-
σκοπευω να διαθεσω περι τα 8000 για αγορα ενος μεταχειρισμενου rallye.Ποιας χρονιας εκδοση να προτιμησω;τι να προσεξω(ολοι ξερουμε ποσο περιποιουνται τα σαξοραλα).Εχετε καμια καλυτερη προταση για αυτα τα λεφτα;ευχαριστω
-
σκοπευω να διαθεσω περι τα 8000 για αγορα ενος μεταχειρισμενου rallye.Ποιας χρονιας εκδοση να προτιμησω;τι να προσεξω(ολοι ξερουμε ποσο περιποιουνται τα σαξοραλα).Εχετε καμια καλυτερη προταση για αυτα τα λεφτα;ευχαριστω
-
σκοπευω να διαθεσω περι τα 8000 για αγορα ενος μεταχειρισμενου rallye.Ποιας χρονιας εκδοση να προτιμησω;τι να προσεξω(ολοι ξερουμε ποσο περιποιουνται τα σαξοραλα).Εχετε καμια καλυτερη προταση για αυτα τα λεφτα;ευχαριστω
-
μμμμ ....
αν δεν θες να βελτιώσεις το μοτερ ..τρίφυσο .. νομίζω είναι απο τέλη 2001
αν θες να βελτιώσεις το μοτερ ... μονοφυσο ... μέχρι 2000 και κάτι ....
αν θες φθηνό ....8Vαν αρχίσουμε να λέμε τι να προσέξεις...... !!!! θα είναι πολλές σελίδες !!!
δες στο http://www.106sportclub.gr
-
αυτα τα μονοφυσα και τριφυσα τι ειναι
-
Ο χρήστης bladerasas έγραψε:
αυτα τα μονοφυσα και τριφυσα τι ειναιΕκδοσεις του εγκεφαλου.Οι μονοφυσοι σκαλιζονται ευκολοτερα.
-
μεγαλε αν δε ξεριες τι ειναι μονοφυσο και τριφυσο θα σου δωσω μια συμβουλη...
πηγαινε σε σαξο και οχι ραλλυ....................................................
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
μεγαλε αν δε ξεριες τι ειναι μονοφυσο και τριφυσο θα σου δωσω μια συμβουλη...πηγαινε σε σαξο και οχι ραλλυ....................................................
κατσε ρε μεγαλε, κανεις δε γεννηθηκε μαθημενος
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
μεγαλε αν δε ξεριες τι ειναι μονοφυσο και τριφυσο θα σου δωσω μια συμβουλη...πηγαινε σε σαξο και οχι ραλλυ....................................................
Ναι ρε μεγάλε (ε είσαι, πώς να το κάνουμε)! Ενώ εσύ όταν πήρες το 206 ήξερες από ράβδους στρέψης και ακραξόνια, εκκεντροφόρους και χταπόδι από Rallye κλπ
Εγκέφαλος με τρεις φίσες σύνδεσης με την πλεξούδα και εγκέφαλος με μία φίσα.
Λεπτομέρειες από κάποιον ραλλάκια, αν και δεν συχνάζουν και πολλοί εδώ μέσα.
αν αρχίσουμε να λέμε τι να προσέξεις...... !!!! θα είναι πολλές σελίδες !!!
δες στο http://www.106sportclub.gr
Οι Ραλλάκηδες είναι πολύ φιλικοί. Καλό κουράγιο με το διάβασμα.
-
η αγορά rallye είναι λίγοοοο λαχείο ....
στη θέση σου αν ήμουν 100% ότι θελω 106 Rallye, θα έψαχνα να βρώ
ένα του 2002-2003, απο κάποιον που το προσέχει σαν τα μάτια του .... και
είναι έυκολο να τους βρεις (μονο που αυτοί δεν τα πουλάνε )το κόστος τους είναι κάπου στα 10.000
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
η αγορά rallye είναι λίγοοοο λαχείο ....στη θέση σου αν ήμουν 100% ότι θελω 106 Rallye, θα έψαχνα να βρώ
ένα του 2002-2003, απο κάποιον που το προσέχει σαν τα μάτια του .... και
είναι έυκολο να τους βρεις (μονο που αυτοί δεν τα πουλάνε )Ω ΝΑΙ! Α ρε γυναίκα που ήθελες το 206 και όχι το ραλλάκι και τώρα τρέχω και δεν φτάνω για να πηγαίνει το 206 ΣΑΝ ραλλάκι...
-
[quote='johnkyr']η αγορά rallye είναι λίγοοοο λαχείο ....
στη θέση σου αν ήμουν 100% ότι θελω 106 Rallye, θα έψαχνα να βρώ
ένα του 2002-2003, απο κάποιον που το προσέχει σαν τα μάτια του .... και
είναι έυκολο να τους βρεις (μονο που αυτοί δεν τα πουλάνε )το κόστος τους είναι κάπου στα 10.000
-
Μια χαρα ειναι και η ανεση και η καταναλωση.
-
το δικό μου μόνο με σκούπα .... δεν πέφτει με τίποτα κάτω απο 8,7λτ με πολύ πολύ !!! χαλαρή οδήγηση .... και ποτέ πάνω από 120χλμ
αναλόγως του χαρακτήρα του μια χαρά είναι η άνεση και η κατανάλωση ...
αλλά δεν έχει σχέση με άλλα .... ίσως μιας κατηγορίας πιο πάνω ... αλλά στα
ίδια λεφτα σαν μετάχειρο .... πχ corrola, focus etcPai Mei έχεις δίκιο για τα νεα Sport !!!! που έχουν 17ρες και 40ρι προφίλ !!!
για να δείχνουν και καλά ότι είναι σπορτ .... -
στα αρνητικα θα προσθετα οτι ΔΕΝ φρεναρει καλα.ευκολο μπλοκαρισμα κ με καλα λαστιχα,προσοχη στα φρενα στη βροχη.κ το 13αρι κ το 16v που ειχα.στο πουντο gt που πηρα μετα καταλαβα τι σημαινουν φρενα με τελειο abs.στα θετικα συμφωνω σε ολα
-
Ευκολο μπλοκαρισμα ? Με μαμα υλικα τριβης ? Δεν νομιζω, αλλα εξαρταται κι απο τα λαστιχα. Σιγουρα οχι ευκολοτερο απο πολλα αλλα (BMW πχ που εχω δοκιμασει και ΠΑΝΤΑ μιλαμε χωρις ABS)
-
Ισως να μπλοκάρει ευκολα .... αλλά έχει πολύ καλή αισθηση ....
προσοχή σε φρεναρίσματα πανικου !!!ps: το δικό μου πάντως πάνω σε στροφή με 100χλμ, λόγο σταματημένης
νταλίκας στην έξοδο της στροφής ..... ($££'&/(/(&) με έσωσε !!! και δεν έπεσα πάνω της .... με την corolla του πατέρα μου .... σίγουρα θα την είχα φίλισει !!! -
Καλά το πούντο δεν μπλοκάρει.....πως άλλωστε αφού έχει ABS
Το φρένο στα 106 είναι πολύ καλό έχει πολύ καλή αίσθηση ξέρεις πότε θα μπλοκάρει αν πατήσεις λίγο παραπάνω κλπ!
Επίσης τα φρένα του punto είναι σαν on/off χωρις να πολυέχουν διαδρομή όσο πιάνουν στην αρχή (πραγματικά απίστευτα καλά) έτσι πιάνου και πιο μετά, του 106 είνα ιπολύ γραμμικά ρυθμίσιμα!
Όπως και να έχει πάρε 3φυσσο!Εκτός αν θες να φτιάξεις κανά τέρας με μπαμπούλες εκκ κλπ! με 8000 και τις τιμές που υπάρχουν (πραγματικά έχουν τρελαθεί πουλάνε τα 2001 μοντέλα 10000...συγνώμη ζητάνε, δεν πουλάνε! )
Δύσκολα θα βρεις κάτι σε 3φυσσο!
-
φυσικα κ δεν μπλοκαραν του πουντο λογω abs αλλα κ παλι εμπαινε πολυ σπανια.το δικο μου 16v ηταν το gti που ειχε κ αυτο abs αλλα πολυ χειροτερο απο του πουντο καθως εμπαινε ευκολα κ το αυτοκινητο δεν σταματουσε ευκολα.πραγματικα χωρις να θελω να υποβιβασω το ραλυ(πως αλλωστε αφου ειχα 2 κ τα λατρεψα)η δυναμη των φρενων του πουντο ηταν σε αλλο επιπεδο.
peugeot 106 rallye