-
Ο χρήστης vespas έγραψε:
JarnoT ΚαλοτάξιδοΕυχαριστώ. Μακάρι να 'ναι! Δηλ. αυτό θα είναι, εγώ να 'μαι καλά να το χαρώ, τίποτα περισσότερο.
να ρωτησω ρε παιδια ποτε θα ερθει ελλαδα το facelift με τον 1,5 diesel με 90 gr Co2 ? ο φιλος απο πανω αυτο πηρε? εδω που μενω μου ειπε ο πωλητης τελη ιουλιου!!! με δουλευουν?
Όχι.. πήρα το προ-facelift και έκδοση tce. Για το facelift εξαρχής μου είχαν δώσει χρόνο παράδοσης το νωρίτερο τέλη Μαΐου.
-
α οκ γιατι παραξενευτηκα. ποσο το πηρες ? εμενα μου ειπε τελη ιουλιου αλλα μαλλον παραμυθι γιατι οπου εψαξα τελος μαιου λενε. να σε ρωτησω επειδη δεν το εχω δει απο κοντα. οι χωροι για τους πισω επιβατες ειναι μικροι? γιατι εγω ειμαι 2 μετρα και πισω μου καταλαβαινω οτι θα εχω προβλημα.
-
Τα εκθεσιακά facelift μπορεί και εντός του μήνα να εμφανιστούν στις εκθέσεις.
Μεταξύ αυτών και το 1.5 DCi χωρίς τέλη.Κάποιος χρήστης είχε αναφέρει σε προηγούμενη σελίδα ότι παρήγγειλε facelift και το περιμένει αν θυμάμαι καλά αρχές Μαίου ?!
-
γιαυτο ενδιαφερομαι κ εγω . μεχρι τελη μαιου περιμενω αλλα οχι και τελη ιουλη που μου ειπαν. τριτη θα παω να το διευκρινησω και να το παραγγειλω αν και γλυκοκοιταζα και το estate το οποιο θα εχει μεγαλυτερη τιμη οποτε καλο ειναι και το hatch.
-
Ο χρήστης james9 έγραψε:
να σε ρωτησω επειδη δεν το εχω δει απο κοντα. οι χωροι για τους πισω επιβατες ειναι μικροι? γιατι εγω ειμαι 2 μετρα και πισω μου καταλαβαινω οτι θα εχω προβλημα.Ε, να περάσεις μια βόλτα από μια έκθεση να το δεις διεξοδικά. Εγώ το 1,80 μου το βολεύω μια χαρά και κάθομαι πίσω μου επίσης μια χαρά, με σχετικά καλό αέρα για τα πόδια μου. Για το ύψος σου δεν ξέρω.. Μια δοκιμή μόνο θα σε πείσει.
-
μια κουβεντα ειναι αυτο. η αντιπροσωπεια εδω εχει μεσα σε ολη την αιθουσα ενα Duster τιποτα αλλο. ευτυχως ειχε ενα στο σερβις και το ειδα λιγο αλλα με μια φορα τι να πρωτοδω? ετσι κ αλλιως παντως λογω οικονομικων το megane ειναι μονοδρομος και το μονο που θελω ειναι να μου εγγυηθει οτι τελος μαιου θα το εχω.
-
Που βρισεκσαι αν επιτρεπεται και ειναι σε αυτην την κατασταση η αντιπροσωπεια..?
-
Τη Ρόδο μου θυμίζει αυτο που περιγράφει
-
Που να βρίσκεται ρε παιδιά; Όπου και να βρίσκεται... Προχθές πέρναγα έξω απο την Automobile Γλυφάδας, σταμάτησα να χαζέψω λίγο και με έπιασε απογοήτευση. Μαρασμός...
-
Χτες περασα τυχαια απο την εκθεση της Γλυφαδας, βεβαια ηταν κλειστη λογω Κυριακης Πασχα αλλα μια χαρα μου φανηκε..
-
Πολυ λίγα αμάξια, σκόρπια εδω και κει. Ζητημα αν ειχε ενα megane εξω, κι αυτό ηταν μτχ. Μπορεί να ήταν έτσι πάντα, πρώτη φορά περνάω
-
λαμια ειμαι. η κατασταση ειναι απελπιστικη στις αντιπροσωπειες , μονο η οπελ εχει γκαμα να δεις.
-
Κι εγώ Λαμία είμαι για γιορτές.
Ισχύει ότι η κατάσταση της έκθεσης αυτές τις μέρες δεν είναι καλή, αν και δεν συνηθίζεται.
Συνήθως είχε πλήρη γκάμα.
Εχει ένα Duster, ένα Twingo facelift και έξω για test drive ένα Clio DCi καινούριο.
Megane σε όσες επαρχιακές Renault δεν έχουν μάλλον θα φέρουν το επόμενο διάστημα κατευθείαν τα facelift.
Πάντως αν σε ενδιαφέρει το αυτοκίνητο και η Αθήνα δεν είναι μακρυά. -
Και στον Πυργο που περασα χτες ετσι ειναι. Ενα duster και ενα clio τιποτα αλλο.
Και σε καθε επαρχιακη πολη ετσι ειναι και οχι μονο η Ρενω, σχεδον ολες οι εταιρειες.
-
Αν σκεφτεί κανείς ότι πλέον πουλάνε οι επαρχιακές αντιπροσωπείες από 0-1 αυτοκίνητα το μήνα κατά μέσο όρο δεν ακούγεται και πολύ περίεργο πάντως. Πάντως στη Renault με την έλευση των ανανεωμένων megane/scenic θα είναι κάπως καλύτερη η εικόνα.
-
Καμιά νεα πληροφορία για το πότε έχουμε;
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Αν σκεφτεί κανείς ότι πλέον πουλάνε οι επαρχιακές αντιπροσωπείες από 0-1 αυτοκίνητα το μήνα κατά μέσο όρο...Το δικό μου ήταν το 1ο Megane που έδινε ο υπάλληλος στην επαρχιακή πόλη μου. Και δουλεύει εκεί από το Φθινόπωρο....
Λοιπόν, έκανα τα πρώτα 250km επιστρέφοντας στη Θεσσαλονίκη από τις γιορτές. Αν και κινήθηκα σε πολύ χαμηλές στροφές (τις 3000 ούτε που τις πλησίασα, μάξιμουμ 110km/h) το ταξίδι δεν ήταν ανιαρό ούτε ..αργό! Το αυτοκίνητο είναι εντυπωσιακά ευθύβολο και στιβαρό (έτσι μοιάζει-έτσι νιώθω), με πολύ καλά φρένα. ΟΚ, στη γκάμα των στροφών που χρησιμοποίησα δεν είδα και τίποτα από το μοτέρ. Η αίσθηση που είχα ήταν παρόμοια με το ιδίου βάρους 1600άρι Avensis της οικογένειας. Καθόλου άσχημα δηλαδή!
Κομματάκι σφικτό στην ανάρτησή του, αλλά το συγκρίνω πάντα με τις παραστάσεις που έχω, που δεν ήταν και ό,τι καλύτερο, χεχε!
Συμπάθησα πολύ το χειριστήριο του ηχοσυστήματος πίσω απ'το τιμόνι, τις ευκολίες των αυτόματων φώτων/υαλοκαθαριστήρων (βασιλιάς! δε χρειάζεται να σκέφτεσαι τίποτα, χεχε!), την 6η στο κιβώτιο που από τα 60-70Km/h και μετά τραβάει μια χαρά! Ακόμα δε συνήθισα τη χρήση και τις επιλογές του κλιματισμού, αυτά τα κουμπάκια λίγο με μπερδεύουν, αλλά θα συνηθίσω.Σημειώστε: 250km, 6,2l/100km (αλλά είπαμε, με ρυθμούς στρωσίματος)
-
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Η αίσθηση που είχα ήταν παρόμοια με το ιδίου βάρους 1600άρι Avensis της οικογένειας. Καθόλου άσχημα δηλαδή!Δεν θα το ελεγα για θετικο αυτο
-
σημερα μιλησα παλι με τον αντιπροσωπο. μου ειπε δεν μπορει να εγγυηθει ημερομηνια αλλα 15/5 ανοιγει ο κωδικος και θα μπει παραγγελια. εδω που ειμαι δεν εχω και πολλες επιλογες οποτε θα παραγγειλω και θα περιμενω αλπιζοντας μη φαω ολο το καλοκαιρι περιμενοντας.
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
Η αίσθηση που είχα ήταν παρόμοια με το ιδίου βάρους 1600άρι Avensis της οικογένειας. Καθόλου άσχημα δηλαδή!
Δεν θα το ελεγα για θετικο αυτο
Το 1ο avensis του 1998-2003 1.6 πυροβολούσε,δεν ήταν και βαρύ,ούτε ηλεκτρόγκαζο είχε ενοχλητικό.Από τα καλά 16άρια της εποχής Και ιδίως με το facelift του 2001 το μόνο όμορφο avensis.Mου έφερνε κάτι σε BMW ιδίως από πίσω
Renault Megane III