Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υπολογίστε την ταχύτητα του αυτοκινήτου σας.
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υπολογίστε την ταχύτητα του αυτοκινήτου σας.
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    12
    473
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dog80 last edited by

      Σήμερα βαριόμουν και κάθησα να υπολογίσω τη μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να πιάσει το R6. Έφτιαξα λοιπόν το ακόλουθο αρχειάκι Excel: http://briefcase.pathfinder.gr/file/dog80/44159/522319

      Τα στοιχεία που χρειάζεται το πρόγραμμα είναι η διάσταση των ελαστικών των κινητήριων τροχών (στο R6 το πίσω λάστιχο είναι 180/55ZR17), η σχέση υποπολλαπλασιασμού της τελευταίας ταχύτητας (στο R6 για την έκτη είναι 1,083), η σχέση υποπολλαπλασιασμού του διαφορικου (στα μηχανάκια είναι δύο νούμερα, primary και secondary reduction ratio τα οποία στο R6 είναι 1,955 και 3 αντίστοιχα, τα οποία αν τα πολλαπλασιάσουμε δίνει 5,865) και τέλος οι στροφές του κινητήρα στον κόφτη.

      Αν υποθέσουμε οτι το R6 θα μπορούσε να κοφτιάσει με 6ή (στις 15,500 στροφές) η τελική ταχύτητα σύμφωνα με το πρόγραμμα θα ήταν 289,69 km/h.

      Απ' ότι φαίνεται το προγραμματάκι δουλεύει αρκετά καλά, καθώς βγήκα και δοκίμασα το μηχανάκι με 6η και 6000 στροφές και το ψηφιακό ταχύμετρο έδειχνε 113 km/h (το πρόγραμμα βγάζει 112,14).

      Επίσης μπορείτε να δείτε τι επίπτωση θα έχει στην ταχύτητα του αυτοκινήτου κάποια διαφορετική διάσταση ελαστικού.

      Καλή διασκέδαση!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dog80 last edited by

        Σήμερα βαριόμουν και κάθησα να υπολογίσω τη μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να πιάσει το R6. Έφτιαξα λοιπόν το ακόλουθο αρχειάκι Excel: http://briefcase.pathfinder.gr/file/dog80/44159/522319

        Τα στοιχεία που χρειάζεται το πρόγραμμα είναι η διάσταση των ελαστικών των κινητήριων τροχών (στο R6 το πίσω λάστιχο είναι 180/55ZR17), η σχέση υποπολλαπλασιασμού της τελευταίας ταχύτητας (στο R6 για την έκτη είναι 1,083), η σχέση υποπολλαπλασιασμού του διαφορικου (στα μηχανάκια είναι δύο νούμερα, primary και secondary reduction ratio τα οποία στο R6 είναι 1,955 και 3 αντίστοιχα, τα οποία αν τα πολλαπλασιάσουμε δίνει 5,865) και τέλος οι στροφές του κινητήρα στον κόφτη.

        Αν υποθέσουμε οτι το R6 θα μπορούσε να κοφτιάσει με 6ή (στις 15,500 στροφές) η τελική ταχύτητα σύμφωνα με το πρόγραμμα θα ήταν 289,69 km/h.

        Απ' ότι φαίνεται το προγραμματάκι δουλεύει αρκετά καλά, καθώς βγήκα και δοκίμασα το μηχανάκι με 6η και 6000 στροφές και το ψηφιακό ταχύμετρο έδειχνε 113 km/h (το πρόγραμμα βγάζει 112,14).

        Επίσης μπορείτε να δείτε τι επίπτωση θα έχει στην ταχύτητα του αυτοκινήτου κάποια διαφορετική διάσταση ελαστικού.

        Καλή διασκέδαση!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dog80 last edited by

          Σήμερα βαριόμουν και κάθησα να υπολογίσω τη μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να πιάσει το R6. Έφτιαξα λοιπόν το ακόλουθο αρχειάκι Excel: http://briefcase.pathfinder.gr/file/dog80/44159/522319

          Τα στοιχεία που χρειάζεται το πρόγραμμα είναι η διάσταση των ελαστικών των κινητήριων τροχών (στο R6 το πίσω λάστιχο είναι 180/55ZR17), η σχέση υποπολλαπλασιασμού της τελευταίας ταχύτητας (στο R6 για την έκτη είναι 1,083), η σχέση υποπολλαπλασιασμού του διαφορικου (στα μηχανάκια είναι δύο νούμερα, primary και secondary reduction ratio τα οποία στο R6 είναι 1,955 και 3 αντίστοιχα, τα οποία αν τα πολλαπλασιάσουμε δίνει 5,865) και τέλος οι στροφές του κινητήρα στον κόφτη.

          Αν υποθέσουμε οτι το R6 θα μπορούσε να κοφτιάσει με 6ή (στις 15,500 στροφές) η τελική ταχύτητα σύμφωνα με το πρόγραμμα θα ήταν 289,69 km/h.

          Απ' ότι φαίνεται το προγραμματάκι δουλεύει αρκετά καλά, καθώς βγήκα και δοκίμασα το μηχανάκι με 6η και 6000 στροφές και το ψηφιακό ταχύμετρο έδειχνε 113 km/h (το πρόγραμμα βγάζει 112,14).

          Επίσης μπορείτε να δείτε τι επίπτωση θα έχει στην ταχύτητα του αυτοκινήτου κάποια διαφορετική διάσταση ελαστικού.

          Καλή διασκέδαση!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            emmanoyhl last edited by

            Πολύ καλό αλλά απλά θέλω να επισημάνω ότι βγάζουμε την θεωρητική ανώτερη ταχύτητα. Δεν είναι πολλά τα αυτοκίνητα που πιάνουν τελική με την μεγαλύτερη σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων στον κόφτη. Συνήθως η τελική πιάνετε σε στροφές κάπως χαμηλότερες.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • V
              vrax last edited by

              Ο χρήστης dog80 έγραψε:
              Σήμερα βαριόμουν και κάθησα να υπολογίσω τη μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να πιάσει το R6. Έφτιαξα λοιπόν το ακόλουθο αρχειάκι Excel: http://briefcase.pathfinder.gr/file/dog80/44159/522319

              Τα στοιχεία που χρειάζεται το πρόγραμμα είναι η διάσταση των ελαστικών των κινητήριων τροχών (στο R6 το πίσω λάστιχο είναι 180/55ZR17), η σχέση υποπολλαπλασιασμού της τελευταίας ταχύτητας (στο R6 για την έκτη είναι 1,083), η σχέση υποπολλαπλασιασμού του διαφορικου (στα μηχανάκια είναι δύο νούμερα, primary και secondary reduction ratio τα οποία στο R6 είναι 1,955 και 3 αντίστοιχα, τα οποία αν τα πολλαπλασιάσουμε δίνει 5,865) και τέλος οι στροφές του κινητήρα στον κόφτη.

              Αν υποθέσουμε οτι το R6 θα μπορούσε να κοφτιάσει με 6ή (στις 15,500 στροφές) η τελική ταχύτητα σύμφωνα με το πρόγραμμα θα ήταν 289,69 km/h.

              Απ' ότι φαίνεται το προγραμματάκι δουλεύει αρκετά καλά, καθώς βγήκα και δοκίμασα το μηχανάκι με 6η και 6000 στροφές και το ψηφιακό ταχύμετρο έδειχνε 113 km/h (το πρόγραμμα βγάζει 112,14).

              Επίσης μπορείτε να δείτε τι επίπτωση θα έχει στην ταχύτητα του αυτοκινήτου κάποια διαφορετική διάσταση ελαστικού.

              Καλή διασκέδαση!

              Εμενα μου λειπουν αυτα τα νουμερα, που τα βρισκω?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                emmanoyhl last edited by

                RTFM

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  montecarlo last edited by

                  Ὀντως δουλέβει και για μένα..

                  νομίζω οτι το πιο χρήσιμο είναι οτι μπορείς να δείς εαν αλλάξεις μέγεθος λάστιχο τι διαφορά ..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    gavolos last edited by

                    Μπορει καποιος να δει την διαφορά στη περιμετρο του ελαστικού με αυτον τον υπολογιστή αλλαυπαρχουν διαφορές αναμεσα στις διάφορες μάρκες ελαστικών ακομα και στην ιδια διάσταση http://www.miata.net/garage/tirecalc.htm

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dog80 last edited by

                      Vrax, απο εδώ, το διαφορικό είναι 3,91 και η τελευταία σχέση 0,69. Όσο για τον κόφτη, μπορείς να βάλεις νεκρά και να πατήσεις τέρμα το γκάζι και να δείς τί δείχνει το στροφόμετρο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dog80 last edited by

                        Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                        Πολύ καλό αλλά απλά θέλω να επισημάνω ότι βγάζουμε την θεωρητική ανώτερη ταχύτητα. Δεν είναι πολλά τα αυτοκίνητα που πιάνουν τελική με την μεγαλύτερη σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων στον κόφτη. Συνήθως η τελική πιάνετε σε στροφές κάπως χαμηλότερες.

                        Σωστό αυτό. Τα περισσότερα αυτοκίνητα στερεύουν απο δύναμη αρκετά πρίν τον κόφτη. Για να βγεί πιο ρεαλιστικό το νούμερο της τελικής μπορούμε να βάλουμε 1000-2000 στροφές πρίν τον κόφτη.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • V
                          vrax last edited by

                          Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                          Vrax, απο εδώ, το διαφορικό είναι 3,91 και η τελευταία σχέση 0,69. Όσο για τον κόφτη, μπορείς να βάλεις νεκρά και να πατήσεις τέρμα το γκάζι και να δείς τί δείχνει το στροφόμετρο.

                          🙇

                          (δεν εχουμε 🙇 emoticon???)

                          Βρηκα και το μοντελλο μου μια χαρα, παω να πατησω γκαζι το βραδυ..
                          Top gear ratio 0.81
                          Final drive ratio 3.94
                          βεβαια δεν νομιζω να δειξει πανω απο 180 αλλα δεν μορεις να τα εχεις ολα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • C
                            catalyst last edited by

                            Το θέμα είναι λίγο πιο σύνθετο, καθώς η τελική ταχύτητα περιορίζεται από την ισχύ που μπορεί να διαθέσει ο κινητήρας.

                            Συνήθως η τελευταία σχέση μετάδοσης επιλέγεται έτσι ώστε η τελική ταχύτητα να επιτυγχάνεται στις στροφές της μέγιστης ισχύος. Στην περίπτωση αυτή, ό,τι αλλαγές κι αν κάνουμε στή διάμετρο των ελαστικών, η επίδραση στην τελική ταχύτητα του οχήματος θα είναι αρνητική.

                            Μια πρόταση για περαιτέρω εξέλιξη του excel είναι να γίνει ο υπολογισμός της ισχύος του κινητήρα ως συνάρτηση της ταχύτητας του οχήματος (από το διάγραμμα ισχύος-στροφών), καθώς και ο υπολογισμός της απαιτούμενης ισχύος για να κινηθεί το όχημα, ως συνάρτηση της ταχύτητας (από τις απλές εξισώσεις της βιβλιογραφίας). Αυτό θα μας έδινε με αρκετά καλή ακρίβεια την τελική ταχύτητα του οχήματος, καθώς και τις πραγματικές επιπτώσεις από τυχόν αλλαγή διάστασης ελαστικών ή σχέσης μετάδοσης.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Μειονεκτήματα:

                              • υπάρχουν ωραιότατα προγράμματα όπως το Tiresize που το κάνουν καλύτερα και υπολογίζουν και θέματα αλλαγής πλάτους ζάντας, δείχνουν πώς φαίνεται το λάστιχο πριν και μετά κλπ. ΕΠίσης ένα άλλο ενδιαφέρον πρόγραμμα που βγάζει και ωραία διαγράμματα με τις ταχύτητες για κάθε σχέση (και όχι μόνο την τελική) είναι το QSpeedCalc που νομίζω είναι της Quaife που φτιάχνει τα διαφορικά (όμως για να λειτουργήσει πρέπει να έχετε τελεία αντί για υποδιαστολή στα δεκαδικά γιατί αυτές τις μπερδεύει με το τα κόματα....)
                              • όπως πρόσεξα μελετώντας προδιαγραφές ελαστικών για διάφορα μοντέλα και μάρκες δεν έχουν όλα τα λάστιχα ίδιων προδιαγραφών την ίδια διάμετρο!
                              • η διάμετρος εξαρτάται από την πίεση του αέρα, το βάρος του αυτοκινήτου και την ταχύτητα περιστροφής του.... Βασικά στη χρήση μπορεί να είναι μέχρι 1-2,5% μικρότερο (όσο χαμηλότερο προφίλ τόσο μικρότερη και η απώλεια) από το υπολογιζόμενο....

                              Πλεονέκτημα:

                              • είναι διαθέσιμο άμεσα, εδώ και χωρίς ψάξιμο και δίνει μια καλή γενική ιδέα αν όχι της απόλυτης τιμής σίγουρα της σχετικής διαφοράς σε μια αλλαγή.
                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • First post
                                Last post
                              • 1 / 1
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr