Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW 316 vs AUDI A4 1.6 vs S40 1.6
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW 316 vs AUDI A4 1.6 vs S40 1.6
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    12
    26
    165
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      georgie69 last edited by

      Ειχα κανει την αρχη σε αλλο thread, αλλα θα πω και δυο κουβεντες εδω, και θα ηθελα και τις υπολοιπες γνωμες

      Στην σημερινη ποικιλια κινητηρων οι επιλογες του thread κανονικα δεν θα επρεπε να υφιστανται. Υπαρχουν ομως δυο κατηγοριες οδηγων με καθολου ευκαταφρονητο αριθμο που τους ενδιαφερει. Η μια ειναι αυτη που θελει να οδηγαει σημα χωρις να ενδιαφερεται ιδιαιτερα για το αυτοκινητο απο κατω και η αλλη στην οποια ανηκω κι εγω και πολλοι αλλοι, ειναι αυτοι στους οποιους δινεται εταιρικο αυτοκινητο με περιορισμο στα κυβικα αλλα οχι στο μισθωμα.

      Δεν εχω δει συγκριτικο στον Ελληνικο ειδικο τυπο, οποτε απλα θα παραθεσω την δικη μου αποψη.

      Ξεκινησα στο προηγουμενο Α4 και τωρα περασα σην BMW. Γι αυτα τα δυο λοιπον

      Χωροι. Ειναι σχετικα μικρα αλλα μεταφερουν ανετα 4 ενηλικες ( οχι ιδιαιτερα ψηλους πισω ) με το AUDI να υπερτερει στους χωρους για μικροαντικειμενα και χωρο αποσκευων

      Φινιρισμα. Πολλα click πανω απο οτιδηποτε αλλο υπαρχει ( εχω οδηγησει σχεδον ολα της κατηγοριας ως αντικατασταση ) Η ποιοτητα των υλικων κανει μεγαλη διαφορα στην καθημερινη συμβιωση, ειδικα αν γινονται πολλα χιλιομετρα, κατι συνηθες για εταιρικο αυτοκινητο.

      Επιδοσεις. Τα αναμενομενα, αλλα πιστευω οτι διακοσαριζουν ευκολοτερα απο αρκετα 1800, δεν τα θεωρω επικινδυνα στην προσπεραση ( εκτος αν ειναι βαρυφορτωμενα ) και για ταχυτητες που δεν θα οδηγησουν στην αφαιρεση διπλωματος ειναι ησυχα και σβελτα. Πανω απο τα 150, 160 ο θορυβος ειναι μεγαλος ( περισσοτερο στο AUDI) . Αν και πριν την αλλαγη αυτοκινητου σκεφτηκα σοβαρα το θεμα των επιδοσεων, η υπαρξη φωτογραφιας σ επαρχιακο δικαστηριο, του αυτοκινητου μου ενω κινειται με 160 στην Εθνικη, μ εκανε να συγκρατηθω.

      Οδηγηση. Ολα ωραια και καλα αλλα η BMW ειναι σε αλλη κλαση. Αυτο το πλαισιο, φρενα και στησιμο σηκωνουν ανετα αλλους 60-100 ιππους, οποτε εχεις την αισθηση οτι οδηγας κατι καλυτερο απ οτι στην πραγματικοτητα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • G
        georgie69 last edited by

        Ειχα κανει την αρχη σε αλλο thread, αλλα θα πω και δυο κουβεντες εδω, και θα ηθελα και τις υπολοιπες γνωμες

        Στην σημερινη ποικιλια κινητηρων οι επιλογες του thread κανονικα δεν θα επρεπε να υφιστανται. Υπαρχουν ομως δυο κατηγοριες οδηγων με καθολου ευκαταφρονητο αριθμο που τους ενδιαφερει. Η μια ειναι αυτη που θελει να οδηγαει σημα χωρις να ενδιαφερεται ιδιαιτερα για το αυτοκινητο απο κατω και η αλλη στην οποια ανηκω κι εγω και πολλοι αλλοι, ειναι αυτοι στους οποιους δινεται εταιρικο αυτοκινητο με περιορισμο στα κυβικα αλλα οχι στο μισθωμα.

        Δεν εχω δει συγκριτικο στον Ελληνικο ειδικο τυπο, οποτε απλα θα παραθεσω την δικη μου αποψη.

        Ξεκινησα στο προηγουμενο Α4 και τωρα περασα σην BMW. Γι αυτα τα δυο λοιπον

        Χωροι. Ειναι σχετικα μικρα αλλα μεταφερουν ανετα 4 ενηλικες ( οχι ιδιαιτερα ψηλους πισω ) με το AUDI να υπερτερει στους χωρους για μικροαντικειμενα και χωρο αποσκευων

        Φινιρισμα. Πολλα click πανω απο οτιδηποτε αλλο υπαρχει ( εχω οδηγησει σχεδον ολα της κατηγοριας ως αντικατασταση ) Η ποιοτητα των υλικων κανει μεγαλη διαφορα στην καθημερινη συμβιωση, ειδικα αν γινονται πολλα χιλιομετρα, κατι συνηθες για εταιρικο αυτοκινητο.

        Επιδοσεις. Τα αναμενομενα, αλλα πιστευω οτι διακοσαριζουν ευκολοτερα απο αρκετα 1800, δεν τα θεωρω επικινδυνα στην προσπεραση ( εκτος αν ειναι βαρυφορτωμενα ) και για ταχυτητες που δεν θα οδηγησουν στην αφαιρεση διπλωματος ειναι ησυχα και σβελτα. Πανω απο τα 150, 160 ο θορυβος ειναι μεγαλος ( περισσοτερο στο AUDI) . Αν και πριν την αλλαγη αυτοκινητου σκεφτηκα σοβαρα το θεμα των επιδοσεων, η υπαρξη φωτογραφιας σ επαρχιακο δικαστηριο, του αυτοκινητου μου ενω κινειται με 160 στην Εθνικη, μ εκανε να συγκρατηθω.

        Οδηγηση. Ολα ωραια και καλα αλλα η BMW ειναι σε αλλη κλαση. Αυτο το πλαισιο, φρενα και στησιμο σηκωνουν ανετα αλλους 60-100 ιππους, οποτε εχεις την αισθηση οτι οδηγας κατι καλυτερο απ οτι στην πραγματικοτητα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          georgie69 last edited by

          Ειχα κανει την αρχη σε αλλο thread, αλλα θα πω και δυο κουβεντες εδω, και θα ηθελα και τις υπολοιπες γνωμες

          Στην σημερινη ποικιλια κινητηρων οι επιλογες του thread κανονικα δεν θα επρεπε να υφιστανται. Υπαρχουν ομως δυο κατηγοριες οδηγων με καθολου ευκαταφρονητο αριθμο που τους ενδιαφερει. Η μια ειναι αυτη που θελει να οδηγαει σημα χωρις να ενδιαφερεται ιδιαιτερα για το αυτοκινητο απο κατω και η αλλη στην οποια ανηκω κι εγω και πολλοι αλλοι, ειναι αυτοι στους οποιους δινεται εταιρικο αυτοκινητο με περιορισμο στα κυβικα αλλα οχι στο μισθωμα.

          Δεν εχω δει συγκριτικο στον Ελληνικο ειδικο τυπο, οποτε απλα θα παραθεσω την δικη μου αποψη.

          Ξεκινησα στο προηγουμενο Α4 και τωρα περασα σην BMW. Γι αυτα τα δυο λοιπον

          Χωροι. Ειναι σχετικα μικρα αλλα μεταφερουν ανετα 4 ενηλικες ( οχι ιδιαιτερα ψηλους πισω ) με το AUDI να υπερτερει στους χωρους για μικροαντικειμενα και χωρο αποσκευων

          Φινιρισμα. Πολλα click πανω απο οτιδηποτε αλλο υπαρχει ( εχω οδηγησει σχεδον ολα της κατηγοριας ως αντικατασταση ) Η ποιοτητα των υλικων κανει μεγαλη διαφορα στην καθημερινη συμβιωση, ειδικα αν γινονται πολλα χιλιομετρα, κατι συνηθες για εταιρικο αυτοκινητο.

          Επιδοσεις. Τα αναμενομενα, αλλα πιστευω οτι διακοσαριζουν ευκολοτερα απο αρκετα 1800, δεν τα θεωρω επικινδυνα στην προσπεραση ( εκτος αν ειναι βαρυφορτωμενα ) και για ταχυτητες που δεν θα οδηγησουν στην αφαιρεση διπλωματος ειναι ησυχα και σβελτα. Πανω απο τα 150, 160 ο θορυβος ειναι μεγαλος ( περισσοτερο στο AUDI) . Αν και πριν την αλλαγη αυτοκινητου σκεφτηκα σοβαρα το θεμα των επιδοσεων, η υπαρξη φωτογραφιας σ επαρχιακο δικαστηριο, του αυτοκινητου μου ενω κινειται με 160 στην Εθνικη, μ εκανε να συγκρατηθω.

          Οδηγηση. Ολα ωραια και καλα αλλα η BMW ειναι σε αλλη κλαση. Αυτο το πλαισιο, φρενα και στησιμο σηκωνουν ανετα αλλους 60-100 ιππους, οποτε εχεις την αισθηση οτι οδηγας κατι καλυτερο απ οτι στην πραγματικοτητα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • L
            lkar last edited by

            ΟΧΙΙΙΙΙΙΙΙ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              krusenstern last edited by

              Ο χρήστης lkar έγραψε:
              ΟΧΙΙΙΙΙΙΙΙ

              Τι όχι? Εταιρικό του δίνουν του ανθρώπου.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lkar last edited by

                όχι για το θέμα εταιρικού, επειδή το 'χουμε ξαναδεί το έργο

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  georgie69 last edited by

                  Σε forum γι αυτοκινητα και με δεδομενο το σνομπισμο του ειδικου τυπου ειπα να μαζευτουν αποψεις απο οσους τα εχουν οδηγησει. Αναρωτιεμαι αν το ερωτημα που εθεσα αφορα πρακτικα περισσοτερους η λιγοτερους απ ότι ενα ακομα μεταξυ του STi με το EVO. Ισως βεβαια ο σνομπισμος φτανει στο σημειο να σου δινουν αυτοκινητο των 35000 EUR και να το αρνεισαι επειδη ειναι αργο. Η επιλογη ποια θα επρεπε να ειναι?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    krusenstern last edited by

                    Πρέπει να είναι αυτής της κατηγορίας (Α4, 3άρα κλπ) το αυτοκίνητο?
                    Κάνα Jetta με 1.4TSi δεν παίζει να ζητήσεις?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      georgie69 last edited by

                      Δηλαδη σε καποιον με τις παραπανω επιλογες προτεινετε να παρει Jetta 1.4? Δεκτο, αποψεις ν ακουγονται!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • L
                        lkar last edited by

                        Υπάρχει και το ενδεχόμενο οι εταιρείες να μην έχουν/θέλουν να δώσουν τις βασικές εκδόσεις για δοκιμές ή με όρους για τα όποια συγκριτικά

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • M
                          manosk last edited by

                          Ο χρήστης georgie69 έγραψε:
                          Δηλαδη σε καποιον με τις παραπανω επιλογες προτεινετε να παρει Jetta 1.4? Δεκτο, αποψεις ν ακουγονται!

                          Με TSi των 170 ίππων εννοεί. Μπορεί από μούρη να είναι υποδεέστερο, αλλά θα κερδίζεις τους συναδέλφους στα φανάρια.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            krusenstern last edited by

                            Ο χρήστης georgie69 έγραψε:
                            Δηλαδη σε καποιον με τις παραπανω επιλογες προτεινετε να παρει Jetta 1.4? Δεκτο, αποψεις ν ακουγονται!

                            Aπό θέμα δύναμης/επιδόσεων, ναι.
                            Από θέμα πλαισίου/συμπεριφοράς, μια χαρά είναι.
                            Από θέμα χώρων, δεν υστερεί.
                            Από μούρη υστερεί λίγο, αλλά δεν ξέρω πόσο ρόλο παίζει αυτό στην απόφασή σου.

                            Από τα τρία της ερώτησής σου, για BMW θα πήγαινα, αλλά δεν είμαι σίγουρος οτι η 316 είναι 1600 κυβικά

                            edit: είναι όντως 1596 κυβικά.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              georgie69 last edited by

                              Προφανως, γνωστο το χαλι των εταιριων, αλλα προσωπικα τα εχω οδηγησει απο αντιπροσωπειες σε test drive. Ισως το θεμα να εχει να κανει με το τι εχουν στο μυαλο τους οι συντακτες ως οδηγικη πραγματικοτητα στην Ελλαδα.

                              Εγω αποφασισα, BMW, αλλα θεωρησα χρησιμο να ακουστουν και λιγες αποψεις και να παραθεσω την δικη μου γνωμη.

                              Το GT ήταν μια σκεψη και αν δεν ειχα μπροστα μου δικαστηριο για 150 στην Εθνικη ισως να ηταν η επιλογη.

                              Απο την αλλη κακα τα ψεματα. Ενας επαγγελματιας σκεφτεται και το θεμα της μουρης, ειδικα οταν δεν θα πληρωνει το κοστος συντηρησης. Αλλος ενας λογος για το thread. Μιλαμε για επιλογη με περιορισμους στα λογικα κριτηρια.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                johnnywalker last edited by

                                Έχω οδηγήσει το καινούριο S40 αλλά κ το αμέσως προηγούμενο κ έχω να πω τα εξής πολύ συνοπτικά:

                                Η ποιότητα στο εσωτερικό είναι αδιαμφισβήτητη! Η θέση οδήγησης επίσης πολύ καλή κ στα δυο! Ειδικά στο παλαιότερο μοντέλο, μπήκα κ 'κούμπωσα'! Ωραία κ η αίσθηση του δέρματος! Η πλευρική στήριξη δεν είναι καλή....Χώρους έχουν κ τα δυο με το καινούριο να έχει περισσότερους κατά τη γνώμη μου. Ο επιλογέας σαφέστατος κ στα δυο με καλό κούμπωμα κ ξεκούραστος σε συνδυασμό με το συμπλέκτη (περισσότερο στο παλαιότερο..)
                                Το τιμόνι...ασαφές...είχα την αίσθηση πως έπρεπε να ρίξει τα χαρτιά για να βρω που είναι οι ρόδες...ειδικά στο καινούριο μοντέλο το φαινόμενο αυτό ήταν πιο εμφανές.
                                Στο θέμα επιδόσεις δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο τόσο το παλιό όσο κ το καινούριο. Η λειτουργία του κινητήρα στο καινούριο είναι πιο στρωτή κ ανεβάζει στροφές πιο πρόθυμα αλλά κ πάλι δεν σου προσφέρει κάτι το τρομερό. Αν ψάχνεις καθαρά κ μόνο επιδόσεις, δεν πας για το Volvo.
                                Στις στροφές το παλαιότερο μοντέλο μου φάνηκε πιο 'εντάξει'....Ίσως να φταίγανε τα λάστιχα, ίσως το οδόστρωμα...Το προηγούμενο μοντέλο μου έδωσε περισσότερη σιγουριά στις στροφές αλλά κ πάλι δεν αργούσε πολύ να δείξει τα μούτρα του....Σε συνδυασμό με το 'περίεργο' τιμόνι δεν κατάφερα να μπω με όσα ήθελα σε αρκετές στροφές.
                                Η ποιότητα κύλισης είναι τρομερή! Δεν καταλαβαίνεις τίποτα! Περισσότερο δε στο καινούριο μοντέλο! Πραγματικά πολύ καλή απόσβεση ανωμαλιών κ θορύβου στην καμπίνα! Κάνεις ταξίδι άνετο κ χωρίς να το καταλάβεις!

                                Το τουτού αυτό θα πήγαινε καλύτερα σε οικογενειάρχη που δεν τον νοιάζουν οι επιδόσεις κ που θέλει, άνετα και ξεκούραστα να μετακινείται ο ίδιος και η οικογένειά του!

                                Ελπίζω να βοήθησα....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  skye last edited by

                                  το Α4 αυτο με τον FSI ειναι ή οχι; (δε θυμαμαι)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • L
                                    lkar last edited by

                                    Ο χρήστης skye έγραψε:
                                    το Α4 αυτο με τον FSI ειναι ή οχι; (δε θυμαμαι)

                                    όχι, το 'θαύμα' 8v είναι

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      syele last edited by

                                      Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                                      Πρέπει να είναι αυτής της κατηγορίας (Α4, 3άρα κλπ) το αυτοκίνητο?
                                      Κάνα Jetta με 1.4TSi δεν παίζει να ζητήσεις?

                                      Πάλι τα ίδια ρε Σπύρο θα λέμε; Πάλιιιιιι;

                                      Τι σχέση μπορεί να έχει μια BMW & Audi με ένα Jetta; Πότε θα τα ξεμπερδέψεις αγόρι μου;

                                      BMW λέμε

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • S
                                        silencer51 last edited by

                                        Eγώ αν αναγκαζόμουν να διαλέξω μόνο ανάμεσα σ' αυτά, θα έπαιρνα την BMW (τουλάχιστον αν ειναι να κάνεις κάτι που δε θές, ας το κάνεις με στύλ).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          skye last edited by

                                          Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
                                          Eγώ αν αναγκαζόμουν να διαλέξω μόνο ανάμεσα σ' αυτά, θα έπαιρνα την BMW (τουλάχιστον αν ειναι να κάνεις κάτι που δε θές, ας το κάνεις με στύλ).

                                          +1 ...

                                          επισης ειναι πιο νεανικη απο τα αλλα..

                                          μπορεις να πας για καφε στη γλυφαδα και να πεταξεις τα κλειδια πανω στο τραπεζι, ενω βγαζεις τα γυαλια ηλιου οπως αυτος στη διαφημιση του μαρτινι.. f uck yeaaaaaa
                                          και να βγαλεις καμια γκομενα.. το Α4 ειναι πιο οικογενειακο

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            coyot last edited by

                                            Να αντικατασταθούν άμεσα οι ανέραστοι υψηλόβαθμοι κρετίνοι των 'εταιριών' (τρομάρα τους) που θέτουν τέτοια διλήμματα στους υφισταμένους τους!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr