-
Στο site των 4Τ διαβάζω για το νέο CC:
'Ιδιαίτερο ενδιαφέρον όμως παρουσιάζουν οι… πρεμιέρες στον τομέα των μηχανικών μερών, μιας και το νέο Renault Megane CC είναι το πρώτο μοντέλο της γαλλικής εταιρείας, το οποίο θα εφοδιάζεται με ένα νέο 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (Efficient Dual Clutch). Προς το παρόν όμως το νέο αυτό κιβώτιο θα συνδυάζεται αποκλειστικά με τον dCi πετρελαιοκινητήρα των 110 ίππων.'
Αυτό είναι είδηση. Το περιμέναμε και πλέον είναι γεγονός. Πότε κυκλοφορεί;
(όχι ότι ενδιαφέρομαι για το CC, αλλά ψοφάω να διαβάσω δοκιμές για το EDC. -
Ανοιξη θα φορεθεί στον 1.5 dci 110 hp. Αρα μικρό ενδιαφέρον γ Ελλάδα κ λογικά μεγάλο ενδεχόμενο να μην εισαχθεί. Αργότερα θα μπει και στον 1.4 Tce μέσα στη χρονιά. Οπότε αναμένουμε...
-
και για ποιο λογο δεν το βαζουν και στο tce απο τωρα να ξεμπερδεουμε και να μην περιμενουμε, αφου προφανως το εχουν ετοιμο;
-
Γιατί δεν έχουν κατα νου μόνο την Ελλάδα. Για την Ευρώπη προτεραιότητα απ'ότι φαίνεται είναι ο πιο καλοπουλημένος πετρελαιοκινητήρας της.
-
Λογικο σιγουρα αυτο...Απλα λογικο μου φαινεται να λανσαρανε το καινουριο κιβωτιο σ εναν καινουριο κινητηρα..Θα μου φαινοταν καλη κινηση εντυπωσιασμου...
Βεβαια ισως χρειαζονται το χρονο τους οποτε τους βολευει καλυτερα στο 1.5dci, η απλως οι πωλησεις του 1.5dci ειναι πολυ πολυ καλυτερες... -
θελουν πολύ να του βαλουν το σηματακι eco2 και να λενε οτι ειναι το πρωτο αυτοματο με σηματακι eco2
-
καλησπερα σε ολους! μηπως γνωριζει καποιος να μου πει τις διαστασεις των ελαστικων που φορουσε το αρχικο dynamic με τις 16'?κ ποια η διασταση των ελαστικων του νεου dynamic με τις 17'?!thanks
-
Καλησπέρα παίδες!!Η νέα διαφήμιση του Megane αναφέρει εγγύηση 5 ετών ενώ στο site της Renault λέει εγγύηση 2 ετών..Τα επιπλέον 3 χρόνια είναι από την ελληνική αντιπροσωπεία ή εργοστασιακή?
-
Από τα 5 είναι 2 εργοστασιακή και 3 της ελληνικής αντιπροσωπείας! Στην ιστοσελίδα αναφέρεται στις προσφορές!
-
ειδα πολλα μαζεμενα posts απο samatistas και λεω 'Ωπα καινουριες προσφορες η Renault παλι;;;' αλλα τελικα απογοητευτηκα...
-
Ο χρήστης ven έγραψε:
καλησπερα σε ολους! μηπως γνωριζει καποιος να μου πει τις διαστασεις των ελαστικων που φορουσε το αρχικο dynamic με τις 16'?κ ποια η διασταση των ελαστικων του νεου dynamic με τις 17'?!thanksτο παλιο ειχε 205/55/R16
-
και το καινούριο 205/50/R17
-
καλημερα κ καλη εβδομαδα σε ολους!
thks rafi για τις πληροφοριες σου!
Βασικα βρισκω ενα megane dynamic coupe 1.4 130Hp το αρχικο που εβγαινε
με τις 16' και χωρις ESP αλλα με κλιμα! 1500eurοs φθηνοτερο και με εχει βαλει σε σκεψεις!
δεν ειναι κ αμελητεα η οικονομικη διαφορα! το μονο που με κανει να το σκεφτομαι ειναι η απωλεια του ESP!
αξιζει αραγε να μη το εχω για 1500ευρω?
οσο αφορα το megane απο ενα γρηγορο test drive που εκανα, με ενοχλησε η πολυ βελουδινη αισθηση του επιλογεα ταχυτητων (θα τον ηθελα πιο στιβαρο), η ποιοτητα του φωτιστικου στον ουρανο του αυτοκινητου (φανηκε πολυ ψευτικη) και τα καθισματα θα μπορουσαν να ηταν περισσοτερο μπακετ, ειδικα στα ποδια δε σε κρατανε καθολου! κ η καταναλωση μαλλον ειναι αρκετα μεγαλυτερη απο 6,9lt/100km που αναφερουν!
κατα τα υπολοιπα πολυ καλες επιδοσεις, καλα φρενα κ ενα αυτοκινητο που θα μου αρεσε να το εχω απο την πρωτη στιγμη που το ειδα!
δεκτο καθε σχολιο! -
καποια περιοδικα του χωρου λεγανε οτι ειναι τετοιο το στησιμο του αυτοκινητο που η ελλειψη του esp δεν ηταν κατι τρομερο που να εκανε το αυτοκινητο επικινδυνο...Αφου τωρα υπαρχει ομως ισως καλυτερα να επιλεξεις αυτο με το esp...ειναι αρκετα καλο εργαλειο...
-
παρακαλω δεν ηταν τιποτα, το ενα το βρηκα σε ενα τεστ περιοδικου και το αλλο σε ενα καινουριο που αραζει στην πιλοτη της διπλανης πολυκατοικιας..
για το esp ειναι θεμα φιλοσοφιας, για το megane συγκεκριμενα..
αφου δε μιλαμε για αυτοκινητο που ειναι στημενο πανω στο esp του, οπως το νεο golf π.χ. , και απο τι στιγμη που το megane ειναι απο τα κορυφαια σε στησιμο στην κατηγορια του, (αν οχι το κορυφαιο) συν αυτο που ειπε ο bibendum, οτι ολοι γραψανε οτι δεν το χρειαζεται, εγω θα επελεγα σιγουρα την εκδοση χωρις esp..
αν π.χ. το αυτοκινητο που επιθυμούσα εβγαινε υποχρεωτικα με esp τοτε πιθανοτατα δεν θα το επελεγα καθολου δεδομενου οτι ειναι καλα στημενο ομως..
αν παλι εισαι απο αυτους που θεωρούν οτι το esp πρεπει να ειναι στο βασικο εξοπλισμο ενος αυτοκινητου, καλύτερα να παρεις το καινουριο και ας δωσεις κατι παραπανω...
το ιδανικο θα ηταν για μενα βεβαια στανταρ esp με δυνατοτητα πληρους απενεργοποίησης ομως
γενικα τα renault εχουν ενα θεμα με τη στηριξη γιαυτο και γω επειδη δεν το αντεχα αλλο τα αλλαξα στο clio μου, και αυτοματα βελτιωθηκε θεαματικα και η θεση οδηγησης
-
δηλαδή τι άλλαξες??
-
λογικα τα καθισματα...αλλα αν ειναι να μπαινεις σε τετοια διαδικασια παιρνεις αλλο αυτοκινητο κατ εμε...
-
σιγουρα και ειδικα σε καινουργιο αυτοκινητο!
-
τα καθισματα αλλαξα.. πουλουσε καποιος τα νορμαλ μπακετ απο το RS και τα αγορασα..
τα παλια, ηταν τραγικα από όλες τις απόψεις, και εκτος απο τη στηριξη, πλεον καθεσαι με αλλο τρόπο, και στην ουσια εχει αλλάξει η θεση οδηγησης ενω δεν το περιμενα... για τα γουστα μου εχει πιασει κορυφη..παντως η δουλεια που απιτηθηκε ηταν μηδαμηνη...
το πραγμα ομως αλλάζει αν θες να τοποθετησεις aftermarket καθισματα.. εκει, πρεπει να το δωσεις σε μαστορα και θα του παρει μια εργασιμη τουλαχιστον, συν το οτι τα a/m κοστιζουν και μια περιουσία
δεκτες οι ενστασεις σας, αλλά πιο αλλο αυτοκίνητο να επαιρνα..? το μονο που μου ειχε περασει απο το μυαλο ηταν το fiesta, αλλά μολις θυμηθηκα τι κινητηρα εχει και πως ειναι εμφανισιακα σε ολες τις εκδοσεις πλην της sport, το clio μου φανηκε ακομα πιο μονοδρομος απο πριν (+τις προσφορες που επαιζαν τοτε,+γνωστο συνεργειο, συν συν συν συν που εχει το clio απτον ανταγωνισμο)
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
για το esp ειναι θεμα φιλοσοφιας, για το megane συγκεκριμενα..αφου δε μιλαμε για αυτοκινητο που ειναι στημενο πανω στο esp του, οπως το νεο golf π.χ. , και απο τι στιγμη που το megane ειναι απο τα κορυφαια σε στησιμο στην κατηγορια του, (αν οχι το κορυφαιο) συν αυτο που ειπε ο bibendum, οτι ολοι γραψανε οτι δεν το χρειαζεται, εγω θα επελεγα σιγουρα την εκδοση χωρις esp..
αν π.χ. το αυτοκινητο που επιθυμούσα εβγαινε υποχρεωτικα με esp τοτε πιθανοτατα δεν θα το επελεγα καθολου δεδομενου οτι ειναι καλα στημενο ομως..
αν παλι εισαι απο αυτους που θεωρούν οτι το esp πρεπει να ειναι στο βασικο εξοπλισμο ενος αυτοκινητου, καλύτερα να παρεις το καινουριο και ας δωσεις κατι παραπανω...
το ιδανικο θα ηταν για μενα βεβαια στανταρ esp με δυνατοτητα πληρους απενεργοποίησης ομως
Παιδιά τι πάει να πει το αμάξι χρειάζεται esp ή δεν το χρειάζεται; Το ABS το χρειάζεται ή δε το χρειάζεται; Εγώ έχω κάνει με το megane 3500 klm και το esp έχει ενεργοποιηθεί μόλις 2 φορές αλλά τη μία ειδικά πιστεύω ότι τα έβγαλε τα λεφτά του. Το θέμα είναι ότι μιλάμε για ένα όχημα σπορτίφ μεν, επ΄ουδενί όμως σπορ, που απευθύνεται σε νορμάλ οδηγούς και όχι επαγγελματίες οδηγούς αγώνων. Ότι επιπλέον λοιπόν μπορεί να προσφέρει η τεχνολογία σε θέματα ασφάλειας είναι παραπάνω από καλοδεχούμενο. Νομίζω...
Renault Megane III