-
Είπα να ανοίξω ένα thread με θέμα την φορολόγηση των αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Ξέρω πως αρκετοί ζείτε και εργάζεστε ή είστε φοιτητές σε Ευρωπαική χώρα.
Θα με ενδιέφερε λοιπόν να μάθω τι φορολογούν οι Ευρωπαίοι:
1] τα κυβικά, τα άλογα ή την εργοστασιακή τιμή
2] Διαφέρει η φορολογία με βάση την κατηγορία οχήματος (roadster, suv, coupe, sedan hatchback)
3] Yπάρχουν τεκμήρια?
4] Υπαρχουν τέλη κυκλοφορίας?
EDIT:
5]Τι ισχύει στις ασφάλειες? -
Είπα να ανοίξω ένα thread με θέμα την φορολόγηση των αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Ξέρω πως αρκετοί ζείτε και εργάζεστε ή είστε φοιτητές σε Ευρωπαική χώρα.
Θα με ενδιέφερε λοιπόν να μάθω τι φορολογούν οι Ευρωπαίοι:
1] τα κυβικά, τα άλογα ή την εργοστασιακή τιμή
2] Διαφέρει η φορολογία με βάση την κατηγορία οχήματος (roadster, suv, coupe, sedan hatchback)
3] Yπάρχουν τεκμήρια?
4] Υπαρχουν τέλη κυκλοφορίας?
EDIT:
5]Τι ισχύει στις ασφάλειες? -
Είπα να ανοίξω ένα thread με θέμα την φορολόγηση των αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Ξέρω πως αρκετοί ζείτε και εργάζεστε ή είστε φοιτητές σε Ευρωπαική χώρα.
Θα με ενδιέφερε λοιπόν να μάθω τι φορολογούν οι Ευρωπαίοι:
1] τα κυβικά, τα άλογα ή την εργοστασιακή τιμή
2] Διαφέρει η φορολογία με βάση την κατηγορία οχήματος (roadster, suv, coupe, sedan hatchback)
3] Yπάρχουν τεκμήρια?
4] Υπαρχουν τέλη κυκλοφορίας?
EDIT:
5]Τι ισχύει στις ασφάλειες? -
Στην Αγγλία υπάρχει μόνο ΦΠΑ και τα τέλη κυκλοφορίας είναι αναλογικά με τα gr/100Km των ρύππων.
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Στην Αγγλία υπάρχει μόνο ΦΠΑ και τα τέλη κυκλοφορίας είναι αναλογικά με τα gr/100Km των ρύππων.Ναι αλλά ο πραγματικός μπελάς εδώ στην Αγγλία είναι η ασφάλιση, ειδίκα άμα είσαι μικρός σε ηλικία....αλλίως θα είχα πάρει εδω και καιρό κάρο στην αγγλία. Οι τιμές των μεταχειρισμένων είναι
-
Ok ας βάλουμε και την ασφάλεια μέσα.
Απο τι εξαρτάται? Κυβικά, ίπποδύναμη, εργοστασιακή τιμή, τιμή πώλησης? -
Για Αγγλία απο όσο ξέρω η ασφάλεια για καποιον που έχει δίπλωμα λίγα χρόνια είναι τουλάχιστον £ 1000-1500 το χρόνο.
Εκτός απο την ηλικία νομίζω ότι έχουν και έναν δείκτη επικινδυνότητας του αυτοκινήτου, (όσο πιο πολλά άλογα τόσο ανεβαίνεις στο risk group). Όλα αυτά με κάποια επιφύλαξη γιατί απο τη στιγμή που ακούσα πόσο περίπου κοστίζει παράτησα το ψάξιμο.
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Ok ας βάλουμε και την ασφάλεια μέσα.
Απο τι εξαρτάται? Κυβικά, ίπποδύναμη, εργοστασιακή τιμή, τιμή πώλησης?Tα εχουμε ξαναπεί.Τα ασφάλιστρα στην Αγγλία εξαρτώνται από τα ακόλουθα:
Ηλικια
χρονια οδήγησης
φυλλο
που μενεις
που το παρκαρεις
συστήματα ασφαλειας
χρωμα αυτοκινητου
αν εχεις αγωνιστική άδεια/εχεις κανει σεμινάρια
πόσο γρήγορο είναι το αμάξι (νομίζω είναι 20 Groups)
πόσο έχει το αμάξιΓενικά αν είσαι κάτω από 25 είναι πολύ ακριβές οι ασφάλειες..
πχ για μεικτή ασφάλεια (ολοι κανουν μεικτή στην Αγγλία)
για 18 χρονών, για saxo vts 90 αλογα υπολόγιζε γύρω στις 2500-3000 λίρες.
Για σαξό 120 άλογα μπορεί και να σου αρνηθεί η εταιρεία να ασφαλίσει.
Για πόρσε και φερράρι ούτε να το συζητάς...
Μόνο αν είναι στον πατέρα σου και εσύ μπεις σαν 2ος,3ος οδηγός.Αν είσαι γυναίκα είναι πιο φτηνά.
Αν είναι κόκκινο-κίτρινο το αμάξι είναι πιο ακριβά.
Αν έχεις κάνει σεμινάρια πέφτει η τιμή.
Αν μένεις σε περίεργη περιοχή ακριβαίνει.
Αν έχεις συναγερμό,τράκερ,λουκέτα,το βάζεις σε γκαράζ πέφτει η τιμή.Τα δύο σημαντικά χρονικά σημεία είναι όταν οδηγάς 5 χρονια,
οταν εχεις κλεισει τα 25 και οταν εχεις κλεισει τα 30.Τοτε πέφτει αρκετά η ασφάλεια.Επίσης μετά τον δεύτερο χρόνο πέφτει αρκετά.
Πχ για μένα αν έπερνα μια Λοτους ελίζ,τώρα είναι γύρω στα 3500 λίρες το χρόνο μετά από ενα χρόνο μπορεί να πέσει στα 1400...Γενικά οι ασφάλειες είναι κάτι στο οποίο μπορείς να κάνεις και παζάρια με τον ασφαλιστή σου στην Αγγλία.
-
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
Αν είσαι γυναίκα είναι πιο φτηνά.
Πέρα από αυτό το περίεργο νομίζω ότι το έχουν κάνει επιστήμη εκεί πάνω την ασφάλιση..τραγικές λεπτομέρειες...
-
Επίσης μπορεί να βρεις φτηνότερη ασφάλεια αν κάνεις λίγα χιλιόμετρα.
Αν αλλάξεις ζάντες, φίλτρο αέρα ή οτιδήποτε και δεν το δηλώσεις στην ασφάλεια (και πληρώσεις το κατιτίς παραπάνω από εκεί και πέρα) δεν σε καλύπτει.... Οι καγκουριές πληρώνονται!
Τα groups δεν πάνε ακριβώς με τα άλογα ή την ταχύτητα αλλά με τον σπορτίφ χαρακτήρα αλλά και πάλι δεν είναι έτσι ακριβώς... υπάρχουν κάποια αυτοκίνητα που ξεφεύγουν από την λογική!! Πάντως ξέρεις από πριν το αγοράσεις σε ποιο group ανήκει το αυτοκίνητο.
Θυμάμαι για κάποια αυτοκίνητα (νομίζω Ford Cosworth κλπ) το ετήσιο ασφάλιστρο ήταν ίσο με την αξία του αυτοκινήτου δηλαδή 100% θα το διαλύσεις ή θα στο κλέψουν σε ένα χρόνο!! Έφτασαν σε σημείο να ζητήσουν βοήθεια οι ιδιοκτήτες και γίνανε ειδικές συμφωνίες.... έφτιαξαν ειδική εταιρεία για αυτούς...
Το θέμα περιοχή παίζει μεγάλο ρόλο, φίλος έχει δηλώσει διεύθυνση αυτοκινήτου σε ένα χωριό που μένει μια φίλη του και πληρώνει πολλά λιγότερα αν και συνεχίζει να δηλώνει δική του διεύθυνση αλλού!! (το χαρτί άσχετα από τη διεύθυνση του χρήστη ζητάει το πού φυλάσσεται το αυτοκίνητο και αν είναι επί του δρόμου ή εκτός δρόμου δηλ σε αυλή, πυλωτή, πάρκινγκ)
Αν έχεις καλό συναγερμό (υπάρχουν κατηγορίες αντικλεπτικών, συναγερμών κλπ κατά Thatcham ή κάτι τέτοιο)
Στην Αγγλία οι ασφάλειες γίνονται για συγκεκριμένο οδηγό/ούς, δεν μπορώ να οδηγήσω εγώ το αυτοκίνητό σου με τη δική σου ασφάλεια. Μπορώ μόνο αν έχω ασφάλεια δική μου (αλλά τα δικαιώματα περιορίζονται μόνο σε ζημιές εναντίον τρίτων).
Όσο θα ακριβαίνουν οι ασφάλειες και στην Ελλάδα τόσο θα ζητάμε διευκολύνσεις και θα ισχύσουν όλα και εδώ! Γιατί δηλαδή εγώ που ζω στην Αλεξανδρούπολη, κάνω 5000χλμ το χρόνο ήρεμα με το οικογενειακό μου κλπ κλπ να πληρώνω το ίδιο με τον Θεσσαλονικιό που κάνει 15000 με το καγκούρικό του που το σπάει κοκ... -
oπως τα λέει ο Onyx είναι.
Και στη Γερμανία ισχύει κάτι παρόμοιο..
Η πρώην μου πχ, για ενα κορσα 20ετίας που το αγόρασε 800 ευρώ,
έπρεπε να πληρώνει ασφάλιστρα 2000 ευρώ το χρόνο ως νέα οδηγός και λόγο παλαιότητας του αυτοκινήτου.. -
βλέπω πως το thread δεν είναι στα πάνω του.
Η Γερμανια έχω ακούσει ότι φορολογεί ιπποδύναμη. Ισχύει κάτι τέτοιο. Αν ναι ποιες άλλες χώρες έχουν παρόμοιο σύστημα?
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
βλέπω πως το thread δεν είναι στα πάνω του.Η Γερμανια έχω ακούσει ότι φορολογεί ιπποδύναμη. Ισχύει κάτι τέτοιο. Αν ναι ποιες άλλες χώρες έχουν παρόμοιο σύστημα?
Στην τιμή πώλησης δεν φορολογεί η Γερμανία. Μόνο ΦΠΑ έχει. Η ασφάλεια εξαρτάται ΚΑΙ από την ιπποδύναμη.
Τα κυβικά-τέλος ταξινόμησης στον καθορισμό τιμής πώλησης είναι ελληνική πατέντα
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
βλέπω πως το thread δεν είναι στα πάνω του.
Η Γερμανια έχω ακούσει ότι φορολογεί ιπποδύναμη. Ισχύει κάτι τέτοιο. Αν ναι ποιες άλλες χώρες έχουν παρόμοιο σύστημα?
Στην τιμή πώλησης δεν φορολογεί η Γερμανία. Μόνο ΦΠΑ έχει. Η ασφάλεια εξαρτάται ΚΑΙ από την ιπποδύναμη.
Τα κυβικά-τέλος ταξινόμησης στον καθορισμό τιμής πώλησης είναι ελληνική πατέντα
Με τα τέλη κυκλοφορίας ομως τι γίνεται εκεί?
-
Ο χρήστης Luke Dreamwalker έγραψε:
Ναι αλλά ο πραγματικός μπελάς εδώ στην Αγγλία είναι η ασφάλιση, ειδίκα άμα είσαι μικρός σε ηλικία....αλλίως θα είχα πάρει εδω και καιρό κάρο στην αγγλία. Οι τιμές των μεταχειρισμένων είναιΟι τιμες ειναι αστειες!
Φιλος μου πηρε ενα Primera GT του 94' (ετσι για να κυκλοφορει οσο ειναι εκει) με τα παντα μεσα και 17αρες ζαντες 700,00€!
Επειδη ηταν σε καλη κατασταση!
Αλλιως εβρισκε και ποιο φτηνα...
Ευρώπη και Φορολογία Αυτοκινήτων