-
Ισως αργησα να αντιληφθω οτι με ενα αμαξι δε γινεται δουλεια στην οικογενεια ....μοιραζομαστε με το γιο μου ενα μαζντα 3 αλλα χρειαζεται και ενα δευτερο για μενα κυριως.Με ενδιαφερει κυριως να κανουμε ταξιδακια (2 ατομα κυριως) 100-300χλμ , αλλα και στη πολη φυσικα .Εχω στο νου μου τρια μικρα 1.4αρια.
Το κλιο , το 207 και το λαντσια Υ...
το λαντσια φοβερο απο οτι ειδα , μειον ο χωρος αποσκευων.Το κιβωτιο DFN αξιζει;εχει και 3 χρονια στην αγορα.
Το 207 μου φανηκε μετριο ...το τιμονι πολυ ελαφρυ αλλα αρκετα στριφτερο.
Το κλιο δεν μου πολυαρεσει αλλα φαινεται οτι απο τα 3 αυτο ειναι το καλυτερο απο επιδοσεις. -
Ισως αργησα να αντιληφθω οτι με ενα αμαξι δε γινεται δουλεια στην οικογενεια ....μοιραζομαστε με το γιο μου ενα μαζντα 3 αλλα χρειαζεται και ενα δευτερο για μενα κυριως.Με ενδιαφερει κυριως να κανουμε ταξιδακια (2 ατομα κυριως) 100-300χλμ , αλλα και στη πολη φυσικα .Εχω στο νου μου τρια μικρα 1.4αρια.
Το κλιο , το 207 και το λαντσια Υ...
το λαντσια φοβερο απο οτι ειδα , μειον ο χωρος αποσκευων.Το κιβωτιο DFN αξιζει;εχει και 3 χρονια στην αγορα.
Το 207 μου φανηκε μετριο ...το τιμονι πολυ ελαφρυ αλλα αρκετα στριφτερο.
Το κλιο δεν μου πολυαρεσει αλλα φαινεται οτι απο τα 3 αυτο ειναι το καλυτερο απο επιδοσεις. -
Ισως αργησα να αντιληφθω οτι με ενα αμαξι δε γινεται δουλεια στην οικογενεια ....μοιραζομαστε με το γιο μου ενα μαζντα 3 αλλα χρειαζεται και ενα δευτερο για μενα κυριως.Με ενδιαφερει κυριως να κανουμε ταξιδακια (2 ατομα κυριως) 100-300χλμ , αλλα και στη πολη φυσικα .Εχω στο νου μου τρια μικρα 1.4αρια.
Το κλιο , το 207 και το λαντσια Υ...
το λαντσια φοβερο απο οτι ειδα , μειον ο χωρος αποσκευων.Το κιβωτιο DFN αξιζει;εχει και 3 χρονια στην αγορα.
Το 207 μου φανηκε μετριο ...το τιμονι πολυ ελαφρυ αλλα αρκετα στριφτερο.
Το κλιο δεν μου πολυαρεσει αλλα φαινεται οτι απο τα 3 αυτο ειναι το καλυτερο απο επιδοσεις. -
Αν δεν χρειαζόμουν πίσω θέσεις, το Υ θα ήταν ο μόνος στόχος μου...Και με το DFN γιατί είναι μεγάλη ευκολία...
Από τα άλλα δυο, μάλλον Clio μπας και κουνιόταν καθόλου (αφού συζητάμε και για χώρους, κάποιοι θα τους καταλαμβάνουν με το βάρος τους).
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Αν δεν χρειαζόμουν πίσω θέσεις, το Υ θα ήταν ο μόνος στόχος μου...Και με το DFN γιατί είναι μεγάλη ευκολία...Από τα άλλα δυο, μάλλον Clio μπας και κουνιόταν καθόλου (αφού συζητάμε και για χώρους, κάποιοι θα τους καταλαμβάνουν με το βάρος τους).
+1
-
Το Y έχει πάρα πολυ καλή ποιότητα κατασκευής και υλικών (χλυδή) αλλά μικρούς χώρους, συνεπώς είναι πιο πολύ για την πόλη.
Εναλλακτικά κάποιο από τα Grande Punto, Yaris, Clio, 207....
Kοίτα και το Swift
-
Το Swift επίσης μικρούς χώρους δεν έχει; Καλό, χρυσό αλλά το Υ είναι νομίζω πιο 'προσωπικότητα'...και το DFN είναι μεγάλο +...
-
Y με DFN......... χαλαρα
-
Πιο οδηγοκεντρικό (αλλά και πιο αργό) από όλα το 207. Πιο χλιδάτο, στυλάτο και κατά πώς φαίνεται καλοφτιαγμένο το Υ, αρκετά σβέλτο κιόλας. Μέσα, είναι απόλαυση. Από έξω, αν το δεις σε δίχρωμο, ψαρώνει πολύ κόσμο παρά τα χρόνια του. Το Clio φοβάμαι κάθε φορά που το οδηγώ (λέγε με virtual τιμόνι...) αλλά είναι καλοφτιαγμένο, Νο1 σε παθητική ασφάλεια και έχει τον καλύτερο κινητήρα-σασμάν.
Αν μιλάμε κυρίως για χρήση πόλης, θα έπαιρνα το Υ. Έχει και κάτι καλές προσφορές τελευταία με ΠΟΛΥ πλούσιο εξοπλισμό και χαμηλή τιμή. Ψήφος στο Υ, υπό προϋποθέσεις λοιπόν.
edit: Δεν υπάρχει ψηφοφορία για να ψηφίσω
Βάζω μία! -
Y αλλά δες και το swift
Krus για πες προσφορά εάν έχεις υπόψην σου
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
Y αλλά δες και το swiftKrus για πες προσφορά εάν έχεις υπόψην σου
Δεν είναι ακριβώς προσφορά, αλλά έριξαν τις τιμές προσφατα. Παίρνεις 1.4 16V Oro ή 1.4 16V Momo Design (δίχρωμο με ματ ουρανό και διπλή ηλιοροφή), και τα δύο με υπερπλήρη εξοπλισμό με
-
Αν και το Υ φαντάζει 'ξένο' ως προς τ' άλλα δύο που έχεις θέσει, τόσο λόγω ηλικίας όσο και λόγω προσωπικότητας, εν τούτοις αποτελεί την αξιοπρεπέστερη, χάριν διαστάσεων, λύση για την πόλη. Επίσης είναι φθηνότερο και διαθέτει πλουσιότερο εξοπλισμό. Τώρα για το DFN (or something...) κιβώτιο δεν έχω ιδία γνώμη, αλλά τουλάχιστον στο σχετικό συγκριτικό των 4Τ απέδιδε χειρότερα από το CVT του Jazz... Διάλεξε (κιβωτιακώς...) ό,τι σε βολεύει καλύτερα για την πόλη....
-
Y από εμένα. Με διαφορά πιο όμορφο μέσα-έξω, και, εκεί που καταντήσαμε, φαντάζομαι ότι θα είναι και το πιο σπιρτόζικο.
-
Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
κλιο φυσικα.+1..
(χρειαζεται να γραψω και γιατι; επειδη βαριεμαι...)
-
εφοσον βαζεις και το Υ...Υ!!
αλλιως κλιο...
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Τώρα για το DFN (or something...) κιβώτιο δεν έχω ιδία γνώμη, αλλά τουλάχιστον στο σχετικό συγκριτικό των 4Τ απέδιδε χειρότερα από το CVT του Jazz... Διάλεξε (κιβωτιακώς...) ό,τι σε βολεύει καλύτερα για την πόλη....Και το θαμμένο ποικιλοτρόπως sensodrive οδήγησα και δεν μου φάνηκε ούτε αργό σε αλλαγές ούτε με προβλημάτισε μόλις έμαθα να αλλάζω ταχύτητα μόνος μου πριν από deathwish προσπέρασμα. Στην πόλη είναι όνειρο να μην αλλάζεις ταχύτητες, στο μποτιλιάρισμα ακόμα καλύτερα και όταν βγεις σε καμιά σβέλτη να αλλάζεις σειριακά 'λέει' πολύ. Το DFN πιστεύω δεν θα διαφέρει, απλά του λείπουν τα 'φτερά' πίσω από το τιμόνι.
Το Υ 1.4 με τα 95 που οδήγησα πάντως ήταν σαν το Clio μου με πιο όμορφο περιτύλιγμα...δεν θα το έπαιρνα και για να πυροβολάω σε όλες τις ορεινές διαδρομές, αλλά...who cares???
-
Από τα βαριά και πανάκριβα γαλλικά πράματα, προτιμώ την Υ. Έχει και μια χαρά μοτεράκι (το 'παλιό, καλό' fire 1400 με 95 άλογα και όχι το 'νέο' starjet'). Από κιβώτιο δεν ξέρω τι λέει...
Αν θυμάμαι καλά, έχω διαβάσει καλές κριτικές για την άνεση και την ποιότητα κύλισης. Όμορφο είναι, στυλ έχει, 5 χρόνια εγγύση ( ; ), καλή τιμή...
Μάλλον θα έχει χειρότερη τιμη μεταπώλησης, αλλά δεν ξέρω αν σε απασχολεί το θέμα..
-
αν μιλουσαμε για 1.6 θα ελεγα πως το 207 ειναι μονοδρομος (ναι, αν και ημουν αρνητικος τελικα με επεισε και με το παραπανω).
Αλλα επειδη μιλαμε για 1.4, θελουμε να υπαρχει μια τυπικα ζωντανια στον κινητηρα.... που σημαινει ειτε Clio, ειτε Y. Επειδη μιλησαμε και για mini ταξιδια θα προτεινα το Clio επειδη εχει καλυτερη ποιοτητα κυλισης, μαλλον καλυτερη ενεργητικη ασφαλεια, αποσκευες και χωρους.... Ναι νταξ, οι αποσκευες και οι χωροι δεν ειναι το ζητουμενο αλλα μπορει να ερθει στιγμη στο lancia που θα σε ζορισει... αυτα.
-
Αν το θέλεις για πόλη, να σου προτείνω το Y DFN;
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Από τα βαριά και πανάκριβα γαλλικά πράματα, προτιμώ την Υ. Έχει και μια χαρά μοτεράκι (το 'παλιό, καλό' fire 1400 με 95 άλογα και όχι το 'νέο' starjet'). Από κιβώτιο δεν ξέρω τι λέει...Σε κλιμάκωση, μια χαρά. Σε αίσθηση πάσχει λίγο το κιβωτιάκι, αν δεν είναι ντιζάτο (δεν είμαι βέβαιος), τουλάχιστον συμπεριφέρεται σαν ντιζάτο. Πολύ ανώτερο από άλλα ντιζάτα (Hyundai, Kia κλπ.) της αγοράς. Το μοτέρ είναι το παλιό καλό που λες.
Οδήγησα ένα Υ με πεντάρι χειροκίνητο για λίγο σήμερα (Momo Design έκδοση, δίχρωμο με μαύρη ματ οροφή, διπλή ηλιοροφή, ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ζάντες), είναι συμπαθέστατο στο δρόμο. Φάουλ (για το δικό μου τρόπο οδήγησης) ότι το τιμόνι δεν κατεβαίνει αρκετά χαμηλά. Με τέρμα κάτω κάθισμα, μου ερχόταν ψηλά. Υλικά, υφάσματα και design μέσα έξω, μακράν από οτιδήποτε άλλο στην κατηγορία (ναι, και από τα καινούρια!). Οριστική η ψήφος μου στο Υ.-
207 vs Clio vs Y