-
ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΘΟΜΑΙ ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΠΟΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ Η ΜΠΡΟΣΤΑ Η ΠΙΣΩ Η Η ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ?
-
ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΘΟΜΑΙ ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΠΟΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ Η ΜΠΡΟΣΤΑ Η ΠΙΣΩ Η Η ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ?
-
ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΘΟΜΑΙ ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΠΟΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ Η ΜΠΡΟΣΤΑ Η ΠΙΣΩ Η Η ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ?
-
Για τους κουλούς σαν και ΄μένα μπροστά και πολύ είναι
Μαντάκο εσύ είσαι;
-
Δεν υπάρχει καλύτερη. Υπάρχει ποια σου 'πηγαίνει/αρέσει' περισσότερο...
-
Παραείναι πολύπλοκο το θέμα για τόσο απλή ψηφοφορία. Τι θια πεί καλύτερη; Πιο ασφαλής; Πιο διασκεδαστική; Πιο αποτελεσματική; Και για ποιά χρήση;
Ψήφισα πίσω σαν την πιο διασκεδαστική.
-
Κάπου είχαμε τέτοιο θέμα αλλά δεν το βρίσκω...
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Κάπου είχαμε τέτοιο θέμα αλλά δεν το βρίσκω...Παρόμοια....
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=5730
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=14653
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=6549 -
Πιστευω οτι μια κορυφαια 4κινηση με 3 μπλοκε (οπως των STi/EVO) ειναι η καλυτερη επιλογη για τους ελληνικους δρομους. Ασφαλης και αρκετα διασκεδαστικη συμπεριφορα.
Βεβαια, τη μαχη της διασκεδασης την κερδιζει σιγουρα ενα πισωκινητο με μπλοκε το οποιο ομως σε δρομους-σαπουνι ουτε μεγαλη ασφαλεια εμπνεει, ουτε μπορει να κινηθει τοσο ανετα/γρηγορα οσο ενα καλο 4κινητο. -
Για το λόγο αυτό θέλω 3 διαφορικά ελεγχόμενα αλλά να μπορώ να αποσυνδέω το μεσαίο και να είμαι πισωκίνητος όποτε θέλω!
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Για το λόγο αυτό θέλω 3 διαφορικά ελεγχόμενα αλλά να μπορώ να αποσυνδέω το μεσαίο και να είμαι πισωκίνητος όποτε θέλω!Οπότε πισωκίνητο τζιποειδές με τετρακίνηση κατ' επιλογήν...
-
ψηφίζω πίσω κίνηση, για όλους τους λόγους που μπορώ να φανταστώ. Έχοντας οδηγήσει και τις 2 'περιπτώσεις' μπορώ να πω, πως η μπροστινή κίνηση είναι άθλια διότι δε μπορείς να προβλέψεις την υποστροφή με αποτέλεσμα όταν σου φύγει να μη μπορείς να διορθώσεις. Στη πίσω κίνηση προλαβαίνεις τουλάχιστον να κάνεις κάτι και έχεις (πάντα για μένα) πολύ καλύτερη αίσθηση του 'πότε θα μου γλυστρήσει'.....
-
Tο επομενο μου αυτοκινητο θα ειναι 4x ή Forester ή Audi quattro
-
Μέ ελάχιστη εμπειρία απο πισωκίνητα (δύο φορτηγάκια φόλκσβάγκεν καί άνα φόρντ) καί πολύ μικρή απο τετρακίνητα (Λάντα Νίβα) γνωρίζω απο κοντά μόνο τήν μπροστινή κίνηση
Το μόνο που μπορώ να πώ,είναι ότι μάλλον όλες οι μορφές κίνησης πρέπει να έχουν τα υπέρ και τα κατά τους.
Περισσότερο κλείνω πρός τήν πίσω κίνηση,λόγω του γεγονότος ότι μοιράζεις τίς 'δουλειές' σε ξεχωριστούς άξονες,διευκολύνοντάς τους να λειτουργήσουν καλύτερα -
Μεγάλη λιμουζίνα -> πίσω κίνηση.
(Πολύ) γρήγορο σπορ αυτοκίνητο -> πίσω κίνηση.
Γρήγορο σπορ αυτοκίνητο, εύκολη οδήγηση -> μπροστινή κίνηση.
Θέλεις να πηγαίνεις σε χιονισμένους δρόμους και να συνεχίζεις όταν οι άλλοι κολλήσουν; μπροστινή κίνηση.
Εργαλείο (πολύ κοντό μεταξόνιο) 4Χ4 σε χιονισμένο δρόμο; καλό αλλά πιο αργό από ένα αυτοκίνητο με μπροστινή κίνηση. Το μεγαλύτερο μεταξόνιο στο αυτοκίνητο δίνει σταθερότητα και τρέχεις περισσότερο - το άλλο είναι επιρρεπές σε σβούρες.
Διαλέγω μπροστινή κίνηση.
ΚΙΝΗΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ