-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Δηλαδή η GT (10 άλογα απώλειες μακάρι να 'χαν τα μπροσθιοκίνητα) είναι τόσο διαφορετική που μπορεί να κατέβει 5 δευτερόλεπτα στα Μέγαρα για να φτάσει στα επίπεδα του RS;Καμία αντίρρηση
10 άλογα απώλεις έβγαλε το dynojet της speedbox(εκί δυναμομετρούσαν οι 4Τ πρίν),το οποίο δυναμόμετρο βγάζει εκ κατασκευής λίγες απώλειες (γι'αυτό και δεν συγκρίνουμε δυναμομετρήσεις σε διαφορετικά dynos...) και πρόκειται για παλαιότερη δυναμομέτρηση.
Tα 160 άλογα στον τροχό η Laguna τα έβγαλε στις 4500 σαλ.Οι απώλειες μετρήθηκαν σε αυτές τις στροφές.Για να μαθαίνεις...,οι απώλειες αυξάνουν όσο αυξάνουν οι στροφές (on dyno),οπότε είναι λογικό στις 4500 να παρουσιάζονται ως λιγότερες
Βέβαια όσο συζητώ σε αυτό το thread τόσο πιό πολύ επιβεβαιώνεται οτι κάποιο απο εσάς,δεν διαβάζετε και τόσο 4Τ και οτι απο τεχνικά θέματα και προσοχή στη λεπτομέρεια δεν πάτε και τόσο καλά και συγχέετε διάφορα μοντέλα μεταξύ τους...
Επαναλαμβάνω αν δεν γνωρίζουμε καλύτερα να ρωτάμε και να μην απαντούμε του στύλ....:10 άλογα απώλειες μακάρι να 'χαν τα μπροσθιοκίνητα
-
Βρε lkar, μόνο τα VW (πρωτίστως)/ Skoda σε συγκινούν;
Θέλω να πω, έχεις σίγουρα κάτι αρνητικό να πεις για τα Renault, τα Fiat, τις Alfa Romeo, τα Opel, τις entry level ΒΜW (αυτά ανακαλώ τώρα)... έχεις εκφράσει σαφή αντίλογο (προλογιζόμενος συχνά ως 'εγκάθετος') για πληθώρα μοντέλων.
Ας πούμε στην περίπτωση μας, το εν λόγω sedan στην παρούσα τιμή είναι μια, όπως και να το δεις, καλή επιλογή- δε βρίσκω λόγο περί αντιπαράθεσης και αποτρεπτικού από την αγορά του λόγου...
Κατά τη γνώμη μου, τείνεις να στηλιτεύεις τα γραφόμενα ορισμένων υπέρ του δέοντος συχνά, ενώ παράλληλα αφήνεις στο απυρόβλητο κάποιες άλλες απόψεις, πιο ταιριαστές με τις δικές σου.
Σε αυτό το thread, ακόμη και αν έχουν γραφτεί υπερβολές από κατόχους της Laguna, ειλικρινά δε βρίσκω υπό ποια έννοια αυτής της μορφής ο ειρωνικός αντίλογος με τα emoticon θα μπορούσε να κριθεί ως κάτι που προσφέρει στη συζήτηση.
Μπορεί να είναι απλά η εντύπωση μου- αλλά όπως και να έχει νομίζω πως εκφράζεις ολίγον τι αρνητισμό. Αν κάνω λάθος, mea culpa!
Με εκτίμηση
-
Ο χρήστης NickNT έγραψε:
Βρε lkar, μόνο τα VW (πρωτίστως)/ Skoda σε συγκινούν;ΕΛΕΟΣ!!! Να το δει κανένας από το Skoda club αυτό
Να δεις συγκίνηση που πήρα όταν οδήγησα... Fox & Polo
Θέλω να πω, έχεις σίγουρα κάτι αρνητικό να πεις για τα Renault, τα Fiat, τις Alfa Romeo, τα Opel, τις entry level ΒΜW (αυτά ανακαλώ τώρα)... έχεις εκφράσει σαφή αντίλογο (προλογιζόμενος συχνά ως 'εγκάθετος') για πληθώρα μοντέλων.
Όλες -σχεδόν - οι μάρκες έχουν καλά και άσχημα μοντέλα, καλές ή κακές εκδόσεις.
Ας πούμε στην περίπτωση μας, το εν λόγω sedan στην παρούσα τιμή είναι μια, όπως και να το δεις, καλή επιλογή- δε βρίσκω λόγο περί αντιπαράθεσης και αποτρεπτικού από την αγορά του λόγου...
Η ηλικία του μοντέλου είναι -για μένα- αποτρεπτικός λόγος, όπως επίσης και οι πολύ χαμηλές πωλήσεις, ειδικά των δίλιτρων εκδόσεων. Βέβαια θα είναι και... σπάνια
Στο συγκεκριμένο δίλημμα η απάντηση είναι ΞΕΚΑΘΑΡΗ υπέρ των αλόγων. Αν όμως μπει στην 'εξίσωση' το δίλιτρο Passat αλλάζουν τα δεδομένα. Αυτό έχω γράψει σε πολλα μηνύματα.
Κατά τη γνώμη μου, τείνεις να στηλιτεύεις τα γραφόμενα ορισμένων υπέρ του δέοντος συχνά, ενώ παράλληλα αφήνεις στο απυρόβλητο κάποιες άλλες απόψεις, πιο ταιριαστές με τις δικές σου.
Σε αυτό το thread, ακόμη και αν έχουν γραφτεί υπερβολές από κατόχους της Laguna, ειλικρινά δε βρίσκω υπό ποια έννοια αυτής της μορφής ο ειρωνικός αντίλογος με τα emoticon θα μπορούσε να κριθεί ως κάτι που προσφέρει στη συζήτηση.
Μπορεί να είναι απλά η εντύπωση μου- αλλά όπως και να έχει νομίζω πως εκφράζεις ολίγον τι αρνητισμό. Αν κάνω λάθος, mea culpa!
Με εκτίμηση
Αν βγω και γράψω ότι το ΔΙΚΟ ΜΟΥ GTI είναι το καλύτερο, τα πατάει όλα κάτω, τσαγιάζει φτερούγες στις στροφές και κάνει 1:10 στα Μέγαρα, δεν θα υπάρξει αντίδραση;
Εκεί να δεις τι θα γίνει Εδώ οι 4Τ έγραψαν ότι στο δρόμο είναι καλύτερο το R32 και κλειδώθηκε το τόπικ
Όταν γράφονται υπερβολές, θα υπάρξουν αντιδράσεις.
Ποιο το όφελος όμως; Η Laguna είπαμε είναι -και αυτή- η καλύτερη, σπορ οικογενειακό, (με ολίγον GT). Εγώ πάλι είμαι άσχετος χωρίς να ξέρω πόσες απώλειες έχουν τα αυτοκίνητα στο δυναμόμετρο
-
παει το θρεντ του ανθρωπου...
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Στο συγκεκριμένο δίλημμα η απάντηση είναι ΞΕΚΑΘΑΡΗ υπέρ των αλόγων. Αν όμως μπει στην 'εξίσωση' το δίλιτρο Passat αλλάζουν τα δεδομένα. Αυτό έχω γράψει σε πολλα μηνύματα.
Δεν ανοίγεις ένα νέο θέμα 'Laguna 2.0T 170ps vs Passat 2.0 FSi'με ψηφοφορία να δούμε;
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
H Laguna έχει διαφορά μόλις 2000 Ευρώ από το Octavia 5 RS!!
Μήπως αξίζει να δώσεις +2 και να πάρεις το ολοκαίνουριο Οκτάβια (που είναι και γρηγορότερο!)?Φίλε kpsig αν δε παρακολούθησες τη συζήτηση από την αρχή θέλω το αυτοκίνητο να είναι πρωτίστως άνετο με πολύ καλή απορόφηση των ανωμαλιών κάτι που το Octavia 5 RS δε νομίζω να το κάνει (χωρίς να το έχω οδηγήσει). Απλά μιλάω από εμπειρία μου με γερμανικά μοντέλα που είναι σχετικά σφικτά.
Όσον αφορά το Passat 1.6 απορίφθηκε τελικά αφού δε προσφέρει τίποτα περισσότερο από το Civic 4θ (εκτός από χώρους) και επιπλέον είναι και αργό.
Άρα το debate συνεχίζεται μεταξύ Laguna και Civic 1.8 4θ -
Κούφια η ώρα αλλά αν συμβεί τρακάρισμα,έχεις σκεφτεί το ενδεχόμενο να χρειαστείς ανταλλακτικά φανοποιϊας;
Δεν ξέρω βέβαια τώρα τι γίνεται αλλά πριν μερικά χρόνια ο κολλητός μου φίλος με civic αν ήθελε ένα ανταλλακτικό πήγαινε μόνο στον Σαρακάκη.Έξω δεν έβρισκε στα μεταχειρισμένα παρά μόνο ημιτασιόν.Συγκριτικά με το Renault 9 που οδηγούσα τότε εγω έβρισκα μεταχειρισμένο και γνήσιο εμπρός φλάς με 500δρχ και αυτός πλήρωνε τότε στον Σαρακάκη 2000δρχ.
Για ψάξε το λίγο.... -
Γνωρίζω ότι τα Honda έχουν ακριβά ανταλλακτικά και σέρβις αφού για μια 5-ετία (95-99) ήμουν ευτυχής κάτοχος Civic 1.6 VTi 4θ. Αν δε κάνω λάθος όμως και η Renault είναι ακριβή σε ανταλλακτικά και σερβις, αρα νομίζω ότι τουλάχιστον εκεί υπάρχει μάλλον ισοπαλία
-
Συνεργάτης πάντως άλλαξε το Jazz του στα 2 χρόνια γιατί δεν άντεχε άλλο την αντιπροσωπεία, τη συμπεριφορά και τις τιμές τους. Πήρε Megane II Scenic και είναι υπερευχαριστημένος, γενικώς αλλά και στους συγκεκριμένους τομείς ειδικότερα.
-
Γνωρίζοντας ότι κινδυνεύω να ρημάξω ακόμα περισσότερο το thread του halkidaiou...
Για μένα ένα οικογενειακό (και δη μεγάλο) δεν υπάρχει sport και ξεsport. Το sport σε αυτήν την κατηγορία μεγέθους δεν μπορεί να είναι GTi και δεν νομίζω ότι στέκει να μιλάμε για χρόνους σε πίστες κλπ κλπ. Ξεκολλήστε από τους χρόνους, δεν έχει σημασία στο δρόμο αν ολοκληρώνεις μια γνωστή-κλειστή διαδρομή σε συγκεκριμένο χρόνο με τέτοια αυτοκίνητα. Σημασία έχει να μην κουράζεται από το βάρος (και το έξτρα φορτίο), να έχεις μια υψηλού επιπέδου σιγουριά σε καμπές, να μην νιώθεις το πιο αργοκίνητο καράβι στις φουρκέτες του Πηλίου και να νιώθεις ότι τα φρένα δεν θα σε προδώσουν εύκολα. Για προσπεράσεις κλπ. δεν χρειάζεται να πω τίποτα, αυτό κατά την άποψή μου όποιο οικογενειακό δεν θέλει να θεωρείται νεκροφόρα, πρέπει να τις πραγματοποιεί γρήγορα. Α, και να μην ξεχάσω ότι αυτά πρέπει να γίνονται με μια σχετική άνεση. Δεν πιστεύω ότι η Laguna είναι το μόνο αυτοκίνητο που τα προσφέρει αυτά, αλλά με 24800 δεν υπάρχουν πολλά νομίζω που να τα δίνουν σε αυτόν το βαθμό. Ιδέες ευπρόσδεκτες...
Το Superb φίλε halkidaie σε εμπνέει;
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Το Superb φίλε halkidaie σε εμπνέει;Μια χαρά σαν αυτοκίνητο αν και μεγαλύτερο ακόμα και από Passat. Κάποιοι εδώ μέσα είπαν ότι δεν είναι και τόσο αποροφητικό. Έχεις ίδία άποψη για το αυητοκίνητο?
-
Όχι, δυστυχώς!
Αν δεν σε ενοχλεί πολύ το τεράστιο μέγεθός του (αααχχχ...τι χώροι ήταν αυτοί!), ρίξ'το μια ματιά...μπορεί λόγω χαρακτήρα, να έχει τέτοιο συνδυασμό ελατηρίων-αμορτισέρ που να σου ταιριάξει. Και σαν αγορά, το βρίσκω πολύ δυνατό...
-
Ο χρήστης xalkidaios έγραψε:
Γνωρίζω ότι τα Honda έχουν ακριβά ανταλλακτικά και σέρβις αφού για μια 5-ετία (95-99) ήμουν ευτυχής κάτοχος Civic 1.6 VTi 4θ. Αν δε κάνω λάθος όμως και η Renault είναι ακριβή σε ανταλλακτικά και σερβις, αρα νομίζω ότι τουλάχιστον εκεί υπάρχει μάλλον ισοπαλίαΕγώ δεν μίλησα για καινούργια ανταλλακτικά από αντιπροσωπεία,αλλά για μεταχειρισμένα από μάντρες ανταλλακτικών.
Σημείωσε ότι με το προηγούμενο αμάξι μου,megane classic 1.6 8V 90ps,χτύπησα .... αλεπού με αποτέλεσμα να χρειαστώ εμπρός προφυλακτήρα,πλαστικό θόλο,αριστερό φανό ομίχλης.Βρήκα στην Λιοσίων προφυλακτήρα σένιο και ..... ίδιο χρώμα με τ'αμάξι μου.Το ποσό της επισκευής τότε δεν ξεπέρασε τις 60.000δρχ.
Ακραίο βέβαια το παράδειγμα αλλά ενδεικτικό. -
Τα νεότερα από τη Honda.
Civic 4-door παράδοση για όλες τις εκδόσεις 8 μήνες
Civic 5-door άγνωστο κάπου μέσα στο 2007. -
Πάρε τη Laguna να τελειώνεις...
Μεγάλη η χάρη τους εκεί στη Χόντα...
Σιγά τα ωά...
Σε 8 μήνες αντε το...2007 θα έχουν κυκλοφορήσει κι άλλα καινούρια αυτοκίνητα,να μην πω οτι θα ξέρουμε πως θα'ναι και η καινούρια Laguna! -
Πάει ... πάτωσε το θέμα και είχαμε κι ωραία ... κόντρα !!!
Τελικά Γιάννη (xalkidaios) ποιός νίκησε;
Passat vs Laguna