-
Αν πραγματοποιείτο ένα άπιαστο όνειρο τρελό κι απατηλό και ξαφνικά ξυπνούσα μια μέρα στη θέση του Μαξ Μόσλεϊ (ή του Μπαλέστρ παλιότερα ή του Θεού ξέρω κι 'γω...) και είχα απόλυτη δικαιοδοσία με εξουσίες δικτάτορα στην F1...
Ορίστε ποιούς κανονισμούς θα εφάρμοζα από το επόμενο κιόλας GP:
Επίσημα Δοκιμαστικά Σαββάτου:
Ακριβώς όπως ήταν για πολλά χρόνια πριν τα τζογαδόρικα κόλπα της νέας χιλιετίας. Ήτοι το Σάββατο το απόγευμα μια ώρα με 4 σετ ελαστικών με μαλακές γόμες ειδικά κατασκευασμένα για αυτόν τον σκοπό για 12-16 περίπου γύρους για όλους. Οι 24 ταχύτεροι αν έχουν το 107% του χρόνου του πόλμαν εκκινούν. (Με αυτόν τον τρόπο ο A.Senna έκανε το ρεκόρ των 65 pole positions με λιγότερους αγώνες συμμετοχής από τον M.Schumacher).
Τεχνικές προδιαγραφές:
- Επιτρέπονται λάστιχα χωρίς αυλάκια (slicks)
- Καταργείται ο ανεφοδιασμός στην διάρκεια του αγώνα. Ρεζερβουάρ με καύσιμα που θα διαρκούν όλο τον αγώνα για να αποφεύγεται το μπάχαλο με τα συνεχή πιτ-στοπ και να οδηγούν οι οδηγοί στρωτά με γνώμονα την σωστή κατανάλωση όλο τον αγώνα.
- Καταργείται και η αλλαγή ελαστικών καθ'όλη τη διάρκεια του αγώνα εκτός αν το λάστιχο 'σκάσει' για να γίνεται όπως παλιά ολόκληρη τέχνη το στήσιμο του μονοθεσίου και η επιλογή των πλέον κατάλληλων ελαστικών κατά περίπτωση.
- Θα επανέφερα τους πανίσχυρους κινητήρες V12 και V10 όπως και τους turbo της δεκαετίας του 80.
- Καταργούνται οι κανονισμοί που θέλουν κινητήρες για 2 αγώνες, οι τιμωρίες 10 θέσεων πίσω στην εκκίνηση κλπ.
- Τα νέα ηλεκτρονικά βοηθήματα και οι πιο σημαντικές τελευταίες τεχνολογικές καινοτομίες φυσικά παραμένουν μαζί με τους κινητήρες Βηρυλλίου για να καταστήσω πιο ανταγωνιστικούς τους κινητήρες της Mercedes
Γενικοί Κανονισμοί:
- Επιτρέπεται η συμμετοχή έως 20 ομάδων αλλά προκρόνονται μόνο οι 24 που έχουν τους καλύτερους χρόνους.
- Επαναφέρω την διαφήμιση τσιγάρων στα μονοθέσια προκειμένου να στηρίξω οικονομικά τις ομάδες.
- Καταργείται η χρήση του Safety Car που μου τη σπάει με τις συνεχείς διακοπές του αγώνα και στην ανάγκη επανεφέρω την 'έκτακτη κατάσταση' της νέας εκκίνησης (από στάση).
Ειδικοί Κανονισμοί:
- Τα κάτωθι circuit θα βρίσκονται πάντοτε στο καλεντάρι:
-Μονακό
-Μόντσα (με τη χάραξη μετά τη δεκαετία του 70)
-Σπα (με τη παλιά χάραξη)
-Σουζούκα
-Νίρμπουργκρινγ (με τη παλιά χάραξη)
-Σίλβερστοουν
-Ιντιανάπολις- Θα διόριζα Πρόεδρο της FIA τον Αλαίν Προστ γιατί είναι καλός στα πολιτικά και μου αρέσει η φάτσα του και διαχειριστή στη θέση του θείου Μπέρνι που κάνει βλακειούλες διάφορες τελευταία σαν τον Μόσλεϊ, τον έμπειρο σε οργανωτικά θέματα Ρον Ντέννις
Αυτά τα πολλά...
- Αν έχετε καμμιά καλύτερη γνώμη ... γιατί όχι να την ακούσουμε κι εμείς
EDIT: Προσθήκη που ξέχασα...
Σύστημα βαθμολόγησης:
Βαθμολογούνται οι 6 πρώτοι σε κάθε αγώνα ως εξής: 10-6-4-3-2-1.
-
Αν πραγματοποιείτο ένα άπιαστο όνειρο τρελό κι απατηλό και ξαφνικά ξυπνούσα μια μέρα στη θέση του Μαξ Μόσλεϊ (ή του Μπαλέστρ παλιότερα ή του Θεού ξέρω κι 'γω...) και είχα απόλυτη δικαιοδοσία με εξουσίες δικτάτορα στην F1...
Ορίστε ποιούς κανονισμούς θα εφάρμοζα από το επόμενο κιόλας GP:
Επίσημα Δοκιμαστικά Σαββάτου:
Ακριβώς όπως ήταν για πολλά χρόνια πριν τα τζογαδόρικα κόλπα της νέας χιλιετίας. Ήτοι το Σάββατο το απόγευμα μια ώρα με 4 σετ ελαστικών με μαλακές γόμες ειδικά κατασκευασμένα για αυτόν τον σκοπό για 12-16 περίπου γύρους για όλους. Οι 24 ταχύτεροι αν έχουν το 107% του χρόνου του πόλμαν εκκινούν. (Με αυτόν τον τρόπο ο A.Senna έκανε το ρεκόρ των 65 pole positions με λιγότερους αγώνες συμμετοχής από τον M.Schumacher).
Τεχνικές προδιαγραφές:
- Επιτρέπονται λάστιχα χωρίς αυλάκια (slicks)
- Καταργείται ο ανεφοδιασμός στην διάρκεια του αγώνα. Ρεζερβουάρ με καύσιμα που θα διαρκούν όλο τον αγώνα για να αποφεύγεται το μπάχαλο με τα συνεχή πιτ-στοπ και να οδηγούν οι οδηγοί στρωτά με γνώμονα την σωστή κατανάλωση όλο τον αγώνα.
- Καταργείται και η αλλαγή ελαστικών καθ'όλη τη διάρκεια του αγώνα εκτός αν το λάστιχο 'σκάσει' για να γίνεται όπως παλιά ολόκληρη τέχνη το στήσιμο του μονοθεσίου και η επιλογή των πλέον κατάλληλων ελαστικών κατά περίπτωση.
- Θα επανέφερα τους πανίσχυρους κινητήρες V12 και V10 όπως και τους turbo της δεκαετίας του 80.
- Καταργούνται οι κανονισμοί που θέλουν κινητήρες για 2 αγώνες, οι τιμωρίες 10 θέσεων πίσω στην εκκίνηση κλπ.
- Τα νέα ηλεκτρονικά βοηθήματα και οι πιο σημαντικές τελευταίες τεχνολογικές καινοτομίες φυσικά παραμένουν μαζί με τους κινητήρες Βηρυλλίου για να καταστήσω πιο ανταγωνιστικούς τους κινητήρες της Mercedes
Γενικοί Κανονισμοί:
- Επιτρέπεται η συμμετοχή έως 20 ομάδων αλλά προκρόνονται μόνο οι 24 που έχουν τους καλύτερους χρόνους.
- Επαναφέρω την διαφήμιση τσιγάρων στα μονοθέσια προκειμένου να στηρίξω οικονομικά τις ομάδες.
- Καταργείται η χρήση του Safety Car που μου τη σπάει με τις συνεχείς διακοπές του αγώνα και στην ανάγκη επανεφέρω την 'έκτακτη κατάσταση' της νέας εκκίνησης (από στάση).
Ειδικοί Κανονισμοί:
- Τα κάτωθι circuit θα βρίσκονται πάντοτε στο καλεντάρι:
-Μονακό
-Μόντσα (με τη χάραξη μετά τη δεκαετία του 70)
-Σπα (με τη παλιά χάραξη)
-Σουζούκα
-Νίρμπουργκρινγ (με τη παλιά χάραξη)
-Σίλβερστοουν
-Ιντιανάπολις- Θα διόριζα Πρόεδρο της FIA τον Αλαίν Προστ γιατί είναι καλός στα πολιτικά και μου αρέσει η φάτσα του και διαχειριστή στη θέση του θείου Μπέρνι που κάνει βλακειούλες διάφορες τελευταία σαν τον Μόσλεϊ, τον έμπειρο σε οργανωτικά θέματα Ρον Ντέννις
Αυτά τα πολλά...
- Αν έχετε καμμιά καλύτερη γνώμη ... γιατί όχι να την ακούσουμε κι εμείς
EDIT: Προσθήκη που ξέχασα...
Σύστημα βαθμολόγησης:
Βαθμολογούνται οι 6 πρώτοι σε κάθε αγώνα ως εξής: 10-6-4-3-2-1.
-
Αν πραγματοποιείτο ένα άπιαστο όνειρο τρελό κι απατηλό και ξαφνικά ξυπνούσα μια μέρα στη θέση του Μαξ Μόσλεϊ (ή του Μπαλέστρ παλιότερα ή του Θεού ξέρω κι 'γω...) και είχα απόλυτη δικαιοδοσία με εξουσίες δικτάτορα στην F1...
Ορίστε ποιούς κανονισμούς θα εφάρμοζα από το επόμενο κιόλας GP:
Επίσημα Δοκιμαστικά Σαββάτου:
Ακριβώς όπως ήταν για πολλά χρόνια πριν τα τζογαδόρικα κόλπα της νέας χιλιετίας. Ήτοι το Σάββατο το απόγευμα μια ώρα με 4 σετ ελαστικών με μαλακές γόμες ειδικά κατασκευασμένα για αυτόν τον σκοπό για 12-16 περίπου γύρους για όλους. Οι 24 ταχύτεροι αν έχουν το 107% του χρόνου του πόλμαν εκκινούν. (Με αυτόν τον τρόπο ο A.Senna έκανε το ρεκόρ των 65 pole positions με λιγότερους αγώνες συμμετοχής από τον M.Schumacher).
Τεχνικές προδιαγραφές:
- Επιτρέπονται λάστιχα χωρίς αυλάκια (slicks)
- Καταργείται ο ανεφοδιασμός στην διάρκεια του αγώνα. Ρεζερβουάρ με καύσιμα που θα διαρκούν όλο τον αγώνα για να αποφεύγεται το μπάχαλο με τα συνεχή πιτ-στοπ και να οδηγούν οι οδηγοί στρωτά με γνώμονα την σωστή κατανάλωση όλο τον αγώνα.
- Καταργείται και η αλλαγή ελαστικών καθ'όλη τη διάρκεια του αγώνα εκτός αν το λάστιχο 'σκάσει' για να γίνεται όπως παλιά ολόκληρη τέχνη το στήσιμο του μονοθεσίου και η επιλογή των πλέον κατάλληλων ελαστικών κατά περίπτωση.
- Θα επανέφερα τους πανίσχυρους κινητήρες V12 και V10 όπως και τους turbo της δεκαετίας του 80.
- Καταργούνται οι κανονισμοί που θέλουν κινητήρες για 2 αγώνες, οι τιμωρίες 10 θέσεων πίσω στην εκκίνηση κλπ.
- Τα νέα ηλεκτρονικά βοηθήματα και οι πιο σημαντικές τελευταίες τεχνολογικές καινοτομίες φυσικά παραμένουν μαζί με τους κινητήρες Βηρυλλίου για να καταστήσω πιο ανταγωνιστικούς τους κινητήρες της Mercedes
Γενικοί Κανονισμοί:
- Επιτρέπεται η συμμετοχή έως 20 ομάδων αλλά προκρόνονται μόνο οι 24 που έχουν τους καλύτερους χρόνους.
- Επαναφέρω την διαφήμιση τσιγάρων στα μονοθέσια προκειμένου να στηρίξω οικονομικά τις ομάδες.
- Καταργείται η χρήση του Safety Car που μου τη σπάει με τις συνεχείς διακοπές του αγώνα και στην ανάγκη επανεφέρω την 'έκτακτη κατάσταση' της νέας εκκίνησης (από στάση).
Ειδικοί Κανονισμοί:
- Τα κάτωθι circuit θα βρίσκονται πάντοτε στο καλεντάρι:
-Μονακό
-Μόντσα (με τη χάραξη μετά τη δεκαετία του 70)
-Σπα (με τη παλιά χάραξη)
-Σουζούκα
-Νίρμπουργκρινγ (με τη παλιά χάραξη)
-Σίλβερστοουν
-Ιντιανάπολις- Θα διόριζα Πρόεδρο της FIA τον Αλαίν Προστ γιατί είναι καλός στα πολιτικά και μου αρέσει η φάτσα του και διαχειριστή στη θέση του θείου Μπέρνι που κάνει βλακειούλες διάφορες τελευταία σαν τον Μόσλεϊ, τον έμπειρο σε οργανωτικά θέματα Ρον Ντέννις
Αυτά τα πολλά...
- Αν έχετε καμμιά καλύτερη γνώμη ... γιατί όχι να την ακούσουμε κι εμείς
EDIT: Προσθήκη που ξέχασα...
Σύστημα βαθμολόγησης:
Βαθμολογούνται οι 6 πρώτοι σε κάθε αγώνα ως εξής: 10-6-4-3-2-1.
-
αν εγώ είμουν τα... παραπάνω..... θα προτιμούσα να ασχοληθώ με τα pit babes παρά με τους κανονισμούς
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
αν εγώ είμουν τα... παραπάνω..... θα προτιμούσα να ασχοληθώ με τα pit babes παρά με τους κανονισμούςΕ τότε να ευχόμουν να ήμουν ο Χιού Χέφνερ που έχει το Playboy
-
ναι αμα γινουν ολα αυτα
θα σκοτωνονται οπως σκοτωνοντουσαν.
θα ξοδευουν ακομα περισσοτερα και θα υπαρχουν στο σπορ μονο κατασκευαστες που θα φευγουν και θα ερχονται κατα βουληση.
θα υπαρχει κινδυνος βαρεμαρας οπως στην εποχη φερραρι.
δεν υπαρχει περιπτωση να δουμε μονομαχια σεννα-προστ ξανα.
θα πεσουν τα ποσοστα τηλεθεασης στο πατο(εκτος αν εχει πολλους σκοτωμους)
και δε θα βλεπεουμε φ1 ουτε στην ΕΤ1.
συμπερασμα? αλλοι καιροι αλλα ηθη,μην προσπαθουμε να ξαναφερουμε το σπορ στη δεκαετια του 80
-
Η βαθμολογηση των 8 πρωτων ειναι καλη (περισσοτερος κοσμος βαθμολογειται και αρα ενδιαφερεται, δεν μονοπωλειται η βαθμολογια απο τους οδηγους των μεγαλων ομαδων, μπορει -σε ειδικες συνθηκες- να παρει βαθμο ακομα και καποιος απο τους τελευταιους συνδυασμους).
Απλα πρεπει να αυξηθει η αποσταση του νικητη με τον δευτερο, για να υπαρχει κινητρο να διεκδικεις τη νικη και οχι να αρκεισαι στους βαθμους της 2ης θεσης.
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
ναι αμα γινουν ολα αυταθα σκοτωνονται οπως σκοτωνοντουσαν.
θα ξοδευουν ακομα περισσοτερα και θα υπαρχουν στο σπορ μονο κατασκευαστες που θα φευγουν και θα ερχονται κατα βουληση.
θα υπαρχει κινδυνος βαρεμαρας οπως στην εποχη φερραρι.
δεν υπαρχει περιπτωση να δουμε μονομαχια σεννα-προστ ξανα.
θα πεσουν τα ποσοστα τηλεθεασης στο πατο(εκτος αν εχει πολλους σκοτωμους)
και δε θα βλεπεουμε φ1 ουτε στην ΕΤ1.
συμπερασμα? αλλοι καιροι αλλα ηθη,μην προσπαθουμε να ξαναφερουμε το σπορ στη δεκαετια του 80
Όπως κατάλαβες το μοντέλο είναι τελείως υποθετικό, περισσότερο μοιάζει ευχολόγιο παρά εφικτό με άλλα λόγια... Εντούτοις είμαι όπως κι εσύ ένθερμος υποστηρικτής της ασφάλειας και, αν ήταν στο χέρι μου, εξυπακούεται ότι θα εφάρμοζα όλα τα σύγχρονα μέτρα ασφάλειας. 'Θωρακισμένα' μονοκόκ, αμμοπαγίδες, όλα τα μοντέρνα συστήματα ασφάλειας όπως πχ ακαριαία διακοπή τροφοδοσίας καυσίμου σε συγκρούσεις για να μην έχουμε εκδηλώσεις πυρκαγιάς κλπ κλπ.
Δεύτερον και σήμερα, όπως γίνεται εδώ και δεκαετίες, ξοδεύονται πακτωλοί χρημάτων και αυτό είναι ένα βασικό χαρακτηριστικό γνώρισμα της F1 που την διακρίνει και την καθιστά αιχμή της τεχνολογίας αυτοκινήτου και κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Δε χωράνε τσιγκουνιές στην F1 ούτε τραβηγμένες από τα μαλλιά τακτικές του τύπου Paul Stoddard, έχω τη γνώμη... Θα θέσπιζα και υποχρεωτική άρση της απαγόρευσης της διαφήμησης τσιγάρων στις πίστες και στα μονοθέσια, καίτοι αντικαπνιστής. Ξέρω καλά ότι αυτό με τους υποχρεωτικούς νόμους της Ε.Ε. για παράδειγμα δε γίνεται, αλλά πρόκειται πάντα για υποθετικό σχήμα Αυτό θα το έκανα γιατί οι τεράστιες αυτές επιχειρήσεις πρόκλησης καρκίνου (κακά τα ψέμματα..) τουλάχιστον θα προσέφεραν και ένα καλό, εφόσον μάλιστα έχουν εκδιωχθεί από κάθε άλλο μέσο προβολής και θα έριχναν ωκεανούς χρημάτων στο αγαπημένο μου Σπορ.
Τρίτον γράφεις για ανία όπως την εποχή της κυριαρχίας της Ferrari με τόσο 'οπισθοδρομικά' μέτρα. Αυτό δεν θα το μάθουμε ποτέ, αφού όπως σωστά επισημαίνεις το παρελθόν δε γυρίζει πίσω, πλην όμως ποτέ δεν είναι εξασφαλισμένη μια συνταρακτική εξέλιξη σε στυλ eighties στο πρωτάθλημα -κάθε άλλο θα έλεγα- αν δούμε και το 3/3 ήδη της νταμπλούχου Renault φέτος.
Πολλοί κατασκευαστές τέλος για μένα, σημαίνει πλουραρισμός και πολυχρωμία συν τόνωση του ενδιαφέροντως γιατί δε θα βλέπουμε συνέχεια τους ίδιους και τους ίδιους, μαζί και με κάποιο πιθανό πρόσθετο ανταγωνισμό εκεί που δεν το περιμένεις.
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Η βαθμολογηση των 8 πρωτων ειναι καλη (περισσοτερος κοσμος βαθμολογειται και αρα ενδιαφερεται, δεν μονοπωλειται η βαθμολογια απο τους οδηγους των μεγαλων ομαδων, μπορει -σε ειδικες συνθηκες- να παρει βαθμο ακομα και καποιος απο τους τελευταιους συνδυασμους).Απλα πρεπει να αυξηθει η αποσταση του νικητη με τον δευτερο, για να υπαρχει κινητρο να διεκδικεις τη νικη και οχι να αρκεισαι στους βαθμους της 2ης θεσης.
Το να μην βαθμολογείται όσος περισσότερος κόσμος γίνεται το θεωρώ πιο δίκαιο και αξιοκρατικό σύστημα αξιολόγησης. Με αυτό το σκεπτικό αποτελεί πραγματικό άθλο να παίρνεις έστω και έναν βαθμό -όπως πχ κάποτε που μικρούλες ομάδες σαν την Prost που μετά χιλίων κόπων και βασάνων έπαιρναν μια 6η θέση και αυτό ισοδυνάμουσε με νίκη! Στο άλλο (να πριμοδοτείται η πρώτη θέση) συμφωνούμε για να μην έχουμε φαινόμενα σαν το περσινό όπου αρκείτο σε δεύτερες-τρίτες θέσεις μετά τους πρώτους αγώνες ο Alonso για να διασφαλίσει το πρωτάθλημα, μειώνοντας αισθητά το ενδιαφέρον για τη συνέχεια.
-
εγω νομιζω οτι οι αλλαγες που εχουν γινει ειναι γιατο καλο του σπορ στη πλειοψηφια τους.εγιναν στραβες κινησεις οπως τα λαστιχα που αλλαζαν-δεν αλλαζαν -αλλαζουν.
και ερχονται και οι κανονισμοι για μειωμενη αεροδυναμικη αποδοση και αυξημενο μηχανικο κρατημα οποτε οκ μεχρι τωρα.αυτες οι μαλακιες με το παγωμα της σχεδιασης των κινητηρων δεν ξερω αν θα εφαρμοστουν τελικα.
-
Αν ημουν king for one day ισως θα κοιταγα κατ'αρχας πώς να βολευτω και να κονομησω περισσοτερα χωρις απατεωνιες (οπως κανουν και πολλοι συγχρονοι kings αλλωστε).
Εστω οτι μπορω να αλλαξω τους κανονισμους (αυτος νομιζω ειναι ο σκοπος του topic), βρισκω την ευκαιρια να επικεντρωθω στο συστημα δοκιμαστικων που ειναι κατι απλο και το παρον μου τη δινει καπως:
Οι περισσοτεροι -κι εγω μαζι- ηθελαν επιστροφη στο παλιο συστημα 'ολα τα μωρα στην πιστα', που εγινε φετος στο περιπου. Προσωπικα ομως καταλαβα οτι ειχα συνηθισει να μη χανω τιποτα απο τις προσπαθειες των πιλοτων και καπου μενω ανικανοποιητος - 'Ακαλυπτος' με αυτο που γινεται. Ενταξει, για τις πρωτες 2 περιοδους καπως παλευεται γιατι οι πισω θεσεις δεν εχουν και τοση σημασια. Στην τελευταια περιοδο ομως γυρνανε σα μ@λ@κες και βγαζει ο κοσμος στην πιστα φωτογραφιες κι εμεις κανουμε κανα καφε / παμε τουαλετα... Καλα τετοιο καραγκιοζιλικι δεν εχω ξαναδει. Πρεπει να γυροβολανε αλλα πρεπει να το κανουν και καπως γρηγορα αλλιως θα τιμωρηθουν!!! Και στο τελος ολη η ουσια ειναι μονο 3, 4, το πολυ 5 λεπτα που γινεται το σωσε αλλα εμεις δε βλεπουμε τιποτα. Οι 10 καλυτεροι πιλοτοι τα δινουν ολα, εμεις ομως βλεπουμε 1-2 προσπαθειες και στο τελος μας πετανε την καταταξη και μαθαινουμε το grid. Το οποιο μαλιστα δε λεει και πολλα γιατι ετρεχαν και με καυσιμα...
Εχουμε και λεμε λοιπον: Επειδη δε γουσταρω το παλιο συστημα με ενα μονο γυρο απο καθε πιλοτο, και επειδη ως γνωστον θα την πληρωσει αδικα ο jpm που θα βγει πρωτος στην πιστα, διατηρουνται οι πρωτες 2 περιοδοι ως εχουν. Ο σκηνοθετης ομως δε μας δειχνει απλα την τρεχουσα καταταξη και τον 1o / 10ο / 16ο χρονο, αλλα καθε φορα που καθε πιλοτος βελτιωνει, μας πεταει popup με το χρονο και τη θεση του να ξερουμε τι γινεται (αυτο γιατι ολοι οι 16 χρονοι θα γεμισουν την οθονη και δε θα βλεπουμε τιποτα). Στην τελευταια περιοδο οπου μενουν 10, επανερχομαστε στο περσινο συστημα, αλλα με σετακι 2 γυρων για τον καθενα, που το βλεπουμε ολοκληρο. Ο qualy χρονος θα ειναι ο καλυτερος των 2 ή και το aggregate. Εννοειται καυσιμα τελος και τρεχουν αδειοι. Τα επισημα θα κρατουν λιγο περισσοτερο αλλα οχι πανω απο μιαμιση ωρα, no problem με ενα μονο πρωινο practice. Η σειρα που βγαινουν στην πιστα δεν ειναι τοσο καθοριστικη αλλα θα δινει κινητρο να πανε και οι κορυφαιοι 100% στη 2η περιοδο για να βγουν τελευταιοι.
Απο τα υπολοιπα, που ειναι το ιδιο σημαντικα, απλα πραγματακια (στα οποια νομιζω συμφωνουν οι περισσοτεροι):
- Συστημα βαθμολογησης 10-6-4-3-2-1 (για τους γνωστους λογους)
- Οχι μπερδεματα και καραγκιοζιλικια με εξαρτηματα να πρεπει να αντεχουν πανω απο ενα gp. Αλλωστε το κοστος για επιτευξη αξιοπιστιας ειναι μαλλον εφαμιλλο αυτου για επιτευξη αποδοσης.
- Ολες οι ομαδες με 3ο μονοθεσιο ή χωρις αυτο, και υπο τους ιδιους ακριβως τεχνικους κανονισμους.
Αυτα για αρχη, μπορει να ξεχασα και κατι...
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Εστω οτι μπορω να αλλαξω τους κανονισμους (αυτος νομιζω ειναι ο σκοπος του topic)
Τω όντι, αυτός είναι ο λόγος ύπαρξης του τόπικ και βρίσκω ενδιαφέροντες τους κανόνες που προτείνεις!
-
αχ και να ημουν...
στα δοκιμαστικα οι 2 πρωτες περιοδοι ως εχουν... στην τριτη απλα να μην υπαρχει περιορισμος καυσιμων και ρυθμισεων και ετσι να βλεπουμε ποιο ειναι πραγματικα το ταχυτερο μονοθεσιο σε συνθηκη 1 γυρου...
μηχανικα μερη που να αντεχουν ενα gp με ποινη αν κατι χαλασει στις δοκιμες...
ανεφοδιασμοι επιτρεπτοι ωστε να γινεται παιχνιδι και με τις στρατηγικες...
και τελος μιας και η f1 θελει να ειναι η κορωνιδα του μηχανοκινητου αθλητισμου, οχι ανοητα παγωματα στην εξελιξη...
αυτα τα ολιγα...
If I was King for a day