τροχαίους- δεν φοράνε, τους πολιτικούς μας να μην συμμορφώνονται σε αυτά που οι ίδιοι επιβάλλουν (νομοθετώντας) σε εμάς, οι βουλευτές να οδηγούν μεθυσμένοι, να σκοτώνουν και να κρύβονται πίσω από την ασυλία (που εκεί είναι όλοι ...ενωμένοι, χωρίς πολιτικές διαφορές), τί να συζητάμε τώρα για τα μεγάλα πρόστιμα ...!!Ζητάω συγνώμη άν βγήκα εκτός θέματος, αλλά έκανα 5.000 χλμ με τροχόσπιτο εκτός Ελλάδας (έφθασα μέχρι Βαρκελώνη) και όταν επέστρεψα (από Πάτρα), τρόμαξα, αγανάκτησα, εκνευρίστηκα μέχρι να προσαρμοσθώ στην ελληνική πραγματικότητα (και λεβεντιά) !!
Δεν είμαι ...ξενομανής και ούτε έξω όλα λειτουργούν τέλεια, υπάρχουν και εξαιρέσεις και είναι εξαιρέσεις, ενώ εδώ είναι ο κανόνας !!Φιλικά
Μάξιμος
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
στο πρωτο:
εγω προσωπικα μπορω να μιλαω και να οδηγαω σωστα, το εξοντωτικο προστιμο που δεν χτυπαει το πραγματικο προβλημα (να μιλας οταν οδηγας και να μην εχεις την προσοχη σου στο δρομο) αλλα χτυπαει το να μην εχεις hands free (που εμενα πχ δεν μου κανει καμμια διαφορα) ειναι που σχολιαζουμε.Με το κινητό στο χέρι ή με hands free;
both ways. εγω ξαναρωταω, θεωρεις οτι το προβλημα του **μεσου **οδηγου οταν μιλαει κινητο ενω οδηγει, ειναι το οτι κραταει το κινητο με το χερι, ή το οτι εχει συζητηση με καποιον που δεν ειναι στο αυτοκινητο και αυτο αποσπα την προσοχη του απο τον δρομο?
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
στο πρωτο:
εγω προσωπικα μπορω να μιλαω και να οδηγαω σωστα, το εξοντωτικο προστιμο που δεν χτυπαει το πραγματικο προβλημα (να μιλας οταν οδηγας και να μην εχεις την προσοχη σου στο δρομο) αλλα χτυπαει το να μην εχεις hands free (που εμενα πχ δεν μου κανει καμμια διαφορα) ειναι που σχολιαζουμε.Με το κινητό στο χέρι ή με hands free;
both ways. εγω ξαναρωταω, θεωρεις οτι το προβλημα του **μεσου **οδηγου οταν μιλαει κινητο ενω οδηγει, ειναι το οτι κραταει το κινητο με το χερι, ή το οτι εχει συζητηση με καποιον που δεν ειναι στο αυτοκινητο και αυτο αποσπα την προσοχη του απο τον δρομο?
Και τα δύο, αλλά πολύ περισσότερο όταν κρατάει το κινητό. Θα χτυπήσει, θα το ψάξει, θα δει στην οθόνη ποιός καλεί, θα απαντήσει, θα μιλάει ενώ το κρατάει (είτε με το χέρι είτε μεταξύ κεφαλιού και ώμου) και στο τέλος θα πρέπει να το κλείσει. Εν τω μεταξύ θα πρέπει να είναι συγκεντρωμένος στο κινητό για να ακούσει τι του λένε.
Αλλά είπαμε, αυτά είναι για μέσους οδηγούς!
Για είσαι πετυχαίνεις ίδια επίπεδα συγκέντρωσης (και χρόνους αντίδρασης) μιλώντας στο κινητό και χωρίς να μιλάς στο κινητό (ή να τρως, πίνεις κλπ, κλπ) πρέπει να έχεις 2 εγκεφάλους. Οι άνθρωποι που ξέρω έχουν έναν. Για τους
δε γνωρίζω...
-
Δηλαδη ρε πστ μου ειναι τοοοοοσο δυσκολο το multitasking οταν το ενα πραγμα το κανεις εντελως μηχανικα (ομιλια στο κινητο, και φυσικα χωρις να κοιταω οθονες, να ψαχνω νουμερα κλπ και φυσικα οχι σε 'δυσκολες' διαδρομες) χωρις να προσεχεις ιδιαιτερα ΚΑΙ να καταλαβαινεις παραλληλα τι σου λενε, και το αλλο πραγμα (οδηγηση) να το κανεις παραλληλα και να εισαι full συγκεντρωμενος?
τι να σας πω ρε παιδια, εγω ξερω οτι το multitasking ειναι μια ικανοτητα που αλλοι εχουν, αλλοι δεν εχουν. Και ΔΕΝ χρειαζεται 2 εγκεφαλους...
Και στην τελικη για να μην το κουραζουμε, συμφωνουμε οτι το προβλημα δεν ειναι το ενα χερι αλλα η ομιλια αυτη καθ'αυτη. Αυτη λοιπον ειναι νομιμη εφ'οσον εχεις hands free οποτε τελειωνει εδω το ζητημα.
-
Στο multitasking αν δεν έχεις 2 εγκεφάλους γίνονται μεν όλες οι δουλειές ταυτόχρονα αλλά πιο αργάααα. Κι άμα έχεις αργή απόκριση στα ερεθίσματα του περιβάλλοντός σου (φλας ή αλάρμ του άλλου, φανάρι, πεζός που πετάγεται, εμπόδιο στο δρόμο κλπ), το ατύχημα είναι πολύ πιο κοντά.
-
kacey εννοείται πως μπορεί να το χρησιμοποιείς να γίνει χωρίς να είσαι επικίνδυνος, αν το χρησιμοποιείς για μικρής διάρκειας συνομιλίες και σε μέρη χωρίς κίνηση, όπου μπορείς να πας πιο αργά και δεν χρειάζεται να είσαι τόσο πολύ συγκεντρωμένος στον δρόμο.
Αλλά τα ίδια επίπεδα συγκέντρωσης και αντίδρασης δεν τα πετυχαίνεις!
Αυτάααα και είμαστε και
-
Αν το προστιμο για το κρανος παει 350 Ε θα με κανει το φοραω ακομα και μεσα στον Πειραια. (μακαρι να τα αυξησουν)
Οταν μιλαγα στο τηλεφωνο οδηγωντας, γιατι το εχω κοψει πια, ειτε με ακουστικο ειτε χωρις, οταν τελειωνα το τηλεφωνο δεν θυμομουνα πως ειχα φτασει σε εκεινο το σημειο , πηγαινα αυτοματα.
Κρινοντας απο την δικη μου εμπειρια νομιζω οτι το κινητο πρεπει να απαγορευθει εν κινησει.
-
Ο χρήστης vrax έγραψε:
Κρινοντας απο την δικη μου εμπειρια νομιζω οτι το κινητο πρεπει να απαγορευθει εν κινησει.Και για μένα, καθαρά από προσωπικές εμπειρίες (ο εαυτός μου, άλλοι κοντινοί μου, τύποι που βλέπω να οδηγάνε στο δρόμο), αλλά και με βάση τη λογική.
-
Εδω και πολυ καιρο εχω μια απορια. Παραβιαση STOP τι σημαινει ακριβως; Οταν δινεις εξετασεις πρεπει να ακινητοποιεις το οχημα στο υψος του πεζοδρομιου, να ελεγχεις και να συνεχιζεις μονο αν δεν ερχεται κανεις. Και δεν εχει 'ειναι μακρυα, προλαβαινω, βγαινω'... Κατι που εννοειται πως δεν το εφαρμοζει κανεις. Δηλαδη αν με δει ο τροχαιος να μην ακινητοποιουμαι σε STOP με ορατοτητα, τη στιγμη που εχω κοψει (αλλα το τοτου απλα τσουλαει), εχω ελεγξει και δεν ερχεται κανεις, με γραφει;;;
-
Κανονικά, μπορεί!
ΠΡΟΣΤΙΜΑ