-
Μεχρι το 2010 που θα εφαρμοσθει ,αν εφαρμοσθει τελικα ,στην Ελλαδα το μετρο καποια στοιχεια θα εχουμε απο τις αλλες χωρες.Παντως οι επισημες ανακοινωσεις στην Αυστρια ελεγαν οτι εχουν γινει ερευνες απο τη ΕΕ και απεδειξαν μειωση ατυχηματων και με πεζους.Τωρα δεν ξερω κατα ποσο ειναι ακριβη αυτα.Σιγουρα υπαρχει θεμα παντως για τις νοτιες χωρες.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ποσο επιβαρυνουν την καταναλωση βενζινης τα συνεχεια αναμμενα φωτα;Εξαρτάται και από τον κινητήρα σου (όπως ισχύει και για το Α/C). Κάποια από τα links που έδωσα νωρίτερα το εξηγούν. Κατά μέσο όρο λέγεται πως πρόκειται για επιβάρυνση της τάξεως του 3%.
Βέβαια αν έχεις κανένα Smart fortwo μπορεί να σου φανεί πως καις περισσότερη βενζίνη για να παράγεις ρεύμα παρά για να κινείσαι!Επομένως το αντίκτυπο στην τσέπη είναι μικρό από κάτι τέτοιο. Δηλ. αν κάνεις 20.000 χλμ το χρόνο με 10 lt/100 km, μιλάμε για κόστος της τάξεως των 60 Ευρώ. Βέβαια, αν π.χ. όλοι στις ΗΠΑ οδηγούσαν με τα φώτα συνέχεια αναμμένα, με τις σημερινές τιμές των υγρών καυσίμων (κοντά στα $3/gallon) θα μιλούσαμε για ένα συνολικό κόστος της τάξεως των 1.200.000.000 δολαρίων (δεν αναφέρω το ύψος των πρόσθετων εκπομπών ρύπων αλλά όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να το βρει).
[EDIT - για να μην ψάχνετε]
http://auto.howstuffworks.com/question424.htm -
Για την ασφαλεια των πεζων το μεγαλυτερο προβλημα θα υπαρχει απο τα υβριδικα αυτοκινητα.Αυτα λογω ελαχιστου θορυβου δεν θα μπορουν εγκαιρα να τα αντιληφθουν οι πεζοι.Ισως σε αυτα τα αμαξια να ειναι μια καλη ιδεα να εχουν συνεχεια αναμμενα φωτα,αν και για να δεις τα φωτα πρεπει να κοιτας προς το αμαξι.
Εγω νομιζω οτι ενα συστημα που να αναβει τα φωτα σε περιπτωσεις χαμηλης ορατοτητας θα ηταν πιο χρησιμο.Ετσι δεν θα κυκλοφορουσαν τοσοι χαζοι χωρις φωτα ενω εχει ηδη νυχτωσει.
Επισης με συνεχεια αναμμενα φωτα δεν θα μπορουμε να διακρινουμε αν ο μπροστα παταει φρενο ή απλα τα εχει αναψει.Ηδη μας μπερδευει ο ηλιος οταν κοκκινιζουν τα αντανακλαστικα φωτα το μεσημερι. -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Μεχρι το 2010 που θα εφαρμοσθει ,αν εφαρμοσθει τελικα ,στην Ελλαδα το μετρο καποια στοιχεια θα εχουμε απο τις αλλες χωρες.Παντως οι επισημες ανακοινωσεις στην Αυστρια ελεγαν οτι εχουν γινει ερευνες απο τη ΕΕ και απεδειξαν μειωση ατυχηματων και με πεζους.Θεωρείτε ορθό να 'δανειστούμε' έρευνες από χώρες που έχουν εντελώς διαφορετική ηλιοφάνεια σε σχέση με τη δική μας για να αποφανθούμε αν θα βοηθήσει τους Έλληνες ένα τέτοιο μέτρο 365 μέρες το χρόνο?
Στατιστικές υπάρχουν από άλλες χώρες, το θέμα είναι να απομονώσουμε τον παράγοντα 'φώτα την ημέρα' και να βεβαιωθούμε αν [και πότε] θα προσφέρει στη δική μας χώρα.
-
NAI στα αναμενα φωτα, αλλα μονο για τους δρόμους εκτός πόλης και τις Ε.Ο.
-
nidosan Εγραψε
Θεωρείτε ορθό να 'δανειστούμε' έρευνες από χώρες που έχουν εντελώς διαφορετική ηλιοφάνεια σε σχέση με τη δική μας για να αποφανθούμε αν θα βοηθήσει τους Έλληνες ένα τέτοιο μέτρο 365 μέρες το χρόνο?
Στατιστικές υπάρχουν από άλλες χώρες, το θέμα είναι να απομονώσουμε τον παράγοντα 'φώτα την ημέρα' και να βεβαιωθούμε αν [και πότε] θα προσφέρει στη δική μας χώρα.
Αν διαβαζες μεχρι τελους τη δημοσιευση μου θα εβλεπες οτι την ιδια σκεψη ειχα και εγω για τις νοτιες χωρες.
Kostis20 εγραψε:Τωρα δεν ξερω κατα ποσο ειναι ακριβη αυτα.Σιγουρα υπαρχει θεμα παντως για τις νοτιες χωρες.
Οταν λεω αλλες χωρες εννοω οτι θα μας βοηθησουν τα αποτελεσματα απο χωρες οπως Ιταλια ή Ισπανια.Αν περιμενουμε παντως ερευνα και αποτελεσματα απο την Ελλαδα χαιρετα μας τον πλατανο οποτε η μονη λυση που υπαρχει ειναι το εξωτερικο και οι χωρες με παρομοιο κλιμα με το δικο μας.
-
εγω θα ελεγα να γινει προαιρετικο οποιος θελει να τα ανοιγει τουλαχιστον τους θερινους μηνες τωρα σε τιποτα συννεφιες καλο ειναι να ειναι ανοιχτα τα φωτα.εγω εχω παρατηρησει σαν πεζος οταν παω να περασω τη λεωφορο εχει τυχει να πετυχω καποια αυτοκινητα με αναμενα τα φωτα και εχω την εντυπωση οτι βοηθαει στο να προσδιορησεις καλυτερα την αποσταση και τις περισσοτερες φορες ηταν με ηλιολουστη μερα
-
Ψήφισα όχι, για να ξεχωρίζω μόνο εγώ που τα ανάβω και να νοιώθω πιο ασφαλής.
Ναι, είμαι εγωΐσταρος, τι να κάνουμε!!!
-
Τα 'εργοστασιακά' DRL στις ΗΠΑ δεν ανάβουν τα πίσω φώτα μόνο τα μπροστα.
-
Πάντως αυτό άμα 'περασει' σαν Ευρωπαϊκός νόμος στα οχήματα που θα πωλούνται μετά από κάποιο καιρό δεν θα μπορείς να κλείσεις τα φώτα.
Στα τελευταία σκούτερ της Piaggio πχ τα φώτα ΔΕΝ κλείνουν. Μόνο κουμπί για τα μεγάλα έχει.
-
Ηδη το S6 εχει DRL LED που δε σβηνουν ποτε.Κατι αναλογο θα εφαρμοστει και σε αλλα μοντελα αν γενικευθει το μετρο.Το αλλο που σκεφτομουν ειναι και η αντοχη των xenon αμα ειναι συνεχως ανοιχτα.Η επισκευη πρεπει να ειναι πιο ακριβη απο τα συμβατικα οπου απλα αλλαζεις λαμπα.
-
Ψηφισα όχι, εχοντας υπόψη την καφρίλα του Ελληνα οδηγού. Μου φτάνουν τα φώτα ομίχλης το σούρουπο-νύχτα κτλ, καί άλλα φαιδρά
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Ειναι αυτο που λεει ο Krus πιο κατω, οτι αμα ΟΛΟΙ κυκλοφορουν ετσι, τοτε ξαναγινονται ομοιομορφοι μεταξυ τους και δεν θα σου κανει εντυπωση, αρα δεν θα δινεις περισσοτερη σημασια σε καποιον εκ του συνολου.Οποιος επισης λεει οτι υπαρχουν 'επιστημονικες' μετρησεις επι του θεματος, παρακαλειται να τις φερει. Και προσοχη, να ειναι ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ μετρησεις. Οχι υποθεσεις. Δηλαδη, βαλαμε 100 αμαξια με φωτα και 100 χωρις φωτα ενα μεσημερι του Ιουλη και αυτοι χωρις φωτα κοπανουσαν τους αλλους ή κατι τετοιο.
...
Δηλαδης αν ολοι αναβουν φωτα θα παψει καποιος να τους δινει σημασια.Η παρακάτω μελέτη πάντως καταλήγει στο ότι 30 και πλέον χρόνια αφότου τα DRL πρωτοέγιναν υποχρεωτικά στη Φινλανδία δεν έχει αποδειχτεί επιστημονικά ότι μειώνουν τα ατυχήματα.
http://www.lightsout.org/docs/30yrs.pdf
Στη σελ. 3 αναφέρεται το εξής: Σε μια έρευνα που έγινε το 1978 στην Αγγλία οι στατιστικές έδειξαν ότι ο αριθμός των πεζών που πρόσεχε μια μηχανή που είχε αναμένα τα φώτα της την ημέρα ήταν αυξημένος κατά 8.7% σε σχέση με το όταν είχε τα φώτα σβηστά. Λιγότερο από 4 χρόνια αργότερα, το 1982, η στατιστικές έδειξαν ότι το ποσοστό είχε πέσει στο 4.8%. Με άλλα λόγια, οι πεζοί σιγά-σιγά συνήθιζαν τα αναμμένα και την ημέρα φώτα και δεν τα πρόσεχαν όσο αρχικά. Το ίδιο μπορεί να περιμένει κανείς και όσον αφορά τα φώτα των αυτοκινήτων, όταν όλοι κυκλοφορούν με αναμμένα φώτα την ημέρα, καταλήγει η παραπάνω μελέτη.
Αυτά στην Αγγλία, όπου τα DRL κάνουν σαφώς μεγαλύτερη διαφορά [σε σχέση με την Ελλάδα] λόγω πολύ μικρότερης ηλιοφάνειας.
Μια ενδιαφέρουσα παρατήρηση είναι το ότι ό,τι σου τραβάει την προσοχή, σου την αποσπάει από κάτι άλλο ('what attracts, also distracts'). Αν όλα τα αυτοκίνητα κυκλοφορούν [με απλή συνεφιά, έστω] με τα φώτα τους αναμμένα και την ημέρα, ο ποδηλάτης και ο πεζός αυτομάτως γίνονται πιο 'αόρατοι' στους οδηγούς οι οποίοι δίνουν μεγαλύτερο μέρος της προσοχής τους στα φώτα των άλλων οδηγών.
Μια άλλη παρατήρηση στην ίδια μελέτη είναι ότι η 'κρίσιμη' απόσταση όπου ένας οδηγός κάνει το λάθος και παραβιάζει την προτεραιότητα κάποιου άλλου οχήματος συνήθως είναι μικρότερη από ~100 μέτρα. Σε τέτοιες κοντινές αποστάσεις είναι πολύ πιθανότερο ο οδηγός να έκανε κακή εκτίμηση της ταχύτητας και της απόστασης του άλλου οχήματος, παρά το να μην το είδε καθόλου να έρχεται. Αν ισχύει κάτι τέτοιο, το να έχουν όλοι αναμμένα φώτα την ημέρα μπορεί να δώσει σε πολλούς οδηγούς την ψευδαίσθηση ότι 'φαίνονται καλύτερα και άρα έχουν μεγαλύτερη προτεραιότητα από πριν', κάτι που προφανώς δεν ισχύει και στην πράξη.
Αντιθετως υπαρχουν αφθονες μετρησεις και επιστημονικες ερευνες που λενε οτι ο ανθρωπος αντιδρα περισσοτερο στο διαφορετικο ή στην αλλαγη ενος ερεθισματος εστω και ανεπαισθητη παρα σε ενα δυνατο αλλα επαναλαμβανομενο ερεθισμα.
Γι αυτό και τα φώτα που έχουν πίσω οι ποδηλάτες για να τους βλέπουν καλύτερα αναβοσβήνουν!
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Τα 'εργοστασιακά' DRL στις ΗΠΑ δεν ανάβουν τα πίσω φώτα μόνο τα μπροστα.Φυσικά, Daytime Running Lights λέγονται - όχι αυτόματα φώτα. Ανάβουν μόνο τους προβολείς (μεγάλη σκάλα) σε χαμηλή ένταση ή υπάρχουν ξεχωριστά LED φώτα γι αυτό το σκοπό (πολύ καλύτερη επιλογή, δεν θαμπώνουν τους απέναντι).
Τα συμπαθώ αυτά τα φώτα γι αυτό ας το ξαναγράψω:
Επειδή γράφετε μόνο γι αυτούς που δεν ανάβουν τα φώτα τους εκεί που πρέπει και τα DRL θα βοηθούσαν, στην Αμερική που πολλά αυτοκίνητα έχουν DRL πολλοί είναι αυτοί που κινούνται τη νύχτα χωρίς φώτα επειδή φωτίζει μπροστά στο αμάξι τους.
Είναι πολύ δύσκολο να αντιμετωπίσεις την ηλιθιότητα.
-
Ναι στη χρηση των φώτων κατά τη διάρκεια της ημέρας. Πιστεύω πως ανεξάρτητα από την επιβάρυνση της κατανάλωσης το γεγονός ότι ασυναίσθητα η προσοχή ακόμη και ενός αφηρημένου οδηγού ή πεζού μπορεί να ενταθεί θα οδηγήσει σε μείωση των ατυχημάτων. Ο ίδιος χρησιμοποιώ τα φώτα εδώ και χρόνια και οφέιλω να πω ότι σε δύο τουλάχιστον τροχονομικούς ελέγχους μου έγινε παρατήρηση γιατί τα είχα αναμμένα ντάλα μεσημέρι!
-
Φώτα και την ημέρα στην Ελλάδα;! Καλή ιδέα, έτσι πρέπει - ειδικά τώρα το καλοκαίρι, που ο δυνατός ήλιος εξαφανίζει τα αυτοκίνητα.
Αφού το έχουν κάνει τουλάχιστον άλλες 5-6 χώρες στον πλανήτη, εμείς πρέπει ν' ακολουθήσουμε περίφανα και να δείξουμε σε όλους ότι είμαστε 'μπροστά' σε αυτόν τον τομέα.
Το κλίμα που έχουμε δεν έχει καμία σημασία, οι μελέτες που έχουν γίνει δεν αναφέρουν τίποτα για ήλιο!
Κι έπειτα αφού ούτως ή άλλως δε βλέπουμε την τύφλα μας (δεν έξηγείται αλλιώς το ότι οι μισοί που διαθέτουν προβολάκια ομίχλης δε μπορούν / δε θέλουν να οδηγήσουν χωρίς αυτά ακόμα και μέσα στην πόλη, και κυριολεκτικά χέστηκαν που είναι παράνομο πλην συγκεκριμένων περιπτώσεων) γιατί να μη φωταγωγίσουμε τ' αμάξια μας και την ημέρα, κανονικά και με το νόμο;! Και λίγο πιο ορατοί να γίνουμε μεταξύ μας (εγώ π.χ. έχω ιδιαίτερο πρόβλημα με τα σκούρα γκρι αμάξια, που νομίζω πως είναι μέρος του δρόμου, όπως και με τα πράσινα που τα μπερδεύω με το γρασίδι και με τα γαλάζια που τα μπερδεύω με τον ουρανό) καλό θα είναι.
Ακόμα καλύτερα βέβαια θα είναι να έχουμε και τα φώτα των δρόμων αναμμένα και την ημέρα, να ξέρουμε στα σίγουρα που έχει δρόμο και που έχει τοίχο.
Επίσης οι πεζοί, οι μηχανές και οι ποδηλάτες, που κάποιος έγραψε ότι θα βρεθούν σε μειονεκτική θέση, μπορούν να υποχρεωθούν να φορούν καπέλο ή κράνος με φωτάκια που ν' αναβοσβήνουν, για να τους βλέπουμε κι αυτούς. Πολύ απλό είναι.
Το καλοκαίρι που έχει πολύ ήλιο, επειδή μπορεί να μη φαίνονται τα φώτα πορείας μας την ημέρα, προτείνω να ανάβουμε και τους προβολείς ομίχλης (αφού έχει τόσο ήλιο, δε θα τυφλώνουν τους άλλους) ώστε να κάνουμε την παρουσία μας στο δρόμο πιο αισθητή. Όποιος δεν έχει ομίχλης, θα μπορεί να προσθέτει ένα φάρο στο αμάξι του - δεν κοστίζει και τίποτα και από το να μην τον βλέπουμε σίγουρα καλύτερο είναι. Ούτως ή άλλως σε φάρους θα καταλήξουμε όλοι αφού συνηθίσουμε να βλέπουμε τα πορείας και τα ομίχλης μας μονίμως αναμμένα.
Όσο για τη μεγαλύτερη κατανάλωση, δεν παίζει ρόλο. Μόνο οι τσιγκούνηδες θα έλεγαν κάτι επ' αυτού όταν συζητάμε για 'Ασφάλεια'. Επίσης, για να προλάβω μερικούς, κανένα ρόλο δεν παίζει και η επιπλέον θέρμανση του περιβάλλοντος της πόλης το καλοκαίρι - πόσο, πια, να ανεβάζουν τη θερμοκρασία κάθε καλοκαιριάτικο πρωινό οι λάμπες όλων των αυτοκινήτων, λεωφορείων, ταξί, μέσα στην Αθήνα, σε σχέση με το θερμό αέρα που βγάζουν τα κλιματιστικά τους και τα αέρια που βγαίνουν από τις εξατμίσεις τους; Και, στο κάτω κάτω της γραφής, τι μας νοιάζει κάτι τέτοιο όταν έχουμε κλιματιστικό στο αμάξι μας, στο μαγαζί μας, στο σπίτι μας; Εμείς να είμαστε 'ασφαλείς' θέλουμε και να μας βλέπουν οι άλλοι 'καλύτερα' για να μην πέφτουν επάνω μας. Αν μας πουν ότι χρειάζεται, ευχαρίστως να βάλουμε και ζάντες με φωτάκια που αναβοσβήνουν καθώς περιστρέφονται, πολύχρωμα σημαιάκια, κλπ.
Οποιοδήποτε 'μέτρο' είναι προτιμότερο από το να μάθουμε να σεβόμαστε τους άλλους με τους οποίους μοιραζόμαστε το δρόμο και να οδηγούμε με τα μάτια μας ανοιχτά και το μυαλό μας εκεί που πρέπει.
-
Ο χρήστης Thevoice έγραψε:
Φώτα και την ημέρα στην Ελλάδα;! Καλή ιδέα, έτσι πρέπει - ειδικά τώρα το καλοκαίρι, που ο δυνατός ήλιος εξαφανίζει τα αυτοκίνητα.Αφού το έχουν κάνει τουλάχιστον άλλες 5-6 χώρες στον πλανήτη, εμείς πρέπει ν' ακολουθήσουμε περίφανα και να δείξουμε σε όλους ότι είμαστε 'μπροστά' σε αυτόν τον τομέα.
Το κλίμα που έχουμε δεν έχει καμία σημασία, οι μελέτες που έχουν γίνει δεν αναφέρουν τίποτα για ήλιο!
Κι έπειτα αφού ούτως ή άλλως δε βλέπουμε την τύφλα μας (δεν έξηγείται αλλιώς το ότι οι μισοί που διαθέτουν προβολάκια ομίχλης δε μπορούν / δε θέλουν να οδηγήσουν χωρίς αυτά ακόμα και μέσα στην πόλη, και κυριολεκτικά χέστηκαν που είναι παράνομο πλην συγκεκριμένων περιπτώσεων) γιατί να μη φωταγωγίσουμε τ' αμάξια μας και την ημέρα, κανονικά και με το νόμο;! Και λίγο πιο ορατοί να γίνουμε μεταξύ μας (εγώ π.χ. έχω ιδιαίτερο πρόβλημα με τα σκούρα γκρι αμάξια, που νομίζω πως είναι μέρος του δρόμου, όπως και με τα πράσινα που τα μπερδεύω με το γρασίδι και με τα γαλάζια που τα μπερδεύω με τον ουρανό) καλό θα είναι.
Ακόμα καλύτερα βέβαια θα είναι να έχουμε και τα φώτα των δρόμων αναμμένα και την ημέρα, να ξέρουμε στα σίγουρα που έχει δρόμο και που έχει τοίχο.
Επίσης οι πεζοί, οι μηχανές και οι ποδηλάτες, που κάποιος έγραψε ότι θα βρεθούν σε μειονεκτική θέση, μπορούν να υποχρεωθούν να φορούν καπέλο ή κράνος με φωτάκια που ν' αναβοσβήνουν, για να τους βλέπουμε κι αυτούς. Πολύ απλό είναι.
Το καλοκαίρι που έχει πολύ ήλιο, επειδή μπορεί να μη φαίνονται τα φώτα πορείας μας την ημέρα, προτείνω να ανάβουμε και τους προβολείς ομίχλης (αφού έχει τόσο ήλιο, δε θα τυφλώνουν τους άλλους) ώστε να κάνουμε την παρουσία μας στο δρόμο πιο αισθητή. Όποιος δεν έχει ομίχλης, θα μπορεί να προσθέτει ένα φάρο στο αμάξι του - δεν κοστίζει και τίποτα και από το να μην τον βλέπουμε σίγουρα καλύτερο είναι. Ούτως ή άλλως σε φάρους θα καταλήξουμε όλοι αφού συνηθίσουμε να βλέπουμε τα πορείας και τα ομίχλης μας μονίμως αναμμένα.
Όσο για τη μεγαλύτερη κατανάλωση, δεν παίζει ρόλο. Μόνο οι τσιγκούνηδες θα έλεγαν κάτι επ' αυτού όταν συζητάμε για 'Ασφάλεια'. Επίσης, για να προλάβω μερικούς, κανένα ρόλο δεν παίζει και η επιπλέον θέρμανση του περιβάλλοντος της πόλης το καλοκαίρι - πόσο, πια, να ανεβάζουν τη θερμοκρασία κάθε καλοκαιριάτικο πρωινό οι λάμπες όλων των αυτοκινήτων, λεωφορείων, ταξί, μέσα στην Αθήνα, σε σχέση με το θερμό αέρα που βγάζουν τα κλιματιστικά τους και τα αέρια που βγαίνουν από τις εξατμίσεις τους; Και, στο κάτω κάτω της γραφής, τι μας νοιάζει κάτι τέτοιο όταν έχουμε κλιματιστικό στο αμάξι μας, στο μαγαζί μας, στο σπίτι μας; Εμείς να είμαστε 'ασφαλείς' θέλουμε και να μας βλέπουν οι άλλοι 'καλύτερα' για να μην πέφτουν επάνω μας. Αν μας πουν ότι χρειάζεται, ευχαρίστως να βάλουμε και ζάντες με φωτάκια που αναβοσβήνουν καθώς περιστρέφονται, πολύχρωμα σημαιάκια, κλπ.
Οποιοδήποτε 'μέτρο' είναι προτιμότερο από το να μάθουμε να σεβόμαστε τους άλλους με τους οποίους μοιραζόμαστε το δρόμο και να οδηγούμε με τα μάτια μας ανοιχτά και το μυαλό μας εκεί που πρέπει.
Απο τα καλυτερα ποστ που εχω διαβασει στο φορουμ
-
Aμα βγαλει οδηγια η ΕΕ θα ειμαστε υποχρεωμενοι να την ακολουθησουμε!!!Δεν κατεβηκε η ιδεα στο μυαλο καποιου Ελληνα .Τη συζηταει η ΕΕ.Και εγω δε συμφωνω για τους καλοκαιρινους μηνες αλλα ειναι πιο καλο να βλεπουμε τα πραγματα λιγο περισσοτερο ρεαλιστικα.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Συμφωνώ με τη χρήση των φώτων πάντα και παντού, γιατί όσους έχω δει να κυκλοφορούν με αναμμένα φώτα, πραγματικά τους προσέχω περισσότερο αφού φαίνονται από πολύ πιο μακριά. Συν το ότι με τη χρήση φώτων θα μπορούμε να διακρίνουμε πιο γρήγορα τους χάρους που ξεκινάνε και μπαίνουν στο δρόμο ενώ ήταν σταματημένοι στις άκρες και φυσικά δεν γνωρίζουν τη χρήση των φλας.
Καταριπτεις μονος σου το επιχειρημα σου χωρις να το καταλαβεις μαλιστα. Τους προσεχεις περισσοτερο ΑΚΡΙΒΩΣ επειδη ειναι λιγοι αυτοι με αναμενα φωτα και ξεχωριζουν απο ολους τους υπολοιπους. Αυτο ειναι 1000% τσεκαρισμενο, εγω στην ΕΟ/ΑΟ κυκλοφορω παντα με τα φωτα αναμμενα, να δεις για ποτε τσακιζονται οι περισσοτεροι να φυγουν απο την αριστερη λωριδα...
Ειναι αυτο που λεει ο Krus πιο κατω, οτι αμα ΟΛΟΙ κυκλοφορουν ετσι, τοτε ξαναγινονται ομοιομορφοι μεταξυ τους και δεν θα σου κανει εντυπωση, αρα δεν θα δινεις περισσοτερη σημασια σε καποιον εκ του συνολου.
Ας γίνουν ομοιόμορφοι όλοι...μας ενδιαφέρουν τα αυτοκίνητα που κινούνται! Ίσως η πιο σωστή λύση να είναι 'χρήση σε δρόμους εκτός πόλεων και ΕΟ'. Δεν προσέχω περισσότερο επειδή ξεχωρίζει από την ομοιομορφία, αλλά γιατί τα φώτα φαίνονται από πιο μακριά. Για εσένα με τα φώτα ανοιχτά, θα έκανα δεξιά επειδή θα σε έβλεπα από πιο μακριά (τοα αυτοκίνητό σου θα είναι πιο ορατό) και όχι γιατί θα ήσουν ένας από τους 50 που κυκλοφορούν με αναμμένα φώτα!
Και ηλιοφάνεια μπορεί να έχουμε μεγάλο μέρος του χρόνου, αλλά μεγάλο μέρος του χρόνου έχουμε και συννεφιές και βροχές. Επειδή για 3 μήνες πραγματικά δεν συννεφιάζει (Ιουν-Ιουλ-Αυγ), καταρρίπτουμε ένα μέτρο που μπορεί να δίνει λύσεις για τους υπόλοιπους 9;
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Ας γίνουν ομοιόμορφοι όλοι...μας ενδιαφέρουν τα αυτοκίνητα που κινούνται! Ίσως η πιο σωστή λύση να είναι 'χρήση σε δρόμους εκτός πόλεων και ΕΟ'. Δεν προσέχω περισσότερο επειδή ξεχωρίζει από την ομοιομορφία, αλλά γιατί τα φώτα φαίνονται από πιο μακριά. Για εσένα με τα φώτα ανοιχτά, θα έκανα δεξιά επειδή θα σε έβλεπα από πιο μακριά (τοα αυτοκίνητό σου θα είναι πιο ορατό) και όχι γιατί θα ήσουν ένας από τους 50 που κυκλοφορούν με αναμμένα φώτα!Και ηλιοφάνεια μπορεί να έχουμε μεγάλο μέρος του χρόνου, αλλά μεγάλο μέρος του χρόνου έχουμε και συννεφιές και βροχές. Επειδή για 3 μήνες πραγματικά δεν συννεφιάζει (Ιουν-Ιουλ-Αυγ), καταρρίπτουμε ένα μέτρο που μπορεί να δίνει λύσεις για τους υπόλοιπους 9;
Καθε πότε ερχεσαι στην Ελλαδα; Γιατι τα τελευταια χρονια εχει κοντά 300 μερες ηλιοφανεια το χρονο δηλαδη 10 μηνες (7 μηνες το χρόνο διαφορά).
Θα σας πω μια ιστορια απο το φετινο Πασχα.
Συνεβη στη Φινλανδια: Μολις μπηκαμε στη χωρα σταματαμε σε ενα κιοσκι διπλα στο δρομο για φαϊ. Επειδη ειχαμε γυρισμενα τα κλειδια να ακουμε μουσικη, σβησαμε τα φωτα να μην καινε στο γαμο του καραγκιοζη. Οταν ξεκινησαμε μετα απο 5 λεπτα καποιος μου παιζει φωτα. 'Θα εχει κάμερες ή μπλοκα' σκεφτηκαμε. Σε 5 λεπτα ξανά. Την 20η φορα σε 200 το πολυ χλμ που καποιος μας επαιξε τα φωτα λεει ο φωστηρ που τα ειχε σβησει χωρις να το πει σε κανεναν 'Μηπως ρε παιδια μας κανουν σινιαλο να αναψουμε τα φωτα; Τα εχω σβησει εκει που φαγαμε'
Τον βριζω, τα αναβω και τα σινιαλα κοπηκαν μαχαιρι.
Συμπερασμα: Αντιθετως με οσα λετε, αυτος που εδινε στοχο και χτυπουσε στο ματι ημουν εγω με τα σβηστα φωτα και οχι οι εκατονταδες με τα αναμμενα.
Με τα φώτα ανοικτά μέρα-νύχτα και στην Ελλάδα?...