-
Διαθέσημα χρήματα εως 50.000 Ευρώ και με το ζορι.
Θέλω με αυτά τα χρήματα:
4 Πόρτες
5 θέσεις
Ικανοποιητικό port bagage
Άνετο και luxurious μεσα
Δέρμα, ηλιοροφή, xenon δηλαδή +4-6Κ της βασικής τιμής
4χ4, AWD, Haldex δεκτός.
240+ hp
Sportif συμπεριφορά, πρέπει να στρίβει - δηλαδή όχι SUV
Δυνατότητα tuning για 350+ hp σχετικά εύκολα ότι πάει να πεί αυτό...
Εμφάνιση όχι κραυγαλέα
Όχι μεταχειρισμένοΈχω καταλήξει σε ένα (Passat 3.2 DSG 4 Motion) αλλά θέλω να δώ εάν μου έχει ξεφύγει τίποτα. ~46K με μπόλικα extra.
Έχω κάνει Test Drive και έχω αποκλήσει:
Mazda 6 MPS, φτινιάρικο εσωτερικό, αδυναμία για 350+hp ~43K
Golf r32 DSG, φτινιάρικο εσωτερικό, το Πασάτ είναι πιό φτινό! ~43K
BMW 325, ακριβή με τα extra που θέλω - πάνω από 50Κ, λιγότερα απο 250 άλογα. ~55K
Audi A4 3.2, ακριβό με τα extra που θέλω - πάνω από 50Κ ~55K
Οι φτερούγες απολείστικαν λόγο φασαρίας, άνεσης, extreme looks,φτινιάρικο εσωτερικό, Δυσκολίας tuning για 350 + hp.Το DSG μετά απο πολύ σκέψη το γουστάρω.
Οδηγικά μου άρεσαν όλα, το καθένα είχε την προσωπικότητα του. -
Διαθέσημα χρήματα εως 50.000 Ευρώ και με το ζορι.
Θέλω με αυτά τα χρήματα:
4 Πόρτες
5 θέσεις
Ικανοποιητικό port bagage
Άνετο και luxurious μεσα
Δέρμα, ηλιοροφή, xenon δηλαδή +4-6Κ της βασικής τιμής
4χ4, AWD, Haldex δεκτός.
240+ hp
Sportif συμπεριφορά, πρέπει να στρίβει - δηλαδή όχι SUV
Δυνατότητα tuning για 350+ hp σχετικά εύκολα ότι πάει να πεί αυτό...
Εμφάνιση όχι κραυγαλέα
Όχι μεταχειρισμένοΈχω καταλήξει σε ένα (Passat 3.2 DSG 4 Motion) αλλά θέλω να δώ εάν μου έχει ξεφύγει τίποτα. ~46K με μπόλικα extra.
Έχω κάνει Test Drive και έχω αποκλήσει:
Mazda 6 MPS, φτινιάρικο εσωτερικό, αδυναμία για 350+hp ~43K
Golf r32 DSG, φτινιάρικο εσωτερικό, το Πασάτ είναι πιό φτινό! ~43K
BMW 325, ακριβή με τα extra που θέλω - πάνω από 50Κ, λιγότερα απο 250 άλογα. ~55K
Audi A4 3.2, ακριβό με τα extra που θέλω - πάνω από 50Κ ~55K
Οι φτερούγες απολείστικαν λόγο φασαρίας, άνεσης, extreme looks,φτινιάρικο εσωτερικό, Δυσκολίας tuning για 350 + hp.Το DSG μετά απο πολύ σκέψη το γουστάρω.
Οδηγικά μου άρεσαν όλα, το καθένα είχε την προσωπικότητα του. -
Διαθέσημα χρήματα εως 50.000 Ευρώ και με το ζορι.
Θέλω με αυτά τα χρήματα:
4 Πόρτες
5 θέσεις
Ικανοποιητικό port bagage
Άνετο και luxurious μεσα
Δέρμα, ηλιοροφή, xenon δηλαδή +4-6Κ της βασικής τιμής
4χ4, AWD, Haldex δεκτός.
240+ hp
Sportif συμπεριφορά, πρέπει να στρίβει - δηλαδή όχι SUV
Δυνατότητα tuning για 350+ hp σχετικά εύκολα ότι πάει να πεί αυτό...
Εμφάνιση όχι κραυγαλέα
Όχι μεταχειρισμένοΈχω καταλήξει σε ένα (Passat 3.2 DSG 4 Motion) αλλά θέλω να δώ εάν μου έχει ξεφύγει τίποτα. ~46K με μπόλικα extra.
Έχω κάνει Test Drive και έχω αποκλήσει:
Mazda 6 MPS, φτινιάρικο εσωτερικό, αδυναμία για 350+hp ~43K
Golf r32 DSG, φτινιάρικο εσωτερικό, το Πασάτ είναι πιό φτινό! ~43K
BMW 325, ακριβή με τα extra που θέλω - πάνω από 50Κ, λιγότερα απο 250 άλογα. ~55K
Audi A4 3.2, ακριβό με τα extra που θέλω - πάνω από 50Κ ~55K
Οι φτερούγες απολείστικαν λόγο φασαρίας, άνεσης, extreme looks,φτινιάρικο εσωτερικό, Δυσκολίας tuning για 350 + hp.Το DSG μετά απο πολύ σκέψη το γουστάρω.
Οδηγικά μου άρεσαν όλα, το καθένα είχε την προσωπικότητα του. -
Την μεταπώληση την σκέφτεσαι ή δεν σε απασχολεί;
Γιατί έχω την εντύπωση των το Passat και το 6άρι δεν πάνε καλά στο συγκεκριμένο θέμα, όσο καλά αυτοκίνητα και αν είναι...
-
Ο χρήστης Darkled έγραψε:
Οι φτερούγες απολείστικαν λόγο φασαρίας, άνεσης, extreme looks, Δυσκολίας tuning για 350 + hp.Έχεις έτοιμη τουρμπίνα και μιλάς για δυσκολία πουσαρίσματος? Από τα κατεξοχήν εύκολα αυτοκίνητα για πουσάρισμα.
Αν απορρίπτεις τις φτερούγες πάντως, το Πασσατ είναι η πιο σωστή επιλογή. Αλλά να πάρεις 100 άλογα χωρίς να βάλεις τουρμπίνα μάλλον θα κοστίσει ακριβά..
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Την μεταπώληση την σκέφτεσαι ή δεν σε απασχολεί;Γιατί έχω την εντύπωση των το Passat και το 6άρι δεν πάνε καλά στο συγκεκριμένο θέμα, όσο καλά αυτοκίνητα και αν είναι...
Ξέχασα να το αναφέρω ότι το αμάξι θα το κρατήσω 5-7 χρόνια.
Μεταπώληση την έχω σκεφτεί αλλά με τις απαιτήσεις μου δεν μου φτάνουν τα χρήματα για BMW-Mercedes, και προτιμώ κάτι που γουστάρω από κάτι οικονομικά πιό ορθολογικό. -
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Οι φτερούγες απολείστικαν λόγο φασαρίας, άνεσης, extreme looks, Δυσκολίας tuning για 350 + hp.
Έχεις έτοιμη τουρμπίνα και μιλάς για δυσκολία πουσαρίσματος? Από τα κατεξοχήν εύκολα αυτοκίνητα για πουσάρισμα.
Αν απορρίπτεις τις φτερούγες πάντως, το Πασσατ είναι η πιο σωστή επιλογή. Αλλά να πάρεις 100 άλογα χωρίς να βάλεις τουρμπίνα μάλλον θα κοστίσει ακριβά..
Για τουρμπίνα μιλάμε...
-
Πάρε μία 316 και βάλε το μοτέρ από 335.
-
Ο χρήστης Darkled έγραψε:
Οι φτερούγες απολείστικαν λόγο φασαρίας, άνεσης, extreme looks,φτινιάρικο εσωτερικό, Δυσκολίας tuning για 350 + hp.
Δεν νομιζω πως ισχυει κατι τετοιο...
Πιο ευκολα (και αξιοπιστα) θα βγαλεις απο το passat 350+ αλογα παρα απο τα ηδη τουρμπισμενα μοτερ των φτερουγων??Δεν νομιζω...
Eχεις βρει turbo-kit για τον 3.2FSI??Αφου θες να ριξεις και χρηματα για βελτιωση γιατι δεν τα δινεις απο την αρχη να παρεις κατι καλυτερο??
Μαζι με τον κινητηρα θα πρεπει να βελτιωσεις και τους υπολοιπους τομεις του αυτοκινητου (φρενα,αναρτησεις,μεταδοση) πραγμα το οποιο θα σου κοστισει ΠΟΛΥ ακριβα!
Και στα 6 χρονια που θες να το πουλησεις τα λεφτα που θα εχεις ριξει για την βελτιωση ΔΕΝ θα τα παρεις πισω..
-
Πολύ περίεργες επιλογές
εύκολο tuning στα 350+ ενός ατμοσφαιρικού; και δύσκολο ενός τούρμπο που είναι ήδη στα 280;
κι έστω ότι τα φτάνεις -λέμε τώρα- τα 350, τον Haldex τον σκέφτηκες;
Α4 QTFSI όχι ε; (ναι, δύσκολα κι αυτό τα 350)
-
Χωρίς τουρμπίνα ξέχνα τα 350 άλογα.
Από όλα αυτά που είπες η λύση είναι μια:
159 3.2 260ps.
Υστερεί σε εyρυχωρία από το Passat αλλά είναι σαφως η πιο σπορτίβική από όλα μαζί με την 325 η οποία όμως υστερεί σε δύναμη.
Πολυτελείς/Ποιοτική είναι, πανέμορφη είναι, άψογο πλαίσιο, αναρτήσεις κιβώτιο, δυνατό μοτερ , η καλύτερη 4κίνηση της αγορας (μετά των evo/wrx εννοείτε).
Τέλος σε 2 χρόνια έρχεται το νέο step του 3.2 στα 290-300 αλογα με πρόγραμμα και εργοστασιακή εγγύηση. Οπότε με την λύξη της εγγύησης πας στα 300 άλογα με ασφάλεια.
-
Ο χρήστης Darkled έγραψε:
Mazda 6 MPS, φτινιάρικο εσωτερικό, αδυναμία για 350+hp ~43K39k και κάτι ψιλά πλέον. Φτηνιάρικο δεν είναι. Πολυτελές σαν Audi δεν είναι, αλλά είναι πολύ καλοφτιαγμένο. Αυτό θα αγόραζα εγώ. Δύσκολο να πουληθεί μετά ωστόσο.
Alfa 159 3.2 εξίσου καλή (ή μάλλον καλύτερη) επιλογή, αλλά κοστίζει 10k περισσότερα από το Mazda, στην οροφή των 50k που έχεις θέσει.
-
Eγω πιστευω οτι η 325 εχει παραπλησιες επιδοσεις μετη alfa ανεξαρτητα με την διαφορα στην ισχυ τους.Βεβαια υπαρχει και η 330χι με 52000 ευρω και αριστες επιδοσεις, που υπερνικουν πολυ ανετα πλεον το βαρος και την τετρακινηση.Και το μαζντα ειναι πολυ καλη επιλογη και το Α4.
-
Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:
Οι φτερούγες απολείστικαν λόγο φασαρίας, άνεσης, extreme looks,φτινιάρικο εσωτερικό, Δυσκολίας tuning για 350 + hp.
Δεν νομιζω πως ισχυει κατι τετοιο...
Πιο ευκολα (και αξιοπιστα) θα βγαλεις απο το passat 350+ αλογα παρα απο τα ηδη τουρμπισμενα μοτερ των φτερουγων??Δεν νομιζω...
Eχεις βρει turbo-kit για τον 3.2FSI??http://www.hpamotorsports.com/products_turbo_twin.htm
http://www.hpamotorsports.com/product_turbo_ft360.htmΑφου θες να ριξεις και χρηματα για βελτιωση γιατι δεν τα δινεις απο την αρχη να παρεις κατι καλυτερο??
Γιατί δεν τα έχω τώρα και της βελτίωσης.
Μαζι με τον κινητηρα θα πρεπει να βελτιωσεις και τους υπολοιπους τομεις του αυτοκινητου (φρενα,αναρτησεις,μεταδοση) πραγμα το οποιο θα σου κοστισει ΠΟΛΥ ακριβα! \
+4Κ περίπου για φρένα (αν και έιναι καλά), αναρτήσεις, carbon συμπλεκτης για DSG, τα έχω ψάξει...
Και στα 6 χρονια που θες να το πουλησεις τα λεφτα που θα εχεις ριξει για την βελτιωση ΔΕΝ θα τα παρεις πισω..
[/quote]
Σε καμία βελτίωση δεν παίρνεις τα λεφτά σου πίσω. -
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Χωρίς τουρμπίνα ξέχνα τα 350 άλογα.Από όλα αυτά που είπες η λύση είναι μια:
159 3.2 260ps.
Υστερεί σε εyρυχωρία από το Passat αλλά είναι σαφως η πιο σπορτίβική από όλα μαζί με την 325 η οποία όμως υστερεί σε δύναμη.
Πολυτελείς/Ποιοτική είναι, πανέμορφη είναι, άψογο πλαίσιο, αναρτήσεις κιβώτιο, δυνατό μοτερ , η καλύτερη 4κίνηση της αγορας (μετά των evo/wrx εννοείτε).
Τέλος σε 2 χρόνια έρχεται το νέο step του 3.2 στα 290-300 αλογα με πρόγραμμα και εργοστασιακή εγγύηση. Οπότε με την λύξη της εγγύησης πας στα 300 άλογα με ασφάλεια.
Αν και 3 εταιρίες έχω πει ότι ΔΕΝ αγοράζω (opel-alfa-fiat) θα πάω να την κοιτάξω, δεν την είχα σκεφτεί.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Mazda 6 MPS, φτινιάρικο εσωτερικό, αδυναμία για 350+hp ~43K
39k και κάτι ψιλά πλέον. Φτηνιάρικο δεν είναι. Πολυτελές σαν Audi δεν είναι, αλλά είναι πολύ καλοφτιαγμένο. Αυτό θα αγόραζα εγώ. Δύσκολο να πουληθεί μετά ωστόσο.
Alfa 159 3.2 εξίσου καλή (ή μάλλον καλύτερη) επιλογή, αλλά κοστίζει 10k περισσότερα από το Mazda, στην οροφή των 50k που έχεις θέσει.
45Κ με ηλιοροφή γιατί πολύ απλά και χαζά έρχεται η ηλιοροφή πακέτο με νάβι.
χαζό, χαζό, χαζό.
Μου έδειναν όμως έτσι +1 χρόνο εγγύηση.
Το αμάξι έχει το πιό φτινιάρικο εσωτερικό από όλα όσα έχουν αναφερθεί, οδηγικά όμως ήταν το πιό άμεσο. -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Eγω πιστευω οτι η 325 εχει παραπλησιες επιδοσεις μετη alfa ανεξαρτητα με την διαφορα στην ισχυ τους.Βεβαια υπαρχει και η 330χι με 52000 ευρω και αριστες επιδοσεις, που υπερνικουν πολυ ανετα πλεον το βαρος και την τετρακινηση.Και το μαζντα ειναι πολυ καλη επιλογη και το Α4.52Κ γυμνή.....
-
Darkled
Δεν ειναι εντελως γυμνη.Οι xi εισαγονται σαν Αdvantage μονο,με υψηλο επιπεδο εξοπλισμου.
Παντως σκεψου πολυ σοβαρα την 325xi, θα εχεις τον streight six και παρα πολυ καλες επιδοσεις ,παραπλησιες με την αλφα. -
Lexus IS250 χάνει λίγο σε σπορτίφ αίσθηση αλλά δεν γίνεται να μην το πω
μετά πάμε σε 325,Α4 τα οποία απέκλισες λόγο τιμής...η αλφα ακούγεται καλή αλλά και εγώ μάλλον το mazda θα σκεφτόμουν
-
v@silis
Lexus
Μάχη στα 40-50Κ για 4 door Saloon.