-
Άντε να δούμε τι ψάρια θα πιάσουμε.... στην έδρα μας!
-
Άντε να δούμε τι ψάρια θα πιάσουμε.... στην έδρα μας!
-
Άντε να δούμε τι ψάρια θα πιάσουμε.... στην έδρα μας!
-
εεε είδες κάτι χρόνους στη Βαρκελώνη; Πάτωσε πάλι η Ferrari.
-
ναι δυστυχώς
-
Ωχ αυτή η Ferrari φέτος θα μας βγάλει την ψυχή, εκτός αν γίνει κανένα θαύμα, δεν την βλέπω καλά στην Imola.
-
ο ΜΣ αντιμετώπησε κάποιο πρόβλημα....
http://www.f1total.com//bilder/2006/tes ... //z098.jpg
http://www.f1total.com//bilder/2006/tes ... //z095.jpg -
Tωρα που ξαναβλεπω τη χαραξη, μου ερχεται η κλασσικη απορια των τελευταιων ετων (μετα τον ευνουχισμο της πιστας):
Η Βαριαντε Αλτα, τι εξυπηρετει; Να χανεται ενα σημειο προσπερασματος; -
Ο χρήστης greo έγραψε:
Tωρα που ξαναβλεπω τη χαραξη, μου ερχεται η κλασσικη απορια των τελευταιων ετων (μετα τον ευνουχισμο της πιστας):
Η Βαριαντε Αλτα, τι εξυπηρετει; Να χανεται ενα σημειο προσπερασματος;Να μειωνεται η ταχυτητα και να μην εχουμε συμβαντα αλα-Senna (νομιζω και η αμμοπαγιδα της Rivazza δε γινεται να επεκταθει αλλο)
Παντως μαλλον απο το 2007 θα αλλαξει λιγο η χαραξη και θα καταργηθει το τελευταιο s.
-
Ατυχηματα αλα Σενα ομως δε συμβαινουν σε αργες στροφες οπως ειναι οι Ριβατσες.
Τελος παντων, καλη η ιστορια αλλα αυτο το πραμα δεν ειναι πιστα συγχρονης F1. -
Ο χρήστης greo έγραψε:
Tωρα που ξαναβλεπω τη χαραξη, μου ερχεται η κλασσικη απορια των τελευταιων ετων (μετα τον ευνουχισμο της πιστας):
Η Βαριαντε Αλτα, τι εξυπηρετει; Να χανεται ενα σημειο προσπερασματος;Μετά την Variante Alta σκοτώθηκε ο Ράζενμπεργκερ
-
Ο χρήστης Theofaman έγραψε:
Μετά την Variante Alta σκοτώθηκε ο ΡάζενμπεργκερΟχι λαθος μετα την Tamburello
-
Στη Βιλνεβ για την ακριβεια.
-
Δηλαδη στο kink που υπηρχε πριν φτασεις στην Tosa.
greo μια χαρουλα ειναι η πιστα, απλα οταν εκαναν τις αλλαγες δε φροντισαν για κλασικα σημεια προσπερασματος. Παντως κατα τα αλλα ειναι κουκλα, το φυσικο περιβαλλον, τα ανεβοκατεβασματα, ολα καλα.
Οταν με το καλο αναβαθμιστουν και οι εγκαταστασεις θα ειναι αξιοπρεπεστατη.
-
Ουτε κλασσικα ουτε εικονογραφημενα.
Στροφες ιστορικες και ενδιαφερουσες, γινονται αδιαφορες αν τους αλλαξεις την ταχυτητα εισοδου.
Κλασσικοτατο παραδειγμα η Τοζα. Εφοσον η Βιλνεβ επαψε να ειναι φλατ-αουτ, εχασε μεγαλο κομματι και απο το θρυλο της. Η μοδα του 95-96, να μπαινουν αδιακριτως σικέην σε διαφορα σημεια της πιστας που ειχαν κριθει επικινδυνα ειχε σαν αποτελεσμα να αλλαξει ο χαρακτηρας πολλων κομματιων. Και το μεγαλυτερο τσεκουρι το εφαγε η Ιμολα που αν και ποτε δε χαρακτηριζοταν ως πιστα ευνοϊκη για προσπερασματα τουλαχιστον ηταν γρηγορη, απαιτητικη και θεαματικη.Και για να επανελθω στην αρχικη μου απορια. Εφοσον στερησαν απο 2 γρηγορες καμπες την πιστα που κατεληγαν σε μια θρυλικη στροφη, επρεπε να γινουν και αλλες αλλαγες. Και γνωμη μου ειναι πως οι 2 προ-95 Βαριαντε ειχαν χασει το λογο δημιουργια τους, ειδικα η Μπασα μετα την αλλαγη της Ταμπουρελως.
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Ατυχηματα αλα Σενα ομως δε συμβαινουν σε αργες στροφες οπως ειναι οι Ριβατσες.Μπορουν καλλιστα να συμβουν και στις ευθειες-kinks πριν τις στροφες και κατα το φρεναρισμα σε αυτες. Επισης αν δεν κανω λαθος στην Imola υπαρχουν φυσικοι περιορισμοι που την κανουν ακομα πιο επικινδυνη.
Στροφες ιστορικες και ενδιαφερουσες, γινονται αδιαφορες αν τους αλλαξεις την ταχυτητα εισοδου.
Κλασσικοτατο παραδειγμα η Τοζα. Εφοσον η Βιλνεβ επαψε να ειναι φλατ-αουτ, εχασε μεγαλο κομματι και απο το θρυλο της. Η μοδα του 95-96, να μπαινουν αδιακριτως σικέην σε διαφορα σημεια της πιστας που ειχαν κριθει επικινδυνα ειχε σαν αποτελεσμα να αλλαξει ο χαρακτηρας πολλων κομματιων. Και το μεγαλυτερο τσεκουρι το εφαγε η Ιμολα που αν και ποτε δε χαρακτηριζοταν ως πιστα ευνοϊκη για προσπερασματα τουλαχιστον ηταν γρηγορη, απαιτητικη και θεαματικη.Αν διαβασεις σχολια οδηγων για την προ-95 Tamburello θα δεις οτι ηταν ακριβως μια αδιαφορη flat-out 'ευθεια', καθολου απαιτητικη και χωρις καμια τεχνικη, οπου ο οδηγος απλα περιμενε για αιωνες την επομενη στροφη προσευχομενος να μη σπασει τιποτα και παει στα κυπαρισσια. Αν δεν κανω λαθος ετσι θελεις να γινει το κομματι απο τη Mineralli μεχρι τη Rivazza...
Οσο για την Tosa, δε νομιζω οτι εγινε λιγοτερο τεχνικη επειδη αλλαξε η ταχυτητα εισοδου. Μια απλη στενη φουρκετα ειναι. Απλα το φρεναρισμα γινεται λιγοτερο δυνατο και δεν υπαρχουν και προσπερασματα. Αλλα αν θες να δεις μεγαλες ευθειες, δυνατο φρεναρισμα, προσπερασματα και φουρκετες σε παραπεμπω σε Bahrain, Hockenheim κτλ., οι συγχρονες πιστες εχουν μπολικα απο δαυτα...
Και με αυτο καταληγω οτι ολα χρειαζονται. Και αργες στροφες, και γρηγορες, και πιστες οπου το προσπερασμα ειναι απλη υποθεση, και αυτες που θελει μεγαλα @@. Θα συμφωνησω οτι σε ελαχιστους αρεσουν τα τοσα s και οτι με 1-2 προσεκτικες αλλαγες θα γινει τελεια. Και σε αυτη ομως την κατασταση οπως ειπε και ο GoForPole εχει ακομα χαρακτηρα και ειναι αρκετα πωρωτικη!
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Ατυχηματα αλα Σενα ομως δε συμβαινουν σε αργες στροφες οπως ειναι οι Ριβατσες.
Μπορουν καλλιστα να συμβουν και στις ευθειες-kinks πριν τις στροφες και κατα το φρεναρισμα σε αυτες. Επισης αν δεν κανω λαθος στην Imola υπαρχουν φυσικοι περιορισμοι που την κανουν ακομα πιο επικινδυνη.
Στροφες ιστορικες και ενδιαφερουσες, γινονται αδιαφορες αν τους αλλαξεις την ταχυτητα εισοδου.
Κλασσικοτατο παραδειγμα η Τοζα. Εφοσον η Βιλνεβ επαψε να ειναι φλατ-αουτ, εχασε μεγαλο κομματι και απο το θρυλο της. Η μοδα του 95-96, να μπαινουν αδιακριτως σικέην σε διαφορα σημεια της πιστας που ειχαν κριθει επικινδυνα ειχε σαν αποτελεσμα να αλλαξει ο χαρακτηρας πολλων κομματιων. Και το μεγαλυτερο τσεκουρι το εφαγε η Ιμολα που αν και ποτε δε χαρακτηριζοταν ως πιστα ευνοϊκη για προσπερασματα τουλαχιστον ηταν γρηγορη, απαιτητικη και θεαματικη.Αν διαβασεις σχολια οδηγων για την προ-95 Tamburello θα δεις οτι ηταν ακριβως μια αδιαφορη flat-out 'ευθεια', καθολου απαιτητικη και χωρις καμια τεχνικη, οπου ο οδηγος απλα περιμενε για αιωνες την επομενη στροφη προσευχομενος να μη σπασει τιποτα και παει στα κυπαρισσια. Αν δεν κανω λαθος ετσι θελεις να γινει το κομματι απο τη Mineralli μεχρι τη Rivazza...
Οσο για την Tosa, δε νομιζω οτι εγινε λιγοτερο τεχνικη επειδη αλλαξε η ταχυτητα εισοδου. Μια απλη στενη φουρκετα ειναι. Απλα το φρεναρισμα γινεται λιγοτερο δυνατο και δεν υπαρχουν και προσπερασματα. Αλλα αν θες να δεις μεγαλες ευθειες, δυνατο φρεναρισμα, προσπερασματα και φουρκετες σε παραπεμπω σε Bahrain, Hockenheim κτλ., οι συγχρονες πιστες εχουν μπολικα απο δαυτα...
Και με αυτο καταληγω οτι ολα χρειαζονται. Και αργες στροφες, και γρηγορες, και πιστες οπου το προσπερασμα ειναι απλη υποθεση, και αυτες που θελει μεγαλα @@. Θα συμφωνησω οτι σε ελαχιστους αρεσουν τα τοσα s και οτι με 1-2 προσεκτικες αλλαγες θα γινει τελεια. Και σε αυτη ομως την κατασταση οπως ειπε και ο GoForPole εχει ακομα χαρακτηρα και ειναι αρκετα πωρωτικη!
Ακριβώς αυτό! Πωρωτική
-
Περασαν 12 χρονια,και ομως νομιζω πως συνεβη σαν χθες...
Youtube Video -
Εκείνη η πρωτομαγιά έχει χαραχθει στις μνήμες όλων μας , όσα χρόνια και αν περάσουν , δεν θα σβήσουν από τις μνήμες μας οι υπέροχες στιγμές που μας προσέφερε . Ο καλύτερος οδηγός της εποχής του (κατά την γνώμη μου ....) ενας μαέστρος του αυτοκινήτου χάθηκε , για να γίνει ένας από τους μύθους του μηχανοκίνητου αθλητισμού ... !!!!
Μακάρι να μπορούσαμε να τον έχουμε μαζί μας , να θυμάται τις μεγάλες του στιγμές σαν συνταξιούχος πρωταθλητής , τις μεγαλειώδεις του στιγμές !!!!!
-
εγω τα εσακια τα γουσταρω πολυ παντως ,εχουν θεαμα. το να βλεπεις ενα αμαξι να πηγαινει με 320 στην ευθεια δε λεει και τοσο. να χοροπηδα πανω στα κερμπ για μερικα εκατοστα εχει φαση.
κατι που ειχα παρατηρησει στην ιμολα ειναι οτι οι καμερες ειναι κοντα στην πιστα και τα αυτοκινητα φαινεται να πηγαινουν γρηγορα,ενω σε αλλας πιστες δεν φαινεται απτη τηλεοραση η ταχυτητα τους.
Επίσημο thread:GP IMOLA