-
Kαλησπέρα παιδιά..
Το ζήτημα έχει ώς εξής:
Το μοτέρ της ξανθούλας (citroen Xantia) (1600κ.εκ. και περιπου 90 άλογα,πολλά από τα οποία ψόφησαν γιατι 210.000κμ ειναι πολλά για βενζινη) καίει λαδάκια και θέλει άνοιγμα και εργασίες που θα κοστίσουν περί τα 400 ευρώ.
Βρήκα με 700 ευρώ (1000 με εργατικά) μοτερ 1800, 104 άλογα και 15.3 ΝΜ ροπή, με 30.000κμ και σκέφτομαι σοβαρά την τοποθέτησή του.
Ερώτηση: Αξίζει η τοποθέτηση, δεδομένου ότι δεν ειναι δραματική η διαφορά σε ιπποδύναμη;
(Το αυτοκίνητο έχει καινούργια τρόμπα υψηλής, σωληνάκια, δισκους, τακακια, αναρτήσεις, κρεμαγιερα)...
Το αυτοκίνητο το οδηγάει σε καθημερινή βάση ο πατέρας και θέλει να κάνει και τα ταξίδια του με μια σχετική άνεση.
-
Kαλησπέρα παιδιά..
Το ζήτημα έχει ώς εξής:
Το μοτέρ της ξανθούλας (citroen Xantia) (1600κ.εκ. και περιπου 90 άλογα,πολλά από τα οποία ψόφησαν γιατι 210.000κμ ειναι πολλά για βενζινη) καίει λαδάκια και θέλει άνοιγμα και εργασίες που θα κοστίσουν περί τα 400 ευρώ.
Βρήκα με 700 ευρώ (1000 με εργατικά) μοτερ 1800, 104 άλογα και 15.3 ΝΜ ροπή, με 30.000κμ και σκέφτομαι σοβαρά την τοποθέτησή του.
Ερώτηση: Αξίζει η τοποθέτηση, δεδομένου ότι δεν ειναι δραματική η διαφορά σε ιπποδύναμη;
(Το αυτοκίνητο έχει καινούργια τρόμπα υψηλής, σωληνάκια, δισκους, τακακια, αναρτήσεις, κρεμαγιερα)...
Το αυτοκίνητο το οδηγάει σε καθημερινή βάση ο πατέρας και θέλει να κάνει και τα ταξίδια του με μια σχετική άνεση.
-
Kαλησπέρα παιδιά..
Το ζήτημα έχει ώς εξής:
Το μοτέρ της ξανθούλας (citroen Xantia) (1600κ.εκ. και περιπου 90 άλογα,πολλά από τα οποία ψόφησαν γιατι 210.000κμ ειναι πολλά για βενζινη) καίει λαδάκια και θέλει άνοιγμα και εργασίες που θα κοστίσουν περί τα 400 ευρώ.
Βρήκα με 700 ευρώ (1000 με εργατικά) μοτερ 1800, 104 άλογα και 15.3 ΝΜ ροπή, με 30.000κμ και σκέφτομαι σοβαρά την τοποθέτησή του.
Ερώτηση: Αξίζει η τοποθέτηση, δεδομένου ότι δεν ειναι δραματική η διαφορά σε ιπποδύναμη;
(Το αυτοκίνητο έχει καινούργια τρόμπα υψηλής, σωληνάκια, δισκους, τακακια, αναρτήσεις, κρεμαγιερα)...
Το αυτοκίνητο το οδηγάει σε καθημερινή βάση ο πατέρας και θέλει να κάνει και τα ταξίδια του με μια σχετική άνεση.
-
Σε τι κατασταση ειναι το μοτερ αυτο;Δεν ειναι πολλα τα αλογα αλλα εαν προκειται να αλλαξετε μοτερ ουτως ή αλλως,σιγουρα ειναι μια καλη επιλογη,θα εχετε και παραπανω ροπη.
Το θεμα ειναι η κατασταση του μοτερ και η εμπιστοσυνη που εχετε στον μαστορα.Γιατι μπορει να καταληξετε να αλλαζετε μοτερ καθε χρονο και να κανετε και επισκευες ενδιαμεσα.
Γενικα στα citroen δεν αξιζει να ριχνεις λεφτα,μεταπωληση και αξιοπιστια στο ναδίρ
-
Στο μάστορα έχουμε μια σχετική εμπιστοσύνη. Επίσης μας το βάζει με εγγύηση.
Απλά με προβληματίζει το αν θα δω διαφορά σε δύναμη και κατανάλωση.
Παλια με ενα τεπόζιτο έβγαζε 550κμ πόλη, πλέον βγάζει 480-500 στην καλύτερη.
-
Δεν βάζει ένα 2λίτρο καλύτερα....
Αφού θα το αλλάξει που θα αλλάξει, καντό καλά.
-
Προς θεού ΟΧΙ αυτό το μοτέρ..
Είναι αναχρονισμός.
Αν είναι να βάλεις 1,8 βάλε το 16V με τους 115 (από 406 και C5) αν και νομίζω ότι καλύτερα να βάλεις κανένα 16V 1600 ή κανένα δίλιτρο 16V. -
Το προβλημα του Ηλία νομίζω οτι είναι και οικονομικό. Συγκρίνει το κόστος επισκευής του υπάρχοντος κινητήρα με αυτό του συγκεκριμένου που έχει βρει.
Γνώμη μου, οτι δεν αξίζει η συγκεκριμένη αλλαγή Ηλία. Καλύτερα να επισκευάσεις τον δικό του.
Αν όμως, οικονομικά μπορείς, τότε βουρ για 2λιτρο!!!
-
Ναι οντως τίθεται οικονομικό θέμα. Πρώτη μου σκέψη ήταν να βάλω ένα 16βάλβιdο 1800, αλλά το κόστος ξεφεύγει καθώς πρέπει να αλλαχθεί και εγκέφαλος και κάποια άλλα.
Γιο δίλιτρο δεν το συζητώ καθώς εκεί αλλάζει και η ανάρτηση και τα φρένα και γενικώς δεν είναι ασφαλής μετατροπή κατα τη γνώμη μου.
ΚPSIG, αναγχρονισμός διότι μιλάμε για μικρή διαφορά σε ιπποδύναμη; Από πλευράς αξιοπιστίας το συγκεκριμένο μοτερ τι λέει; Είναι όπως το 1600;
Αυτό που φοβάμαι kouk μετα την επισκευη του 1600αρη είναι οτι θα έχω ενα επισκευασμένο μοτερ με 200.000κμ (και λογικά σε 70-100.000κμ θα ξανατρέχω).
-
Ηλία, αν ο μάστορας ξέρει τι κάνει, θα έχεις ένα καινούργιο μοτέρ για άλλα 200.000 χιλιόμετρα...
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Προς θεού ΟΧΙ αυτό το μοτέρ..
Είναι αναχρονισμός.
Αν είναι να βάλεις 1,8 βάλε το 16V με τους 115 (από 406 και C5) αν και νομίζω ότι **καλύτερα να βάλεις κανένα 16V 1600 **ή κανένα δίλιτρο 16V.+1
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Αν όμως, οικονομικά μπορείς, τότε βουρ για 2λιτρο!!!
Αν είναι ο δίλιτρος ο VTS τής Xsara,τότε συμφωνώ και εγώ
-
δε τη ψαχνεις για διλιτρο? δε νομιζω να σε 'καψει' τοσο πολυ οικονομικα..τα παντα βεβαια απορριπτονται αν ο μαστορας δεν ειναι εμπιστοσυνης...
-
210,000 χλμ εμένα μου φαίνονται λίγα για ένα σύγχρονο αυτοκίνητο.
Εισαι βέβαιος οτι χρειάζεται επισκευή;
Εδώ το matiz μου έχει 190.000 χλμ και συνεχίζει ακάθεκτο, η Xantia θα κωλώσει;
Μάλλον θα πρέπει να αναθεωρήσετε τρόπο οδήγησης και διαστήματα αλλαγής λιπαντικού γιατί θα αντιμετωπίσετε τα ίδια προβλήματα και στο μέλλον. -
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
210,000 χλμ εμένα μου φαίνονται λίγα για ένα σύγχρονο αυτοκίνητο.
Εισαι βέβαιος οτι χρειάζεται επισκευή;
Εδώ το matiz μου έχει 190.000 χλμ και συνεχίζει ακάθεκτο, η Xantia θα κωλώσει;
Μάλλον θα πρέπει να αναθεωρήσετε τρόπο οδήγησης και διαστήματα αλλαγής λιπαντικού γιατί θα αντιμετωπίσετε τα ίδια προβλήματα και στο μέλλον.Συμφωνώ εγώ έχω 245.000 km και δεν έχει βγάλει τπτ.μόνο βενζίνη του βάζω...
-
Λοιπόν ας πω δυο λόγια κι εγώ, μια που όλοι είπαν από κάτι.
Α) Η διαφορά μεταξύ 1.6 8ν και 1.8 8ν είναι αρκετά μεγαλύτερη σε αίσθηση από αυτό που φαίνεται στα χαρτιά. Γενικά ο 1.8 8ν είναι αρκετά αξιόπιστος, στα ίδια επίπεδα με τον 1.6 8ν.
Β) Ο 1.8 16ν είναι αρκετά αδύναμος χαμηλά, με αποτέλεσμα να μην ταιριάζει πολύ στο χαρακτήρα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου.
Γ) Ενδεχομένως ο 1.6 16ν (από Xsara) να ήταν καλύτερη λύση σε σχέση με το 1.8 16ν αλλά από την άλλη σίγουρα εμπεριέχει μεγαλύτερη δουλειά για να μπει.
Δ) Ο καλύτερος κινητήρας για το Xantia (εξαιρουμένου του κορυφαίου 2.0 turbo της Activa) ήταν μακράν ο 2.0 8ν με τα 123 άλογα. Ροπή και δύναμη από χαμηλά, ελαστικότητα και οικονομία.
Ε) Τον 2.0 16ν της Xantia (155 ίππων) μην τον σκέφτεσαι. Αδύναμος χαμηλά, παράξενος ψηλά, ράθυμος γενικώς. Συν ότι είναι παλιός και σίγουρα δε θα βρεις σε καλή κατάσταση και με λίγα χλμ.
ΣΤ) Ανδρέα, καλή η ιδέα για τον 2.0 16ν (167hp) της Xsara. Ομως μάλλον ξεφεύγει οικονομικά ενώ σίγουρα θέλει και αρκετή δουλειά για να μπει (περισσότερη από τον 1.6 16ν).
-
Aí ï ìÜóôïñáò åìðéóôïóýíçò áíáêáôáóêåõÞ ....
ÁëëÜæïíôáò êáé êéíçôÞñá êáé êõâéêÜ ðñÝðåé íá äçëùèåß (Ýîôñá € ) ìéá áíáðñïóáñìïãÞ óôçí üðïéá áóöÜëåéá (ðéèáíÜ Ýîôñá € ) .
Ôá ÷éëéüìåôñá ôïõ 1,8 ëßãá êáôá ôçí ãíþìç ìïõ Þ äïýëåøå ëßãï êáéñü êáé áñáéÜ äéáóôÞìáôá Þ Þôáí óå ìáêñÜ ¨'áðïèÞêåõóç' ðïõ óçìáßíåé üôé êáé áõôüò èá ôï èÝëåé ôçí áíáíÝùóç êÜðïéá óôéãìÞ.êáñðïýæé êáé ìá÷áßñé óôá ÷Ýñéá óïõ
-
από που προέρχεται αυτός ο 1800άρης?
-
επειδή κι εγώ ακριβώς τα ίδια ψάχνω για το 306 (με τη διαφορά οτι δεν τα χει παίξει το μοτέρ, απλά...τρώγομαι!) θα συνιστούσα 1.8 16β ή 2.0 135ίππων.
Ο 1.8 8β είναι παλιό και σίγουρα ταλαιπωρημένο μοτέρΟι λύσεις που πρότεινα έχουν το πλεονέκτημα οτι δεν έχουν ηλεκτρονικό γκάζι, άρα δε χρειάζεται να σκάσεις και 300 400 στον ηλεκτρολόγο για τη μετατροπή. το 1.6 110 έχει αυτή την επιβάρυνση. Επίσης τα 1.6 είναι στο 80% σκαλισμένα... Χτες ένας μου πουλούσε μετατροπή της μετατροπής ώ μετατροπή!! (1.6 8β 105 σε τούρμπο και πάλι ατμόσφαιρά...)
Ο μηχανικός μου προτείνει το 2λιτρο...
Στην κόρινθο είχα βρει 1.8 16β με 1300 ευρώ και 1 χρόνο εγγύηση. Τότε δε το σκεφτόμουν και φυσικά πέταξε...
Πάντως αν πρόκειται για οικονομικό θέμα, καλύτερα φτιάξε το δικό σου. Τουλάχιστον θα ξέρεις τι χρήση του χεις κάνει!
Και το 1.6 105 είναι καλό και αξιόπιστο αλλά πλέον παλιό...Αν είναι να αλλάξεις μοτέρ, βάλε κάτι που έχει τουλάχιστον 3 4 χρόνια λιγότερα απ το δικό σου στην πλάτη (γιατί με χλμ...άσ το!)
-
Καλή τύχη σου εύχομαι. Θα τη χρειαστείς. Όταν αγοράζεις από μάντρα μοτέρ αγοράζεις γουρούνι στο σακί. Δεν ξέρεις τι μεταχείριση είχε από τον προηγούμενο. Όσα πουλάνε οι μαντράδες τα μοτέρ είναι μάπα; Όχι. Αλλά ποτέ δεν ξέρεις. Πιο λίγα θα σου βγει να επισκευάσεις το δικό σου από το να αγοράσεις, να περάσεις το 1800αρι μοτέρ και να βγει μάπα να το επισκευάσεις κι όλας. Βάλε για κανένα λάστιχο πιο χοντρό και μία ανάρτηση πιο σκληρή.......... Τα γούστα πληρώνονται. Αν πας για μετατροπή το βάζεις το χέρι στην τσέπη. Πόσο βαθιά θα το βάλεις παίζεται. Ήμουν τυχερός και από 1.400αρι το Golf που είχα το έκανα 1800άρι και μου έκατσε. Σε άλλον όμως μετά το χρόνο με νορμάλ οδήγηση το μοτέρ του έδωσε μια βαλβίδα καρφομένη στο πιστόνι και έβριζε που το άλλαξε και δεν κράτησε το παλιό του το 1600άρι. Εσύ αποφασίζεις. Ρόλο παίζει και πόσο παλιό είναι το μοτέρ. Αν είναι 2ιετίας έχεις μικρότερες πιθανότητες να απογοητευτείς. Αν είναι 5+ χρονών τότε οι πιθανότητες αυξάνονται. Καλό μοτέρ να μου πει ο μάστορας ότι είναι; Από που το κατάλαβε; Με το μάτι από έξω που το είδε; Από τη συμπίεση που βγάζει ο κάθε κύλινδρος μπορείς να πάρεις μια γεύση. Από εκεί και πέρα όμως αν δεν το φορούσε κάποιος γνωστός σου να το ξέρεις πως το πήγαινε τότε παίζεις με τις πιθανότητες. Στην επισκευή τουλάχιστον αν γίνει σωστά ξέρεις ότι όλα μέσα είναι εντάξει.
1800 μοτέρ. Να το βάλω;