-
Αφού έψαξα και διάβασα άλλα θέματα, είπα να μοιραστώ την απορία μου. Βρήκα και ένα τίτλο που τραβάει -πιστεύω- την προσοχή, και μπαίνω στο ψητό.
Πώς στο καλό να εξηγήσω το φαινόμενο ότι, αν το ρεζερβουάρ είναι κάτω από τη μέση και μπω 'σβέλτα' σε απότομη **Δεξιά **στροφή, το αμαξάκι μου (http://users.hol.gr/~ymar/meg.JPG) χάνει δύναμη ή και κοντεύει να σβήσει; Ταυτόχρονα πέφτει και ο ήχος του κινητήρα, βέβαια. Ένα ή δύο δευτερόλεπτα αφού επανέλθει το αυτοκίνητο σε ευθεία κίνηση, η δύναμη αποκαθίσταται και μάλιστα δείχνει να έχει και περισσότερη επιτάχυνση (!;). Μου το έχει κάνει και με 40 χ.α.ω. με δευτέρα και με 120 χ.α.ω. με τετάρτη ή πέμπτη.
Δεδομένα: μιλάμε για AX 1.100, καταλυτικό του 1995, με 165.000 χλμ. πάντα καλοσυντηρημένο και με προληπτικά αλλαγμένα διάφορα 'long term' μέρη, π.χ. καταλύτη, μπουζοκαλώδια. Φοράει εδώ και κάτι χρόνια ένα πιο ελεύθερο φίλτρο αέρα στο φιλτροκούτι, λίγο πιο ελεύθερη ανοξείδωτη εξάτμιση και χταποδάκι. Όλες οι μικρο-τροποποιήσεις και βελτιώσεις (τρομάρα μου:) ) έχουν γίνει πριν από πολύ περισσότερο καιρό και δεν υπήρξε ποτέ κανένα πρόβλημα. Πριν 2 χρόνια (στα 143.000 χλμ) έκαψε αντλία βενζίνης και την άλλαξα. Καμία αλλαγή στην κατανάλωση (τη μετράω πάντα αναλυτικά, με τη μέθοδο του φουλαρίσματος). Επειδή πάντα φουλάρω όταν φτάσει στη μέση το ρεζερβουάρ, άργησα να προσέξω αυτό το πρόβλημα στις δεξιές στροφές. Ο λόγος που υποπτεύομαι κατά 99,9 την τρόμπα της βενζίνης, είναι επειδή το ίδιο φαινόμενο μου το είχε ξανακάνει μία φορά λίγο μετά την αλλαγή της τρόμπας, αλλά τότε είχε τυχει να έχω βάλει βενζίνη από 'άγνωστο' σε μένα βενζινάδικο, η οποία αποδείχτηκε σκάρτη (o TU έχει μεγάλη ευαισθησία και βγάζει αμέσως πειράκια αν το ποτό του είναι νερωμένο), οπότε το απέδωσα στην κακιά βενζίνη. Όμως, τώρα τελευταία το κάνει και με βενζίνη από 'ελεγμένα' βενζινάδικα που τα γνωρίζω χρόνια και τα προτιμώ.
Αν το πρόβλημα ήταν σε όλες τις αλλαγές κατεύθυνσης, θα φανταζόμουν ανεπαρκή πίεση βενζίνης κλπ. Είναι όμως μόνο στις δεξιές στροφές!!!! Και μπορώ να υποθέσω ότι αν το αφήσω να αδειάσει και άλλο, τότε σε κάποια μεγάλη διαδρομή που δεν θα 'παίζω' ή που δεν θα έχει πολύ απότομες στροφές, μπορεί να κάψω την τρόμπα, λόγω υπερθέρμανσης !
Επίσης, το γεγονός ότι δεν το κάνει πάντα, αλλά μόνο όταν το ρεζερβουάρ είναι κάτω από τη μέση, με μπερδεύει περισσότερο. Πρόσφατα, μεταφράζοντας ένα σχετικό κείμενο, στην ενότητα που περιέγραφε το σύστημα καυσίμου των αυτοκινήτων (γενικά, όχι κάποια μάρκα συγκεκριμένα), έπεσα πάνω στον όρο 'swirl pot'. Ψάχνοντας να δω τι είναι, βρήκα την εξής περιγραφή: 'The part of the fuel system that prevents air from entering the fuel lines when the fuel moves in the tank.' Υπάρχει άραγε αυτό το πράμα σε όλα τα αυτοκίνητα; Αν ναι, και δεν δουλεύει καλά/σωστά, τότε βρήκαμε μια λογική εξήγηση: η τρόμπα της βενζίνης είναι στη δεξιά πλευρά του ρεζερβουάρ, άρα στις δεξιές στροφές (που το καύσιμο παρασύρεται και μαζεύεται στα αριστερά) η τρόμπα στεγνώνει. Ναι, αλλά μέσα στο ρεζερβουάρ υπάρχουν διαχωριστικά και δεν είναι μονοκόμματος ο χώρος .....Βγήκε λίγο μεγάλο το ποστ - με συγχωρείτε... Θαθελα σε πρώτη φάση να ασχοληθώ λίγο μόνος μου ('πιάνουν' τα χέρια μου) και μετά να απευθυνθώ στο μαγαζί που μου άλλαξε την τρόμπα (έχουν περάσει δυο χρόνια απο τοτε - μάλλον θα την ξαναπληρώσω).
Κάθε ιδέα /πρόταση ευπρόσδεκτη
Χαιρετώ,
Γιάννης -
Αφού έψαξα και διάβασα άλλα θέματα, είπα να μοιραστώ την απορία μου. Βρήκα και ένα τίτλο που τραβάει -πιστεύω- την προσοχή, και μπαίνω στο ψητό.
Πώς στο καλό να εξηγήσω το φαινόμενο ότι, αν το ρεζερβουάρ είναι κάτω από τη μέση και μπω 'σβέλτα' σε απότομη **Δεξιά **στροφή, το αμαξάκι μου (http://users.hol.gr/~ymar/meg.JPG) χάνει δύναμη ή και κοντεύει να σβήσει; Ταυτόχρονα πέφτει και ο ήχος του κινητήρα, βέβαια. Ένα ή δύο δευτερόλεπτα αφού επανέλθει το αυτοκίνητο σε ευθεία κίνηση, η δύναμη αποκαθίσταται και μάλιστα δείχνει να έχει και περισσότερη επιτάχυνση (!;). Μου το έχει κάνει και με 40 χ.α.ω. με δευτέρα και με 120 χ.α.ω. με τετάρτη ή πέμπτη.
Δεδομένα: μιλάμε για AX 1.100, καταλυτικό του 1995, με 165.000 χλμ. πάντα καλοσυντηρημένο και με προληπτικά αλλαγμένα διάφορα 'long term' μέρη, π.χ. καταλύτη, μπουζοκαλώδια. Φοράει εδώ και κάτι χρόνια ένα πιο ελεύθερο φίλτρο αέρα στο φιλτροκούτι, λίγο πιο ελεύθερη ανοξείδωτη εξάτμιση και χταποδάκι. Όλες οι μικρο-τροποποιήσεις και βελτιώσεις (τρομάρα μου:) ) έχουν γίνει πριν από πολύ περισσότερο καιρό και δεν υπήρξε ποτέ κανένα πρόβλημα. Πριν 2 χρόνια (στα 143.000 χλμ) έκαψε αντλία βενζίνης και την άλλαξα. Καμία αλλαγή στην κατανάλωση (τη μετράω πάντα αναλυτικά, με τη μέθοδο του φουλαρίσματος). Επειδή πάντα φουλάρω όταν φτάσει στη μέση το ρεζερβουάρ, άργησα να προσέξω αυτό το πρόβλημα στις δεξιές στροφές. Ο λόγος που υποπτεύομαι κατά 99,9 την τρόμπα της βενζίνης, είναι επειδή το ίδιο φαινόμενο μου το είχε ξανακάνει μία φορά λίγο μετά την αλλαγή της τρόμπας, αλλά τότε είχε τυχει να έχω βάλει βενζίνη από 'άγνωστο' σε μένα βενζινάδικο, η οποία αποδείχτηκε σκάρτη (o TU έχει μεγάλη ευαισθησία και βγάζει αμέσως πειράκια αν το ποτό του είναι νερωμένο), οπότε το απέδωσα στην κακιά βενζίνη. Όμως, τώρα τελευταία το κάνει και με βενζίνη από 'ελεγμένα' βενζινάδικα που τα γνωρίζω χρόνια και τα προτιμώ.
Αν το πρόβλημα ήταν σε όλες τις αλλαγές κατεύθυνσης, θα φανταζόμουν ανεπαρκή πίεση βενζίνης κλπ. Είναι όμως μόνο στις δεξιές στροφές!!!! Και μπορώ να υποθέσω ότι αν το αφήσω να αδειάσει και άλλο, τότε σε κάποια μεγάλη διαδρομή που δεν θα 'παίζω' ή που δεν θα έχει πολύ απότομες στροφές, μπορεί να κάψω την τρόμπα, λόγω υπερθέρμανσης !
Επίσης, το γεγονός ότι δεν το κάνει πάντα, αλλά μόνο όταν το ρεζερβουάρ είναι κάτω από τη μέση, με μπερδεύει περισσότερο. Πρόσφατα, μεταφράζοντας ένα σχετικό κείμενο, στην ενότητα που περιέγραφε το σύστημα καυσίμου των αυτοκινήτων (γενικά, όχι κάποια μάρκα συγκεκριμένα), έπεσα πάνω στον όρο 'swirl pot'. Ψάχνοντας να δω τι είναι, βρήκα την εξής περιγραφή: 'The part of the fuel system that prevents air from entering the fuel lines when the fuel moves in the tank.' Υπάρχει άραγε αυτό το πράμα σε όλα τα αυτοκίνητα; Αν ναι, και δεν δουλεύει καλά/σωστά, τότε βρήκαμε μια λογική εξήγηση: η τρόμπα της βενζίνης είναι στη δεξιά πλευρά του ρεζερβουάρ, άρα στις δεξιές στροφές (που το καύσιμο παρασύρεται και μαζεύεται στα αριστερά) η τρόμπα στεγνώνει. Ναι, αλλά μέσα στο ρεζερβουάρ υπάρχουν διαχωριστικά και δεν είναι μονοκόμματος ο χώρος .....Βγήκε λίγο μεγάλο το ποστ - με συγχωρείτε... Θαθελα σε πρώτη φάση να ασχοληθώ λίγο μόνος μου ('πιάνουν' τα χέρια μου) και μετά να απευθυνθώ στο μαγαζί που μου άλλαξε την τρόμπα (έχουν περάσει δυο χρόνια απο τοτε - μάλλον θα την ξαναπληρώσω).
Κάθε ιδέα /πρόταση ευπρόσδεκτη
Χαιρετώ,
Γιάννης -
Αφού έψαξα και διάβασα άλλα θέματα, είπα να μοιραστώ την απορία μου. Βρήκα και ένα τίτλο που τραβάει -πιστεύω- την προσοχή, και μπαίνω στο ψητό.
Πώς στο καλό να εξηγήσω το φαινόμενο ότι, αν το ρεζερβουάρ είναι κάτω από τη μέση και μπω 'σβέλτα' σε απότομη **Δεξιά **στροφή, το αμαξάκι μου (http://users.hol.gr/~ymar/meg.JPG) χάνει δύναμη ή και κοντεύει να σβήσει; Ταυτόχρονα πέφτει και ο ήχος του κινητήρα, βέβαια. Ένα ή δύο δευτερόλεπτα αφού επανέλθει το αυτοκίνητο σε ευθεία κίνηση, η δύναμη αποκαθίσταται και μάλιστα δείχνει να έχει και περισσότερη επιτάχυνση (!;). Μου το έχει κάνει και με 40 χ.α.ω. με δευτέρα και με 120 χ.α.ω. με τετάρτη ή πέμπτη.
Δεδομένα: μιλάμε για AX 1.100, καταλυτικό του 1995, με 165.000 χλμ. πάντα καλοσυντηρημένο και με προληπτικά αλλαγμένα διάφορα 'long term' μέρη, π.χ. καταλύτη, μπουζοκαλώδια. Φοράει εδώ και κάτι χρόνια ένα πιο ελεύθερο φίλτρο αέρα στο φιλτροκούτι, λίγο πιο ελεύθερη ανοξείδωτη εξάτμιση και χταποδάκι. Όλες οι μικρο-τροποποιήσεις και βελτιώσεις (τρομάρα μου:) ) έχουν γίνει πριν από πολύ περισσότερο καιρό και δεν υπήρξε ποτέ κανένα πρόβλημα. Πριν 2 χρόνια (στα 143.000 χλμ) έκαψε αντλία βενζίνης και την άλλαξα. Καμία αλλαγή στην κατανάλωση (τη μετράω πάντα αναλυτικά, με τη μέθοδο του φουλαρίσματος). Επειδή πάντα φουλάρω όταν φτάσει στη μέση το ρεζερβουάρ, άργησα να προσέξω αυτό το πρόβλημα στις δεξιές στροφές. Ο λόγος που υποπτεύομαι κατά 99,9 την τρόμπα της βενζίνης, είναι επειδή το ίδιο φαινόμενο μου το είχε ξανακάνει μία φορά λίγο μετά την αλλαγή της τρόμπας, αλλά τότε είχε τυχει να έχω βάλει βενζίνη από 'άγνωστο' σε μένα βενζινάδικο, η οποία αποδείχτηκε σκάρτη (o TU έχει μεγάλη ευαισθησία και βγάζει αμέσως πειράκια αν το ποτό του είναι νερωμένο), οπότε το απέδωσα στην κακιά βενζίνη. Όμως, τώρα τελευταία το κάνει και με βενζίνη από 'ελεγμένα' βενζινάδικα που τα γνωρίζω χρόνια και τα προτιμώ.
Αν το πρόβλημα ήταν σε όλες τις αλλαγές κατεύθυνσης, θα φανταζόμουν ανεπαρκή πίεση βενζίνης κλπ. Είναι όμως μόνο στις δεξιές στροφές!!!! Και μπορώ να υποθέσω ότι αν το αφήσω να αδειάσει και άλλο, τότε σε κάποια μεγάλη διαδρομή που δεν θα 'παίζω' ή που δεν θα έχει πολύ απότομες στροφές, μπορεί να κάψω την τρόμπα, λόγω υπερθέρμανσης !
Επίσης, το γεγονός ότι δεν το κάνει πάντα, αλλά μόνο όταν το ρεζερβουάρ είναι κάτω από τη μέση, με μπερδεύει περισσότερο. Πρόσφατα, μεταφράζοντας ένα σχετικό κείμενο, στην ενότητα που περιέγραφε το σύστημα καυσίμου των αυτοκινήτων (γενικά, όχι κάποια μάρκα συγκεκριμένα), έπεσα πάνω στον όρο 'swirl pot'. Ψάχνοντας να δω τι είναι, βρήκα την εξής περιγραφή: 'The part of the fuel system that prevents air from entering the fuel lines when the fuel moves in the tank.' Υπάρχει άραγε αυτό το πράμα σε όλα τα αυτοκίνητα; Αν ναι, και δεν δουλεύει καλά/σωστά, τότε βρήκαμε μια λογική εξήγηση: η τρόμπα της βενζίνης είναι στη δεξιά πλευρά του ρεζερβουάρ, άρα στις δεξιές στροφές (που το καύσιμο παρασύρεται και μαζεύεται στα αριστερά) η τρόμπα στεγνώνει. Ναι, αλλά μέσα στο ρεζερβουάρ υπάρχουν διαχωριστικά και δεν είναι μονοκόμματος ο χώρος .....Βγήκε λίγο μεγάλο το ποστ - με συγχωρείτε... Θαθελα σε πρώτη φάση να ασχοληθώ λίγο μόνος μου ('πιάνουν' τα χέρια μου) και μετά να απευθυνθώ στο μαγαζί που μου άλλαξε την τρόμπα (έχουν περάσει δυο χρόνια απο τοτε - μάλλον θα την ξαναπληρώσω).
Κάθε ιδέα /πρόταση ευπρόσδεκτη
Χαιρετώ,
Γιάννης -
Αν είναι ότι αναφέρεις στον τίτλο του θέματος, τότε με λίγο λάδωμα μάλλον έλυσες το πρόβλημά σου.
-
Eίναι ΑΧ του 1995 σωστά?
Τότε βγήκε ο Σιράκ.
Δε δικαιολογείται να σου παρουσιάζει προβλήματα, ειδικά στις δεξιές στροφές.
Σκέψου μπήπως πρέπει να αλλάξεις τον τίτλο -
Πόσο βενζίνη είχες στο τεπόζιτο όταν στο έκανε αυτο?
-
Με βάση τις τιμές κατανάλωσης των τελευταίων μηνών, πρέπει να είχε μέσα περίπου 17-18 λίτρα (χωράει 43 λ. συνολικά).
-
Ο χρήστης YiannisMark έγραψε:
Με βάση τις τιμές κατανάλωσης των τελευταίων μηνών, πρέπει να είχε μέσα περίπου 17-18 λίτρα (χωράει 43 λ. συνολικά).Με πάνω από μισό ρεζερβουάρ όμως λογικά δεν θα έχεις πρόβλημα.
ΜΕ τοση βενζινη περιπου το κανει και το 106 μου και υποψιαζομε τον ρυθμιστη πιεσης του καυσιμου. Θα μετρησω την πίεση να δω αν βγάλω άκρη.Το ίδιο κάνει στην πίστα και η ΒΧ αλλά εκεί φταίει ότι είναι εξωτερική η αντλιά δεν πρέπει να έχει πρόβλημα.
-
Ναι, με πάνω από το μισό ρεζερβουάρ δεν το έχει κάνει ποτέ.
ΟΜΩΣ, αυτό άρχισε να γίνεται μετά την αλλαγή τρόμπας βενζίνης..... Ο ρυθμιστής πίεσης καυσίμου νομίζω είναι εκείνο το στρογγυλό που βρίσκεται μέσα στο injection, έτσι δεν είναι; Δεν πρέπει να πειράχτηκε κατά την αλλαγή της τρόμπας (δεν ήμουν εκει, από τις λίγες φορές που άφησα το αμάξι και έφυγα...)
-
Ο χρήστης YiannisMark έγραψε:
Ναι, με πάνω από το μισό ρεζερβουάρ δεν το έχει κάνει ποτέ.ΟΜΩΣ, αυτό άρχισε να γίνεται μετά την αλλαγή τρόμπας βενζίνης..... Ο ρυθμιστής πίεσης καυσίμου νομίζω είναι εκείνο το στρογγυλό που βρίσκεται μέσα στο injection, έτσι δεν είναι; Δεν πρέπει να πειράχτηκε κατά την αλλαγή της τρόμπας (δεν ήμουν εκει, από τις λίγες φορές που άφησα το αμάξι και έφυγα...)
Ο ρυθμιστής ίσως να είναι η αιτία που χάλασε η πρώτη τρόμπα. Δεν λειτουργεί σωστά και έχει μαγλύτερη πίεση απ' ότι χρειάζεται και κατ επέκταση λιγότερα επιστρεφόμενα τα οποία γεμίζουν το δοχείο της βενζίνης. ¨οπως σου είπα και πιο πάνω το ψάχνω.
Πολλαπλό ψεκασμό έχεις ή μονού σημειού?
-
λες, ε;
Edit=
Έχω μονού σημείου (Magneti Marelli G6) και το εγχειρίδιο της Haynes ισχυρίζεται ότι η πίεση βενζίνης πρέπει να'ναι 0,8 ± 0,1 bar.Σ'ευχαριστώ και περιμένω νέα.
-
Ο χρήστης YiannisMark έγραψε:
Έχω μονού σημείου (Magneti Marelli G6) και το εγχειρίδιο της Haynes ισχυρίζεται ότι η πίεση βενζίνης πρέπει να'ναι 0,8 ± 0,1 bar.Εσύ μέτρησες με το σωληνάκι της υποπίεσης και χωρίς;
Είχα ακούσει και για ένα χόντα που έκανε τα ίδια και η μόνη λύση που βρήκε ήταν να έχει το ρεζερβουάρ συνέχεια γεμάτο. Φίλτρο βενζίνης πότε αλλάζεις;
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Έχω μονού σημείου (Magneti Marelli G6) και το εγχειρίδιο της Haynes ισχυρίζεται ότι η πίεση βενζίνης πρέπει να'ναι 0,8 ± 0,1 bar.
Εσύ μέτρησες με το σωληνάκι της υποπίεσης και χωρίς;
Είχα ακούσει και για ένα χόντα που έκανε τα ίδια και η μόνη λύση που βρήκε ήταν να έχει το ρεζερβουάρ συνέχεια γεμάτο. Φίλτρο βενζίνης πότε αλλάζεις;
Λεωνίδα το ΑΧ που είχα εγω δεν το έκανε ποτέ αυτό.
Το 106 αρχισε να το κάνει μέχρι που έμεινα από αντλία. Την άλλαξα αλλά πάλι τα ίδια, ψάχνω να βρω τι φταίει πριν κάψω και 2η. -
Δεν το μέτρησα εγώ, η τιμή είναι από το εγχειρίδιο της Haynes.
Φίλτρο βενζίνης αλλάζω κάθε 30.000 (η Citroen συνιστά κάθε 60.000). Τώρα που ξαναείδα τα κιτάπια μου για να δω πότε έγινε η αλλαγή του φίλτρου, βλέπω ότι αλλάχτηκε λίγες βδομάδες μετά την τρόμπα .
Βρε, μπας και είναι το φίλτρο; Το πήρα όπως πάντα από επώνυμο ανταλλακτικάδικο, ό,τι κι αν σημαίνει αυτό... -
Αν αλλάζεις πολύ αραιά το φίλτρο η αντλία ζορίζεται και υπερθερμαίνεται αλλά συνήθως καίγεται λίγο καιρό μετά τη τοποθέτηση νέου φίλτρου. Δεν κρατάω στατιστικά, μήπως είναι τυχαίο αυτό;
-
**Tο ZX 1.6i μου έκανε ακριβώς το ίδιο πράγμα **από το 2002 ως το 2005, μόνο στις γρήγορες
απότομες δεξιές στροφές και μόνο όταν το τανκ ήταν κάτω από το 1/3 σε πληρότητά.Επειδή δεν είχα/έχω όρεξη για περιπέτειες με αντλίες κλπ δεν το έλεγα στο συνεργείο, απλά
φρόντιζα να μην αφήνω το τανκ να αδειάζει. Στο διάστημα αυτό είχα αλλάξει φίλτρο βενζίνης.Το αστείο της υπόθεσης:
Στον τελευταίο service, πήρα το αυτοκίνητο από το συνεργείο και δεν το έκανε πιά.
Δεν ξέρω τί έγινε/τί έκαναν και ούτε ρώτησα γιατί το ανακάλυψα σταδιακά (οδηγώντας καμία
εβδομάδα) ότι το πρόβλημα είχε εξαφανιστεί. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Αν αλλάζεις πολύ αραιά το φίλτρο η αντλία ζορίζεται και υπερθερμαίνεται αλλά συνήθως καίγεται λίγο καιρό μετά τη τοποθέτηση νέου φίλτρου. Δεν κρατάω στατιστικά, μήπως είναι τυχαίο αυτό;Καθε 10000 χλμ το αλλαζω εγω.
-
θα το ξαναλλάξω αν δω μήπως φταίει κάτι.
Υπάρχουν άραγε 'καλύτερα' φίλτρα βενζίνης από τα εργοστασιακά; Δεν έχω ακούσει/δει τίποτα τέτοιο...
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Αν αλλάζεις πολύ αραιά το φίλτρο η αντλία ζορίζεται και υπερθερμαίνεται αλλά συνήθως καίγεται λίγο καιρό μετά τη τοποθέτηση νέου φίλτρου. Δεν κρατάω στατιστικά, μήπως είναι τυχαίο αυτό;
Καθε 10000 χλμ το αλλαζω εγω.
Έχεις σε μεγάλη εκτίμηση τους βενζινοπώλες για να το αλλάζεις τόσο συχνά.
Μπορεί και με ένα γέμισμα να βουλώσει το φίλτρο αλλά συνήθως δεν έχουν τόσο λάσπη οι βενζίνες.
-
Δεν είναι καλά τοποθετημένη η αντλία καυσίμου το πιθανότερο. Είναι από τις πιο δύσκολες αντλίες να αλλαχθεί και αν βγει η εργοστασιακή δύσκολα μπαίνει η επόμενη. Είναι λοξά τοποθετημένη και δεν 'κάθεται' στην θέση της. Μου έχει τύχει σε 106 ίδιας χρονιάς.Σε δεξιά στροφή όλο το καύσιμο πάει αριστερά και η αντλία δεν ρουφάει τίποτα και τότε σου κάνει την διακοπή. Μην πετάς λεφτά σε φίλτρα και άλλες επισκευές. Δείτε την αντλία....
Τρόμπα βενζίνης πασοκτζού;;