-
Η κατανάλωση είναι παρα παρα πολυ καλη. 16αρες εχεις ή 17αρες ζάντες;
Ο ημιακαμπτος γινεται αντιληπτός σε λακούβες, κακό οδόστρωμα κλπ;
-
17άρες φοράω.
Δεν με ενοχλεί καθόλου ο ημιακαμπτος .Να πω καλορίζικο ?
-
Οχι ακομα αλλα οταν ερθει η ωρα θετει σοβαρη υποψηφιοτητα.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Το tourer το έχω δει να κυκλοφορεί. Αν σου αρέσει το απλό αυτό θα σε υπερκαλυψει σε χώρους.Μπορω να ρωτησω που?Γιατι σε ολες τις honda που εχω παρει τηλεφωνο , μου λενε σε κανα 15μερο θα υπαρχει σε εκθεσεις.
-
Και εγώ το έχω δει το tourer παρκαρισμένο.
Μου φαίνεται πιο αρμονικό απο το απλό σιβικ ενώ σε χώρους είναι απλά κορυφαίο.
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Και εγώ το έχω δει το tourer παρκαρισμένο.Μου φαίνεται πιο αρμονικό απο το απλό σιβικ ενώ σε χώρους είναι απλά κορυφαίο.
Μαλλον σου φαινεται πιο αρμονικα, γιατι πισω τελειωνει το αμαξωμα λιγακι πιο 'ομαλα' απο το απλο civic, που ετσι αλλιως εχει πεσει πολυ γκρινια για το πισω μερος του.
Πραγματικα περιμενω πως και πως να το δω. Με εχει ψησει παρα πολυ, ελπιζω να μην απογοητευτω.
Το μονο που με προβληματιζει, ειναι ο χωρος για το κεφαλι του οδηγου. Σε ξενα τεστ το σχολιαζαν, οτι ειναι λιγο κοντο, κι εγω με το 1.90 ισως να αντιμετωπισω προβλημα.
Αλλιως μου φαινεται ιδανικο οικογενειακο αυτοκινητο! -
Επειδη αποτι εχω διαβασει και απο γειτονικα νηματα θες χωρους, νομιζω οτι προκειται για την ιδανικη επιλογη για σενα.
Και σιγουρα πολυ καλυτερη απο ενα SUV ή ενα crossover (εκτος αν θες τετρακινηση).
-
Ο χρήστης stellar έγραψε:
Και εγώ το έχω δει το tourer παρκαρισμένο.
Μου φαίνεται πιο αρμονικό απο το απλό σιβικ ενώ σε χώρους είναι απλά κορυφαίο.
Μαλλον σου φαινεται πιο αρμονικα, γιατι πισω τελειωνει το αμαξωμα λιγακι πιο 'ομαλα' απο το απλο civic, που ετσι αλλιως εχει πεσει πολυ γκρινια για το πισω μερος του.
Πραγματικα περιμενω πως και πως να το δω. Με εχει ψησει παρα πολυ, ελπιζω να μην απογοητευτω.
Το μονο που με προβληματιζει, ειναι ο χωρος για το κεφαλι του οδηγου. Σε ξενα τεστ το σχολιαζαν, οτι ειναι λιγο κοντο, κι εγω με το 1.90 ισως να αντιμετωπισω προβλημα.
Αλλιως μου φαινεται ιδανικο οικογενειακο αυτοκινητο!Εγω με 1,95 καθομαι ανετα(φιλου 1.4 sport).Πιο πολυ με ενοχλει το οτι το τιμονι δεν ανεβαινει πολυ ψηλα παρα η οροφη.
Οσον αφορα την αναρτηση ειναι σφιχτη αλλα δεν κοπαναει καθολου και δεν ακουγεται.Η ορατοτητα πισω συνηθιζεται. -
Ο χρήστης antonisczt έγραψε:
Εγω με 1,95 καθομαι ανετα(φιλου 1.4 sport).Πιο πολυ με ενοχλει το οτι το τιμονι δεν ανεβαινει πολυ ψηλα παρα η οροφη.
Οσον αφορα την αναρτηση ειναι σφιχτη αλλα δεν κοπαναει καθολου και δεν ακουγεται.Η ορατοτητα πισω συνηθιζεται.Πολυ ενδιαφερον αυτο που λες φιλε. Και για το υψος και για την αναρτηση. Και φανταζομαι οτι αν στον sport ειναι τοσο ανετη οσο λες, στη comfort εκδοση, θα ειναι και πιο μαλακη/οικογενειακη!
@koralli : Ναι το κοιταω (στον υπολογιστη δηλαδη, μεχρι να ερθει κανονικα στις εκθεσεις ) σαν μια πολυ ισχυρη υποψηφιοτητα.Αυτο και το καινουριο Qashqai. Υπαρχει βεβαια ενα τεραστιο κενο στις τιμες τους, της ταξης των 2500 ευρω, αλλα θα δουμε..Ηοnda και mazda, αγαπαμε, κι ισως παιξει κι αυτο το ρολο, στο να καλυφθει η τιμη!
-
Νομιζω οτι η διαφορα των εκδοσεων ειναι μονο στον εξοπλισμο και οχι στο set up των αναρτησεων.
Βεβαια το sport φοραει και 17αρες οποτε λογικα πρεπει να ειναι πιο σκληρο. Για τους δρομους μας, καλυτερα 16αρα θα ελεγα εκτος εαν εισαι συνεχεια ΑΟ.
Αυτο που ειναι εκνευριστικο παντως, ειναι οτι η Comfort που δεν της λειπει κατι ουσιαστικο και εχει και 16αρες, δεν εχει δερματινο τιμονι, λεβιε και προβολεις ομιχλης. Δεν ξερω, ισως να ακουγεται χαζο, αλλα να δωσεις τοσα λεφτα και να μην τα εχεις...ελεος! Αλλα τα εχουν ηδη απο τις βασικες τους εκδοσεις. Μου φαινεται αστειο.
Παντως εαν μιλας για το 1.5 dci 4Χ2 του Νισσαν, τοτε...μακραν το Χοντα.
-
Αυτα δεν με ενοχλουν τοσο αφου υπαρχει περα απο το ολοκληρωμενο ηλεκτρικο πακετο ο κλιματισμος και το cruise.
Πιο ισχυρα θελγητρα για την Sport ειναι το handsfree,η καμερα,ο συναγερμος και οι 17αρες.
Προσωπικα θεωρω την comfort πληρεστατη. -
Ξερει κανεις τι διαφορες εχει μηχανικα το 4-θυρο αμερικανικο με το 5θυρο ευρωπαϊκο;
http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicl ... vic-4-door
-
Ο χρήστης antonisczt έγραψε:
Αυτα δεν με ενοχλουν τοσο αφου υπαρχει περα απο το ολοκληρωμενο ηλεκτρικο πακετο ο κλιματισμος και το cruise.
Πιο ισχυρα θελγητρα για την Sport ειναι το handsfree,η καμερα,ο συναγερμος και οι 17αρες.
Προσωπικα θεωρω την comfort πληρεστατη.Πιστευω και στην comfort, να κανει ενα δωρο η αντιπροσωπεια τον συναγερμο, και κανα αισθητηρα παρκαρισματος,εε?
Επιπλεον οι κατοχοι honda, τι εχουν να δηλωσουν για τον αποκλειστικο εισαγωγεα?Παλιοτερα τα πραγματα ηταν λιγο τραγικα, οσον αφορα τιμες ανταλλακτικων και τετοια, επειδη τις βαραγε οσο ηθελε.Εχει φτιαξει καθολου η κατασταση? -
To αντίθετο. Έχει χειροτερέψει με την κρίση. Ειδικά στον τομέα του στοκαρίσματος ανταλλακτικών που δεν έχει καθόλου και έχει τρελούς χρόνους αναμονής αν χρειαστείς κάτι.
Επίσης μιας και το έφερε η κουβέντα, κατά τη γνώμη μου μακριά από δώρο συναγερμό. Εκτός του ότι είναι χαμηλής ποιότητας, για να τον εγκαταστήσουν ανοίγουν το ταμπλώ, κόβουν την καλωδίωση του αυτοκινήτου για να συνδέσουν τα καλώδια της μονάδας που τον ελέγχει κλπ. Χίλιες φορές ασφάλεια κλοπής και πίεση για το κόστος του δώρου να γίνει έκπτωση στην τιμή αγοράς.
-
+1 για τον συναγερμό. Μόνο εργοστασιακός. Τους αισθητήρες παρκαρίσματος τους κάνουν δώρο σχεδόν όλοι, μην νομίζεις ότι τους κοστίζουν πάνω από 50-60 ευρώ. Να πιέσεις για έκπτωση στην τελική τιμή.
-
Εν τω μεταξύ 25 χρόνια πριν
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Εν τω μεταξύ 25 χρόνια πρινΑμα ήμουν ο Ted Klaus παίζει να μην είχα κλείσει μάτι την τελευταία τριετία-τετραετία.
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
+1 για τον συναγερμό. Μόνο εργοστασιακός. Τους αισθητήρες παρκαρίσματος τους κάνουν δώρο σχεδόν όλοι, μην νομίζεις ότι τους κοστίζουν πάνω από 50-60 ευρώ. Να πιέσεις για έκπτωση στην τελική τιμή.Καλα προφανως ο συναγερμος δεν θα ειναι κι ο καλυτερος, αλλα να μην βαλεις και καθολου?Με προβληματιζει λιγακι.
Επιπλεον, δυσκολα νομιζω κανουν εκπτωση σε καθαρα μετρητα, γιατι προφανως χανουν καθαρα χρηματα.
Στο σημερινο αυτοκινητο που εχω (mazda 2) που μου ειχαν κανει δωρο τον συναγερμο, μου εχουν κανει μια φοβερη συνδεσμολογια, που οταν κλειδωνεις το αυτοκινητο, μπαινει υποχρεωτικα ο συναγερμος. Οποτε τις φορες που ειχε προβλημα ο συναγερμος, επρεπε να αφηνεις ξεκλειδωτα!
Τελος θα ηθελα να σας ρωτησω, τι παιζει με την ρεζερβα. Προφανως δεν υπαρχει standard, ουτε στο απλο civic, ουτε στο tourer. Υπαρχει κιτ επισκευης ελαστικων?Υπαρχει δυνατοτητα παραγγελιας ρεζερβας σαν extra?Kοστος?
Ευχαριστω -
Εγώ έχω κακή εμπειρία από τοποθέτηση 'δώρο' συναγερμού σε αυτοκίνητο που είχε ο αδερφός μου. Κάθε 6 μήνες έβγαζε πρόβλημα στο ESP, που το φτιάχνανε δωρεάν στην εγγύηση και μετά πληρώναμε κάθε φορά από 50€αν θυμάμαι καλά. (νομίζω πως για να πάρει ρεύμα είχε χρησιμοποιήσει ένα καλώδιο που είχε σχέση με το abs και για αυτό που και που εμφανιζόταν).
Δώρο συναγερμό μας είχανε κάνει σε ένα Jazz που είχαμε για λίγο. Εκτός του ότι ήταν απαίσιος (δυνατός) ο ήχος που κάνει όταν οπλίζει και έφαγα άπειρες ώρες να ψάχνω για να τον απενεργοποιήσω, ήταν περίπου όπως αυτός που αναφέρεις. Δεν είχε δικό του control, αλλά ενεργοποιούταν με το ασύρματο κλείδωμα του αυτοκινήτου. Για να το κλειδώσεις χωρίς συναγερμό νομίζω μόνο με το κλειδί γινόταν(σπαστικό). Επίσης επειδή ανοίγουν το ταμπλώ για την τοποθέτηση, οι πάρα πολλοί τριγμοί που είχε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο από αυτό το σημείο από την πρώτη μέρα πιστεύω πως μπορεί να οφείλονται και σε αυτό.
Φίλος μου έχει το ίδιο yaris με αυτό που έχουμε κι εμείς. Η μόνη διαφορά είναι πως δέχτηκε το δώρο συναγερμό. Καιρό τώρα μου λέει πως ακούει πολλούς τριγμούς από το ταμπλώ χωρίς να έχει καταφέρει να βρει λύση στην αντιπροσωπεία ακόμη. Τονίζω πως τα αυτοκίνητα είναι ολόιδια, απλά το δικό του έχει ανοιχτεί για να μπει ο συναγερμος, κάτι που ίσως προκαλεί τους τριγμούς.
Όπως είχα γράψει, επειδή ο συναγερμός που θα σου δώσουν δώρο δεν κάποιος ιδιαίτερα ακριβώς/ποιοτικός, και η αποτελεσματικότητά του είναι αμφίβολη(καθώς αν θέλει κάποιος να το κλέψει δεν θα τον αποτρέψει), είμαι της άποψης πως ειδικά αν πρέπει να λύσουν ένα μέρος του αυτοκινήτου για να τον τοποθετήσουν και να κόψουν καλώδια για να συνδεθεί η μονάδα του, είναι καλύτερο για το αυτοκίνητο να μην έχει καθόλου. Και με ασφάλεια κλοπής έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Αν μπορούσε να μπει πιο απλά με λιγότερες επεμβάσεις ή αν ήταν εργοστασιακός τότε αλλάζει το πράγμα. Επίσης όταν δεν δεχτήκαμε συναγερμό κατά την αγορά μας έκανε κάποια μικρή επιπλέον έκπτωση. Δεν είναι κακό να δοκιμάσει κανείς μια διαπραγμάτευση. Έστω και 100€ είναι κάτι.
-
Το να ανοιχτεί το ταμπλό είναι ρίσκο για τους λόγους που αναφέρει ο παραπάνω φίλος μας, δεν ξέρω αν η έκδοση sport είναι από τα εργοστάσιο ο συναγερμός και αν θέλεις το απλό civic πες του από το sport να σου αφαιρέσεις αυτά που δεν θέλεις για να κατέβει η τιμή του (πάντα βέβαια αν έρχεται από το εργοστάσιο με το συναγερμό του, κομπλέ) πιστεύω ότι είναι καθαρά και ψυχολογικούς λόγους η ύπαρξη ενός αξιόπιστου συναγερμού και κακά τα ψέματα και σε περίπτωση που του κάνεις και ασφάλεια κλοπής, θα έρθει εποχή, σε 3-4-5 χρόνια που θα αναγκαστείς να το κόψεις το έξοδο αυτό για λόγους οικονομίας….. λίγο πολύ αυτό συμβαίνει στα περισσότερα αμάξια, στην αρχή είμαστε ενθουσιασμένοι και έχουμε τα πάντα στην ασφάλεια και μετά…….ένα- ένα τα κόβουμε!!!!!!
Άμα βάλεις εσύ σε κάποιον ηλεκτρολόγο, συναγερμό δική σου επιλογή αλλά να μην πάρει ρεύμα από το ταμπλό αλλά πίσω και κάτω από το τιμόνι;;;;;;; Λέω εγώ κάποια ιδέα και δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτή, αλλά από το ταμπλό…..;;;;;
HONDA FORUM