-
Ηρθε λοιπον η ωρα για το πρωτο service
υπαρχει κατι που πρεπει να προσεξω?
Χρειαζετε να παω στην ιδια την Renault
ακουσα οτι ουτε βαλβιδες δεν ρυθμιζουν
Τι κανουν τοτε?
Μανος -
Ηρθε λοιπον η ωρα για το πρωτο service
υπαρχει κατι που πρεπει να προσεξω?
Χρειαζετε να παω στην ιδια την Renault
ακουσα οτι ουτε βαλβιδες δεν ρυθμιζουν
Τι κανουν τοτε?
Μανος -
Ηρθε λοιπον η ωρα για το πρωτο service
υπαρχει κατι που πρεπει να προσεξω?
Χρειαζετε να παω στην ιδια την Renault
ακουσα οτι ουτε βαλβιδες δεν ρυθμιζουν
Τι κανουν τοτε?
Μανος -
Πρώτο πρώτο σέρβις; Λάδια, φίλτρα, μπουζί. Άντε και τακάκια. Εκτός κι αν εννοείς πρώτο μεγάλο σέρβις (60000 ή 90000 χλμ)- που δε νομίζω, γιατί θα ήξερες μετά από τόσα χρόνια τι παίζει .
Α, κάνουν και ένα ηλεκτρονικό check-up, σβήνοντας παράλληλα τυχόν σφάλματα που έχει καταγράψει ο εγκέφαλος (π.χ. δεν λειτούργησε κάποια στιγμή το immobilizer- πράγματα που δεν πέφτουν στην αντίληψη σου πάντως).
Από κει και πέρα, νομίζω πως σε περίπτωση που υπάρχει κάποια εσωτερική οδηγία για αντικατάσταση κάποιου εξαρτήματος, αθόρυβα και ωραία το κάνουν με την ευκαιρία του πρώτου σέρβις (αντί να προβούν σε ανάκληση).
Όσο για τις βαλβίδες, σίγουρα δε διεκδικώ δάφνες μηχανολογικής γνώσης, αλλά από όσο ξέρω εδώ και πολλά χρόνια κάτι τέτοιο έχει πάψει να μας απασχολεί! Τουλάχιστον στα Κ4 μοτέρ, για να περιορίσω το εύρος των περιπτώσεων στο οποίο αφορά η γνώμη μου (μιας και δηλώνω μέσες άκρες αδαής), δεν χρειάζεται ποτέ να κάνεις κάτι τέτοιο...
Μπορεί να ξεχνάω κάτι βασικό, αλλά κάπως έτσι τα θυμάμαι...
-
Ο χρήστης amnis έγραψε:
Ηρθε λοιπον η ωρα για το πρωτο service
υπαρχει κατι που πρεπει να προσεξω?Στο εγχειρίδιο υπάρχει ένα αναλυτικό checklist με το τί πρέπει να κάνουν.
Αυτό που θα έπρεπε να προσέξεις (αλλά δεν γίνεται) είναι... να τα κάνουν.Γενικώς κάνουν ΕΛΑΧΙΣΤΑ πράγματα, δεν σφίγγουν τίποτε για παράδειγμα.
Εκτός αν εσύ τους υποδείξεις τριγμούς, αστάθειες κλπ ώστε να ψαχτούν.
-
Θα σου κοστίσει λίγο παραπάνω από 200
-
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Στο εγχειρίδιο υπάρχει ένα αναλυτικό checklist με το τί πρέπει να κάνουν.
Αυτό που θα έπρεπε να προσέξεις (αλλά δεν γίνεται) είναι... να τα κάνουν.Είναι απαράδεκτο να μη γίνεται αναλυτικός έλεγχος σε καινούριο αυτοκίνητο (πρώτο σέρβις). Αν ήταν παλιό θα ήταν σίγουρα όλα καλά και δεν θα χρειαζόταν ο έλεγχος αλλά σε καινούριο είναι απαραίτητο.
-
Ο χρήστης Megane II έγραψε:
Σίγουρα θα υπάρχει κάποια τεχνική οδηγία και περιμένουν με το service να την περάσουν και ο πελάτης να μην μάθει ποτέ τίποτα.
Πάγια τακτική της Renault στην Ελλάδα(Mava)Να μην ανακοινώνει τις ανακλήσεις;
-
Πολλές εταιρείες το κάνουν αυτό και όχι μόνο στην Ελλάδα, ειδικά όταν το πρόβλημα δεν φαίνεται παρά μόνο με εξονυχιστικό ψάξιμο ή θεωρείται 'φυσιολογικό' από τον απλό οδηγό.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Σίγουρα θα υπάρχει κάποια τεχνική οδηγία και περιμένουν με το service να την περάσουν και ο πελάτης να μην μάθει ποτέ τίποτα.
Πάγια τακτική της Renault στην Ελλάδα(Mava)Να μην ανακοινώνει τις ανακλήσεις;
Και όμως φίλε μου έτσι είναι.Δυστηχώς.Μας περνάνε για ηλίθιους.
SCENIC II_KAI SERVICE