-
Ξέρω και μερικοί ξέρουν ότι τρέφω ερωτικά αισθήματα με το συγκεκριμένο όχημα.
Η 1η φορά που το αντίκρισα ήταν στο διεθνές σαλόνι του BRNO (CZ) το 1996 ως προτότυπο αυτό και ως φοιτητής εγώ.
Σήμερα και περίπου 10 έτη μπροστά ήρθε η ώρα που είχα μια JoyRide με αυτό το σχιστομάτικο απόλυτο JoyΜashine!
Φυσικά και με είχαν πάει βόλτα με ένα, αλλά άλλη φάση να το σκίζεις για 1 ώρα αλύπητα.
Η πρώτη μισή πέρασε στο γυρισμό από Πόρτο Ράφτη και στην κίνηση (χαράμι τέτοιες στροφές) πάλι καλά όμως γιατί το συνήθισα έτσι.
Και Ω ναι θέλει συνήθεια το εργαλείο....
Συμπλέκτης σκληρότερος απ ότι περιμένεις, μοντέλλο 2001 χωρίς αντισπιν και παρόμοιες φλωριές. Rowpower δηλαδη!
Επιλογές 6τάχυτος σκληρότατος και φυσικά το έτοιμο για σκύλιασμα Vtec μετά τις 6.
Σίγουρα πιο αδύναμο απο έναν Arese αλλά πισωκούνα..........Οι πρώτες πλαγιολισθήσεις γινόντας με 3έτες σε ανοιχτό δρόμο χωρίς τιμονιές αλλά με ξερωγκαζιές και αν και αργούσαν λίγο να το δηλώσουν το κοφτερό και σκληρό τιμόνι διορθώνε την 7μέτρη μούρη (τόση μου φαινόταν από μέσα) και απλά αν δεν το παράκανες και είχες και ευαισθητά αντανακλαστικά στο σήκωμα του αριστερού σου ποδιού έκανες ότι ήθελες.
Με 17άρια και 225 Yokohama δεν δυσκολευόταν να ξεφτυλίσει την έννοια πρόσφυση.Μούρες? ποτέ! γιατί? γιατί πάντα μπαίνεις κομμένος πολύ απλά γιατί θες να πατήσεις το γκάζι και να λιώσεις λίγο Yokohama (που παρεπιμπτώντος έχει ευχάριστη οσμή) πάνω στην πρώτη κλειστή στροφή ή καμπή που θα βρεις.
Λένε ότι δεν έχει ροπή, sow what? αρκέι για να παίζεις ακατάπαυστα και συνεχώς μέχρι να κουραστούν τα πλευρά σου στο τέλειο κόκκινο δερμάτινο και αγλύστριτο backet.
Στην πρώτη άπλα φρένα (καταπληκτικά τα μαμά παρακαλώ) 1η και τετ-α-κε για πίσω....2α κόφτη 9 και 3η κόφτη 4η 6000 και 200 χλμ/ώρα. με τον αέρα να θυμίζει tomahawk που σου πέρνει το skulp και ενώ είσαι κουφός ήδη από το βουητό του.
Η 6η θα έλεγα χρησιμευεί συχνά για να πέφτουν τα επίπεδα αδρεναλίνης στο αίμα.Εντάξει καίει λίγο παραπάνω αλλά όχι όπως ο Arese.
To συγκεκριμένο S αγοράστικε από Γερμανία και με πινακίδες και το Start Buton στο χέρι έφτασε το εξωφρενικό ποσό των 22.000 ευρώ.
Και πάλι να ζητήσω συγνώμη από τους συνalfisti που δεν ακολούθησα στην συνέχεια της σημερινής βόλτας αλλά .....
σήμερα ξύνπησε μέσα μου το τέρας της πισωκούνας.
Ένα τέρας που η μαμά AR έκανε γνωστό και παράτησε στο παρελθόν ώστε όπως ένας φίλος μου απαντάει στο ερώτημα ''αχχχχχχχχχχ μια τέτοια Alfa θα βγει?'':
''Αυτό θά έλεγα νά τό ξεχάσεις. Μακάρι νά διαψευστώ αλλά δέν..... Εκτός καί άν αρχίσουν νά 'κάνουν κουμάντο' οι μηχανικοί καί όχι οι φωστήρες - περιπλανόμενοι μισθοφόροι τού marketing καί τών sales. Κάτι τέτοιο βέβαια θυμίζει τό 'εάν ανατείλει ο ήλιος από τήν δύση............' -
Ξέρω και μερικοί ξέρουν ότι τρέφω ερωτικά αισθήματα με το συγκεκριμένο όχημα.
Η 1η φορά που το αντίκρισα ήταν στο διεθνές σαλόνι του BRNO (CZ) το 1996 ως προτότυπο αυτό και ως φοιτητής εγώ.
Σήμερα και περίπου 10 έτη μπροστά ήρθε η ώρα που είχα μια JoyRide με αυτό το σχιστομάτικο απόλυτο JoyΜashine!
Φυσικά και με είχαν πάει βόλτα με ένα, αλλά άλλη φάση να το σκίζεις για 1 ώρα αλύπητα.
Η πρώτη μισή πέρασε στο γυρισμό από Πόρτο Ράφτη και στην κίνηση (χαράμι τέτοιες στροφές) πάλι καλά όμως γιατί το συνήθισα έτσι.
Και Ω ναι θέλει συνήθεια το εργαλείο....
Συμπλέκτης σκληρότερος απ ότι περιμένεις, μοντέλλο 2001 χωρίς αντισπιν και παρόμοιες φλωριές. Rowpower δηλαδη!
Επιλογές 6τάχυτος σκληρότατος και φυσικά το έτοιμο για σκύλιασμα Vtec μετά τις 6.
Σίγουρα πιο αδύναμο απο έναν Arese αλλά πισωκούνα..........Οι πρώτες πλαγιολισθήσεις γινόντας με 3έτες σε ανοιχτό δρόμο χωρίς τιμονιές αλλά με ξερωγκαζιές και αν και αργούσαν λίγο να το δηλώσουν το κοφτερό και σκληρό τιμόνι διορθώνε την 7μέτρη μούρη (τόση μου φαινόταν από μέσα) και απλά αν δεν το παράκανες και είχες και ευαισθητά αντανακλαστικά στο σήκωμα του αριστερού σου ποδιού έκανες ότι ήθελες.
Με 17άρια και 225 Yokohama δεν δυσκολευόταν να ξεφτυλίσει την έννοια πρόσφυση.Μούρες? ποτέ! γιατί? γιατί πάντα μπαίνεις κομμένος πολύ απλά γιατί θες να πατήσεις το γκάζι και να λιώσεις λίγο Yokohama (που παρεπιμπτώντος έχει ευχάριστη οσμή) πάνω στην πρώτη κλειστή στροφή ή καμπή που θα βρεις.
Λένε ότι δεν έχει ροπή, sow what? αρκέι για να παίζεις ακατάπαυστα και συνεχώς μέχρι να κουραστούν τα πλευρά σου στο τέλειο κόκκινο δερμάτινο και αγλύστριτο backet.
Στην πρώτη άπλα φρένα (καταπληκτικά τα μαμά παρακαλώ) 1η και τετ-α-κε για πίσω....2α κόφτη 9 και 3η κόφτη 4η 6000 και 200 χλμ/ώρα. με τον αέρα να θυμίζει tomahawk που σου πέρνει το skulp και ενώ είσαι κουφός ήδη από το βουητό του.
Η 6η θα έλεγα χρησιμευεί συχνά για να πέφτουν τα επίπεδα αδρεναλίνης στο αίμα.Εντάξει καίει λίγο παραπάνω αλλά όχι όπως ο Arese.
To συγκεκριμένο S αγοράστικε από Γερμανία και με πινακίδες και το Start Buton στο χέρι έφτασε το εξωφρενικό ποσό των 22.000 ευρώ.
Και πάλι να ζητήσω συγνώμη από τους συνalfisti που δεν ακολούθησα στην συνέχεια της σημερινής βόλτας αλλά .....
σήμερα ξύνπησε μέσα μου το τέρας της πισωκούνας.
Ένα τέρας που η μαμά AR έκανε γνωστό και παράτησε στο παρελθόν ώστε όπως ένας φίλος μου απαντάει στο ερώτημα ''αχχχχχχχχχχ μια τέτοια Alfa θα βγει?'':
''Αυτό θά έλεγα νά τό ξεχάσεις. Μακάρι νά διαψευστώ αλλά δέν..... Εκτός καί άν αρχίσουν νά 'κάνουν κουμάντο' οι μηχανικοί καί όχι οι φωστήρες - περιπλανόμενοι μισθοφόροι τού marketing καί τών sales. Κάτι τέτοιο βέβαια θυμίζει τό 'εάν ανατείλει ο ήλιος από τήν δύση............' -
Ξέρω και μερικοί ξέρουν ότι τρέφω ερωτικά αισθήματα με το συγκεκριμένο όχημα.
Η 1η φορά που το αντίκρισα ήταν στο διεθνές σαλόνι του BRNO (CZ) το 1996 ως προτότυπο αυτό και ως φοιτητής εγώ.
Σήμερα και περίπου 10 έτη μπροστά ήρθε η ώρα που είχα μια JoyRide με αυτό το σχιστομάτικο απόλυτο JoyΜashine!
Φυσικά και με είχαν πάει βόλτα με ένα, αλλά άλλη φάση να το σκίζεις για 1 ώρα αλύπητα.
Η πρώτη μισή πέρασε στο γυρισμό από Πόρτο Ράφτη και στην κίνηση (χαράμι τέτοιες στροφές) πάλι καλά όμως γιατί το συνήθισα έτσι.
Και Ω ναι θέλει συνήθεια το εργαλείο....
Συμπλέκτης σκληρότερος απ ότι περιμένεις, μοντέλλο 2001 χωρίς αντισπιν και παρόμοιες φλωριές. Rowpower δηλαδη!
Επιλογές 6τάχυτος σκληρότατος και φυσικά το έτοιμο για σκύλιασμα Vtec μετά τις 6.
Σίγουρα πιο αδύναμο απο έναν Arese αλλά πισωκούνα..........Οι πρώτες πλαγιολισθήσεις γινόντας με 3έτες σε ανοιχτό δρόμο χωρίς τιμονιές αλλά με ξερωγκαζιές και αν και αργούσαν λίγο να το δηλώσουν το κοφτερό και σκληρό τιμόνι διορθώνε την 7μέτρη μούρη (τόση μου φαινόταν από μέσα) και απλά αν δεν το παράκανες και είχες και ευαισθητά αντανακλαστικά στο σήκωμα του αριστερού σου ποδιού έκανες ότι ήθελες.
Με 17άρια και 225 Yokohama δεν δυσκολευόταν να ξεφτυλίσει την έννοια πρόσφυση.Μούρες? ποτέ! γιατί? γιατί πάντα μπαίνεις κομμένος πολύ απλά γιατί θες να πατήσεις το γκάζι και να λιώσεις λίγο Yokohama (που παρεπιμπτώντος έχει ευχάριστη οσμή) πάνω στην πρώτη κλειστή στροφή ή καμπή που θα βρεις.
Λένε ότι δεν έχει ροπή, sow what? αρκέι για να παίζεις ακατάπαυστα και συνεχώς μέχρι να κουραστούν τα πλευρά σου στο τέλειο κόκκινο δερμάτινο και αγλύστριτο backet.
Στην πρώτη άπλα φρένα (καταπληκτικά τα μαμά παρακαλώ) 1η και τετ-α-κε για πίσω....2α κόφτη 9 και 3η κόφτη 4η 6000 και 200 χλμ/ώρα. με τον αέρα να θυμίζει tomahawk που σου πέρνει το skulp και ενώ είσαι κουφός ήδη από το βουητό του.
Η 6η θα έλεγα χρησιμευεί συχνά για να πέφτουν τα επίπεδα αδρεναλίνης στο αίμα.Εντάξει καίει λίγο παραπάνω αλλά όχι όπως ο Arese.
To συγκεκριμένο S αγοράστικε από Γερμανία και με πινακίδες και το Start Buton στο χέρι έφτασε το εξωφρενικό ποσό των 22.000 ευρώ.
Και πάλι να ζητήσω συγνώμη από τους συνalfisti που δεν ακολούθησα στην συνέχεια της σημερινής βόλτας αλλά .....
σήμερα ξύνπησε μέσα μου το τέρας της πισωκούνας.
Ένα τέρας που η μαμά AR έκανε γνωστό και παράτησε στο παρελθόν ώστε όπως ένας φίλος μου απαντάει στο ερώτημα ''αχχχχχχχχχχ μια τέτοια Alfa θα βγει?'':
''Αυτό θά έλεγα νά τό ξεχάσεις. Μακάρι νά διαψευστώ αλλά δέν..... Εκτός καί άν αρχίσουν νά 'κάνουν κουμάντο' οι μηχανικοί καί όχι οι φωστήρες - περιπλανόμενοι μισθοφόροι τού marketing καί τών sales. Κάτι τέτοιο βέβαια θυμίζει τό 'εάν ανατείλει ο ήλιος από τήν δύση............' -
Μόνο για βόλτα....αλλά τώρα άρχισα να το σκέφτομαι σοβαρά!
Βρίσκεις Γερμανία/Ιταλία με 17-18 χιλιάδες ε σειράς 2 με 18άρια.
-
Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
go for it!
..αρκει να μην φοραει τον κινητηρα που ειχε χθες ο button..Ειδα τους τελευταιους 3 γυρους, τι τρελλη πικρα πρεπει να τραβηξε το ατομο, εδω εμενα μου σφιχτηκε το στομαχι
-
Καλορίζικο, Τίμο
-
**Κούκλα **το S2000 και ήταν στο short-list προ έτους. Σαφέστατα πιο **απόλυτη **μηχανή απο το Ζ, με **εσωτερικό **(ποιότητα - πολυτέλεια) μερικά έτη φωτός μπροστά από το Ντάτσουν. Είναι και **γκάμπριο **:) . Τελικά όμως με κέρδισαν το cc.
-
Ρε παιδιά είπαμε δεν είναι δικό μου....
-
Το βαρύ πενταλ συμπλέκτη και το σκληρό κιβώτιο μάλλον σημαινουν ετοιμοθάνατο συμπλέκτη, με αλλαγή δίσκου θα είναι οκ λογικά.
-
Ο χρήστης felleas έγραψε:
Ρε παιδιά είπαμε δεν είναι δικό μου....Ναι, αλλά εσύ είπες ότι το ζαχαρώνεις
-
Άσε ρε Θέμη, τα 3/4 του φόρουμ το ζαχαρώνουν !
-
τα 4/3 μαλλον...
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Ρε παιδιά είπαμε δεν είναι δικό μου....
Ναι, αλλά εσύ είπες ότι το ζαχαρώνεις
Όντως αλλά οι μηδαμινοί χώροι στην καμπίνα είναι αρκετά περιοριτικοί για everydaycar.
Θα μου πεις ΔΕΝ είναι τέτοιο, όμως I can only afford ONE.
-
Κρίμα, Τίμο! Έλεγα να σου γίνω στενός κορσές να με πας καμιά βόλτα όταν θα το αγοράσεις...
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Κρίμα, Τίμο! Έλεγα να σου γίνω στενός κορσές να με πας καμιά βόλτα όταν θα το αγοράσεις...Kάτσε γιατί αυτό κάνω τώρα εγώ σε άλλον.....
-
ΑΧ ΒΑΧ
S2000
-
Με έχουν πάει μια καλή βόλτα με ένα από δαύτα...
Kαι ξανά ΑΑΑΑΧΧΧΧ.... ΒΑΧΧΧ....
-
Πώς θα γίνει να μη σταματήσει ποτέ η παραγωγή αυτού του αυτοκινήτου ώστε κάποια μέρα να το πάρω και εγώ.....
Ζητάω πολλά;
-
Μάλλον ναι. Υπάρχει και η αγορά του μεταχειρισμένου, ξέρεις.
-
Bέβαια η οποία στις μέρες μας θα έπρεπε να είναι πολύ διαδεδωμένη στην χώρα μας μιας και οι τιμές εξωτερικού με νόμιμες διαδικασίες εισαγωγής του αυτοκινήτου ρίχνουν την τιμή του στις 20.000 με 30.000 ανάλογα το μοντελλο.
Γιατί νομίζεται έχουν γεμίσει οι μάντρες και οι δρόμοι με TT, SKL και άλλα....
Προσωπικά θεωρώ κουταμάρα για εμάς τους Έλληνες να μην ψαχτούμε λίγο με την Ευρωπαική αγορά.
Πέρνεις την πιστωτική σου, πας ενά ταξιδάκι Γερμανία αφού έχεις κάνει την έρευνα σου στο INternet. Βρίσκεις την μάντρα, το αγοράζεις σου κάνουν χαρτιά σε 2 μέρες και ξεκινάς για το ταξίδι της επιστροφής με πινακίδες κ ασφάλεια Transit.
Με το που μπαίνεις Ελλάδα έχεις κάποιο διάστημα που φτάνει και τον μήνα αν δεν κάνω λάθος (υπάρχουν αντίστοιχα τόπικ γιαυτο) να περάσεις τελωνείο.
Οπώς είπα, για ένα S μπορείς να πληρώσεις από 2-5 χιλιάδες ευρώ ανάλογα το μοντέλλο.
Φυσικά υπάρχουν και οι πίσω πόρτες σε αυτήν τη δουλειά και πολλά εκτελωνιστικά τερτίπια.
Mια βόλτα με ένα S2000