-
Έκανα μια συζήτηση με ενα φίλο σχετικά με τα τελευταία φανάρια επι της εθνικής στην είσοδο της Πάτρας (στην αντιπροσωπεία της Toyota).
Εκει υπάρχουν 2 λωρίδες. Η αριστερή έχει διαγράμμιση για αριστερά και φανάρι δικό της, και η δεξια πάει ευθεία.
Μετά το φανάρι ο δρόμος αποκτά 3 λωρίδες.
Συνήθως και οι 2 λωρίδες ειναι πηγμένες και όλοι φεύγουν ευθεία, 1 στους 20 στρίβει αριστερά.
Έτσι όπως ειναι φτιαγμένος ο δρόμος, αν δεν στρίψεις, μπορείς να συνεχίσεις ευθεία χωρίς να ενοχλήσεις την άλλη λωρίδα (δηλ. χωρίς να χρειαστεί ο άλλος δεξιά να κάνει ελιγμό για να σε αφήσει).
Σήμερα ο φίλος εκνευρίστηκε με κάποιον που όπως λέει του χώθηκε απο αριστερά. Αυτό μου κάνει εντύπωση, μιας και όπως είπα, υπάρχει αρκετός χώρος (περνάνε άνετα π.χ. αυτοκίνητο αριστερά και νταλικα δεξιά).
Προέκυψε λοιπόν το θέμα με τις διαγραμμίσεις. Ο φίλος λέει οτι πρέπει να τηρούνται τυφλά (ακόμα κι αν σε αυτή τη περίπτωση δεν προκαλείται πρόβλημα), πράγμα με το οποίο εγώ διαφωνώ.
Εσείς τι λέτε; Οι πατρινοί του φόρουμ;
-
Έκανα μια συζήτηση με ενα φίλο σχετικά με τα τελευταία φανάρια επι της εθνικής στην είσοδο της Πάτρας (στην αντιπροσωπεία της Toyota).
Εκει υπάρχουν 2 λωρίδες. Η αριστερή έχει διαγράμμιση για αριστερά και φανάρι δικό της, και η δεξια πάει ευθεία.
Μετά το φανάρι ο δρόμος αποκτά 3 λωρίδες.
Συνήθως και οι 2 λωρίδες ειναι πηγμένες και όλοι φεύγουν ευθεία, 1 στους 20 στρίβει αριστερά.
Έτσι όπως ειναι φτιαγμένος ο δρόμος, αν δεν στρίψεις, μπορείς να συνεχίσεις ευθεία χωρίς να ενοχλήσεις την άλλη λωρίδα (δηλ. χωρίς να χρειαστεί ο άλλος δεξιά να κάνει ελιγμό για να σε αφήσει).
Σήμερα ο φίλος εκνευρίστηκε με κάποιον που όπως λέει του χώθηκε απο αριστερά. Αυτό μου κάνει εντύπωση, μιας και όπως είπα, υπάρχει αρκετός χώρος (περνάνε άνετα π.χ. αυτοκίνητο αριστερά και νταλικα δεξιά).
Προέκυψε λοιπόν το θέμα με τις διαγραμμίσεις. Ο φίλος λέει οτι πρέπει να τηρούνται τυφλά (ακόμα κι αν σε αυτή τη περίπτωση δεν προκαλείται πρόβλημα), πράγμα με το οποίο εγώ διαφωνώ.
Εσείς τι λέτε; Οι πατρινοί του φόρουμ;
-
Έκανα μια συζήτηση με ενα φίλο σχετικά με τα τελευταία φανάρια επι της εθνικής στην είσοδο της Πάτρας (στην αντιπροσωπεία της Toyota).
Εκει υπάρχουν 2 λωρίδες. Η αριστερή έχει διαγράμμιση για αριστερά και φανάρι δικό της, και η δεξια πάει ευθεία.
Μετά το φανάρι ο δρόμος αποκτά 3 λωρίδες.
Συνήθως και οι 2 λωρίδες ειναι πηγμένες και όλοι φεύγουν ευθεία, 1 στους 20 στρίβει αριστερά.
Έτσι όπως ειναι φτιαγμένος ο δρόμος, αν δεν στρίψεις, μπορείς να συνεχίσεις ευθεία χωρίς να ενοχλήσεις την άλλη λωρίδα (δηλ. χωρίς να χρειαστεί ο άλλος δεξιά να κάνει ελιγμό για να σε αφήσει).
Σήμερα ο φίλος εκνευρίστηκε με κάποιον που όπως λέει του χώθηκε απο αριστερά. Αυτό μου κάνει εντύπωση, μιας και όπως είπα, υπάρχει αρκετός χώρος (περνάνε άνετα π.χ. αυτοκίνητο αριστερά και νταλικα δεξιά).
Προέκυψε λοιπόν το θέμα με τις διαγραμμίσεις. Ο φίλος λέει οτι πρέπει να τηρούνται τυφλά (ακόμα κι αν σε αυτή τη περίπτωση δεν προκαλείται πρόβλημα), πράγμα με το οποίο εγώ διαφωνώ.
Εσείς τι λέτε; Οι πατρινοί του φόρουμ;
-
Η αδικία είναι γι'αυτούς που θέλουν να στρίψουν, όχι γι'αυτούς που πάνε ευθεία. Εφόσον (?) το πράσινο φανάρι για αριστερά διαρκεί λιγότερο από αυτο για ευθεία (αν αναφέρεσαι στο σημείο που φαντάζομαι) και ανάβουν ταυτόχρονα, πρέπει να περιμένουν όλο το συρφετό των αυτοκινήτων που πάνε ευθεία να ξεκινήσουν, για να φτάσουν μπροστά πάλι με κόκκινο και να περιμένουν και πάλι να ανάψει.
-
Περναω καθημερινα απο αυτον το δρομο για να παω στο πανεπιστημιο..
Οπως τα λες ειναι αλλα δεν καταλαβα απολυτα τι εννοεις οταν λες ''του χωθηκε απο αριστερα''..
Ηταν στη δεξια λωριδα?
Αν ναι,χωραει ανετα δευτερο αυτοκινητο διπλα..
Το μονο που εχει ενοχλησει εμενα ειναι οτι καποιοι ''γρηγοροι εξυπνοι'' μπαινουν τερμα αριστερα,στη λωριδα που αναγκαστικα στριβεις αριστερα προς παραλια,ωστε να βγουν στην αρχη της ουρας των αυτοκινητων που συνεχιζουν στην εθνικη οπου εκει καπως τη χωνονται και πραγματι προσπερνουν εμας τους χαζους.. -
Μετά δεν είναι 3, είναι 2 + 1 βοηθητική..
1 για την εθνική και 1 για αυτούς που έρχονται από το Intercasa/Opel
Oπότε, ναι αυτός από τα αριστερά του 'χώθηκε'...
Νομίζω οτι η διαστάυρωση είναι μία ακόμα κλασσική περίπτωση ήλιθιας ελληνικής ασαφής χάραξης...
-
Ρε παιδιά, εγώ όποτε ειμαι δεξιά και συνεχίζω ευθεία, μετά τα φανάρια βρίσκομαι στη μεσαία λωρίδα...
Έχει σημασία και το οτι οι λωρίδες μετά τα φανάρια ειναι ελαφρώς μετατοπισμένες προς τα δεξιά σε σχέση με πριν...
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Ρε παιδιά, εγώ όποτε ειμαι δεξιά και συνεχίζω ευθεία, μετά τα φανάρια βρίσκομαι στη μεσαία λωρίδα...Έχει σημασία και το οτι οι λωρίδες μετά τα φανάρια ειναι ελαφρώς μετατοπισμένες προς τα δεξιά σε σχέση με πριν...
Η δεξιά της Εθνικής σε ευθεία σε βγάζει στην αριστερή στην πόλη..... και δεν υπάρχει καμία διαγράμμιση στο δρόμο που να δείχνει οτι πρέπει να πάς στην δεξιά μετά....
-
Τι να πω... Ίσως θυμάμαι λάθος.
Πάντως και σε αυτή τη φωτό απο Google Earth φαίνεται πως υπάρχει άπλετος χώρος...
-
Εγώ δε θυμάμαι να είναι αρκετός ο χώρος... Απλά κάθεσαι στην μεσαία της εθνικής και αναγκαστικά αυτή σε οδηγεί στην αριστερή της 'πόλης'..Η αριστερή έχω την εντύπωση πως γέμιζε μόνο από αυτούς που στρίβουν αριστερά για πανεπιστήμιο..Και πάλι όπως κατεβαίνεις τη μικρή κατηφόρα που σε οδηγεί στα φανάρια βλέπεις ότι έχει φανάρι για στρίψιμο και φανάρι για ευθεία.Γενικά πάντως δεν μου έχει τύχει κάτι τέτοιο.. Μήπως όμως ήταν κάποιος που απλά δεν ήξερε το δρόμο και για να μην περιμένει όλη την ουρά αποφάσισε να κάνει σφήνα..;
-
Πιθανόν...
-
Κλασική ελληνική περίπτωση
Θεωρητικά έπρεπε να υπάρχει διαγράμμιση και τόξο βαμένο για υποχρεωτική πορεία αριστερά.
Τόσες φορές που έχω περάσει συνέχιζα ευθεία
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Μετά δεν είναι 3, είναι 2 + 1 βοηθητική..1 για την εθνική και 1 για αυτούς που έρχονται από το Intercasa/Opel
Oπότε, ναι αυτός από τα αριστερά του 'χώθηκε'...
Νομίζω οτι η διαστάυρωση είναι μία ακόμα κλασσική περίπτωση ήλιθιας ελληνικής ασαφής χάραξης...
+1
Οποιος κατεβαίνει από την ΕΟ ΙΜΟ πρέπει να κάθεται σε ευθεία γραμμή σε μια λωρίδα και μόλις ανοίγει το φανάρι να μπαίνει στην αριστερή λωρίδα καθώς η δεξιά είναι γι αυτούς που έρχονται από κάτω (Οπελ). Όσοι μπαίνουν στην αριστερή 'χώνονται'. Πολλές φορές όταν έχει νταλίκα στο σημείο δεν χωράει να περάσουν και πολλές φορές σταματούν πριν την νησίδα.... εν τω μεταξυ είναι τόσο καραγκιόζηδες που πάνε να διπλώσουν 5 - 6 αυτοκίνητα που συνήθως έχει το φανάρι την στιγμή μάλιστα που παρακάτω ανοίγει ο δρόμος και στην ευθεία με δυο λωρίδες όπου περνάς εύκολα!!!!!
Χειρότερα σημεία ίσως είναι η διασταύρωση στο Κολυμβητήριο και όλη η Γούναρη -
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Τι να πω... Ίσως θυμάμαι λάθος.Πάντως και σε αυτή τη φωτό απο Google Earth φαίνεται πως υπάρχει άπλετος χώρος...
Κατα τη γνωμη μου το κοκκινο αριστερο βελος επρεπε να μην εχει επιλογη για ευθεια οπως το σχεδιασες!
-
Τα βέλη έιναι πιο δεξιά από την πραγματικότητα.
Το μεσαίο κόκκινο είναι ακριβώς πανω στην διαχωριστική νησιίδα μεταξύ
εθνικής και βοηθητικής -
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Τα βέλη έιναι πιο δεξιά από την πραγματικότητα.
Το μεσαίο κόκκινο είναι ακριβώς πανω στην διαχωριστική νησιίδα μεταξύ
εθνικής και βοηθητικής+1
To ένα κόκκινο βέλος είναι ή πάνω ή πιο δεξιά της μπαριέρας.......Επιπλέον στο σημείο είναι το πρώτο σημείο μετά τα διόδια του Ζευγολατιού που χριάζεται να φρενάρεις και πολλές φορές τα φρένα είναι κρύα, λίγο ή κατηφόρα. λίγο η αίσθηση των χιλιομέτρων από το ταξίδι και παρατηρούνται αστοχίες στο φρενάρισμα με ότι αυτό συνεπάγεται!!!!!
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Κλασική ελληνική περίπτωσηΘεωρητικά έπρεπε να υπάρχει διαγράμμιση και τόξο βαμένο για υποχρεωτική πορεία αριστερά.
Τόσες φορές που έχω περάσει συνέχιζα ευθεία
Δεν μπορώ να θυμηθώ αν τελικά υπάρχει ή δεν υπάρχει βαμμένο τόξο για αριστερά... Θα το τσεκάρω σήμερα...
-
Παρεπιπτόντως, με τα κόκκινα βέλη στη φωτό εχω προσπαθήσει να δείξω ολες τις πιθανές πορείες στο ρεύμα αυτό, τα μπλέ αφορούν το παράδρομο της Όπελ...
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Νομίζω οτι η διαστάυρωση είναι μία ακόμα κλασσική περίπτωση ήλιθιας ελληνικής ασαφής χάραξης...
Και δεν ειναι η μονη στην Πατρα.. Στο Φαναρι της Καννελοπουλου (BP) στην Εθνικη πάλι παρομοια προβληματα με αυτους που θελουν να στριψουν. Κυριως όμως όταν μετα το φαναρι, αυτοι που πανε ευθεια χωριζονται σε 2 λωριδες, ο κινδυνος με τα μηχανακια που χωνονται ειναι μεγαλος!
-
Προσωπικά στον συγκεκριμένο δρόμο πάντα πηγαίνω δεξιά, αλλα ποτε δεν έχει τύχει να με ενοχλήσει καποιος που έρχεται απο αριστερά.
Συμφωνώ με τον krus οτι αυτοί που ενοχλούνται ειναι όσοι θέλουν να στρίψουν αριστερά προς παναπιστήμιο.
Τις περισσότερες φορες που το έχω επιχειρήσει περίμενα πολύ ωρα.Απ΄την άλλη όμως οταν έχει κίνηση δεν γίνεται τα αυτοκίνητα να περιοριστούν σε μια λώρίδα διοτι θα καταλήξουν η ουρα να ξεκινάει απο τα διόδια.....
Το οτι φταίει ο δήμος που δεν έχει βάλει βέλη/πινακίδες... κατι.....ώστε να ξέρεις αν κάνεις βλακεία ή οχι δεν χρειάζεται να το αναφέρω...!!!!!
Η χειρότερη διασταυρωση στην Πάτρα κατ'εμε είναι εκείνη που βγαίνεις απο το πανεπιστήμιο και μπαίνεις στον κεντρικό δρόμο (απ΄τον οποίο ανεβαίνεις για περιμετρικη...που είναι ο Τοφαλος) , δεν έχει φαναρι , δεν έχει διαγραμμιση και ΚΑΘΕ ΜΑ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ που έρχομαι απο πανεπιστήμιο και θα σταματήσω θα εμφανιστεί κάποιο τσογλάνι το οποίο θα βγει απο δεξια θα μου κόψει την ορατότητα απο δεξιά και αμα του πεις και τίποτα θα σου πει ας πέρναγες...
ΠΩΣ 'ΚΑΛΕ' ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΕ...θα ρωτήσω τα πουλάκια που πετάνε αν έρχεται κανείς απο δεξια...και εαν δεν έρχεται θα μου κουνήσουν με νόημα την φτερούγα..... ????
Η ταυτόχρονα θα στρίβω ταυτόχρονα θα κοιτάω και έαν έρχεται κανείς όποιος πρόλαβε τον Κύριο οίδεν...?
Ερώτηση σχετικά με δρόμο στη Πάτρα