-
Εχω ενα avensis 1.6,το πρωτο μοντελο με κοντα 140.000 χλμ στο κοντερ και μεχρι τωρα δουλευει απροβληματιστα.Αλλα εχω παρατηρησει μια....issue...
Οταν κανω μερικα χιλιομετρα (1-2) μεχρι να ζεστανει ο κινητηρας και τσιτωσω 1η και 2η μεχρι της 6.000-6.500 στροφες,μεσα στο αμαξι κανει αισθητα την εμφανιση της η κλασσικη(και εντονοτερη) μυρωδια του καταλυτη ασχετα αν εχω κλεισει παραθυρα και απομονωσει τους αεραγωγους.Αν συνεχισω να παταω και να διατηρω γενικα τις στροφες απο 4.500-6500 τοτε αυτη εξαφανιζεται.
Βεβαια αν τα επομενα 2-3 χιλιομετρα τα κανω κυριλλε και μετα,εστω και ακαριαια φτασω μια 1η ή 2η στις 6500 παλι μυριζει.
Εχει κανεις ιδεα για το τι μπορει να φταιει?
Και ας πουμε οτι φταιει ο καταλυτης (Service γινονται ολα με ελεγχο καυσαεριων),πως διαολο μπαινει η μυρωδια στο αυτοκινητο?Μιλαμε γιαΒΡΩΜΑ τωρααααααα!
ΥΓ:Στην εθνικη δεν μυριζει ακομα και αν ξεπερασω τα 200 (Μην βαρατε,μην βαρατε απλα εφτασα ακαριαια τα 220 και ξαναεπεσα στα 130) -
Εχω ενα avensis 1.6,το πρωτο μοντελο με κοντα 140.000 χλμ στο κοντερ και μεχρι τωρα δουλευει απροβληματιστα.Αλλα εχω παρατηρησει μια....issue...
Οταν κανω μερικα χιλιομετρα (1-2) μεχρι να ζεστανει ο κινητηρας και τσιτωσω 1η και 2η μεχρι της 6.000-6.500 στροφες,μεσα στο αμαξι κανει αισθητα την εμφανιση της η κλασσικη(και εντονοτερη) μυρωδια του καταλυτη ασχετα αν εχω κλεισει παραθυρα και απομονωσει τους αεραγωγους.Αν συνεχισω να παταω και να διατηρω γενικα τις στροφες απο 4.500-6500 τοτε αυτη εξαφανιζεται.
Βεβαια αν τα επομενα 2-3 χιλιομετρα τα κανω κυριλλε και μετα,εστω και ακαριαια φτασω μια 1η ή 2η στις 6500 παλι μυριζει.
Εχει κανεις ιδεα για το τι μπορει να φταιει?
Και ας πουμε οτι φταιει ο καταλυτης (Service γινονται ολα με ελεγχο καυσαεριων),πως διαολο μπαινει η μυρωδια στο αυτοκινητο?Μιλαμε γιαΒΡΩΜΑ τωρααααααα!
ΥΓ:Στην εθνικη δεν μυριζει ακομα και αν ξεπερασω τα 200 (Μην βαρατε,μην βαρατε απλα εφτασα ακαριαια τα 220 και ξαναεπεσα στα 130) -
Εχω ενα avensis 1.6,το πρωτο μοντελο με κοντα 140.000 χλμ στο κοντερ και μεχρι τωρα δουλευει απροβληματιστα.Αλλα εχω παρατηρησει μια....issue...
Οταν κανω μερικα χιλιομετρα (1-2) μεχρι να ζεστανει ο κινητηρας και τσιτωσω 1η και 2η μεχρι της 6.000-6.500 στροφες,μεσα στο αμαξι κανει αισθητα την εμφανιση της η κλασσικη(και εντονοτερη) μυρωδια του καταλυτη ασχετα αν εχω κλεισει παραθυρα και απομονωσει τους αεραγωγους.Αν συνεχισω να παταω και να διατηρω γενικα τις στροφες απο 4.500-6500 τοτε αυτη εξαφανιζεται.
Βεβαια αν τα επομενα 2-3 χιλιομετρα τα κανω κυριλλε και μετα,εστω και ακαριαια φτασω μια 1η ή 2η στις 6500 παλι μυριζει.
Εχει κανεις ιδεα για το τι μπορει να φταιει?
Και ας πουμε οτι φταιει ο καταλυτης (Service γινονται ολα με ελεγχο καυσαεριων),πως διαολο μπαινει η μυρωδια στο αυτοκινητο?Μιλαμε γιαΒΡΩΜΑ τωρααααααα!
ΥΓ:Στην εθνικη δεν μυριζει ακομα και αν ξεπερασω τα 200 (Μην βαρατε,μην βαρατε απλα εφτασα ακαριαια τα 220 και ξαναεπεσα στα 130) -
Σε όλα τα αυτοκίνητα μυρίζει άσχημα η εξάτμιση όταν ο καταλύτης είναι κρύος ή το πατήσεις τέρμα. Το πρόβλημά σου είναι ότι από κάπου (5η πόρτα?) βάζει καυσαέρια στο χώρο επιβατών. Η πίεση του αέρα είναι μεγαλύτερη στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου και από κάποιο άνοιγμα ΜΠΑΙΝΕΙ αέρας (και καυσαέριο) μέσα. Να το βρεις γιατί ακόμα και άοσμα τα καυσαέρια είναι επικίνδυνα.
Χρησιμοποίησε ταλκ στα λάστιχα για να δεις αν πατάνε παντού ή αν θέλεις μπες μέσα (κάποιος να είναι έξω) μήπως δεις φως από χαραμάδα. Επίσης κάτω από το προφυλακτήρα (στο πλάι?) είναι η έξοδος του αέρα της καμπίνας, αυτή έχει ένα εξωτερικό κλαπέ και κλείνει (απλά πέφτει) όταν δεν βγάζει αέρα, μήπως από λάσπη μένει ανοικτό;
edit
Μήπως είναι τρύπια η εξάτμιση; Αν βγάζει καυσαέρια κάτω από το αμάξι μυρίζει πολύ μέσα. -
Ευχαριστω leonp,θα το τσεκαρω.
Αν και το πηγα στην αντιπροσωπεια 2-3 φορες και δεν εβρισκαν τιποτα -
Τα πρωτα 30-40 δευτερολεπτα αφου βαλεις μπροστα, ο καταλυτης δεν μπορει να φιλτραρει τα καυσαερια επαρκώς, καθως δεν εχει προλαβει να φτασει σε θερμοκρασια λειτουργίας. Σαυτο το χρονικο διαστημα (max 1min) ειναι λογικο να μυρισει.
Προσπαθεισε να αφηνεις λιγο το αμαξι στο ρελαντι οταν το βαζεις μπροστα, ετσι ωστε οταν ξεκινησεις ο καταλυτης να ειναι σε θερμοκρασια λειτουργίας και να γινεται σωστη κατάλυση.
Ετσι θα μειωσεις τους ρυπους..Παντως μηπως επρεπε να εχεις αλλαξει καταλυτη? 140.000χιλιομετρα ειναι πολλα....Τουλαχιστον για τα Ελληνικά δεδομενα..
Επισης, καρτα βγαζεις κανονικα?
-
Ο χρήστης Rallyeman έγραψε:
Τα πρωτα 30-40 δευτερολεπτα αφου βαλεις μπροστα, ο καταλυτης δεν μπορει να φιλτραρει τα καυσαερια επαρκώς, καθως δεν εχει προλαβει να φτασει σε θερμοκρασια λειτουργίας. Σαυτο το χρονικο διαστημα (max 1min) ειναι λογικο να μυρισει.
Προσπαθεισε να αφηνεις λιγο το αμαξι στο ρελαντι οταν το βαζεις μπροστα, ετσι ωστε οταν ξεκινησεις ο καταλυτης να ειναι σε θερμοκρασια λειτουργίας και να γινεται σωστη κατάλυση.
Ετσι θα μειωσεις τους ρυπους..Παντως μηπως επρεπε να εχεις αλλαξει καταλυτη? 140.000χιλιομετρα ειναι πολλα....Τουλαχιστον για τα Ελληνικά δεδομενα..
Επισης, καρτα βγαζεις κανονικα?
Ναι καρτα βγαζω κανονικα χωρις προβλημα.
Αλλα δεν καταλαβες το προβλημα μαλλον.
Δεν μυριζει στην αρχη αλλα γενικα.Οταν κανω μερικα χιλιομετρα κανονικα και μετα το ανοιξω,εκει ειναι που μυριζει.
Αν το πηγαινω πολυ χαλαρα ή συνεχεια στην τσιτα δεν μυριζει καθολου.
Μου δινει την εντυπωση οτι κατι συσσωρευεται στον καταλυτη και με τις υψηλες στροφες το καιει.Ουτε diesel να ηταν -
Ο χρήστης kasper έγραψε:
Τα πρωτα 30-40 δευτερολεπτα αφου βαλεις μπροστα, ο καταλυτης δεν μπορει να φιλτραρει τα καυσαερια επαρκώς, καθως δεν εχει προλαβει να φτασει σε θερμοκρασια λειτουργίας. Σαυτο το χρονικο διαστημα (max 1min) ειναι λογικο να μυρισει.
Προσπαθεισε να αφηνεις λιγο το αμαξι στο ρελαντι οταν το βαζεις μπροστα, ετσι ωστε οταν ξεκινησεις ο καταλυτης να ειναι σε θερμοκρασια λειτουργίας και να γινεται σωστη κατάλυση.
Ετσι θα μειωσεις τους ρυπους..Παντως μηπως επρεπε να εχεις αλλαξει καταλυτη? 140.000χιλιομετρα ειναι πολλα....Τουλαχιστον για τα Ελληνικά δεδομενα..
Επισης, καρτα βγαζεις κανονικα?
Ναι καρτα βγαζω κανονικα χωρις προβλημα.
Αλλα δεν καταλαβες το προβλημα μαλλον.
Δεν μυριζει στην αρχη αλλα γενικα.Οταν κανω μερικα χιλιομετρα κανονικα και μετα το ανοιξω,εκει ειναι που μυριζει.
Αν το πηγαινω πολυ χαλαρα ή συνεχεια στην τσιτα δεν μυριζει καθολου.
Μου δινει την εντυπωση οτι κατι συσσωρευεται στον καταλυτη και με τις υψηλες στροφες το καιει.Ουτε diesel να ητανΜήπως έχει κολλήσει καμιά σακούλα ??
-
Mπα...το προβλημα υπαρχει εδω και 10 μηνες
-
Δές ξανά αυτό που λέει ο leonp. Τράκαραν απο πίσω το Toledo μου με αποτέλεσμα η πόρτα του πορτπαγκάζ να αφήνει 3-4 πόντους κενό.
Τώρα η χαρακτιριστική μυρωδιά του καταλύτη τώρα είναι τόσο έντονη που πρέπει να αφήνω τα μπροστινά παράθυρα ορθάνοιχτα για να μη σκάσω.
Μάλλον εσύ έχεις κάποια μικρή χαραμάδα και έτσι δεν μπαίνουν συνέχεια καυσαέρια.
-
Allaxe prathrio, H myrwdia wfeiletai sto thiafi tis mapa ellhnikhs venzinas.
ο καταλυτης τα'παιξε,ο καταλυτης παει! Ή ΟΧΙ?