-
To 350z αρχίζει από 55.000 χιλιάρικα ενώ η Cayman από 71.000
Εξωτερικά το NISSAN ειναι εντυπωσιακότατο ενώ η CAYMAN εχει αυτό το κάτι που θα την κρατήσει για αρκετά χρόνια στην επικαιρότητα.
Εσωτερικά ειναι που με εκανε να γκρινίαξω λιγάκι με την CAYMAN. Πολύ συντηριτικό και με εναν λεβιέ ταχυτήτων που αν ήταν λίγο μακρύτερος θα έκριβε την οθόνη του navigator (ok υπερβολή!!) ήθελε κατι μικρότερο εκεί.Και τώρα η ερώτηση: Δικαιολογείται η διαφορά των 16.000 χιλιάδων ευρώπουλων οσο αφορά την τεχνολογική υπεροχή (σαν νεο μοντέλο) της Cayman??
-
To 350z αρχίζει από 55.000 χιλιάρικα ενώ η Cayman από 71.000
Εξωτερικά το NISSAN ειναι εντυπωσιακότατο ενώ η CAYMAN εχει αυτό το κάτι που θα την κρατήσει για αρκετά χρόνια στην επικαιρότητα.
Εσωτερικά ειναι που με εκανε να γκρινίαξω λιγάκι με την CAYMAN. Πολύ συντηριτικό και με εναν λεβιέ ταχυτήτων που αν ήταν λίγο μακρύτερος θα έκριβε την οθόνη του navigator (ok υπερβολή!!) ήθελε κατι μικρότερο εκεί.Και τώρα η ερώτηση: Δικαιολογείται η διαφορά των 16.000 χιλιάδων ευρώπουλων οσο αφορά την τεχνολογική υπεροχή (σαν νεο μοντέλο) της Cayman??
-
To 350z αρχίζει από 55.000 χιλιάρικα ενώ η Cayman από 71.000
Εξωτερικά το NISSAN ειναι εντυπωσιακότατο ενώ η CAYMAN εχει αυτό το κάτι που θα την κρατήσει για αρκετά χρόνια στην επικαιρότητα.
Εσωτερικά ειναι που με εκανε να γκρινίαξω λιγάκι με την CAYMAN. Πολύ συντηριτικό και με εναν λεβιέ ταχυτήτων που αν ήταν λίγο μακρύτερος θα έκριβε την οθόνη του navigator (ok υπερβολή!!) ήθελε κατι μικρότερο εκεί.Και τώρα η ερώτηση: Δικαιολογείται η διαφορά των 16.000 χιλιάδων ευρώπουλων οσο αφορά την τεχνολογική υπεροχή (σαν νεο μοντέλο) της Cayman??
-
Ο χρήστης Nick έγραψε:
Και τώρα η ερώτηση: Δικαιολογείται η διαφορά των 16.000 χιλιάδων ευρώπουλων οσο αφορά την τεχνολογική υπεροχή (σαν νεο μοντέλο) της Cayman??
αμα τα λεφτα που θα δωσεις προερχονται απο κομπινα (αρα δεν τα δουλεψες -περιπου- και δεν σε νοιαζει) η διαφορα δεν παιζει κανενα ρολο
απο εκει και περα δεν θα πληρωνα τον -μπινε- ελληνα αντιπροσωπο 15.000 παραπανω απο οτι πληρωνει ο Ευρωπαιος (οσο και να μου αρεσει η Cayman και με οποιο τροπο ειχα βγαλει τα λεφτα)
-αποκλειεται 15000 να ειναι απο φορολογια-και το nissan νομιζω οτι ειναι και αυτο υπερτιμημενο (καπου στα 40000 κοστιζει στον υπολοιπο πολιτισμενο κοσμο)
οποτε να πανε να γ@μηθουν αμφοτερα
-
350Ζ τελείως δογματικά.
-
Οκ το Nissan είναι φοβερό... αλλά, δυστυχώς, η Porsche παραμένει Porsche, ό,τι κι αν σημαίνει αυτό.
Δεν είμαι δογματικός/ γερμανόφιλος/ premium lover... απλά το 350Z είναι κορυφαίο σπορ αυτοκίνητο, ενώ η Cayman επίσης κορυφαίο σπορ αυτοκίνητο + ποιότητα + όνομα + 'χλιδή'.
Όχι βέβαια πως αν είχα το 350Z θα το έδινα για να πάρω μια Cayman, ίσως καν δεν αξίζει η διαφορά τιμής μεταξύ τους- αλλά αν μου τα χάριζε κανείς φυσικά θα προτιμούσα την Porsche, επειδή καλύπτει μεγαλύτερη γκάμα απαιτήσεων και προσδοκιών (έστω και αν αυτές δεν είναι όλες αμιγώς οδηγικές).
-
οπως και να το κανεις το cayman ειναι porsche....
-
Ο χρήστης Nick έγραψε:
Και τώρα η ερώτηση: Δικαιολογείται η διαφορά των 16.000 χιλιάδων ευρώπουλων οσο αφορά την τεχνολογική υπεροχή (σαν νεο μοντέλο) της Cayman??Όχι.-
-
Ο χρήστης NickNT έγραψε:
Οκ το Nissan είναι φοβερό... αλλά, δυστυχώς, η Porsche παραμένει Porsche, ό,τι κι αν σημαίνει αυτό.Δεν είμαι δογματικός/ γερμανόφιλος/ premium lover... απλά το 350Z είναι κορυφαίο σπορ αυτοκίνητο, ενώ η Cayman επίσης κορυφαίο σπορ αυτοκίνητο + ποιότητα + όνομα + 'χλιδή'.
Όχι βέβαια πως αν είχα το 350Z θα το έδινα για να πάρω μια Cayman, ίσως καν δεν αξίζει η διαφορά τιμής μεταξύ τους- αλλά αν μου τα χάριζε κανείς φυσικά θα προτιμούσα την Porsche, επειδή καλύπτει μεγαλύτερη γκάμα απαιτήσεων και προσδοκιών (έστω και αν αυτές δεν είναι όλες αμιγώς οδηγικές).
Σωστός...αλλά αυτές οι 'μη αμιγώς οδηγικές' προσδοκίες μου δημιουργούν λίγη ανακατωσούρα στο στομάχι. Επειδή για εμένα το όνομα της εταιρείας δεν παίζει ρόλο, δε θα ήθελα να είμαι και εγώ 'άλλος ένας', ενώ με το 350Ζ θα ένιωθα μια ικανοποίηση που θα ήμουν 'άλλος ένας γνώστης'. Νομίζω ότι με καταλαβαίνετε σε αυτό που προσπάθησα να πω...αλλά όπως είπα περισσότερο δογματικά παρά με επιχειρήματα θα προτιμούσα το Ζ. Ας φτάσουμε σε αυτό το δίλημμα και ας βρεθώ τότε σε δύσκολη θέση!
-
Όταν όμως είσαι 'άλλος ένας' δεν σημαίνει ότι δεν είσαι παράλληλα και 'άλλος ένας γνώστης'..
-
350 Æ
*ðïëëÜ ôá ëåöôÜ ôçò äéáöïñÜò
-
Ο χρήστης Nick έγραψε:
Και τώρα η ερώτηση: Δικαιολογείται η διαφορά των 16.000 χιλιάδων ευρώπουλων οσο αφορά την τεχνολογική υπεροχή (σαν νεο μοντέλο) της Cayman??NAI
στην ευρώπη τι διαφορά εχουν στην τιμή;
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Όταν όμως είσαι 'άλλος ένας' δεν σημαίνει ότι δεν είσαι παράλληλα και 'άλλος ένας γνώστης'..Αν μιλούσαμε για την 911, δεν θα είχα καμιά ένσταση. Τα έχεις, τα δίνεις!
Για Boxster-Cayman και μερικά άλλα μοντέλα μοδάτων εταιρειών όμως, μου έρχεται λίγο κάπως. Είναι και το πόσο συχνά τα βλέπεις και πόσο συχνά τα πατάνε οι ιδιοκτήτες/τριες τους.
-
Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
350 Ζ*πολλά τα λεφτά της διαφοράς
Γι'αυτό το ψηφίζω κι εγώ. Το facelift είναι καταπληκτικό αυτοκίνητο. Όχι ότι το προηγούμενο δεν ήταν, αλλά λέμε τώρα...
Προς τιμήν αυτού του τόπικ έβαλα νέο άβαταρ
-
αφού αλλάξατε αβαταρ κύριε κρους να ψηφίσετε Ζ4Μ..
-
Πολύ καλό το Ζ, όμορφο, έστω και με άθλια ηχομόνωση καμπίνας, αλλά....
Porsche
-
Funky... το δογματικός δεν πήγαινε σε σένα πάντως...! Έτσι φαίνεται, αλλά δεν το εννοούσα κατά αυτόν τον τρόπο. Άλλωστε, δογματικά μόνο την porsche θα υποστήριζε κανείς λόγω ονόματος- το nissan μόνο λόγω αντικειμενικής αξίας.
Και όσο σθεναρά κι αν αντιστέκομαι στα ονόματα... δε μπορώ να ξεφύγω από τη γοητεία μιας porsche...
-
Αν του βάλουμε μια ούγια 'made in Germany' τι θα προτιμούσες;
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Αν του βάλουμε μια ούγια 'made in Germany' τι θα προτιμούσες;Μαζί με την ούγια θα μπει και το αντίστοιχο εσωτερικό?
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Όταν όμως είσαι 'άλλος ένας' δεν σημαίνει ότι δεν είσαι παράλληλα και 'άλλος ένας γνώστης'..Αυτό το είχαμε συζητήσει με τον ΙΚΕ νομίζω παλαιότερα. Το συμπέρασμά μου ήταν ότι προτιμώ σε κάθε περίπτωση να είμαι κομπλεξικός θέλοντας να ξεχωρίζω από τη μάζα, παρά να είμαι κομπλεξικός θέλοντας να πηγαίνω ΜΕ τη μάζα. Το 'κομπλεξικός', όρος του ΙΚΕ βέβαια
Όπως και να'χει, πόσες 'κομμώτριες' θα δεις με Cayman, και πόσες με Ζ? (στενοχωριέμαι και μόνο που το έγραψα, τέσπα... )
αφού αλλάξατε αβαταρ κύριε κρους να ψηφίσετε Ζ4Μ..
Άλλο ανέκδοτο η Z4. Πιο μικρή, πιο ελαφριά, πιο δυνατή κι από τα τρία. Εκτός συναγωνισμού παίζει Μοϊκάνι original, αλλά και το Ζ δεν πάει πίσω. Ας πούμε ότι η Ζ4 είναι ο Ούνκας και το 350Ζ είναι ο Τσίνκασκουκ
edit: έβαλα ψηφοφορία
Porsche Cayman 2.7 vs Nissan 350z