-
Καλησπερα παιδια καλως σας βρηκα!Εχω ενα seat ibiza 05 101hp με 15000χλμ. και θα ηθελα να σας ρωτησω το εξης:Τον τελευταιο καιρο νιωθω καπως περιεργη την συμπεριφορα του αυτοκινητου μου στο συστημα διευθυνσης.Ενδεικτικα να αναφερω την πολυ κακη πληροφορηση που μου δινει το τιμονι ειδικα σε στροφες που δεν μου εμπνεει πλεον καμια σιγουρια!Οταν ειχα παει για το service των 15000χλμ μου βρηκαν οτι τα μπαλακια θελουν αλλαγμα γιατι ειναι χτυπημενα και οτι πρωτη φορα βλεπουν κατι τετοιο γιατι συνηθως χαλαει το ενα μπαλακι και οχι και τα 2.Οταν τους ρωτησα που οφειλεται αυτο μου ειπαν οτι φταινε τα σινεμπλοκ που ειχα αλλαξει σε αλλη αντιπροσωπεια γιατι λενε οτι ηταν πολυ σκληρα.(ειχα βαλει του cupra μια αλλαγη που εχουν κανει ομως πολλοι).Δεν δινω σημασια βαζουμε τα σινεμπλοκ τα εργοστασιακα αλλαζω και μπαλακια(μου τα χρεωσαν παρολο που ειμαι στην εγγυηση).Σκεφτομαι οτι μπορει να εφταιγαν τα σινεμπλοκ που ηταν σκληρα γιαυτο να ειχε περιεργη συμπεριφορα το αυτοκινητο αλλα εκανα λαθος γιατι συνεχιζει να εχει την ιδια απαραδεκτη οδικη συμπεριφορα.Οταν τους το ξαναπηγα πισω τους ρωτησα παλι για τα μπαλακια και αυτη τη φορα δεν μου ειπαν οτι ηταν χτυπημενα αλλα οτι ειχαν σκιστει οι φουσκιτσες απο τα μπαλακια που βρισκονται πισω ακριβως απο τον τροχο με αποτελεσμα να χανουν γρασσο και οτι μακροχρονια θα ειχα προβλημα!!!Οτι ναναι δηλαδη!Οταν τους ρωτησα για ποιο λογο εγινε αυτο μου ειπαν οτι μπορει να πεταχτηκε πετραδακι και να τα εσκισε!!!Επειδη ολα αυτα μου φαινονται περιεργα μπορει κανεις να σκεφτει τι μπορει να προκαλει φθορα ειτε στα μπαλακια ειτε στις φουσκιτσες που βρισκονται τα μπαλακια?Δεν ξερω αν παιζουν ρολο αυτα που θα πω αλλα θα τα αναφερω μηπως υπαρχει συσχετιση.Ο τροχος απο την μερια του συνοδηγου εχει ανοιξει προς τα εξω σαν να εχει στραβωσει.Αυτο το εχουν παρατηρησει στην αντιπροσωπεια αλλα δεν τρεχει τιποτα ολα ενταξει παρολο που ειχαν ξαφνιαστει γιατι φαινεται με το ματι!!!Επειδη το ψαχνω πολυ καιρο ελπιζω να βγαλω ακρη με την βοηθεια σας!Ευχαριστω προκααταβολικα!!
Έγινε αλλαγή στον τίτλο του θέματος με κάτι πιο κατανοητό [cmarin]
-
Καλησπερα παιδια καλως σας βρηκα!Εχω ενα seat ibiza 05 101hp με 15000χλμ. και θα ηθελα να σας ρωτησω το εξης:Τον τελευταιο καιρο νιωθω καπως περιεργη την συμπεριφορα του αυτοκινητου μου στο συστημα διευθυνσης.Ενδεικτικα να αναφερω την πολυ κακη πληροφορηση που μου δινει το τιμονι ειδικα σε στροφες που δεν μου εμπνεει πλεον καμια σιγουρια!Οταν ειχα παει για το service των 15000χλμ μου βρηκαν οτι τα μπαλακια θελουν αλλαγμα γιατι ειναι χτυπημενα και οτι πρωτη φορα βλεπουν κατι τετοιο γιατι συνηθως χαλαει το ενα μπαλακι και οχι και τα 2.Οταν τους ρωτησα που οφειλεται αυτο μου ειπαν οτι φταινε τα σινεμπλοκ που ειχα αλλαξει σε αλλη αντιπροσωπεια γιατι λενε οτι ηταν πολυ σκληρα.(ειχα βαλει του cupra μια αλλαγη που εχουν κανει ομως πολλοι).Δεν δινω σημασια βαζουμε τα σινεμπλοκ τα εργοστασιακα αλλαζω και μπαλακια(μου τα χρεωσαν παρολο που ειμαι στην εγγυηση).Σκεφτομαι οτι μπορει να εφταιγαν τα σινεμπλοκ που ηταν σκληρα γιαυτο να ειχε περιεργη συμπεριφορα το αυτοκινητο αλλα εκανα λαθος γιατι συνεχιζει να εχει την ιδια απαραδεκτη οδικη συμπεριφορα.Οταν τους το ξαναπηγα πισω τους ρωτησα παλι για τα μπαλακια και αυτη τη φορα δεν μου ειπαν οτι ηταν χτυπημενα αλλα οτι ειχαν σκιστει οι φουσκιτσες απο τα μπαλακια που βρισκονται πισω ακριβως απο τον τροχο με αποτελεσμα να χανουν γρασσο και οτι μακροχρονια θα ειχα προβλημα!!!Οτι ναναι δηλαδη!Οταν τους ρωτησα για ποιο λογο εγινε αυτο μου ειπαν οτι μπορει να πεταχτηκε πετραδακι και να τα εσκισε!!!Επειδη ολα αυτα μου φαινονται περιεργα μπορει κανεις να σκεφτει τι μπορει να προκαλει φθορα ειτε στα μπαλακια ειτε στις φουσκιτσες που βρισκονται τα μπαλακια?Δεν ξερω αν παιζουν ρολο αυτα που θα πω αλλα θα τα αναφερω μηπως υπαρχει συσχετιση.Ο τροχος απο την μερια του συνοδηγου εχει ανοιξει προς τα εξω σαν να εχει στραβωσει.Αυτο το εχουν παρατηρησει στην αντιπροσωπεια αλλα δεν τρεχει τιποτα ολα ενταξει παρολο που ειχαν ξαφνιαστει γιατι φαινεται με το ματι!!!Επειδη το ψαχνω πολυ καιρο ελπιζω να βγαλω ακρη με την βοηθεια σας!Ευχαριστω προκααταβολικα!!
Έγινε αλλαγή στον τίτλο του θέματος με κάτι πιο κατανοητό [cmarin]
-
Καλησπερα παιδια καλως σας βρηκα!Εχω ενα seat ibiza 05 101hp με 15000χλμ. και θα ηθελα να σας ρωτησω το εξης:Τον τελευταιο καιρο νιωθω καπως περιεργη την συμπεριφορα του αυτοκινητου μου στο συστημα διευθυνσης.Ενδεικτικα να αναφερω την πολυ κακη πληροφορηση που μου δινει το τιμονι ειδικα σε στροφες που δεν μου εμπνεει πλεον καμια σιγουρια!Οταν ειχα παει για το service των 15000χλμ μου βρηκαν οτι τα μπαλακια θελουν αλλαγμα γιατι ειναι χτυπημενα και οτι πρωτη φορα βλεπουν κατι τετοιο γιατι συνηθως χαλαει το ενα μπαλακι και οχι και τα 2.Οταν τους ρωτησα που οφειλεται αυτο μου ειπαν οτι φταινε τα σινεμπλοκ που ειχα αλλαξει σε αλλη αντιπροσωπεια γιατι λενε οτι ηταν πολυ σκληρα.(ειχα βαλει του cupra μια αλλαγη που εχουν κανει ομως πολλοι).Δεν δινω σημασια βαζουμε τα σινεμπλοκ τα εργοστασιακα αλλαζω και μπαλακια(μου τα χρεωσαν παρολο που ειμαι στην εγγυηση).Σκεφτομαι οτι μπορει να εφταιγαν τα σινεμπλοκ που ηταν σκληρα γιαυτο να ειχε περιεργη συμπεριφορα το αυτοκινητο αλλα εκανα λαθος γιατι συνεχιζει να εχει την ιδια απαραδεκτη οδικη συμπεριφορα.Οταν τους το ξαναπηγα πισω τους ρωτησα παλι για τα μπαλακια και αυτη τη φορα δεν μου ειπαν οτι ηταν χτυπημενα αλλα οτι ειχαν σκιστει οι φουσκιτσες απο τα μπαλακια που βρισκονται πισω ακριβως απο τον τροχο με αποτελεσμα να χανουν γρασσο και οτι μακροχρονια θα ειχα προβλημα!!!Οτι ναναι δηλαδη!Οταν τους ρωτησα για ποιο λογο εγινε αυτο μου ειπαν οτι μπορει να πεταχτηκε πετραδακι και να τα εσκισε!!!Επειδη ολα αυτα μου φαινονται περιεργα μπορει κανεις να σκεφτει τι μπορει να προκαλει φθορα ειτε στα μπαλακια ειτε στις φουσκιτσες που βρισκονται τα μπαλακια?Δεν ξερω αν παιζουν ρολο αυτα που θα πω αλλα θα τα αναφερω μηπως υπαρχει συσχετιση.Ο τροχος απο την μερια του συνοδηγου εχει ανοιξει προς τα εξω σαν να εχει στραβωσει.Αυτο το εχουν παρατηρησει στην αντιπροσωπεια αλλα δεν τρεχει τιποτα ολα ενταξει παρολο που ειχαν ξαφνιαστει γιατι φαινεται με το ματι!!!Επειδη το ψαχνω πολυ καιρο ελπιζω να βγαλω ακρη με την βοηθεια σας!Ευχαριστω προκααταβολικα!!
Έγινε αλλαγή στον τίτλο του θέματος με κάτι πιο κατανοητό [cmarin]
-
Καταρχάς, έχεις κάνει κάποια ευθυγράμμιση;
Τα σινεμπλοκ προφανώς και δεν έφταιγαν σε τόσα λίγα χλμ, κάτι που θα πρέπει να ισχύει και για τα μπαλάκια!
Το γεγονός επίσης ότι 'σου είπαν' πως βρήκαν τα μπαλάκια 'σκισμένα' είναι ιδιαίτερα καχύποπτο για τόσα λίγα χλμ, και κάποιο πετραδάκι δεν οφείλεται έτσι απλά στο να σκιστεί η όποια φούσκα. -
Εκανα ευθυγραμμιση μαζι με την αλλαγη των σινεμπλοκ πριν μια βδομαδα οποτε δεν νομιζω να ευθυνεται αυτο..Οντως ειναι πολυ περιεργο αυτο με τα μπαλακια πιστευω οτι ειναι κατι βαθυτερο..Αντε να βγαλω ακρη..
-
Ο χρήστης sakismok έγραψε:
....Ο τροχος απο την μερια του συνοδηγου εχει ανοιξει προς τα εξω σαν να εχει στραβωσει.Αυτο το εχουν παρατηρησει στην αντιπροσωπεια αλλα δεν τρεχει τιποτα ολα ενταξει παρολο που ειχαν ξαφνιαστει γιατι φαινεται με το ματι!!!Επειδη το ψαχνω πολυ καιρο ελπιζω να βγαλω ακρη με την βοηθεια σας!Ευχαριστω προκααταβολικα!!Τι ακριβως εννοεις;Εχει πολυ καμπερ ή αποκλιση ο τροχος;
-
Οι σκισμένες φούσκες στα μπαλάκια δέν είναι πρόβλημα. Το πολύ πολύ μετά απο μερικά χρόνια να αρχίσει να κάνει ένα μικρό θόρυβο κάθε φορά που πέφτεις σε λακούβα. Αλλαξέ τα όταν θα αρχίσει αυτός ο θόρυβος.
Επίσης έχε υπόψιν σου οτι 99% των ευθυγραμμισάδων το μόνο που ξέρουν να μετρήσουν και να ρυθμίσουν είναι η σύγκλιση/απόκλιση του τιμονιού (και αυτό όχι πάντα σωστά).
-
Ο τροχος εχει αποκλιση προς τα εξω σαν ειναι στριμμενο το τιμονι.την πρωτη φορα μου ειπαν οτι ειναι χτυπημενα τα μπαλακια και την δευτερη οτι ειναι σκισμενες οι φουσκες!Και επειδη δεν ξερω ποιο απο τα 2 ισχυει θελω να ξερω απο τι μπορει να προκληθει ειτε το ενα ειτε το αλλο.
-
Βρες έναν καλό ευθυγραμισσά και όλα τα άλλα θα φανούν ύστερα αν φταίνε ή οχι...
Από τη στιγμή που το αμάξι σου θεωρητικά θα πρέπει να έχει είτε μηδενικό toe, είτε ελαφρά σύγκλιση (ως προσθιοκίνητο) το γεγονός ότι ένας από τους μπροστινούς και κινητήριους τροχούς 'αποκλίνει' αυτό και μόνο με βάζει σε υποψίες για το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις...
Κοίταξέ το και ξαναμιλάμε...
-
Ο theo ... μίλησε , ή μάλλον έγραψε.
Βρες έναν καλό ευθυγραμισσά και δες όλες τις γωνίες του μπροστινού συστήματος.
Η φορά του τροχού προς τα έξω οφείλεται κατά πάσα πιθανότητα στα μπαλάκια.
Η ταυτόχρονη φθορά τους όμως είναι περίεργη , πολύ πιθανόν να έχεις και άλλες φθορές ... πχ. στραβό ψαλίδι ή κάτι άλλο.
Γι αυτό λέμε να πας σε καλό ευθυγραμισσά. -
Ειχα αποκλεισει λιγο την ευθυγραμμιση γιατι εχω κανει 6 ευθυγραμμισεις τους 2 τελευταιους μηνες.4 απο αυτες εχουν γινει σε διαφορετικα καταστηματα!Επειδη υπαρχει παντα η πιθανοτητα ομως και στα 4 να ηταν ασχετοι θα παω σε καποιον που εχω ακουσει καλα λογια που το επιθετο του τελειωνει σε πουλος...Αν εχετε και εσεις καποιον να προτεινετε (αθηνα μενω) που να ξερετε οτι ειναι καλος θα με εξυπηρετουσε!
-
Ψάξε να βρείς ευθυγραμμισά με σύστημα λέηζερ (όχι με νήματα) και τελευταίο σχετικά υπολογιστή και ζήτα να σου εκτυπώσει τις μετρήσεις (αν ειναι σοβαρός θα το κάνει στάνταρ)...
Δε γίνεται να φαίνεται οπτικά στραβός ο τροχός και να μη φαίνεται αυτό στις μετρήσεις.
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Ψάξε να βρείς ευθυγραμμισά με σύστημα λέηζερ (όχι με νήματα) και τελευταίο σχετικά υπολογιστή και ζήτα να σου εκτυπώσει τις μετρήσεις (αν ειναι σοβαρός θα το κάνει στάνταρ)...Δε γίνεται να φαίνεται οπτικά στραβός ο τροχός και να μη φαίνεται αυτό στις μετρήσεις.
Το Σάββατο πήγα και εγώ σε κάποιον που μου φάνηκε καλός και αποδείχθηκε εξαιρετικός, καθώς και καλή ευθυγράμμιση είχε, και με laser ήταν το μηχάνημά του, και τα στοιχεία του δικού μου αυτοκινήτου είχε (για φαντάσου...! ), και εκτύπωση μου έκανε, και το κυριότερο και βασικότερο, άλλο αμάξι μπήκε και άλλο αμάξι, όπως θα έπρεπε, βγήκε!
Διορθώθηκαν, ακόμα και βάση των δικών μου μετρήσεων γεωμετρίας που επιθυμούσα να έχω ;), τόσο toe όσο και στο camber, μπρος και πίσω...Ελλείψει χρόνου, αφήσαμε μια μικρο-ρύθμιση του κάστερ μπροστά μόνο άφτιαχτη μιας και γι'αυτήν θα πρέπει να λύσει τα δυο από τα μπροστινά ψαλίδια, αλλά και αυτό θα γίνει πολύ σύντομα μετά το Πάσχα και το service των 15.000 χλμ.
Αν το επιθυμεί η ομήγυρη (απευθυνόμενος στους Αθηναίους παρακολουθούντες το thread ), ευχαρίστως να σας πω και τα στοιχεία του για να πάτε και εσείς.... Είναι κοντά σε έξοδο της Αττικής Οδού και έτσι είναι εύκολο για τον καθέναν να πάει.
-
Βεβαίως και επιθυμούμε !!
-
Πιπίδης λέγεται ο τύπος και βρίσκεται επί της Ηρακλείτου στο Πάτημα Χαλανδρίου (είναι η προέκταση της Δουκίσσης Πλακεντίας μετά τον τερματικό σταθμό του Μετρό). Συνεχίζετε ευθεία μετά την γέφυρα και το Μετρό, περνάτε τα 2 φανάρια και το βενζινάδικο της ΕΚΟ και σε 200μ στο αριστερό σας χέρι βρίσκεται το μαγαζί του που έχει και ελαστικά (αν θυμάμαι καλά πρέπει να έχει μια πινακίδα με Continental!) Κάνετε αναστροφή λίγο πιο πάνω, και φτάσατε!
Τουλάχιστον για σένα Βασίλη είναι ουσιαστικά δίπλα, έτσι δεν είναι;
Θα κοιτάξω να βρω το τηλέφωνό του, προκειμένου να σας το δώσω και να κλείσετε ραντεβουδάκι για πιο άνετη εξυπηρέτηση...
-
Oh yes !!
Είναι κοντά μου και θα περάσω μια βόλτα ... -
Εγω εχω ακουσει και για τον Διονυσοπουλο οτι ειναι πολυ καλος,γνωριζει κανεις?
-
Ναι, και αυτός ακούγεται εδώ μέσα ότι είναι καλός!...
-
Ο χρήστης theo111r έγραψε:
Διορθώθηκαν, ακόμα και βάση των δικών μου μετρήσεων γεωμετρίας που επιθυμούσα να έχω ;), τόσο toe όσο και στο camber, μπρος και πίσω...Πόσο ρύθμισες σύγκλιση/απόκλιση και τι διαφορά έχει τώρα το αμάξι;
-
Ο χρήστης sakismok έγραψε:
Εγω εχω ακουσει και για τον Διονυσοπουλο οτι ειναι πολυ καλος,γνωριζει κανεις?Προσωπικά τον συστήνω ανεπιφύλακτα
Seat Ibiza - Προβλημα συστήματος διεύθυνσης