Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Lexus RX400h
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. Lexus RX400h
    • 1 / 1
    Εκτός Δρόμου
    5
    7
    226
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vasdaris last edited by

      Λοιπόν σήμερα είχα τη χαρά να μπώ και να δοκιμάσω αυτό το αυτοκίνητο. Μιας και η περίπτωση είναι ειδική, θα αναφέρω τις εντυπώσεις μου.

      Απο εμφάνιση αν και υποκειμενικό το θέμα, μου αρέσει πάρα πολύ. Το εσωτερικό είναι ποιοτικό αν και για τα χρήματα που κοστίζει σήκωνε λίγη ακόμη πολυτέλεια. Πάντως ουσιαστικά δεν του λείπει τίποτα απο τις ευκολίες που αναζητά κανείς σε σύγχρονο αυτοκίνητο. Η αερανάρτηση δεν περιλαμβάνεται στον εξοπλισμό - κάτι το οποίο δεν μου άρεσε.

      Είναι ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΑ αθόρυβο! Η μέση κατανάλωση είναι περίπου στα 10+ Lt/100Km το οποίο φυσικά και είναι μια πολύ καλή τιμή εαν συγκριθεί με το δικό μου που καίει ~16L/100Km αλλά για υβρυδικό είναι αρκετά υψηλή σε απόλυτη τιμή.

      Η θέση οδήγησης ρυθμίζεται απίστευτα καλά. ενώ το κιβώτιο είναι απλά εντυπωσιακό μιας και δεν καταλαβαίνεις καμμία αλλαγή ταχύτητας αφού είναι νεας τεχνολογίας. Το κεφάλι μου ήταν πολύ κοντά στην οροφή (έχει ηλιοροφή) το οποίο δεν μου άρεσε. Κατα τ'άλλα οι χώροι είναι πολύ καλοί. Η ρεζέρβα είναι κάτω απο το πορτ μπαγκαζ και μέσα στο αυτοκίνητο. Αυτό είναι πολύ άβολο γιατί εαν πάθεις λάστιχο και έχει πράγματα, πρέπει να κάνεις μαγικά για να βγάλεις τη ρεζέρβα.

      Στο δρόμο πατάει καλά και επιταχύνει/στρίβει άψογα. Στο χώμα είναι σκληρό και άβολο με μικρές διαδρομές στις αναρτήσεις. Οχι ότι θα πατήσει ποτέ χώμα δλδ αλλά λέμε τώρα.

      Την πρώτη μέρα χάλασε το χειρηστήριο για τους καθρέφτες και ο πεθερός μου φρίκαρε. Αλλά φυσικά υπάρχει πάντα η καλή υποστήριξη απο την εταιρία και δεν ανησυχεί.

      Θα το αγόραζα χαλαρά εαν είχα χρήματα. Ή αυτό ή το Outback και με τα ρέστα θα έπαιρνα και ένα καθαρόαιμο να του πίνω το αίμα και το MX-5 για χαβαλέ και ένα μικρό ότι νάναι για μέσα στην πόλη. Ολα αυτά εάν είχα λεφτά. Προς το παρόν, την υγειά μας να χουμε, και μέρες που'ρχονται, τις ευχές μου!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vasdaris last edited by

        Λοιπόν σήμερα είχα τη χαρά να μπώ και να δοκιμάσω αυτό το αυτοκίνητο. Μιας και η περίπτωση είναι ειδική, θα αναφέρω τις εντυπώσεις μου.

        Απο εμφάνιση αν και υποκειμενικό το θέμα, μου αρέσει πάρα πολύ. Το εσωτερικό είναι ποιοτικό αν και για τα χρήματα που κοστίζει σήκωνε λίγη ακόμη πολυτέλεια. Πάντως ουσιαστικά δεν του λείπει τίποτα απο τις ευκολίες που αναζητά κανείς σε σύγχρονο αυτοκίνητο. Η αερανάρτηση δεν περιλαμβάνεται στον εξοπλισμό - κάτι το οποίο δεν μου άρεσε.

        Είναι ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΑ αθόρυβο! Η μέση κατανάλωση είναι περίπου στα 10+ Lt/100Km το οποίο φυσικά και είναι μια πολύ καλή τιμή εαν συγκριθεί με το δικό μου που καίει ~16L/100Km αλλά για υβρυδικό είναι αρκετά υψηλή σε απόλυτη τιμή.

        Η θέση οδήγησης ρυθμίζεται απίστευτα καλά. ενώ το κιβώτιο είναι απλά εντυπωσιακό μιας και δεν καταλαβαίνεις καμμία αλλαγή ταχύτητας αφού είναι νεας τεχνολογίας. Το κεφάλι μου ήταν πολύ κοντά στην οροφή (έχει ηλιοροφή) το οποίο δεν μου άρεσε. Κατα τ'άλλα οι χώροι είναι πολύ καλοί. Η ρεζέρβα είναι κάτω απο το πορτ μπαγκαζ και μέσα στο αυτοκίνητο. Αυτό είναι πολύ άβολο γιατί εαν πάθεις λάστιχο και έχει πράγματα, πρέπει να κάνεις μαγικά για να βγάλεις τη ρεζέρβα.

        Στο δρόμο πατάει καλά και επιταχύνει/στρίβει άψογα. Στο χώμα είναι σκληρό και άβολο με μικρές διαδρομές στις αναρτήσεις. Οχι ότι θα πατήσει ποτέ χώμα δλδ αλλά λέμε τώρα.

        Την πρώτη μέρα χάλασε το χειρηστήριο για τους καθρέφτες και ο πεθερός μου φρίκαρε. Αλλά φυσικά υπάρχει πάντα η καλή υποστήριξη απο την εταιρία και δεν ανησυχεί.

        Θα το αγόραζα χαλαρά εαν είχα χρήματα. Ή αυτό ή το Outback και με τα ρέστα θα έπαιρνα και ένα καθαρόαιμο να του πίνω το αίμα και το MX-5 για χαβαλέ και ένα μικρό ότι νάναι για μέσα στην πόλη. Ολα αυτά εάν είχα λεφτά. Προς το παρόν, την υγειά μας να χουμε, και μέρες που'ρχονται, τις ευχές μου!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vasdaris last edited by

          Λοιπόν σήμερα είχα τη χαρά να μπώ και να δοκιμάσω αυτό το αυτοκίνητο. Μιας και η περίπτωση είναι ειδική, θα αναφέρω τις εντυπώσεις μου.

          Απο εμφάνιση αν και υποκειμενικό το θέμα, μου αρέσει πάρα πολύ. Το εσωτερικό είναι ποιοτικό αν και για τα χρήματα που κοστίζει σήκωνε λίγη ακόμη πολυτέλεια. Πάντως ουσιαστικά δεν του λείπει τίποτα απο τις ευκολίες που αναζητά κανείς σε σύγχρονο αυτοκίνητο. Η αερανάρτηση δεν περιλαμβάνεται στον εξοπλισμό - κάτι το οποίο δεν μου άρεσε.

          Είναι ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΑ αθόρυβο! Η μέση κατανάλωση είναι περίπου στα 10+ Lt/100Km το οποίο φυσικά και είναι μια πολύ καλή τιμή εαν συγκριθεί με το δικό μου που καίει ~16L/100Km αλλά για υβρυδικό είναι αρκετά υψηλή σε απόλυτη τιμή.

          Η θέση οδήγησης ρυθμίζεται απίστευτα καλά. ενώ το κιβώτιο είναι απλά εντυπωσιακό μιας και δεν καταλαβαίνεις καμμία αλλαγή ταχύτητας αφού είναι νεας τεχνολογίας. Το κεφάλι μου ήταν πολύ κοντά στην οροφή (έχει ηλιοροφή) το οποίο δεν μου άρεσε. Κατα τ'άλλα οι χώροι είναι πολύ καλοί. Η ρεζέρβα είναι κάτω απο το πορτ μπαγκαζ και μέσα στο αυτοκίνητο. Αυτό είναι πολύ άβολο γιατί εαν πάθεις λάστιχο και έχει πράγματα, πρέπει να κάνεις μαγικά για να βγάλεις τη ρεζέρβα.

          Στο δρόμο πατάει καλά και επιταχύνει/στρίβει άψογα. Στο χώμα είναι σκληρό και άβολο με μικρές διαδρομές στις αναρτήσεις. Οχι ότι θα πατήσει ποτέ χώμα δλδ αλλά λέμε τώρα.

          Την πρώτη μέρα χάλασε το χειρηστήριο για τους καθρέφτες και ο πεθερός μου φρίκαρε. Αλλά φυσικά υπάρχει πάντα η καλή υποστήριξη απο την εταιρία και δεν ανησυχεί.

          Θα το αγόραζα χαλαρά εαν είχα χρήματα. Ή αυτό ή το Outback και με τα ρέστα θα έπαιρνα και ένα καθαρόαιμο να του πίνω το αίμα και το MX-5 για χαβαλέ και ένα μικρό ότι νάναι για μέσα στην πόλη. Ολα αυτά εάν είχα λεφτά. Προς το παρόν, την υγειά μας να χουμε, και μέρες που'ρχονται, τις ευχές μου!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • rocsta
            rocsta last edited by

            Έτυχε να περνάω απο δίπλα του στην πηγμενη Τσιμισκή και δεν ακούγεται ΤΙ ΠΟ ΤΑ!!! Έπαθα πλάκα!!

            ...με τα ρέστα θα έπαιρνα και ένα καθαρόαιμο να του πίνω το αίμα και το MX-5 για χαβαλέ και ένα μικρό ότι νάναι για μέσα στην πόλη. Ολα αυτά εάν είχα λεφτά.

            και για τις 3 επιλογές

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              traveller last edited by

              Moy αρέσει κι εμένα πολύ.
              Υστερεί πάντως σε σχέση με το 300άρι, σε δυνατότητες εκτός (στις όποιες δυνατότητες) δρόμου.
              Είναι εκπληκτικό αυτοκίνητο πάντως

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • K
                kning last edited by

                Kαλησπέρα, λόγο φόρτου εργασίας λείπω ...καιρό! Λοιπόν στο θέμα. Το 400ρι το είχα στη δίαθεση μου ένα ολόκληρο ΣΚ. Ήθελα να δω αν άξιζε να κάνω την αμαρτία και άλλαζα το Land Cruiser. Πράγματι είναι απίστευτα οικονομικό και διαβολικά γρήγορο. Σε ένα ΣΚ έκανα πάνω-κάτω όλη την Αττική συνέχεια..... Έκαψα μόνο μισό ντεπόζιτο και δεν το πήγαινα ήρεμα. Το ποδι μου ήταν συνέχεια ...βαρύ. Συμφωνώ απόλυτα με το κ. Vasdaris σε όλα τα σημεία. Αλλά για εκτός δρόμου ούτε λόγος.... Χωματόδρομο ισως. Πρώτα από όλα είναι χαμηλό στο κέντρο του δαπέδου λόγο μπαταρίας κλπ. Το ESP δεν απενεργοποιήται με αποτέλεσμα να έχεις συνεχώς το κίνδυνο να ......πάρεις τηλέφωνο οδική βοήθεια. Γενικά δεν είναι για πολλά και το σύστημα τερτρακίνησης να άλλαζε. Άλλο ένα μελανό σημείο ήταν οι απότομες νευρικές αντιδράσεις του τιμονιού όταν επιτάχυνες με το πόδι στο πάτωμα.

                Λοιπόν αν ήθελα MPV θα ήταν τέλειο. Όχι off roader ούτε καν soft core. Θα ήταν τέλειο για οικογενιάρχες....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  solar_energy last edited by

                  Ο χρήστης kning έγραψε:
                  Ôï ESP äåí áðåíåñãïðïéÞôáé ìå áðïôÝëåóìá íá Ý÷åéò óõíå÷þò ôï êßíäõíï íá ......ðÜñåéò ôçëÝöùíï ïäéêÞ âïÞèåéá.

                  ÃéÜ äïêßìáóå êé áõôï (öáíôÜæïìáé ïôé éó÷ýåé ãéá üëá ôá ìïíôÝëá Lexus):

                  http://www.automobilemag.com/features/news/0601_lexus_gs430_vsc/

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kning last edited by

                    Ο χρήστης solar_energy έγραψε:

                    Το ESP δεν απενεργοποιήται με αποτέλεσμα να έχεις συνεχώς το κίνδυνο να ......πάρεις τηλέφωνο οδική βοήθεια.

                    Γιά δοκίμασε κι αυτο (φαντάζομαι οτι ισχύει για όλα τα μοντέλα Lexus):

                    http://www.automobilemag.com/features/news/0601_lexus_gs430_vsc/

                    πραγματικά θέλει πολύ φαντασία!!! Δεν νομίζω να δουλέυει αλλά και να το έκανε θα έμενες με μπροστινή κίνηση μόνο! Απλά και κουμπί για να κλείνεις το ESP να είχε δεν θα βοηθούσε μιας και ο αισθητήρας αυτός δίνει την εντολή για 'πάρει' μπρος η πίσω ηλεκρο-μηχανή που δίνει κίνηση στους πίσω τροχούς. Όταν αισθάνεται ότι χάνει πρόσφυση ο μπροστινός άξονας βάζει μπροστά και τον πίσω. Βέβαια αυτό γίνεται και όταν επιταχύνεις γρήγορα ή γενικά θέλεις όλη την δύναμη (νομίζω 200ΚW).

                    Βέβαια μην αδικούμε την Lexus. Μπορεί έστω για μένα το 400h να μην είναι ούτε σαν ιδέα SUV αλλά καταπληκτικό MPV. Είναι ένα τεχνολογικό θάυμα. Πραγαμτικά δεν βαρίεσαι να το οδηγείς και να απολάμάνεις τον τρόπο που εναλλάσσονται βενζινο-κιντήρας και ηλεκτρο-κινητήρας. ....Τόσο ομαλά και αθόρηβα.... με απίστευτη δύναμη. Την μεγάλη πλάκα την έπαθε παρκαδόρος σε κλασσική καφετέρια της Βουλαγμένης που τρομαγμένος με ρώτησε αν έχει κόλπο για να πάρει μπροστά...όταν του είπα ότι το είχε βάλει μπρός έμεινε με ανοικτό το στόμα (το ίδιο είχα πάθει και εγώ την πρώτη φορά!)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr