Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Λάδια στο ψυγείο σε Samurai
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Λάδια στο ψυγείο σε Samurai
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    8
    289
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      abdel last edited by

      Το samurai μου εδώ και τρεις μήνες ανεβάζει κατά διαστήματα θερμοκρασία εως την μέση και παραπάνω από την μέση του δείκτη χωρίς να το ζορίζω 2.000-3.000 στροφές και μετά επανέρχεται στη φυσιολογική θερμοκρασία . Στο συνεργείο που το κοιτάξανε βρήκανε στην τάπα του ψυγείου και στον θερμοστάτη 'λάδια' (ο θερμοστάτης και η τάπα έχε πιάσει κάτι σαν γλίτσα μπεζ χρώμα και μου είπανε ότι είναι λάδια ) και ότι μάλλον έχει ρωγμή η κεφαλή . Υπάρχει περίπτωση να είναι κάτι άλλο εκτός από ρωγμή κεφαλής ;
      Δεν ξέρω εάν παίζει κανένα ρόλο αλλά να αναφέρω ότι πριν ενάμιση χρόνο είχε αλλαχτεί ο θερμοστάτης σε 85ο C από 76ο C .

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        abdel last edited by

        Το samurai μου εδώ και τρεις μήνες ανεβάζει κατά διαστήματα θερμοκρασία εως την μέση και παραπάνω από την μέση του δείκτη χωρίς να το ζορίζω 2.000-3.000 στροφές και μετά επανέρχεται στη φυσιολογική θερμοκρασία . Στο συνεργείο που το κοιτάξανε βρήκανε στην τάπα του ψυγείου και στον θερμοστάτη 'λάδια' (ο θερμοστάτης και η τάπα έχε πιάσει κάτι σαν γλίτσα μπεζ χρώμα και μου είπανε ότι είναι λάδια ) και ότι μάλλον έχει ρωγμή η κεφαλή . Υπάρχει περίπτωση να είναι κάτι άλλο εκτός από ρωγμή κεφαλής ;
        Δεν ξέρω εάν παίζει κανένα ρόλο αλλά να αναφέρω ότι πριν ενάμιση χρόνο είχε αλλαχτεί ο θερμοστάτης σε 85ο C από 76ο C .

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          abdel last edited by

          Το samurai μου εδώ και τρεις μήνες ανεβάζει κατά διαστήματα θερμοκρασία εως την μέση και παραπάνω από την μέση του δείκτη χωρίς να το ζορίζω 2.000-3.000 στροφές και μετά επανέρχεται στη φυσιολογική θερμοκρασία . Στο συνεργείο που το κοιτάξανε βρήκανε στην τάπα του ψυγείου και στον θερμοστάτη 'λάδια' (ο θερμοστάτης και η τάπα έχε πιάσει κάτι σαν γλίτσα μπεζ χρώμα και μου είπανε ότι είναι λάδια ) και ότι μάλλον έχει ρωγμή η κεφαλή . Υπάρχει περίπτωση να είναι κάτι άλλο εκτός από ρωγμή κεφαλής ;
          Δεν ξέρω εάν παίζει κανένα ρόλο αλλά να αναφέρω ότι πριν ενάμιση χρόνο είχε αλλαχτεί ο θερμοστάτης σε 85ο C από 76ο C .

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • H
            hunter-gr last edited by

            Ο χρήστης abdel έγραψε:
            Το samurai μου εδώ και τρεις μήνες ανεβάζει κατά διαστήματα θερμοκρασία εως την μέση και παραπάνω από την μέση του δείκτη χωρίς να το ζορίζω 2.000-3.000 στροφές και μετά επανέρχεται στη φυσιολογική θερμοκρασία . Στο συνεργείο που το κοιτάξανε βρήκανε στην τάπα του ψυγείου και στον θερμοστάτη 'λάδια' (ο θερμοστάτης και η τάπα έχε πιάσει κάτι σαν γλίτσα μπεζ χρώμα και μου είπανε ότι είναι λάδια ) και ότι μάλλον έχει ρωγμή η κεφαλή . Υπάρχει περίπτωση να είναι κάτι άλλο εκτός από ρωγμή κεφαλής ;
            Δεν ξέρω εάν παίζει κανένα ρόλο αλλά να αναφέρω ότι πριν ενάμιση χρόνο είχε αλλαχτεί ο θερμοστάτης σε 85ο C από 76ο C .

            Φίλε Abdel ρίξε μια ματιά,μπορεί να σε βοηθήσει: http://www.to4x4.gr/html/site/forum/vie ... php?t=3066

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Φλάντζα κεφαλής στην καλύτερη περίπτωση , μπορεί όμως και η κεφαλή να έχει ρωγμή. Θα το δεις όταν ανοιχτεί ...
              Ο θερμοστάτης πρέπει να αλλαχτεί και καλό είναι να καθαρίσεις και το κύκλωμα ψύξης (με ειδικό μηχάνημα) από τη γλίτσα λαδιού.
              Ο θερμοστάτης 85ο C είναι αυτός που πρέπει να έχει ?? .. ή μήπως ο 76ο C είναι ο σωστός ??

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 2
                21-quadra last edited by

                Οπως λέει και ο ΒΑΣΙΛΗΣ είναι κατά 90% φλάτζα, αν είναι ρωγμή σε ορισμένα καπάκια φαίνεται σε άλλα όχι γιατί η ρωγμή ανοίγει μόνο μετά απο πίεση και θερμοκρασία, υπάρχει ιστορικό ρωγμών στις κεφαλές των Samurai ? Ο θερμοστάτης είναι 'ζεστός' γοα το καλοκαίρι ιδίως αν το ζορίζεις με χαμηλή ταχύτητα στα βουνά, βάλε 78-80.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • E
                  emmanoyhl last edited by

                  Πιστεύω ότι πιθανότερο είναι να έχεις ρωγμή και όχι καμένη φλάντζα δυστυχώς. Αν ήταν η φλάντζα θα είχες το ανάποδο, δηλαδή νερό στα λάδια και όχι λάδια στο νερό. Το κακό είναι ότι είναι ακριβότερη ζημιά. Υπάρχουν πρόσθετα που μπορείς να βάλεις στο σύστημα ψύξης για να μπαλώσουν τη ρωγμή αλλά δεν είναι μόνιμη λύση. Έχουν πρόσθετα με βάση το αλουμίνιο το οποίο λιώνει και κλίνει την ρωγμή. Είναι μια καλή προσωρινή λύση αν δεν μπορεί να γίνει άμεσα η επισκευή. Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν περιπτώσεις που λειτούργησαν κινητήρες για πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα με χρήση προσθετικού χωρίς πρόβλημα. Σε τέτοια περίπτωση όμως απαγορεύεται η αποστράγγιση του ψυγείου για αλλαγή υγρών ψύξης.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kospapad last edited by

                    Μου έιχε εμφανιστει και εμένα λάδια στα νερά σε ΄πολύ μεγαλύτερη ποσότητα και η αρχική γνωμάτευση ήταν καπάκι. Κατά την επισκευή προέκυψε ότι δεν ήταν όύτε φλάτζα όυτε καπάκι αφού το στείλαμε σε φούρνο και πρέσα για έλεγχο ρωγμών.
                    Η διαρροή λαδιού γινόταν από κάτι τάπες που είχε ο κορμός της μηχανης (κινητηρας ENERGY) που ήταν χάλκινες σε αλουμινένιο μπλόκ. Αλλάχτηκαν, πλύθηκε το σύστημα ψύξης με καθαριστικό για τη γλίτσα και τελος!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • A
                      abdel last edited by

                      Παιδιά σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας .
                      Στο http://www.to4x4.gr αναφέρεται στο δικό μου πρόβλημα και το έχει γράψει ένας φίλος .
                      Πριν ένα μήνα περίπου έβγαλα το θερμοστάτη εντελώς και η θερμοκρασία φτάνει στο μέγιστο της πιο κάτω από το κανονικό .
                      Στο συνεργείο μου είπανε ότι εάν είναι ορατή η ρωγμή μπορούν να την κολλήσουν και δεν θα υπάρχει κανένα πρόβλημα ( αλλά και εάν δεν φαίνετε θα τη στείλουν σε μηχανουργείο και με πίεση μπορούν να βρουν την ρωγμή .... αυτό ισχύει ή όχι 😉

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr