Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    207 vs Clio vs Y
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. 207 vs Clio vs Y
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    18
    30
    136
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      aekara21 last edited by

      Ισως αργησα να αντιληφθω οτι με ενα αμαξι δε γινεται δουλεια στην οικογενεια ....μοιραζομαστε με το γιο μου ενα μαζντα 3 αλλα χρειαζεται και ενα δευτερο για μενα κυριως.Με ενδιαφερει κυριως να κανουμε ταξιδακια (2 ατομα κυριως) 100-300χλμ , αλλα και στη πολη φυσικα .Εχω στο νου μου τρια μικρα 1.4αρια.
      Το κλιο , το 207 και το λαντσια Υ...
      το λαντσια φοβερο απο οτι ειδα , μειον ο χωρος αποσκευων.Το κιβωτιο DFN αξιζει;εχει και 3 χρονια στην αγορα.
      Το 207 μου φανηκε μετριο ...το τιμονι πολυ ελαφρυ αλλα αρκετα στριφτερο.
      Το κλιο δεν μου πολυαρεσει αλλα φαινεται οτι απο τα 3 αυτο ειναι το καλυτερο απο επιδοσεις.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        aekara21 last edited by

        Ισως αργησα να αντιληφθω οτι με ενα αμαξι δε γινεται δουλεια στην οικογενεια ....μοιραζομαστε με το γιο μου ενα μαζντα 3 αλλα χρειαζεται και ενα δευτερο για μενα κυριως.Με ενδιαφερει κυριως να κανουμε ταξιδακια (2 ατομα κυριως) 100-300χλμ , αλλα και στη πολη φυσικα .Εχω στο νου μου τρια μικρα 1.4αρια.
        Το κλιο , το 207 και το λαντσια Υ...
        το λαντσια φοβερο απο οτι ειδα , μειον ο χωρος αποσκευων.Το κιβωτιο DFN αξιζει;εχει και 3 χρονια στην αγορα.
        Το 207 μου φανηκε μετριο ...το τιμονι πολυ ελαφρυ αλλα αρκετα στριφτερο.
        Το κλιο δεν μου πολυαρεσει αλλα φαινεται οτι απο τα 3 αυτο ειναι το καλυτερο απο επιδοσεις.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          aekara21 last edited by

          Ισως αργησα να αντιληφθω οτι με ενα αμαξι δε γινεται δουλεια στην οικογενεια ....μοιραζομαστε με το γιο μου ενα μαζντα 3 αλλα χρειαζεται και ενα δευτερο για μενα κυριως.Με ενδιαφερει κυριως να κανουμε ταξιδακια (2 ατομα κυριως) 100-300χλμ , αλλα και στη πολη φυσικα .Εχω στο νου μου τρια μικρα 1.4αρια.
          Το κλιο , το 207 και το λαντσια Υ...
          το λαντσια φοβερο απο οτι ειδα , μειον ο χωρος αποσκευων.Το κιβωτιο DFN αξιζει;εχει και 3 χρονια στην αγορα.
          Το 207 μου φανηκε μετριο ...το τιμονι πολυ ελαφρυ αλλα αρκετα στριφτερο.
          Το κλιο δεν μου πολυαρεσει αλλα φαινεται οτι απο τα 3 αυτο ειναι το καλυτερο απο επιδοσεις.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • F
            funkyreverend last edited by

            Αν δεν χρειαζόμουν πίσω θέσεις, το Υ θα ήταν ο μόνος στόχος μου...Και με το DFN γιατί είναι μεγάλη ευκολία...

            Από τα άλλα δυο, μάλλον Clio μπας και κουνιόταν καθόλου (αφού συζητάμε και για χώρους, κάποιοι θα τους καταλαμβάνουν με το βάρος τους).

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • J
              johnnywalker last edited by

              Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
              Αν δεν χρειαζόμουν πίσω θέσεις, το Υ θα ήταν ο μόνος στόχος μου...Και με το DFN γιατί είναι μεγάλη ευκολία...

              Από τα άλλα δυο, μάλλον Clio μπας και κουνιόταν καθόλου (αφού συζητάμε και για χώρους, κάποιοι θα τους καταλαμβάνουν με το βάρος τους).

              +1

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • M
                montecarlo last edited by

                Το Y έχει πάρα πολυ καλή ποιότητα κατασκευής και υλικών (χλυδή) αλλά μικρούς χώρους, συνεπώς είναι πιο πολύ για την πόλη.

                Εναλλακτικά κάποιο από τα Grande Punto, Yaris, Clio, 207....

                Kοίτα και το Swift

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • F
                  funkyreverend last edited by

                  Το Swift επίσης μικρούς χώρους δεν έχει; Καλό, χρυσό αλλά το Υ είναι νομίζω πιο 'προσωπικότητα'...και το DFN είναι μεγάλο +...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • P
                    popol-ros last edited by

                    Y με DFN......... χαλαρα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • K
                      krusenstern last edited by

                      Πιο οδηγοκεντρικό (αλλά και πιο αργό) από όλα το 207. Πιο χλιδάτο, στυλάτο και κατά πώς φαίνεται καλοφτιαγμένο το Υ, αρκετά σβέλτο κιόλας. Μέσα, είναι απόλαυση. Από έξω, αν το δεις σε δίχρωμο, ψαρώνει πολύ κόσμο παρά τα χρόνια του. Το Clio φοβάμαι κάθε φορά που το οδηγώ (λέγε με virtual τιμόνι...) αλλά είναι καλοφτιαγμένο, Νο1 σε παθητική ασφάλεια και έχει τον καλύτερο κινητήρα-σασμάν.

                      Αν μιλάμε κυρίως για χρήση πόλης, θα έπαιρνα το Υ. Έχει και κάτι καλές προσφορές τελευταία με ΠΟΛΥ πλούσιο εξοπλισμό και χαμηλή τιμή. Ψήφος στο Υ, υπό προϋποθέσεις λοιπόν.

                      edit: Δεν υπάρχει ψηφοφορία για να ψηφίσω
                      Βάζω μία!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • W
                        wannabe last edited by

                        Y αλλά δες και το swift

                        Krus για πες προσφορά εάν έχεις υπόψην σου

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          krusenstern last edited by

                          Ο χρήστης wannabe έγραψε:
                          Y αλλά δες και το swift

                          Krus για πες προσφορά εάν έχεις υπόψην σου

                          Δεν είναι ακριβώς προσφορά, αλλά έριξαν τις τιμές προσφατα. Παίρνεις 1.4 16V Oro ή 1.4 16V Momo Design (δίχρωμο με ματ ουρανό και διπλή ηλιοροφή), και τα δύο με υπερπλήρη εξοπλισμό με

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            govus last edited by

                            Αν και το Υ φαντάζει 'ξένο' ως προς τ' άλλα δύο που έχεις θέσει, τόσο λόγω ηλικίας όσο και λόγω προσωπικότητας, εν τούτοις αποτελεί την αξιοπρεπέστερη, χάριν διαστάσεων, λύση για την πόλη. Επίσης είναι φθηνότερο και διαθέτει πλουσιότερο εξοπλισμό. Τώρα για το DFN (or something...) κιβώτιο δεν έχω ιδία γνώμη, αλλά τουλάχιστον στο σχετικό συγκριτικό των 4Τ απέδιδε χειρότερα από το CVT του Jazz... Διάλεξε (κιβωτιακώς...) ό,τι σε βολεύει καλύτερα για την πόλη....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • T
                              tazz last edited by

                              Y από εμένα. Με διαφορά πιο όμορφο μέσα-έξω, και, εκεί που καταντήσαμε, φαντάζομαι ότι θα είναι και το πιο σπιρτόζικο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • S
                                skye last edited by

                                Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
                                κλιο φυσικα.

                                +1..

                                (χρειαζεται να γραψω και γιατι; επειδη βαριεμαι...)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • A
                                  adis4gr last edited by

                                  εφοσον βαζεις και το Υ...Υ!!

                                  αλλιως κλιο...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    funkyreverend last edited by

                                    Ο χρήστης Govus έγραψε:
                                    Τώρα για το DFN (or something...) κιβώτιο δεν έχω ιδία γνώμη, αλλά τουλάχιστον στο σχετικό συγκριτικό των 4Τ απέδιδε χειρότερα από το CVT του Jazz... Διάλεξε (κιβωτιακώς...) ό,τι σε βολεύει καλύτερα για την πόλη....

                                    Και το θαμμένο ποικιλοτρόπως sensodrive οδήγησα και δεν μου φάνηκε ούτε αργό σε αλλαγές ούτε με προβλημάτισε μόλις έμαθα να αλλάζω ταχύτητα μόνος μου πριν από deathwish προσπέρασμα. Στην πόλη είναι όνειρο να μην αλλάζεις ταχύτητες, στο μποτιλιάρισμα ακόμα καλύτερα και όταν βγεις σε καμιά σβέλτη να αλλάζεις σειριακά 'λέει' πολύ. Το DFN πιστεύω δεν θα διαφέρει, απλά του λείπουν τα 'φτερά' πίσω από το τιμόνι.

                                    Το Υ 1.4 με τα 95 που οδήγησα πάντως ήταν σαν το Clio μου με πιο όμορφο περιτύλιγμα...δεν θα το έπαιρνα και για να πυροβολάω σε όλες τις ορεινές διαδρομές, αλλά...who cares???

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • C
                                      charmak66 last edited by

                                      Από τα βαριά και πανάκριβα γαλλικά πράματα, προτιμώ την Υ. Έχει και μια χαρά μοτεράκι (το 'παλιό, καλό' fire 1400 με 95 άλογα και όχι το 'νέο' starjet'). Από κιβώτιο δεν ξέρω τι λέει...

                                      Αν θυμάμαι καλά, έχω διαβάσει καλές κριτικές για την άνεση και την ποιότητα κύλισης. Όμορφο είναι, στυλ έχει, 5 χρόνια εγγύση ( ; ), καλή τιμή...

                                      Μάλλον θα έχει χειρότερη τιμη μεταπώλησης, αλλά δεν ξέρω αν σε απασχολεί το θέμα..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        corsair last edited by

                                        αν μιλουσαμε για 1.6 θα ελεγα πως το 207 ειναι μονοδρομος (ναι, αν και ημουν αρνητικος τελικα με επεισε και με το παραπανω).

                                        Αλλα επειδη μιλαμε για 1.4, θελουμε να υπαρχει μια τυπικα ζωντανια στον κινητηρα.... που σημαινει ειτε Clio, ειτε Y. Επειδη μιλησαμε και για mini ταξιδια θα προτεινα το Clio επειδη εχει καλυτερη ποιοτητα κυλισης, μαλλον καλυτερη ενεργητικη ασφαλεια, αποσκευες και χωρους.... Ναι νταξ, οι αποσκευες και οι χωροι δεν ειναι το ζητουμενο αλλα μπορει να ερθει στιγμη στο lancia που θα σε ζορισει... αυτα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          funkyreverend last edited by

                                          Αν το θέλεις για πόλη, να σου προτείνω το Y DFN;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • K
                                            krusenstern last edited by

                                            Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
                                            Από τα βαριά και πανάκριβα γαλλικά πράματα, προτιμώ την Υ. Έχει και μια χαρά μοτεράκι (το 'παλιό, καλό' fire 1400 με 95 άλογα και όχι το 'νέο' starjet'). Από κιβώτιο δεν ξέρω τι λέει...

                                            Σε κλιμάκωση, μια χαρά. Σε αίσθηση πάσχει λίγο το κιβωτιάκι, αν δεν είναι ντιζάτο (δεν είμαι βέβαιος), τουλάχιστον συμπεριφέρεται σαν ντιζάτο. Πολύ ανώτερο από άλλα ντιζάτα (Hyundai, Kia κλπ.) της αγοράς. Το μοτέρ είναι το παλιό καλό που λες.

                                            Οδήγησα ένα Υ με πεντάρι χειροκίνητο για λίγο σήμερα (Momo Design έκδοση, δίχρωμο με μαύρη ματ οροφή, διπλή ηλιοροφή, ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ζάντες), είναι συμπαθέστατο στο δρόμο. Φάουλ (για το δικό μου τρόπο οδήγησης) ότι το τιμόνι δεν κατεβαίνει αρκετά χαμηλά. Με τέρμα κάτω κάθισμα, μου ερχόταν ψηλά. Υλικά, υφάσματα και design μέσα έξω, μακράν από οτιδήποτε άλλο στην κατηγορία (ναι, και από τα καινούρια!). Οριστική η ψήφος μου στο Υ.-

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr