Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Saab παλιό.... να το πάρω??
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Saab παλιό.... να το πάρω??
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    28
    62
    373
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Φίλος με ενημέρωσε ότι γνωστός του διαθέτει σε φαινομενικά εξευτελιστική τιμή (τετραψήφια μικρή, αλλά κανένας δεν του δίνει ούτε αυτά!) Saab 900 του 1992/3 convertible (το παλιό, το πιο άσχημο) μάλλον 2100 κυβικά ατμοσφαιρικό (νομίζω 140 άλογα) με ~180.000χλμ χωρίς προβλήματα και με τις συνήθεις πολυτέλειες της μάρκας (δέρματα, κλιματισμό, ηλεκτρική οροφή)
      Αξίζει τον κόπο ή μπορεί να μπλέξεις??
      Στο διαδίκτυο από αμερικάνους κυρίως χρήστες μοιάζει να είναι αρκετά σκυλιά με πάρα πολλά χιλόμετρα ζωής....
      Τι εστί Saab? Ξέρω ότι είναι ολίγον χλιδάτα, εκκεντρικά, σουηδικά (τα παλιά) και προσθιοκίνητα και από ό,τι βλέπω με χάλια αξία μεταπώλησης...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Φίλος με ενημέρωσε ότι γνωστός του διαθέτει σε φαινομενικά εξευτελιστική τιμή (τετραψήφια μικρή, αλλά κανένας δεν του δίνει ούτε αυτά!) Saab 900 του 1992/3 convertible (το παλιό, το πιο άσχημο) μάλλον 2100 κυβικά ατμοσφαιρικό (νομίζω 140 άλογα) με ~180.000χλμ χωρίς προβλήματα και με τις συνήθεις πολυτέλειες της μάρκας (δέρματα, κλιματισμό, ηλεκτρική οροφή)
        Αξίζει τον κόπο ή μπορεί να μπλέξεις??
        Στο διαδίκτυο από αμερικάνους κυρίως χρήστες μοιάζει να είναι αρκετά σκυλιά με πάρα πολλά χιλόμετρα ζωής....
        Τι εστί Saab? Ξέρω ότι είναι ολίγον χλιδάτα, εκκεντρικά, σουηδικά (τα παλιά) και προσθιοκίνητα και από ό,τι βλέπω με χάλια αξία μεταπώλησης...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Φίλος με ενημέρωσε ότι γνωστός του διαθέτει σε φαινομενικά εξευτελιστική τιμή (τετραψήφια μικρή, αλλά κανένας δεν του δίνει ούτε αυτά!) Saab 900 του 1992/3 convertible (το παλιό, το πιο άσχημο) μάλλον 2100 κυβικά ατμοσφαιρικό (νομίζω 140 άλογα) με ~180.000χλμ χωρίς προβλήματα και με τις συνήθεις πολυτέλειες της μάρκας (δέρματα, κλιματισμό, ηλεκτρική οροφή)
          Αξίζει τον κόπο ή μπορεί να μπλέξεις??
          Στο διαδίκτυο από αμερικάνους κυρίως χρήστες μοιάζει να είναι αρκετά σκυλιά με πάρα πολλά χιλόμετρα ζωής....
          Τι εστί Saab? Ξέρω ότι είναι ολίγον χλιδάτα, εκκεντρικά, σουηδικά (τα παλιά) και προσθιοκίνητα και από ό,τι βλέπω με χάλια αξία μεταπώλησης...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cmarin last edited by

            μεταφέρθηκε στη σωστή ενότητα [moderator]

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              stormold last edited by

              Kαλή περίπτωση αλλά νομίζω ότι έχει πολλά χιλιόμετρα.
              Αν το δει μηχανικός και δώσει το ΟΚ τότε είναι καλή περίπτωση.

              α! κοίτα και τα κυβικά με τα τεκμήρια και όλα αυτά ...

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • B
                b_x last edited by

                Φίλε onyx έχω ακούσει ότι στα Saab δεν βάζει κανείς χέρι εκτός αντιπροσωπείας.Μάλλον λόγω ιδιαιτερότητας κατασκευής
                Οπότε θα πληρώνεις διπλάσια κερατιάτικα για το παραμικρό πρόβλημα που θα σου βγάλει.
                Πάντως κιεμένα μου αρέσουν τα Saab και αν είναι μικρή η τιμή και ΟΚ το αμάξι,γιατί όχι...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • K
                  krusenstern last edited by

                  Παλιό καλό Saab. ΑΝ δώσει ΟΚ μηχανικός και σ'αρέσει, πάρτο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    manosk last edited by

                    Καλός έλεγχος στεγανότητας της κουκούλας. Κανονικά δεν θα έπρεπε να έχει αλλαχθεί μετά από τόσα χρόνια;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • H
                      hrdoukas last edited by

                      Ο χρήστης Storm έγραψε:
                      α! κοίτα και τα κυβικά με τα τεκμήρια και όλα αυτά ...

                      Με τα κυβικά δεν θα έχει πρόβλημα εκτός από τα αυξημένα ασφάλιστρα και τέλη κυκλοφορίας...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • P
                        pskarm last edited by

                        ειναι 2000κ.εκ σιγουρα. 136 αλογα.
                        κακη παθητικη ασφαλεια εως απαραδεκτη.
                        απλα ανοιξε το και πεσε σε λακουβες θα τρεμει ολο το παρμπριζ.
                        το εκαναν και τα πιο μετα σααμπ ...
                        τα τουρμπο ειχαν πολλα προβληματα . τα ατμοσφαιρικα οχι.
                        φιλος πριν 4 χρονια ειχε παρει ετσι ενα 900 καμπριο τουρμπο σε εξευτεστικη τιμη με σκοπο να το κρατησει για το καλοκαιρι και να το πουλησει σα μαγκας το χειμωνα και να βγαλει λεφτα.
                        τελικα το εδωσε το επομενο καλοκαιρι και λιγοτερο απο οτι το πηρε.
                        αρα μην το παρεις για να το πουλησεις αν δε θες να το κρατησεις γιατι θα μπλεξεις......
                        τσεκαρε κουκουλα και πολλαπλασιαστη. αυτου παραλιγο να παρει φωτια γιατι ελιωσε!!!
                        επισης εχει παναρκιβα ανταλλακτικα.
                        εμενα παντως μου αρεσει περισσοτερο απο το καινουργιο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          charmak66 last edited by

                          Εξαρτάται πόσο εξευτελιστική είναι η τιμή...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            dimsabas last edited by

                            Φτηνό τετραθέσιο πολυτελές κάμπριο; Βρίσκεις τίποτα κακό σε αυτή τη φράση; (Ε, δεν τα λέω κι όλα )

                            https://cartalk.gr/

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mezzanine last edited by

                              Δεν ξέρω πως είναι το παλιό αλλα εγώ που έχω μπεί σε ενα μοντέλο του 2001 ήταν οτι χειρότερο έχω δεί σε αυτοκίνητο τέτοιας αξίας. Ειχα κάτσει πίσω με ανοιχτή κουκούλα και οι στρεβλώσεις που έτρωγε ήταν κατι το απίστευτο, τα punto cabrio του 90 είχαν πιο ανθεκτικό σασί.

                              Εγώ βέβαια γενικώς δεν καταλαβαίνω τον λόγο ύπαρξης της Saab αφού ότι βγάζει είναι πάντα χειρότερο απο τους ανταγωνιστές της (bmw, audi, merc) σε όλους τους τομείς. Εντάξει πρίν απο 20 χρόνια έβγαζε ανταγωνιστικά αυτοκίνητα αλλα τώρα το μόνο που έχει μείνει είναι το όνομα.

                              180.000 χλμ πάντως είναι πολλά..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dimsabas last edited by

                                Ρε παιδιά, ο Sado πού είναι;

                                https://cartalk.gr/

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • O
                                  obelix last edited by

                                  Στο alfisti

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mousatos last edited by

                                    180.000 χλμ?

                                    Χαλαρά μπορεί να γράψει άλλα τόσα.
                                    Σε περίπτωση που το μετανιώσεις , pm να του ρίξω μια ματιά.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      skye last edited by

                                      οχι.

                                      cabrio σχεδον 15ετιας, 180 χιλιαδες χιλιομετρα, και δε νομιζω να ειναι και τοσο fun to drive..
                                      για ποιο λογο;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης pskarm έγραψε:
                                        ειναι 2000κ.εκ σιγουρα. 136 αλογα.
                                        κακη παθητικη ασφαλεια εως απαραδεκτη.

                                        Το ότι έχει κακή ακαμψία δεν σημαίνει απαραίτητα κακή παθητική ασφάλεια.... Αν δεν το στηρίζεις μόνο εκεί πες μου κι άλλα. Και πολλά άλλα ανοιχτά, ιδίως τετραθέσια τρέμουν σε ανωμαλίες.... Πάντως οδική συμπεριφορά διάβασα ότι έχει καλή.
                                        Ο τότε δίλιτρος μάλλον έβγαζε λιγότερα, 124-128hp. Κινητήρας 2100 κυβικά επειδή κι εμένα όπως κι εσένα μου φάνηκε περίεργο το έψαξα και όντως υπήρξε (1991-3), ίσως να μην ήρθε ποτέ στην Ελλάδα (διάβασα ότι καταργήθηκε για λόγους φορολογικούς που δεν το ευνοούσαν σε κάποιες χώρες της Ευρώπης, εννοούσαν την Ιταλία προφανώς).
                                        The convertible usually had a 16-valve turbocharged engine, some with intercooler, but it was also offered in certain markets with a 2.1 L naturally-aspirated engine (with fuel injection).
                                        The 2.1 L 16-valve engine used the Bosch LH 2.4.2 electronic fuel injection system.
                                        1991-1993, 2.1 L (2119 cc) B212 NA, FI, 138 hp/103 kW at 6000 rpm and 180 N·m (133 ft·lbf)

                                        Το αυτοκίνητο φυλάσσεται σε γκαράζ. Αν είναι καλής ποιότητας μια κουκούλα δεν χαλάει εύκολα (έχω και σχετική προσωπική εμπειρία).
                                        Μπορεί το ποσό να είναι μικρό αλλά θέλω κάτι αξιόπιστο για καθημερινή χρήση και εκδρομές σαν πρώτο και μοναδικό αυτοκίνητο. Δεν με ενδιαφέρει να το πουλήσω για κέρδος. Μου αρέσει να μαστορεύω αλλά δεν θέλω να αναγκάζομαι να το κάνω... Αυτό που με ανησυχεί είναι λίγο τα 180.000χλμ (αν και όντως σαν ατμοσφαιρικό είναι πιο ανθεκτικό και αξιόπιστο) αλλά περισσότερο το θέμα εύρεσης σχετικών μαστόρων (αν έχει περίεργους ιδιωματισμούς...) και κυρίως τυχόν ανταλλακτικών.... Από την άλλη η αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν συμπάθησα το σχήμα του.... αλλιώς αυτό θα έπαιζε καθοριστικό ρόλο.... Αν προλάβω να το δω από κοντά στα τέλη του μήνα που θα μπορέσω βλέπουμε.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          adis4gr last edited by

                                          πολλα χιλιομετρα, παλιο καμπριο απο μια εταιρεια που ξερεις πως ειναι στην ελλαδα τα πραγματα...
                                          θα ελεγα να μην ασχοληθεις...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
                                            πολλα χιλιομετρα, παλιο καμπριο απο μια εταιρεια που ξερεις πως ειναι στην ελλαδα τα πραγματα...
                                            θα ελεγα να μην ασχοληθεις...

                                            Επειδή δεν ξέρω για την εταιρεία στην Ελλάδα αλλά επειδή ξέρω κάπως την Ελλάδα και υποπτευόμουνα, γι αυτό ρώτησα.... Και η απάντησή σου είναι αυτό που περίμενα... δυστυχώς!
                                            Δεν είμαι θετικός, είμαι χαλαρός, αν τύχει και προλάβω να το δω θα το σκεφτώ και ζυγίσω επιτόπου... Αν δεν το θέλω θα ενημερώσω με επιπλέον σχόλια μήπως το θέλει άλλος (mousatos).

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr