-
οχι ρε κεισυ.δεν θα αρχισω τις ειρωνειες.τις βαρεθηκα.
σιγουρα ενα μπλοκο μετα απο κλειστη τυφλη στροφη ειναι εντελως παραλογο και αρκετα επικινδυνο για την ασφαλεια των οδηγων.
τωρα βεβαια το ρισκο που θα παρεις να μην σταματησεις αν σε κανει νοημα η τροχαια ειναι λιγακι μεγαλο.
μεχρι τωρα μπορει να σταθηκατε τυχεροι.
αληθεια τι ποινη υπαρχει αν σε κανουν νοημα και δεν σταματησεις και τη κοπανησεις γκαζωτος; -
Ο χρήστης medos έγραψε:
Για το ρεύμα προς Αττική Οδό δεν υπάρχει φανάρι, μόνο για αυτούς που θέλουν να στρίψουν αριστερά για Καισαριανή.
κατσε γιατι τωρα κόλλησα.
Αυτοι που ερχονται απο καισαριανη δεν μπορουνε να στριψουνε αριστερα στην περιφερειακη προς ΑΟ?
Όχι από εκεί. Υπάρχει ανισόπεδος κόμβος ένα χιλιόμετρο περίπου πιο πέρα.
-
και για να ειμαι ειλικρινης δεν εχω δει ποτε μπλοκο αμεσως μετα απο κλειστη στροφη.ειναι παντα αρκετες εκατονταδες μετρα πιο περα.
και αν πηγαινεις βαση με το οριο η και λιγο παραπανω,μπορεις ανετα να σταματησεις με ασφαλεια.και συνηθως οι μπατσοι δεν ειναι πανω σε ψηλα πεζοδρομια αλλα σε ανοιγματα του δρομου.
τωρα βεβαια αν θεωρει καποιος 2 ποντους σαν πεζοδρομιο,δικο του προβλημα.
και αν το οριο ειναι 80 και ο αλλος παει με 160,τοτε γινεται η σταση σε μπλοκο επικινδυνη. -
με δυο μετρα και δυο σταθμα...
οποτε μας συμφερει βαση νομου...
οποτε μας συμφερει βαση λογικης (της δικης μας)
οποτε μας συμφερει βαση δικων μας κριτηριων
οποτε μας συμφερει αγννοουμε τον κοκ
οποτε μας συμφερει τον εφαρμοζουμεγενικα οποτε μας συμφερει οτι μας συμφερει...
-
Στο συγκεκριμένο σημείο και με 70-80 να πηγαίνεις αν τρομάξεις από το σήμα του αστυνομικού και πατήσεις απότομα φρένο δύσκολα μαζεύται. Και η ευθεία μετά τη στροφή δεν είναι τόσο μεγάλη ώστε να είναι ασφαλής για να στηθεί μπλόκο.
-
Ο χρήστης kasel έγραψε:
και για να ειμαι ειλικρινης δεν εχω δει ποτε μπλοκο αμεσως μετα απο κλειστη στροφη.ειναι παντα αρκετες εκατονταδες μετρα πιο περα.
και αν πηγαινεις βαση με το οριο η και λιγο παραπανω,μπορεις ανετα να σταματησεις με ασφαλεια.και συνηθως οι μπατσοι δεν ειναι πανω σε ψηλα πεζοδρομια αλλα σε ανοιγματα του δρομου.
τωρα βεβαια αν θεωρει καποιος 2 ποντους σαν πεζοδρομιο,δικο του προβλημα.
και αν το οριο ειναι 80 και ο αλλος παει με 160,τοτε γινεται η σταση σε μπλοκο επικινδυνη.Ακόμα και αν είναι ετσι όπως τα λες, το μπλόκο στήνεται για να πιάσει αυτόν που πάει με 160 και όχι αυτόν που πάει με 80!!
Οπότε, πως θα τον σταματήσει με ασφάλεια?
Οσον αφορά το πεζοδρόμιο...........πουθενά στον κόσμο δεν υποχρεώνεις έναν οδηγό να ανέβει σε πεζοδρόμιο για ελεγχο. Άλλωστε απαγορεύεται από τον Νόμο να ανεβαίνει όχημα σε πεζοδρόμιο!!!
-
Λαμβάνοντας υπόψιν αυτό:
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
...Το θέμα είναι ότι μια νέα χάραξη σκοντάφτει σε τρία εμπόδια.α) Κόστος.
β) Ισχυρές πιέσεις από κατοίκους της περιοχής (και όχι μόνο) να μην πειραχτεί άλλο το βουνό. Για να καταλάβεις, όταν πρωτοείχαν βγει τα σχέδια για την περιφερειακή Υμηττού (ένα έργο ουσίας, όχι απλά διευκόλυνσης αυτών που θέλουν να τρέχουν) είχε ξεσπάσει 'πόλεμος'.
Λοιπόν... και μπορώ να σου πω ότι το σχέδιο ήταν τρελλά οργανωμένο. Σε σημείο χυδαιότητας.
Πήγαινα ακόμα σχολείο τότε και μας είχαν πάει εκπαιδευτική εκδρομή προς τις πλαγιές, όπου ομάδες περιβαλλοντολόγων μας ξεναγούσαν και ταυτόχρονα μας μοίραζαν φυλλάδια εναντίον της Περιφερειακής Υμμητού, εξηγώντας μας όλη τη μέρα πόσο κακό θα κάνει στο περιβάλλον αυτό το εκ του πονηρού/σατανικό/σαρκοβόρο έργο...
Φυσικά, όλα τα παιδάκια γύρισαν σπίτι τους με διαμορφωμένη περιβαλλοντική συνείδηση... χωρίς όμως να έχουν ακούσει ΚΑΝΕΝΑ να τους μιλά για την ανάγκη του έργου ή έστω τις μελέτες που έγιναν ακριβώς για να ελαχιστοποιηθεί η περιβαλλοντική όχληση.
γ) Ρεαλισμό. Δεν είναι δυνατό να απαιτούμε την μετατροπή κάθε (ημι)αστικού δρόμου σε αυτοκινητόδρομο χωρίς στροφές επειδή κάποιοι θέλουν να τρέξουν πολύ παραπάνω από το όριο, ή επειδή δεν μπορούν να αντιληφθούν πότε ξεπερνούν τα δικά τους όρια και αυτά των αυτοκινήτων τους.
Το κράτος 'ζυγίζει' αυτούς τους παράγοντες, κρίνει ότι ο δρόμος είναι ικανοποιητικός ως έχει και αποφασίζει ότι είναι πολύ πιο απλό να ρίξει το μπαλάκι στην αστυνομία για την εφαρμογή του ορίου.
θα είχε ενδιαφέρον να ακούσουμε απόψεις από περισσότερα μέλη του forum για το τι πρέπει να γίνει ώστε να μειωθούν τα τροχαία σε εκείνο το σημείο.
Πως θα σας φαινόταν λόγου χάρη. η τοποθέτηση Gatso πάνω στην στροφή με έντονη σήμανση (ίσως ακόμα και με φωτεινή ταμπέλα πάνω από τον δρόμο) αρκετά πριν που να προειδοποιεί τους οδηγούς για την ύπαρξη της;
-
καλυτερη χαραξη και ασφαλτοταπητας ειναι η λυση
η συγκεκριμενη στροφη στα πρωτοβροχια στελνει αμαξια στις μπαριερες ακομα και με χαμηλωτερη ταχυτητα απο το οριο... -
kouk διαβασες τι εγραψα;
οταν το μπλοκο ειναι σε μικρη αποσταση μετα τη στροφη,τοτε ειναι παραλογο και επικινδυνο.ακομα και αν πηγαινεις με το οριο.ποσο μαλλον αν πηγαινεις με +80.
τωρα κατα ποσο ειναι πεζοδρομιο κανα δυο ποντοι πανω απο την ασφαλτο,ειναι λιγακι αμφιλεγομενο.
δεν νομιζω να υπαρχουν πολλοι δρομοι με οριο 80 και να εχουν στα δεξια κανονικο πεζοδρομιο.πιο πολυ ενα ανοιγμα του δρομου ειναι.
η κλασικη καραμελα παλι.παρανομοι και γιδια οι μπατσοι που κανουν εκει μπλοκο,που οντως ειναι παραλογο,
αλλα εγω που παω με +80 εχω το δικαιωμα.
οπως ειπες μαντ μαξ,οποτε μας συμφερει αγνοουμε το ΚΟΚ,οποτε μας συμφερει τον εφαρμοζουμε ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑ. -
ένα ανεκδοτάκι σχετικό με το θέμα από το contra.gr
Σταματάει ο τροχονόμος έναν επειδή δεν φόραγε ζώνη.
Κατεβάζει ο οδηγός το τζάμι και του λέει ο τροχονόμος:- Πρόστιμο. Δεν φοράς ζώνη!
- Τι λες ρε; Με 200 έτρεχα! Που να φανταστώ ότι θα με προφτάσει τροχονόμος να μου δώσει πρόστιμο!
Παρεμβαίνει η γυναίκα του: - Μην τον ακούτε, κύριε τροχονόμε. Έχει πιει τρία κιλά κρασί! Ταπί έχει γίνει. Ότι θέλει λέει!
Το παιδί από το πίσω κάθισμα: - Γράψε ότι πρόστιμο γουστάρεις! Κλεμμένο είναι το αμαξάκι...
Και μία φωνή από το πορτμπαγκάζ: - Τι έγινε ρε παιδιά; Περάσαμε τα σύνορα;
-
Ο χρήστης kasel έγραψε:
kouk διαβασες τι εγραψα;
οταν το μπλοκο ειναι σε μικρη αποσταση μετα τη στροφη,τοτε ειναι παραλογο και επικινδυνο.ακομα και αν πηγαινεις με το οριο.ποσο μαλλον αν πηγαινεις με +80.
τωρα κατα ποσο ειναι πεζοδρομιο κανα δυο ποντοι πανω απο την ασφαλτο,ειναι λιγακι αμφιλεγομενο.
δεν νομιζω να υπαρχουν πολλοι δρομοι με οριο 80 και να εχουν στα δεξια κανονικο πεζοδρομιο.πιο πολυ ενα ανοιγμα του δρομου ειναι.
η κλασικη καραμελα παλι.παρανομοι και γιδια οι μπατσοι που κανουν εκει μπλοκο,που οντως ειναι παραλογο,
αλλα εγω που παω με +80 εχω το δικαιωμα.
οπως ειπες μαντ μαξ,οποτε μας συμφερει αγνοουμε το ΚΟΚ,οποτε μας συμφερει τον εφαρμοζουμε ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑ.χαιρομαι που αναγνωρησες τον εαυτο σου στην τελευταια γραμμη
-
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
καλυτερη χαραξη και ασφαλτοταπητας ειναι η λυσηΤο δεύτερο έγινε ήδη. Μένει να δούμε κατά πόσο θα συμβάλλει στην μείωση των 'στατιστικών της μπαριέρας'.
Οφείλω να ομολογήσω πάντως, ότι μου κάνει εντύπωση το ότι θεωρείται από πολύ κόσμο ως λογικό και δεδομένο ότι κάποιοι θα τρέχουν στον συγκεκριμένο σημείο με δύο φορές το όριο και ότι θα πρέπει να προσαρμόσουμε τους αστικούς δρόμους και τα μέτρα αστυνόμευσης σε αυτούς στις επιταγές των δικών τους ταχυτήτων.
-
βασικα μαντ μαξ εσυ δεν κανεις κοντρες;
οποτε μας συμφερει αγνοουμε το ΚΟΚ,π.χ. ξεσκιζοντας τα ορια,τρελλες προσπερασεις,
και οποτε μας συμφερει εχουμε την απαιτηση ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ να τον τηρουν κατα γραμμα.
για πες μου λοιπον ποτε εγραψα εγω οτι κανω κατι τετοιο.και μην πεταξεις τη μπουρδα με τη νταλικα,γιατι αυτο εχει 7 χρονια τωρα.
χαλαρωσε φιλαρακο.δες λιγο τη νοοτροπια που εχει το κλαμπακι σου,και ασε το ΚΟΚ.
και επειδη δεν θελω να αχισω παλι τις ειρωνιες και τις προκλησεις σαν εσενα,
πες μου που εχω αδικο για το θεμα του μπλοκου μετα απο στροφη. -
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
καλυτερη χαραξη και ασφαλτοταπητας ειναι η λυση
Το δεύτερο έγινε ήδη. Μένει να δούμε κατά πόσο θα συμβάλλει στην μείωση των 'στατιστικών της μπαριέρας'.
Η άσφαλτος ειναι πολύ καλύτερη τώρα αλλά οι μπαρίερες εξακολουθούν να διαλύονται. Το πρόβλημα είναι η κλίση της στροφής και η λύση απλή: χαμηλή ταχύτητα σε αυτό το κομμάτι
-
Ο χρήστης kasel έγραψε:
βασικα μαντ μαξ εσυ δεν κανεις κοντρες;
οποτε μας συμφερει αγνοουμε το ΚΟΚ,π.χ. ξεσκιζοντας τα ορια,τρελλες προσπερασεις,
και οποτε μας συμφερει εχουμε την απαιτηση ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ να τον τηρουν κατα γραμμα.
για πες μου λοιπον ποτε εγραψα εγω οτι κανω κατι τετοιο.και μην πεταξεις τη μπουρδα με τη νταλικα,γιατι αυτο εχει 7 χρονια τωρα.
χαλαρωσε φιλαρακο.δες λιγο τη νοοτροπια που εχει το κλαμπακι σου,και ασε το ΚΟΚ.
και επειδη δεν θελω να αχισω παλι τις ειρωνιες και τις προκλησεις σαν εσενα,
πες μου που εχω αδικο για το θεμα του μπλοκου μετα απο στροφη.εγραψα εγω που8ενα οτι ακολουθω το γραμμα του νομου?
ΟΧΙ
αρα εισαι ακυροςαπο που και ως που μπλεκεις με το συγκεκριμενο θεμα και τις δικες μου αποψεις
ΕΙΣΑΙ OFF TOPIC
FLAME BAITING
αρα εισαι ακυροςκαι αφου δεν ξερεις τι λεει ο ΚΟΚ εσυ που τον τηρεις πιστα (αναθεμα και αν καταλαβαινω πως μπορει καποιος να τηρει τον ΚΟΚ οταν δεν γνωριζει στοιχειώδεις παραγραφους του) παρε το παρακατω λινκ
http://www.drivingschool.gr/kok01.htmμπας και σταματησεις να εισαι ακυρος
τσιμπα τωρα ενα μεγαλοπρεπεστατο ακυρο ΨΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
-
ειπα οτι τηρω παντα το νομο;
διαβασε πρωτα τι γραφει ο αλλος και μετα κανε κριτικη.
βεβαια εσυ δεν κανεις κριτικη αλλα ειρωνευεσαι και χλευαζεις.
απορω πως εβγαλες το συμπερασμα οτι δεν γνωριζω το ΚΟΚ .
απορω πως εβγαλες το συμπερασμα οτι ειμαι ακυρος .
απαντηση δεν παιρνω,μονο κακοπροαιρετη ειρωνεια.
το ποιος ξεκινησε το flaim baiting ειναι ολοφανερο λιγο πιο πανω.
το ποιος το συνεχιζει με ειρωνικα σχολια φαινεται στο προηγουμενο σου ποστ.
το ποιος πεταξε το πρωτο off topic και προκλητικοτατο σχολιο ειναι επισης ολοφανερο.
εγω δεν αναφερθηκα σε εσενα,αλλα εγραψα κατι που ειπες εσυ και το οποιο στη δικη περιπτωση ταιριαζει πιο πολυ απο οτι στη δικη μου.
εσυ απλα επρεπε να πεταξεις το χλευασμο σου.
κατηγορεις τον αλλον χωρις να τον ξερεις και χωρις επιχειρηματα.
αναφερεις το ΚΟΚ τον οποιο τον παραβιαζεις εσυ οποτε γουσταρεις,κανοντας κοντρες οπως δηλωνεις εσυ ο ιδιος,αλλα εχεις την απαιτηση απο τους αλλους να τον τηρουν παντα.
και θα σε παρακαλεσω να μην εισαι τοσο ειρωνικος απεναντι σε ατομα που δεν γνωριζεις καν. -
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Πολύ ωραία. Συμφωνούμε ότι το κομμάτι εκείνο είναι επικίνδυνο για διάφορους λόγους. Δεν συμφωνείς ότι ένας συνετός οδηγός (και μάλιστα ένας που ξέρει αυτόν τον δρόμο από 16 ετών) θα πρέπει να οδηγεί λαμβάνοντας υπόψιν όλους τους παράγοντες και όχι να θεωρεί ότι είναι λογικό να περνάει με πάρα πολλά από ένα επικίνδυνο σημείο ελπίζοντας ότι δεν θα του συμβεί κάτι;
Μα εγω οδιγω πολυ προσεχτικα στον περιφερειακο....
10 χρονια τωρα εχουν δει τα ματια μου.....
Αστα!Ο.Κ., δεκτό. Αν δεν σου είναι δύσκολο, Αλέξανδρε, μήπως θα μπορούσες μα μας δώσεις την δική σου άποψη για το πως θα μπορέσουμε να μειώσουμε τα τροχαία στο συγκεκριμένο σημείο;
**
α - Να φτιαξουν ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΗΝ ΚΛΙΣΗ Σ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ!
β - Να φτιαξουν αλλη μια λωριδα κυκλοφωριας
γ - Να φτιαξουν κ εκεινο το 'παλλομενο' φαναρι, που ειναι λιγο πριν την στροφη και δεν δουλευει ΠΟΤΕ!
δ - Να φτιαξουν τις κολωνες φωτισμου, οι οποιες δεν δουλευουν ΠΟΤΕ
**Από την στιγμή που ο δρόμος είναι επικίνδυνος και οι πιθανότητες να συμβεί κάτι από αυτά που ανέφερες είναι μεγάλες, δεν συμφωνείς ότι ένας σωστός οδηγός θα πρέπει να κινείται με προσοχή και με τρόπο που θα του επιτρέψει να αντιδράσει αν συμβεί κάτι;
Ενας οδιγος που ξερει οτι ο δρομος εχει τα χαλια του, θα παει προσεκτικα.
Το 18 χρονο που πηρε το πρωτο του αμαξι και περναει για πρωτη φορα βραδυ απο κεινο το σημειο, θα παει....στις μπαριερες....Δεν μιλάμε για μια ατέλειωτη ευθεία στον αυτοκινητόδρομο, αλλά για μια αρκετά ύπουλη στροφή σε ημιαστικό δρόμο με αρκετή και πολλάκις απρόβλεπτη κίνηση. Το μπλόκο της αστυνομίας μπαίνει σπανιότατα εκεί, άρα δεν μπορούμε να το θεωρήσουμε παράγοντα στην πρόκληση ατυχημάτων. Προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι αν έμπαινε συνέχεια (ή πολύ συχνά), θα είχαμε σημαντική μείωση των τροχαίων καθώς οι οδηγοί θα το μάθαιναν και θα έκοβαν.
Σορρυ, αλλα τα μπλοκα δεν λυνουν την κατασταση.....
Να σου πω για τα μπλοκα ταχυτιτας;;;
Να σου πω για τα αλκο-τεστ;;;
Να σου πω για τα μπλοκα για κρανος/ζωνη/κινητο;;;;
Να σου πω για τα μπλοκα για τα φωρτιγα;;;;;
Τι καναν ολα αυτα;;;;;
Εξτρα παραδακι στα ταμεια και τιποτ' αλλο.....Αλέξανδρε, επαναλαμβάνω ότι τα αυτοκίνητα σταματούν εκεί με απόλυτη ασφάλεια. Το δεξί άκρο του δρόμου είναι περισσότερο υπερυψωμένο έρεισμα παρά πεζοδρόμιο και σίγουρα δεν πρόκειται να υπάρξει κανένας κίνδυνος και καμία ζημιά από κάποιον που αναγκάστηκε να σταματήσει εκεί.
**
Εδω διαφωνω καθετα!
Αν υπαρχουν σταματημενα στο φαναρι για Καισαριανη και πας να σκαρφαλωσεις κ εσυ στο κρασπεδο..... Μενει μονο μια λωριδα... Ε... Και με 80 να ρχεται καποιος εχει τρεις επιλογες....
α - Φαναρι
β - Μπαριερες
γ - Εσυ.....
**Αν τώρα κάποιος έρχεται με 160 σε ένα τέτοιο δρόμο (με όριο 80) και στην θέα του περιπολικού πανικόβλητος χάσει τον έλεγχο, τότε μάλλον δεν του φταίει η τροχαία.
Αν καποιος ερχεται με 160 σ εκεινο το σημειο.......
Μαλλον θα καταλιξει στη μπαριερα, αντιθετο ρευμα, μπαριερα, αλσακι....
Το οριο ειναι 50χαω σ εκεινο το σημειο.
Απλα δεν ειμαι 100% σιγουρος και θα το κοιταξωΑυτό είναι επιλογή σου, Αλέξανδρε. Την επόμενη φορά μάλιστα που θα προσπαθήσει να σε σταματήσει μπλόκο θα σου πρότεινα να μην σταματήσεις (αφού αρέσκεσαι στο σπορ) ώστε να μπορείς -με υπερηφάνια- να γράψεις την εμπειρία σου εδώ.
**Δεν αρεσκομαι στο σπορ, απλα σταματαω εκει που θεορω οτι δεν κινδυνευω.
BΤW. Συνηθως σταματαω, αλλα μπορω να σου πω τι θα γινει αν δεν σταματησεις **BTW, αυτό το 'άντε να με πιάσετε' δεν το πολυκατάλαβα. Μήπως έχεις την ψευδαίσθηση ότι οι αστυνομικοί δεν μπορούν να σε πιάσουν αν πραγματικά αποφασίσουν να ασχοληθούν μαζί σου, ειδικά σε τέτοιο δρόμο; Κανένα αυτοκίνητο δεν είναι γρηγορότερο από τους ασύρματους της αστυνομίας και ένα σήμα με τα στοιχεία του αυτοκινήτου σου μπορεί να μεταδοθεί σε όλα τα περιπολικά της περιοχής σε μικρότερο χρόνο από όσο σου χρειάζεται για να κατεβάσεις δύο ταχύτητες.
**Εχω να πω τρια πραγματα.....
α - Μπλοκο;;;; Α... Δεν το ειδα...... Που ηταν;;;
β - Το αμαξι ειναι με Leasing.....
γ - Σε μπλοκο για ταχυτητα...που σταματησα περναει ενα Punto GT με 'σκασμενη 3η' 140-160 χαω
Μπατσος α: Ρε.... πινακιδα κρατισες;;;
Μπατσος β: Εδω δεν καταλαβα καλα τι ηταν...... ** -
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
...μήπως θα μπορούσες μα μας δώσεις την δική σου άποψη για το πως θα μπορέσουμε να μειώσουμε τα τροχαία στο συγκεκριμένο σημείο;
Φτιάχνοντας τον δρόμο ίσως.......και δεν λέω την και καλά καινούργια άσφαλτο.
Υποθέτω ότι μιλάς για νέα χάραξη. Λογικά αυτό θα έλυνε το πρόβλημα. Το θέμα είναι ότι μια νέα χάραξη σκοντάφτει σε τρία εμπόδια.
α) Κόστος.
β) Ισχυρές πιέσεις από κατοίκους της περιοχής (και όχι μόνο) να μην πειραχτεί άλλο το βουνό. Για να καταλάβεις, όταν πρωτοείχαν βγει τα σχέδια για την περιφερειακή Υμηττού (ένα έργο ουσίας, όχι απλά διευκόλυνσης αυτών που θέλουν να τρέχουν) είχε ξεσπάσει 'πόλεμος'.
γ) Ρεαλισμό. Δεν είναι δυνατό να απαιτούμε την μετατροπή κάθε (ημι)αστικού δρόμου σε αυτοκινητόδρομο χωρίς στροφές επειδή κάποιοι θέλουν να τρέξουν πολύ παραπάνω από το όριο, ή επειδή δεν μπορούν να αντιληφθούν πότε ξεπερνούν τα δικά τους όρια και αυτά των αυτοκινήτων τους.
Μα το θεμα δεν ειναι οι στροφες.....
Η κλιση των στροφων ειναι το προβλημα.....
Με 60 και τσιμπιμα στα φρενα.... Κανεις Ντριφτ μεχρι την Α.Ο.Το κράτος 'ζυγίζει' αυτούς τους παράγοντες, κρίνει ότι ο δρόμος είναι ικανοποιητικός ως έχει και αποφασίζει ότι είναι πολύ πιο απλό να ρίξει το μπαλάκι στην αστυνομία για την εφαρμογή του ορίου.
Στα χαρτια.....
Στην ουσια, βγαζουν 3 ζωα με ρανταρ..... -
Ο χρήστης kasel έγραψε:
και για να ειμαι ειλικρινης δεν εχω δει ποτε μπλοκο αμεσως μετα απο κλειστη στροφη.ειναι παντα αρκετες εκατονταδες μετρα πιο περα.Καλα.... Στη Γερμανια ζεις;;;;;;;
και αν πηγαινεις βαση με το οριο η και λιγο παραπανω,μπορεις ανετα να σταματησεις με ασφαλεια.και συνηθως οι μπατσοι δεν ειναι πανω σε ψηλα πεζοδρομια αλλα σε ανοιγματα του δρομου.
Δεν μιλαμε για την Ε.Ο αλλα για δρομους μεσα στην πολη.
Αρα οπως να ναι, οπου να ναι...αρκει να μη φαινονται!τωρα βεβαια αν θεωρει καποιος 2 ποντους σαν πεζοδρομιο,δικο του προβλημα.
Το 'θεωρει' ο ΚΟΚ..... Αρα.... Ειναι πεζοδρομιο!
και αν το οριο ειναι 80 και ο αλλος παει με 160,τοτε γινεται η σταση σε μπλοκο επικινδυνη.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Λαμβάνοντας υπόψιν αυτό:...Το θέμα είναι ότι μια νέα χάραξη σκοντάφτει σε τρία εμπόδια.
α) Κόστος.
β) Ισχυρές πιέσεις από κατοίκους της περιοχής (και όχι μόνο) να μην πειραχτεί άλλο το βουνό. Για να καταλάβεις, όταν πρωτοείχαν βγει τα σχέδια για την περιφερειακή Υμηττού (ένα έργο ουσίας, όχι απλά διευκόλυνσης αυτών που θέλουν να τρέχουν) είχε ξεσπάσει 'πόλεμος'.
Λοιπόν... και μπορώ να σου πω ότι το σχέδιο ήταν τρελλά οργανωμένο. Σε σημείο χυδαιότητας.
Πήγαινα ακόμα σχολείο τότε και μας είχαν πάει εκπαιδευτική εκδρομή προς τις πλαγιές, όπου ομάδες περιβαλλοντολόγων μας ξεναγούσαν και ταυτόχρονα μας μοίραζαν φυλλάδια εναντίον της Περιφερειακής Υμμητού, εξηγώντας μας όλη τη μέρα πόσο κακό θα κάνει στο περιβάλλον αυτό το εκ του πονηρού/σατανικό/σαρκοβόρο έργο...
Φυσικά, όλα τα παιδάκια γύρισαν σπίτι τους με διαμορφωμένη περιβαλλοντική συνείδηση... χωρίς όμως να έχουν ακούσει ΚΑΝΕΝΑ να τους μιλά για την ανάγκη του έργου ή έστω τις μελέτες που έγιναν ακριβώς για να ελαχιστοποιηθεί η περιβαλλοντική όχληση.
γ) Ρεαλισμό. Δεν είναι δυνατό να απαιτούμε την μετατροπή κάθε (ημι)αστικού δρόμου σε αυτοκινητόδρομο χωρίς στροφές επειδή κάποιοι θέλουν να τρέξουν πολύ παραπάνω από το όριο, ή επειδή δεν μπορούν να αντιληφθούν πότε ξεπερνούν τα δικά τους όρια και αυτά των αυτοκινήτων τους.
Το κράτος 'ζυγίζει' αυτούς τους παράγοντες, κρίνει ότι ο δρόμος είναι ικανοποιητικός ως έχει και αποφασίζει ότι είναι πολύ πιο απλό να ρίξει το μπαλάκι στην αστυνομία για την εφαρμογή του ορίου.
θα είχε ενδιαφέρον να ακούσουμε απόψεις από περισσότερα μέλη του forum για το τι πρέπει να γίνει ώστε να μειωθούν τα τροχαία σε εκείνο το σημείο.
Πως θα σας φαινόταν λόγου χάρη. η τοποθέτηση Gatso πάνω στην στροφή με έντονη σήμανση (ίσως ακόμα και με φωτεινή ταμπέλα πάνω από τον δρόμο) αρκετά πριν που να προειδοποιεί τους οδηγούς για την ύπαρξη της;
Θα το καψουν οι αναρχες πριν το συνδεσουν!
Με εγραψαν στον Αυτοκινητοδρομο με 121χλμ.!