Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ερώτηση σχετικά με δρόμο στη Πάτρα
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ερώτηση σχετικά με δρόμο στη Πάτρα
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    14
    30
    115
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      silencer51 last edited by

      Έκανα μια συζήτηση με ενα φίλο σχετικά με τα τελευταία φανάρια επι της εθνικής στην είσοδο της Πάτρας (στην αντιπροσωπεία της Toyota).

      Εκει υπάρχουν 2 λωρίδες. Η αριστερή έχει διαγράμμιση για αριστερά και φανάρι δικό της, και η δεξια πάει ευθεία.

      Μετά το φανάρι ο δρόμος αποκτά 3 λωρίδες.

      Συνήθως και οι 2 λωρίδες ειναι πηγμένες και όλοι φεύγουν ευθεία, 1 στους 20 στρίβει αριστερά.

      Έτσι όπως ειναι φτιαγμένος ο δρόμος, αν δεν στρίψεις, μπορείς να συνεχίσεις ευθεία χωρίς να ενοχλήσεις την άλλη λωρίδα (δηλ. χωρίς να χρειαστεί ο άλλος δεξιά να κάνει ελιγμό για να σε αφήσει).

      Σήμερα ο φίλος εκνευρίστηκε με κάποιον που όπως λέει του χώθηκε απο αριστερά. Αυτό μου κάνει εντύπωση, μιας και όπως είπα, υπάρχει αρκετός χώρος (περνάνε άνετα π.χ. αυτοκίνητο αριστερά και νταλικα δεξιά).

      Προέκυψε λοιπόν το θέμα με τις διαγραμμίσεις. Ο φίλος λέει οτι πρέπει να τηρούνται τυφλά (ακόμα κι αν σε αυτή τη περίπτωση δεν προκαλείται πρόβλημα), πράγμα με το οποίο εγώ διαφωνώ.

      Εσείς τι λέτε; Οι πατρινοί του φόρουμ;

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • S
        silencer51 last edited by

        Έκανα μια συζήτηση με ενα φίλο σχετικά με τα τελευταία φανάρια επι της εθνικής στην είσοδο της Πάτρας (στην αντιπροσωπεία της Toyota).

        Εκει υπάρχουν 2 λωρίδες. Η αριστερή έχει διαγράμμιση για αριστερά και φανάρι δικό της, και η δεξια πάει ευθεία.

        Μετά το φανάρι ο δρόμος αποκτά 3 λωρίδες.

        Συνήθως και οι 2 λωρίδες ειναι πηγμένες και όλοι φεύγουν ευθεία, 1 στους 20 στρίβει αριστερά.

        Έτσι όπως ειναι φτιαγμένος ο δρόμος, αν δεν στρίψεις, μπορείς να συνεχίσεις ευθεία χωρίς να ενοχλήσεις την άλλη λωρίδα (δηλ. χωρίς να χρειαστεί ο άλλος δεξιά να κάνει ελιγμό για να σε αφήσει).

        Σήμερα ο φίλος εκνευρίστηκε με κάποιον που όπως λέει του χώθηκε απο αριστερά. Αυτό μου κάνει εντύπωση, μιας και όπως είπα, υπάρχει αρκετός χώρος (περνάνε άνετα π.χ. αυτοκίνητο αριστερά και νταλικα δεξιά).

        Προέκυψε λοιπόν το θέμα με τις διαγραμμίσεις. Ο φίλος λέει οτι πρέπει να τηρούνται τυφλά (ακόμα κι αν σε αυτή τη περίπτωση δεν προκαλείται πρόβλημα), πράγμα με το οποίο εγώ διαφωνώ.

        Εσείς τι λέτε; Οι πατρινοί του φόρουμ;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          silencer51 last edited by

          Έκανα μια συζήτηση με ενα φίλο σχετικά με τα τελευταία φανάρια επι της εθνικής στην είσοδο της Πάτρας (στην αντιπροσωπεία της Toyota).

          Εκει υπάρχουν 2 λωρίδες. Η αριστερή έχει διαγράμμιση για αριστερά και φανάρι δικό της, και η δεξια πάει ευθεία.

          Μετά το φανάρι ο δρόμος αποκτά 3 λωρίδες.

          Συνήθως και οι 2 λωρίδες ειναι πηγμένες και όλοι φεύγουν ευθεία, 1 στους 20 στρίβει αριστερά.

          Έτσι όπως ειναι φτιαγμένος ο δρόμος, αν δεν στρίψεις, μπορείς να συνεχίσεις ευθεία χωρίς να ενοχλήσεις την άλλη λωρίδα (δηλ. χωρίς να χρειαστεί ο άλλος δεξιά να κάνει ελιγμό για να σε αφήσει).

          Σήμερα ο φίλος εκνευρίστηκε με κάποιον που όπως λέει του χώθηκε απο αριστερά. Αυτό μου κάνει εντύπωση, μιας και όπως είπα, υπάρχει αρκετός χώρος (περνάνε άνετα π.χ. αυτοκίνητο αριστερά και νταλικα δεξιά).

          Προέκυψε λοιπόν το θέμα με τις διαγραμμίσεις. Ο φίλος λέει οτι πρέπει να τηρούνται τυφλά (ακόμα κι αν σε αυτή τη περίπτωση δεν προκαλείται πρόβλημα), πράγμα με το οποίο εγώ διαφωνώ.

          Εσείς τι λέτε; Οι πατρινοί του φόρουμ;

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • K
            krusenstern last edited by

            Η αδικία είναι γι'αυτούς που θέλουν να στρίψουν, όχι γι'αυτούς που πάνε ευθεία. Εφόσον (?) το πράσινο φανάρι για αριστερά διαρκεί λιγότερο από αυτο για ευθεία (αν αναφέρεσαι στο σημείο που φαντάζομαι) και ανάβουν ταυτόχρονα, πρέπει να περιμένουν όλο το συρφετό των αυτοκινήτων που πάνε ευθεία να ξεκινήσουν, για να φτάσουν μπροστά πάλι με κόκκινο και να περιμένουν και πάλι να ανάψει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              g47 last edited by

              Περναω καθημερινα απο αυτον το δρομο για να παω στο πανεπιστημιο..
              Οπως τα λες ειναι αλλα δεν καταλαβα απολυτα τι εννοεις οταν λες ''του χωθηκε απο αριστερα''..
              Ηταν στη δεξια λωριδα?
              Αν ναι,χωραει ανετα δευτερο αυτοκινητο διπλα..
              Το μονο που εχει ενοχλησει εμενα ειναι οτι καποιοι ''γρηγοροι εξυπνοι'' μπαινουν τερμα αριστερα,στη λωριδα που αναγκαστικα στριβεις αριστερα προς παραλια,ωστε να βγουν στην αρχη της ουρας των αυτοκινητων που συνεχιζουν στην εθνικη οπου εκει καπως τη χωνονται και πραγματι προσπερνουν εμας τους χαζους..

              Γειά σας θάλασσες και όρη
              γειά σας και έχω βάλει πλώρη
              για της Αστραπής την Κόρη.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • M
                montecarlo last edited by

                Μετά δεν είναι 3, είναι 2 + 1 βοηθητική..

                1 για την εθνική και 1 για αυτούς που έρχονται από το Intercasa/Opel

                Oπότε, ναι αυτός από τα αριστερά του 'χώθηκε'...

                Νομίζω οτι η διαστάυρωση είναι μία ακόμα κλασσική περίπτωση ήλιθιας ελληνικής ασαφής χάραξης...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  silencer51 last edited by

                  Ρε παιδιά, εγώ όποτε ειμαι δεξιά και συνεχίζω ευθεία, μετά τα φανάρια βρίσκομαι στη μεσαία λωρίδα...

                  Έχει σημασία και το οτι οι λωρίδες μετά τα φανάρια ειναι ελαφρώς μετατοπισμένες προς τα δεξιά σε σχέση με πριν...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    montecarlo last edited by

                    Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
                    Ρε παιδιά, εγώ όποτε ειμαι δεξιά και συνεχίζω ευθεία, μετά τα φανάρια βρίσκομαι στη μεσαία λωρίδα...

                    Έχει σημασία και το οτι οι λωρίδες μετά τα φανάρια ειναι ελαφρώς μετατοπισμένες προς τα δεξιά σε σχέση με πριν...

                    Η δεξιά της Εθνικής σε ευθεία σε βγάζει στην αριστερή στην πόλη..... και δεν υπάρχει καμία διαγράμμιση στο δρόμο που να δείχνει οτι πρέπει να πάς στην δεξιά μετά....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      silencer51 last edited by

                      Τι να πω... Ίσως θυμάμαι λάθος.

                      Πάντως και σε αυτή τη φωτό απο Google Earth φαίνεται πως υπάρχει άπλετος χώρος...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • P
                        pasxos last edited by

                        Εγώ δε θυμάμαι να είναι αρκετός ο χώρος... Απλά κάθεσαι στην μεσαία της εθνικής και αναγκαστικά αυτή σε οδηγεί στην αριστερή της 'πόλης'..Η αριστερή έχω την εντύπωση πως γέμιζε μόνο από αυτούς που στρίβουν αριστερά για πανεπιστήμιο..Και πάλι όπως κατεβαίνεις τη μικρή κατηφόρα που σε οδηγεί στα φανάρια βλέπεις ότι έχει φανάρι για στρίψιμο και φανάρι για ευθεία.Γενικά πάντως δεν μου έχει τύχει κάτι τέτοιο.. Μήπως όμως ήταν κάποιος που απλά δεν ήξερε το δρόμο και για να μην περιμένει όλη την ουρά αποφάσισε να κάνει σφήνα..;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          silencer51 last edited by

                          Πιθανόν...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • L
                            lkar last edited by

                            Κλασική ελληνική περίπτωση

                            Θεωρητικά έπρεπε να υπάρχει διαγράμμιση και τόξο βαμένο για υποχρεωτική πορεία αριστερά.

                            Τόσες φορές που έχω περάσει συνέχιζα ευθεία

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cpp last edited by

                              Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
                              Μετά δεν είναι 3, είναι 2 + 1 βοηθητική..

                              1 για την εθνική και 1 για αυτούς που έρχονται από το Intercasa/Opel

                              Oπότε, ναι αυτός από τα αριστερά του 'χώθηκε'...

                              Νομίζω οτι η διαστάυρωση είναι μία ακόμα κλασσική περίπτωση ήλιθιας ελληνικής ασαφής χάραξης...

                              +1
                              Οποιος κατεβαίνει από την ΕΟ ΙΜΟ πρέπει να κάθεται σε ευθεία γραμμή σε μια λωρίδα και μόλις ανοίγει το φανάρι να μπαίνει στην αριστερή λωρίδα καθώς η δεξιά είναι γι αυτούς που έρχονται από κάτω (Οπελ). Όσοι μπαίνουν στην αριστερή 'χώνονται'. Πολλές φορές όταν έχει νταλίκα στο σημείο δεν χωράει να περάσουν και πολλές φορές σταματούν πριν την νησίδα.... εν τω μεταξυ είναι τόσο καραγκιόζηδες που πάνε να διπλώσουν 5 - 6 αυτοκίνητα που συνήθως έχει το φανάρι την στιγμή μάλιστα που παρακάτω ανοίγει ο δρόμος και στην ευθεία με δυο λωρίδες όπου περνάς εύκολα!!!!!
                              Χειρότερα σημεία ίσως είναι η διασταύρωση στο Κολυμβητήριο και όλη η Γούναρη

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • G
                                g47 last edited by

                                Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
                                Τι να πω... Ίσως θυμάμαι λάθος.

                                Πάντως και σε αυτή τη φωτό απο Google Earth φαίνεται πως υπάρχει άπλετος χώρος...

                                Κατα τη γνωμη μου το κοκκινο αριστερο βελος επρεπε να μην εχει επιλογη για ευθεια οπως το σχεδιασες!

                                Γειά σας θάλασσες και όρη
                                γειά σας και έχω βάλει πλώρη
                                για της Αστραπής την Κόρη.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  montecarlo last edited by

                                  Τα βέλη έιναι πιο δεξιά από την πραγματικότητα.
                                  Το μεσαίο κόκκινο είναι ακριβώς πανω στην διαχωριστική νησιίδα μεταξύ
                                  εθνικής και βοηθητικής

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cpp last edited by

                                    Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
                                    Τα βέλη έιναι πιο δεξιά από την πραγματικότητα.
                                    Το μεσαίο κόκκινο είναι ακριβώς πανω στην διαχωριστική νησιίδα μεταξύ
                                    εθνικής και βοηθητικής

                                    +1
                                    To ένα κόκκινο βέλος είναι ή πάνω ή πιο δεξιά της μπαριέρας.......

                                    Επιπλέον στο σημείο είναι το πρώτο σημείο μετά τα διόδια του Ζευγολατιού που χριάζεται να φρενάρεις και πολλές φορές τα φρένα είναι κρύα, λίγο ή κατηφόρα. λίγο η αίσθηση των χιλιομέτρων από το ταξίδι και παρατηρούνται αστοχίες στο φρενάρισμα με ότι αυτό συνεπάγεται!!!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      silencer51 last edited by

                                      Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                      Κλασική ελληνική περίπτωση

                                      Θεωρητικά έπρεπε να υπάρχει διαγράμμιση και τόξο βαμένο για υποχρεωτική πορεία αριστερά.

                                      Τόσες φορές που έχω περάσει συνέχιζα ευθεία

                                      Δεν μπορώ να θυμηθώ αν τελικά υπάρχει ή δεν υπάρχει βαμμένο τόξο για αριστερά... Θα το τσεκάρω σήμερα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        silencer51 last edited by

                                        Παρεπιπτόντως, με τα κόκκινα βέλη στη φωτό εχω προσπαθήσει να δείξω ολες τις πιθανές πορείες στο ρεύμα αυτό, τα μπλέ αφορούν το παράδρομο της Όπελ...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          funis last edited by

                                          Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:

                                          Νομίζω οτι η διαστάυρωση είναι μία ακόμα κλασσική περίπτωση ήλιθιας ελληνικής ασαφής χάραξης...

                                          Και δεν ειναι η μονη στην Πατρα.. Στο Φαναρι της Καννελοπουλου (BP) στην Εθνικη πάλι παρομοια προβληματα με αυτους που θελουν να στριψουν. Κυριως όμως όταν μετα το φαναρι, αυτοι που πανε ευθεια χωριζονται σε 2 λωριδες, ο κινδυνος με τα μηχανακια που χωνονται ειναι μεγαλος!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            katerina-k last edited by

                                            Προσωπικά στον συγκεκριμένο δρόμο πάντα πηγαίνω δεξιά, αλλα ποτε δεν έχει τύχει να με ενοχλήσει καποιος που έρχεται απο αριστερά.

                                            Συμφωνώ με τον krus οτι αυτοί που ενοχλούνται ειναι όσοι θέλουν να στρίψουν αριστερά προς παναπιστήμιο.
                                            Τις περισσότερες φορες που το έχω επιχειρήσει περίμενα πολύ ωρα.

                                            Απ΄την άλλη όμως οταν έχει κίνηση δεν γίνεται τα αυτοκίνητα να περιοριστούν σε μια λώρίδα διοτι θα καταλήξουν η ουρα να ξεκινάει απο τα διόδια.....

                                            Το οτι φταίει ο δήμος που δεν έχει βάλει βέλη/πινακίδες... κατι.....ώστε να ξέρεις αν κάνεις βλακεία ή οχι δεν χρειάζεται να το αναφέρω...!!!!!

                                            Η χειρότερη διασταυρωση στην Πάτρα κατ'εμε είναι εκείνη που βγαίνεις απο το πανεπιστήμιο και μπαίνεις στον κεντρικό δρόμο (απ΄τον οποίο ανεβαίνεις για περιμετρικη...που είναι ο Τοφαλος) , δεν έχει φαναρι , δεν έχει διαγραμμιση και ΚΑΘΕ ΜΑ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ που έρχομαι απο πανεπιστήμιο και θα σταματήσω θα εμφανιστεί κάποιο τσογλάνι το οποίο θα βγει απο δεξια θα μου κόψει την ορατότητα απο δεξιά και αμα του πεις και τίποτα θα σου πει ας πέρναγες...

                                            ΠΩΣ 'ΚΑΛΕ' ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΕ...θα ρωτήσω τα πουλάκια που πετάνε αν έρχεται κανείς απο δεξια...και εαν δεν έρχεται θα μου κουνήσουν με νόημα την φτερούγα..... ????

                                            Η ταυτόχρονα θα στρίβω ταυτόχρονα θα κοιτάω και έαν έρχεται κανείς όποιος πρόλαβε τον Κύριο οίδεν...?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr