-
Φίλος με ενημέρωσε ότι γνωστός του διαθέτει σε φαινομενικά εξευτελιστική τιμή (τετραψήφια μικρή, αλλά κανένας δεν του δίνει ούτε αυτά!) Saab 900 του 1992/3 convertible (το παλιό, το πιο άσχημο) μάλλον 2100 κυβικά ατμοσφαιρικό (νομίζω 140 άλογα) με ~180.000χλμ χωρίς προβλήματα και με τις συνήθεις πολυτέλειες της μάρκας (δέρματα, κλιματισμό, ηλεκτρική οροφή)
Αξίζει τον κόπο ή μπορεί να μπλέξεις??
Στο διαδίκτυο από αμερικάνους κυρίως χρήστες μοιάζει να είναι αρκετά σκυλιά με πάρα πολλά χιλόμετρα ζωής....
Τι εστί Saab? Ξέρω ότι είναι ολίγον χλιδάτα, εκκεντρικά, σουηδικά (τα παλιά) και προσθιοκίνητα και από ό,τι βλέπω με χάλια αξία μεταπώλησης... -
Φίλος με ενημέρωσε ότι γνωστός του διαθέτει σε φαινομενικά εξευτελιστική τιμή (τετραψήφια μικρή, αλλά κανένας δεν του δίνει ούτε αυτά!) Saab 900 του 1992/3 convertible (το παλιό, το πιο άσχημο) μάλλον 2100 κυβικά ατμοσφαιρικό (νομίζω 140 άλογα) με ~180.000χλμ χωρίς προβλήματα και με τις συνήθεις πολυτέλειες της μάρκας (δέρματα, κλιματισμό, ηλεκτρική οροφή)
Αξίζει τον κόπο ή μπορεί να μπλέξεις??
Στο διαδίκτυο από αμερικάνους κυρίως χρήστες μοιάζει να είναι αρκετά σκυλιά με πάρα πολλά χιλόμετρα ζωής....
Τι εστί Saab? Ξέρω ότι είναι ολίγον χλιδάτα, εκκεντρικά, σουηδικά (τα παλιά) και προσθιοκίνητα και από ό,τι βλέπω με χάλια αξία μεταπώλησης... -
Φίλος με ενημέρωσε ότι γνωστός του διαθέτει σε φαινομενικά εξευτελιστική τιμή (τετραψήφια μικρή, αλλά κανένας δεν του δίνει ούτε αυτά!) Saab 900 του 1992/3 convertible (το παλιό, το πιο άσχημο) μάλλον 2100 κυβικά ατμοσφαιρικό (νομίζω 140 άλογα) με ~180.000χλμ χωρίς προβλήματα και με τις συνήθεις πολυτέλειες της μάρκας (δέρματα, κλιματισμό, ηλεκτρική οροφή)
Αξίζει τον κόπο ή μπορεί να μπλέξεις??
Στο διαδίκτυο από αμερικάνους κυρίως χρήστες μοιάζει να είναι αρκετά σκυλιά με πάρα πολλά χιλόμετρα ζωής....
Τι εστί Saab? Ξέρω ότι είναι ολίγον χλιδάτα, εκκεντρικά, σουηδικά (τα παλιά) και προσθιοκίνητα και από ό,τι βλέπω με χάλια αξία μεταπώλησης... -
μεταφέρθηκε στη σωστή ενότητα [moderator]
-
Kαλή περίπτωση αλλά νομίζω ότι έχει πολλά χιλιόμετρα.
Αν το δει μηχανικός και δώσει το ΟΚ τότε είναι καλή περίπτωση.α! κοίτα και τα κυβικά με τα τεκμήρια και όλα αυτά ...
-
Φίλε onyx έχω ακούσει ότι στα Saab δεν βάζει κανείς χέρι εκτός αντιπροσωπείας.Μάλλον λόγω ιδιαιτερότητας κατασκευής
Οπότε θα πληρώνεις διπλάσια κερατιάτικα για το παραμικρό πρόβλημα που θα σου βγάλει.
Πάντως κιεμένα μου αρέσουν τα Saab και αν είναι μικρή η τιμή και ΟΚ το αμάξι,γιατί όχι... -
Παλιό καλό Saab. ΑΝ δώσει ΟΚ μηχανικός και σ'αρέσει, πάρτο.
-
Καλός έλεγχος στεγανότητας της κουκούλας. Κανονικά δεν θα έπρεπε να έχει αλλαχθεί μετά από τόσα χρόνια;
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
α! κοίτα και τα κυβικά με τα τεκμήρια και όλα αυτά ...Με τα κυβικά δεν θα έχει πρόβλημα εκτός από τα αυξημένα ασφάλιστρα και τέλη κυκλοφορίας...
-
ειναι 2000κ.εκ σιγουρα. 136 αλογα.
κακη παθητικη ασφαλεια εως απαραδεκτη.
απλα ανοιξε το και πεσε σε λακουβες θα τρεμει ολο το παρμπριζ.
το εκαναν και τα πιο μετα σααμπ ...
τα τουρμπο ειχαν πολλα προβληματα . τα ατμοσφαιρικα οχι.
φιλος πριν 4 χρονια ειχε παρει ετσι ενα 900 καμπριο τουρμπο σε εξευτεστικη τιμη με σκοπο να το κρατησει για το καλοκαιρι και να το πουλησει σα μαγκας το χειμωνα και να βγαλει λεφτα.
τελικα το εδωσε το επομενο καλοκαιρι και λιγοτερο απο οτι το πηρε.
αρα μην το παρεις για να το πουλησεις αν δε θες να το κρατησεις γιατι θα μπλεξεις......
τσεκαρε κουκουλα και πολλαπλασιαστη. αυτου παραλιγο να παρει φωτια γιατι ελιωσε!!!
επισης εχει παναρκιβα ανταλλακτικα.
εμενα παντως μου αρεσει περισσοτερο απο το καινουργιο. -
Εξαρτάται πόσο εξευτελιστική είναι η τιμή...
-
Φτηνό τετραθέσιο πολυτελές κάμπριο; Βρίσκεις τίποτα κακό σε αυτή τη φράση; (Ε, δεν τα λέω κι όλα )
-
Δεν ξέρω πως είναι το παλιό αλλα εγώ που έχω μπεί σε ενα μοντέλο του 2001 ήταν οτι χειρότερο έχω δεί σε αυτοκίνητο τέτοιας αξίας. Ειχα κάτσει πίσω με ανοιχτή κουκούλα και οι στρεβλώσεις που έτρωγε ήταν κατι το απίστευτο, τα punto cabrio του 90 είχαν πιο ανθεκτικό σασί.
Εγώ βέβαια γενικώς δεν καταλαβαίνω τον λόγο ύπαρξης της Saab αφού ότι βγάζει είναι πάντα χειρότερο απο τους ανταγωνιστές της (bmw, audi, merc) σε όλους τους τομείς. Εντάξει πρίν απο 20 χρόνια έβγαζε ανταγωνιστικά αυτοκίνητα αλλα τώρα το μόνο που έχει μείνει είναι το όνομα.
180.000 χλμ πάντως είναι πολλά..
-
Ρε παιδιά, ο Sado πού είναι;
-
Στο alfisti
-
180.000 χλμ?
Χαλαρά μπορεί να γράψει άλλα τόσα.
Σε περίπτωση που το μετανιώσεις , pm να του ρίξω μια ματιά. -
οχι.
cabrio σχεδον 15ετιας, 180 χιλιαδες χιλιομετρα, και δε νομιζω να ειναι και τοσο fun to drive..
για ποιο λογο; -
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
ειναι 2000κ.εκ σιγουρα. 136 αλογα.
κακη παθητικη ασφαλεια εως απαραδεκτη.Το ότι έχει κακή ακαμψία δεν σημαίνει απαραίτητα κακή παθητική ασφάλεια.... Αν δεν το στηρίζεις μόνο εκεί πες μου κι άλλα. Και πολλά άλλα ανοιχτά, ιδίως τετραθέσια τρέμουν σε ανωμαλίες.... Πάντως οδική συμπεριφορά διάβασα ότι έχει καλή.
Ο τότε δίλιτρος μάλλον έβγαζε λιγότερα, 124-128hp. Κινητήρας 2100 κυβικά επειδή κι εμένα όπως κι εσένα μου φάνηκε περίεργο το έψαξα και όντως υπήρξε (1991-3), ίσως να μην ήρθε ποτέ στην Ελλάδα (διάβασα ότι καταργήθηκε για λόγους φορολογικούς που δεν το ευνοούσαν σε κάποιες χώρες της Ευρώπης, εννοούσαν την Ιταλία προφανώς).
The convertible usually had a 16-valve turbocharged engine, some with intercooler, but it was also offered in certain markets with a 2.1 L naturally-aspirated engine (with fuel injection).
The 2.1 L 16-valve engine used the Bosch LH 2.4.2 electronic fuel injection system.
1991-1993, 2.1 L (2119 cc) B212 NA, FI, 138 hp/103 kW at 6000 rpm and 180 N·m (133 ft·lbf)Το αυτοκίνητο φυλάσσεται σε γκαράζ. Αν είναι καλής ποιότητας μια κουκούλα δεν χαλάει εύκολα (έχω και σχετική προσωπική εμπειρία).
Μπορεί το ποσό να είναι μικρό αλλά θέλω κάτι αξιόπιστο για καθημερινή χρήση και εκδρομές σαν πρώτο και μοναδικό αυτοκίνητο. Δεν με ενδιαφέρει να το πουλήσω για κέρδος. Μου αρέσει να μαστορεύω αλλά δεν θέλω να αναγκάζομαι να το κάνω... Αυτό που με ανησυχεί είναι λίγο τα 180.000χλμ (αν και όντως σαν ατμοσφαιρικό είναι πιο ανθεκτικό και αξιόπιστο) αλλά περισσότερο το θέμα εύρεσης σχετικών μαστόρων (αν έχει περίεργους ιδιωματισμούς...) και κυρίως τυχόν ανταλλακτικών.... Από την άλλη η αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν συμπάθησα το σχήμα του.... αλλιώς αυτό θα έπαιζε καθοριστικό ρόλο.... Αν προλάβω να το δω από κοντά στα τέλη του μήνα που θα μπορέσω βλέπουμε. -
πολλα χιλιομετρα, παλιο καμπριο απο μια εταιρεια που ξερεις πως ειναι στην ελλαδα τα πραγματα...
θα ελεγα να μην ασχοληθεις... -
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
πολλα χιλιομετρα, παλιο καμπριο απο μια εταιρεια που ξερεις πως ειναι στην ελλαδα τα πραγματα...
θα ελεγα να μην ασχοληθεις...Επειδή δεν ξέρω για την εταιρεία στην Ελλάδα αλλά επειδή ξέρω κάπως την Ελλάδα και υποπτευόμουνα, γι αυτό ρώτησα.... Και η απάντησή σου είναι αυτό που περίμενα... δυστυχώς!
Δεν είμαι θετικός, είμαι χαλαρός, αν τύχει και προλάβω να το δω θα το σκεφτώ και ζυγίσω επιτόπου... Αν δεν το θέλω θα ενημερώσω με επιπλέον σχόλια μήπως το θέλει άλλος (mousatos).
Saab παλιό.... να το πάρω??