Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ο καταλυτης τα'παιξε,ο καταλυτης παει! Ή ΟΧΙ?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ο καταλυτης τα'παιξε,ο καταλυτης παει! Ή ΟΧΙ?
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    10
    4449
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kasper last edited by

      Εχω ενα avensis 1.6,το πρωτο μοντελο με κοντα 140.000 χλμ στο κοντερ και μεχρι τωρα δουλευει απροβληματιστα.Αλλα εχω παρατηρησει μια....issue...
      Οταν κανω μερικα χιλιομετρα (1-2) μεχρι να ζεστανει ο κινητηρας και τσιτωσω 1η και 2η μεχρι της 6.000-6.500 στροφες,μεσα στο αμαξι κανει αισθητα την εμφανιση της η κλασσικη(και εντονοτερη) μυρωδια του καταλυτη ασχετα αν εχω κλεισει παραθυρα και απομονωσει τους αεραγωγους.Αν συνεχισω να παταω και να διατηρω γενικα τις στροφες απο 4.500-6500 τοτε αυτη εξαφανιζεται.
      Βεβαια αν τα επομενα 2-3 χιλιομετρα τα κανω κυριλλε και μετα,εστω και ακαριαια φτασω μια 1η ή 2η στις 6500 παλι μυριζει.
      Εχει κανεις ιδεα για το τι μπορει να φταιει?
      Και ας πουμε οτι φταιει ο καταλυτης (Service γινονται ολα με ελεγχο καυσαεριων),πως διαολο μπαινει η μυρωδια στο αυτοκινητο?

      Μιλαμε γιαΒΡΩΜΑ τωρααααααα!
      ΥΓ:Στην εθνικη δεν μυριζει ακομα και αν ξεπερασω τα 200 (Μην βαρατε,μην βαρατε απλα εφτασα ακαριαια τα 220 και ξαναεπεσα στα 130)

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • K
        kasper last edited by

        Εχω ενα avensis 1.6,το πρωτο μοντελο με κοντα 140.000 χλμ στο κοντερ και μεχρι τωρα δουλευει απροβληματιστα.Αλλα εχω παρατηρησει μια....issue...
        Οταν κανω μερικα χιλιομετρα (1-2) μεχρι να ζεστανει ο κινητηρας και τσιτωσω 1η και 2η μεχρι της 6.000-6.500 στροφες,μεσα στο αμαξι κανει αισθητα την εμφανιση της η κλασσικη(και εντονοτερη) μυρωδια του καταλυτη ασχετα αν εχω κλεισει παραθυρα και απομονωσει τους αεραγωγους.Αν συνεχισω να παταω και να διατηρω γενικα τις στροφες απο 4.500-6500 τοτε αυτη εξαφανιζεται.
        Βεβαια αν τα επομενα 2-3 χιλιομετρα τα κανω κυριλλε και μετα,εστω και ακαριαια φτασω μια 1η ή 2η στις 6500 παλι μυριζει.
        Εχει κανεις ιδεα για το τι μπορει να φταιει?
        Και ας πουμε οτι φταιει ο καταλυτης (Service γινονται ολα με ελεγχο καυσαεριων),πως διαολο μπαινει η μυρωδια στο αυτοκινητο?

        Μιλαμε γιαΒΡΩΜΑ τωρααααααα!
        ΥΓ:Στην εθνικη δεν μυριζει ακομα και αν ξεπερασω τα 200 (Μην βαρατε,μην βαρατε απλα εφτασα ακαριαια τα 220 και ξαναεπεσα στα 130)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kasper last edited by

          Εχω ενα avensis 1.6,το πρωτο μοντελο με κοντα 140.000 χλμ στο κοντερ και μεχρι τωρα δουλευει απροβληματιστα.Αλλα εχω παρατηρησει μια....issue...
          Οταν κανω μερικα χιλιομετρα (1-2) μεχρι να ζεστανει ο κινητηρας και τσιτωσω 1η και 2η μεχρι της 6.000-6.500 στροφες,μεσα στο αμαξι κανει αισθητα την εμφανιση της η κλασσικη(και εντονοτερη) μυρωδια του καταλυτη ασχετα αν εχω κλεισει παραθυρα και απομονωσει τους αεραγωγους.Αν συνεχισω να παταω και να διατηρω γενικα τις στροφες απο 4.500-6500 τοτε αυτη εξαφανιζεται.
          Βεβαια αν τα επομενα 2-3 χιλιομετρα τα κανω κυριλλε και μετα,εστω και ακαριαια φτασω μια 1η ή 2η στις 6500 παλι μυριζει.
          Εχει κανεις ιδεα για το τι μπορει να φταιει?
          Και ας πουμε οτι φταιει ο καταλυτης (Service γινονται ολα με ελεγχο καυσαεριων),πως διαολο μπαινει η μυρωδια στο αυτοκινητο?

          Μιλαμε γιαΒΡΩΜΑ τωρααααααα!
          ΥΓ:Στην εθνικη δεν μυριζει ακομα και αν ξεπερασω τα 200 (Μην βαρατε,μην βαρατε απλα εφτασα ακαριαια τα 220 και ξαναεπεσα στα 130)

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • L
            leonp last edited by

            Σε όλα τα αυτοκίνητα μυρίζει άσχημα η εξάτμιση όταν ο καταλύτης είναι κρύος ή το πατήσεις τέρμα. Το πρόβλημά σου είναι ότι από κάπου (5η πόρτα?) βάζει καυσαέρια στο χώρο επιβατών. Η πίεση του αέρα είναι μεγαλύτερη στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου και από κάποιο άνοιγμα ΜΠΑΙΝΕΙ αέρας (και καυσαέριο) μέσα. Να το βρεις γιατί ακόμα και άοσμα τα καυσαέρια είναι επικίνδυνα.

            Χρησιμοποίησε ταλκ στα λάστιχα για να δεις αν πατάνε παντού ή αν θέλεις μπες μέσα (κάποιος να είναι έξω) μήπως δεις φως από χαραμάδα. Επίσης κάτω από το προφυλακτήρα (στο πλάι?) είναι η έξοδος του αέρα της καμπίνας, αυτή έχει ένα εξωτερικό κλαπέ και κλείνει (απλά πέφτει) όταν δεν βγάζει αέρα, μήπως από λάσπη μένει ανοικτό;

            edit
            Μήπως είναι τρύπια η εξάτμιση; Αν βγάζει καυσαέρια κάτω από το αμάξι μυρίζει πολύ μέσα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • K
              kasper last edited by

              Ευχαριστω leonp,θα το τσεκαρω.
              Αν και το πηγα στην αντιπροσωπεια 2-3 φορες και δεν εβρισκαν τιποτα

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • R
                rallyeman last edited by

                Τα πρωτα 30-40 δευτερολεπτα αφου βαλεις μπροστα, ο καταλυτης δεν μπορει να φιλτραρει τα καυσαερια επαρκώς, καθως δεν εχει προλαβει να φτασει σε θερμοκρασια λειτουργίας. Σαυτο το χρονικο διαστημα (max 1min) ειναι λογικο να μυρισει.
                Προσπαθεισε να αφηνεις λιγο το αμαξι στο ρελαντι οταν το βαζεις μπροστα, ετσι ωστε οταν ξεκινησεις ο καταλυτης να ειναι σε θερμοκρασια λειτουργίας και να γινεται σωστη κατάλυση.
                Ετσι θα μειωσεις τους ρυπους..

                Παντως μηπως επρεπε να εχεις αλλαξει καταλυτη? 140.000χιλιομετρα ειναι πολλα....Τουλαχιστον για τα Ελληνικά δεδομενα..

                Επισης, καρτα βγαζεις κανονικα?

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • K
                  kasper last edited by

                  Ο χρήστης Rallyeman έγραψε:
                  Τα πρωτα 30-40 δευτερολεπτα αφου βαλεις μπροστα, ο καταλυτης δεν μπορει να φιλτραρει τα καυσαερια επαρκώς, καθως δεν εχει προλαβει να φτασει σε θερμοκρασια λειτουργίας. Σαυτο το χρονικο διαστημα (max 1min) ειναι λογικο να μυρισει.
                  Προσπαθεισε να αφηνεις λιγο το αμαξι στο ρελαντι οταν το βαζεις μπροστα, ετσι ωστε οταν ξεκινησεις ο καταλυτης να ειναι σε θερμοκρασια λειτουργίας και να γινεται σωστη κατάλυση.
                  Ετσι θα μειωσεις τους ρυπους..

                  Παντως μηπως επρεπε να εχεις αλλαξει καταλυτη? 140.000χιλιομετρα ειναι πολλα....Τουλαχιστον για τα Ελληνικά δεδομενα..

                  Επισης, καρτα βγαζεις κανονικα?

                  Ναι καρτα βγαζω κανονικα χωρις προβλημα.
                  Αλλα δεν καταλαβες το προβλημα μαλλον.
                  Δεν μυριζει στην αρχη αλλα γενικα.Οταν κανω μερικα χιλιομετρα κανονικα και μετα το ανοιξω,εκει ειναι που μυριζει.
                  Αν το πηγαινω πολυ χαλαρα ή συνεχεια στην τσιτα δεν μυριζει καθολου.
                  Μου δινει την εντυπωση οτι κατι συσσωρευεται στον καταλυτη και με τις υψηλες στροφες το καιει.Ουτε diesel να ηταν

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • O
                    obelix last edited by

                    Ο χρήστης kasper έγραψε:

                    Τα πρωτα 30-40 δευτερολεπτα αφου βαλεις μπροστα, ο καταλυτης δεν μπορει να φιλτραρει τα καυσαερια επαρκώς, καθως δεν εχει προλαβει να φτασει σε θερμοκρασια λειτουργίας. Σαυτο το χρονικο διαστημα (max 1min) ειναι λογικο να μυρισει.
                    Προσπαθεισε να αφηνεις λιγο το αμαξι στο ρελαντι οταν το βαζεις μπροστα, ετσι ωστε οταν ξεκινησεις ο καταλυτης να ειναι σε θερμοκρασια λειτουργίας και να γινεται σωστη κατάλυση.
                    Ετσι θα μειωσεις τους ρυπους..

                    Παντως μηπως επρεπε να εχεις αλλαξει καταλυτη? 140.000χιλιομετρα ειναι πολλα....Τουλαχιστον για τα Ελληνικά δεδομενα..

                    Επισης, καρτα βγαζεις κανονικα?

                    Ναι καρτα βγαζω κανονικα χωρις προβλημα.
                    Αλλα δεν καταλαβες το προβλημα μαλλον.
                    Δεν μυριζει στην αρχη αλλα γενικα.Οταν κανω μερικα χιλιομετρα κανονικα και μετα το ανοιξω,εκει ειναι που μυριζει.
                    Αν το πηγαινω πολυ χαλαρα ή συνεχεια στην τσιτα δεν μυριζει καθολου.
                    Μου δινει την εντυπωση οτι κατι συσσωρευεται στον καταλυτη και με τις υψηλες στροφες το καιει.Ουτε diesel να ηταν

                    Μήπως έχει κολλήσει καμιά σακούλα ??

                    1 Reply Last reply Reply Quote 7
                    • K
                      kasper last edited by

                      Mπα...το προβλημα υπαρχει εδω και 10 μηνες

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • D
                        dog80 last edited by

                        Δές ξανά αυτό που λέει ο leonp. Τράκαραν απο πίσω το Toledo μου με αποτέλεσμα η πόρτα του πορτπαγκάζ να αφήνει 3-4 πόντους κενό.

                        Τώρα η χαρακτιριστική μυρωδιά του καταλύτη τώρα είναι τόσο έντονη που πρέπει να αφήνω τα μπροστινά παράθυρα ορθάνοιχτα για να μη σκάσω.

                        Μάλλον εσύ έχεις κάποια μικρή χαραμάδα και έτσι δεν μπαίνουν συνέχεια καυσαέρια.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • K
                          kostasv6 last edited by

                          Allaxe prathrio, H myrwdia wfeiletai sto thiafi tis mapa ellhnikhs venzinas.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr