Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mια βόλτα με ένα S2000
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mια βόλτα με ένα S2000
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    18
    54
    163
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      felleas last edited by

      Ξέρω και μερικοί ξέρουν ότι τρέφω ερωτικά αισθήματα με το συγκεκριμένο όχημα.
      Η 1η φορά που το αντίκρισα ήταν στο διεθνές σαλόνι του BRNO (CZ) το 1996 ως προτότυπο αυτό και ως φοιτητής εγώ.
      Σήμερα και περίπου 10 έτη μπροστά ήρθε η ώρα που είχα μια JoyRide με αυτό το σχιστομάτικο απόλυτο JoyΜashine!
      Φυσικά και με είχαν πάει βόλτα με ένα, αλλά άλλη φάση να το σκίζεις για 1 ώρα αλύπητα.
      Η πρώτη μισή πέρασε στο γυρισμό από Πόρτο Ράφτη και στην κίνηση (χαράμι τέτοιες στροφές) πάλι καλά όμως γιατί το συνήθισα έτσι.
      Και Ω ναι θέλει συνήθεια το εργαλείο....
      Συμπλέκτης σκληρότερος απ ότι περιμένεις, μοντέλλο 2001 χωρίς αντισπιν και παρόμοιες φλωριές. Rowpower δηλαδη!
      Επιλογές 6τάχυτος σκληρότατος και φυσικά το έτοιμο για σκύλιασμα Vtec μετά τις 6.
      Σίγουρα πιο αδύναμο απο έναν Arese αλλά πισωκούνα..........

      Οι πρώτες πλαγιολισθήσεις γινόντας με 3έτες σε ανοιχτό δρόμο χωρίς τιμονιές αλλά με ξερωγκαζιές και αν και αργούσαν λίγο να το δηλώσουν το κοφτερό και σκληρό τιμόνι διορθώνε την 7μέτρη μούρη (τόση μου φαινόταν από μέσα) και απλά αν δεν το παράκανες και είχες και ευαισθητά αντανακλαστικά στο σήκωμα του αριστερού σου ποδιού έκανες ότι ήθελες.
      Με 17άρια και 225 Yokohama δεν δυσκολευόταν να ξεφτυλίσει την έννοια πρόσφυση.

      Μούρες? ποτέ! γιατί? γιατί πάντα μπαίνεις κομμένος πολύ απλά γιατί θες να πατήσεις το γκάζι και να λιώσεις λίγο Yokohama (που παρεπιμπτώντος έχει ευχάριστη οσμή) πάνω στην πρώτη κλειστή στροφή ή καμπή που θα βρεις.

      Λένε ότι δεν έχει ροπή, sow what? αρκέι για να παίζεις ακατάπαυστα και συνεχώς μέχρι να κουραστούν τα πλευρά σου στο τέλειο κόκκινο δερμάτινο και αγλύστριτο backet.

      Στην πρώτη άπλα φρένα (καταπληκτικά τα μαμά παρακαλώ) 1η και τετ-α-κε για πίσω....2α κόφτη 9 και 3η κόφτη 4η 6000 και 200 χλμ/ώρα. με τον αέρα να θυμίζει tomahawk που σου πέρνει το skulp και ενώ είσαι κουφός ήδη από το βουητό του.
      Η 6η θα έλεγα χρησιμευεί συχνά για να πέφτουν τα επίπεδα αδρεναλίνης στο αίμα.

      Εντάξει καίει λίγο παραπάνω αλλά όχι όπως ο Arese.

      To συγκεκριμένο S αγοράστικε από Γερμανία και με πινακίδες και το Start Buton στο χέρι έφτασε το εξωφρενικό ποσό των 22.000 ευρώ.

      Και πάλι να ζητήσω συγνώμη από τους συνalfisti που δεν ακολούθησα στην συνέχεια της σημερινής βόλτας αλλά .....
      σήμερα ξύνπησε μέσα μου το τέρας της πισωκούνας.
      Ένα τέρας που η μαμά AR έκανε γνωστό και παράτησε στο παρελθόν ώστε όπως ένας φίλος μου απαντάει στο ερώτημα ''αχχχχχχχχχχ μια τέτοια Alfa θα βγει?'':
      ''Αυτό θά έλεγα νά τό ξεχάσεις. Μακάρι νά διαψευστώ αλλά δέν..... Εκτός καί άν αρχίσουν νά 'κάνουν κουμάντο' οι μηχανικοί καί όχι οι φωστήρες - περιπλανόμενοι μισθοφόροι τού marketing καί τών sales. Κάτι τέτοιο βέβαια θυμίζει τό 'εάν ανατείλει ο ήλιος από τήν δύση............'

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        felleas last edited by

        Ξέρω και μερικοί ξέρουν ότι τρέφω ερωτικά αισθήματα με το συγκεκριμένο όχημα.
        Η 1η φορά που το αντίκρισα ήταν στο διεθνές σαλόνι του BRNO (CZ) το 1996 ως προτότυπο αυτό και ως φοιτητής εγώ.
        Σήμερα και περίπου 10 έτη μπροστά ήρθε η ώρα που είχα μια JoyRide με αυτό το σχιστομάτικο απόλυτο JoyΜashine!
        Φυσικά και με είχαν πάει βόλτα με ένα, αλλά άλλη φάση να το σκίζεις για 1 ώρα αλύπητα.
        Η πρώτη μισή πέρασε στο γυρισμό από Πόρτο Ράφτη και στην κίνηση (χαράμι τέτοιες στροφές) πάλι καλά όμως γιατί το συνήθισα έτσι.
        Και Ω ναι θέλει συνήθεια το εργαλείο....
        Συμπλέκτης σκληρότερος απ ότι περιμένεις, μοντέλλο 2001 χωρίς αντισπιν και παρόμοιες φλωριές. Rowpower δηλαδη!
        Επιλογές 6τάχυτος σκληρότατος και φυσικά το έτοιμο για σκύλιασμα Vtec μετά τις 6.
        Σίγουρα πιο αδύναμο απο έναν Arese αλλά πισωκούνα..........

        Οι πρώτες πλαγιολισθήσεις γινόντας με 3έτες σε ανοιχτό δρόμο χωρίς τιμονιές αλλά με ξερωγκαζιές και αν και αργούσαν λίγο να το δηλώσουν το κοφτερό και σκληρό τιμόνι διορθώνε την 7μέτρη μούρη (τόση μου φαινόταν από μέσα) και απλά αν δεν το παράκανες και είχες και ευαισθητά αντανακλαστικά στο σήκωμα του αριστερού σου ποδιού έκανες ότι ήθελες.
        Με 17άρια και 225 Yokohama δεν δυσκολευόταν να ξεφτυλίσει την έννοια πρόσφυση.

        Μούρες? ποτέ! γιατί? γιατί πάντα μπαίνεις κομμένος πολύ απλά γιατί θες να πατήσεις το γκάζι και να λιώσεις λίγο Yokohama (που παρεπιμπτώντος έχει ευχάριστη οσμή) πάνω στην πρώτη κλειστή στροφή ή καμπή που θα βρεις.

        Λένε ότι δεν έχει ροπή, sow what? αρκέι για να παίζεις ακατάπαυστα και συνεχώς μέχρι να κουραστούν τα πλευρά σου στο τέλειο κόκκινο δερμάτινο και αγλύστριτο backet.

        Στην πρώτη άπλα φρένα (καταπληκτικά τα μαμά παρακαλώ) 1η και τετ-α-κε για πίσω....2α κόφτη 9 και 3η κόφτη 4η 6000 και 200 χλμ/ώρα. με τον αέρα να θυμίζει tomahawk που σου πέρνει το skulp και ενώ είσαι κουφός ήδη από το βουητό του.
        Η 6η θα έλεγα χρησιμευεί συχνά για να πέφτουν τα επίπεδα αδρεναλίνης στο αίμα.

        Εντάξει καίει λίγο παραπάνω αλλά όχι όπως ο Arese.

        To συγκεκριμένο S αγοράστικε από Γερμανία και με πινακίδες και το Start Buton στο χέρι έφτασε το εξωφρενικό ποσό των 22.000 ευρώ.

        Και πάλι να ζητήσω συγνώμη από τους συνalfisti που δεν ακολούθησα στην συνέχεια της σημερινής βόλτας αλλά .....
        σήμερα ξύνπησε μέσα μου το τέρας της πισωκούνας.
        Ένα τέρας που η μαμά AR έκανε γνωστό και παράτησε στο παρελθόν ώστε όπως ένας φίλος μου απαντάει στο ερώτημα ''αχχχχχχχχχχ μια τέτοια Alfa θα βγει?'':
        ''Αυτό θά έλεγα νά τό ξεχάσεις. Μακάρι νά διαψευστώ αλλά δέν..... Εκτός καί άν αρχίσουν νά 'κάνουν κουμάντο' οι μηχανικοί καί όχι οι φωστήρες - περιπλανόμενοι μισθοφόροι τού marketing καί τών sales. Κάτι τέτοιο βέβαια θυμίζει τό 'εάν ανατείλει ο ήλιος από τήν δύση............'

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          felleas last edited by

          Ξέρω και μερικοί ξέρουν ότι τρέφω ερωτικά αισθήματα με το συγκεκριμένο όχημα.
          Η 1η φορά που το αντίκρισα ήταν στο διεθνές σαλόνι του BRNO (CZ) το 1996 ως προτότυπο αυτό και ως φοιτητής εγώ.
          Σήμερα και περίπου 10 έτη μπροστά ήρθε η ώρα που είχα μια JoyRide με αυτό το σχιστομάτικο απόλυτο JoyΜashine!
          Φυσικά και με είχαν πάει βόλτα με ένα, αλλά άλλη φάση να το σκίζεις για 1 ώρα αλύπητα.
          Η πρώτη μισή πέρασε στο γυρισμό από Πόρτο Ράφτη και στην κίνηση (χαράμι τέτοιες στροφές) πάλι καλά όμως γιατί το συνήθισα έτσι.
          Και Ω ναι θέλει συνήθεια το εργαλείο....
          Συμπλέκτης σκληρότερος απ ότι περιμένεις, μοντέλλο 2001 χωρίς αντισπιν και παρόμοιες φλωριές. Rowpower δηλαδη!
          Επιλογές 6τάχυτος σκληρότατος και φυσικά το έτοιμο για σκύλιασμα Vtec μετά τις 6.
          Σίγουρα πιο αδύναμο απο έναν Arese αλλά πισωκούνα..........

          Οι πρώτες πλαγιολισθήσεις γινόντας με 3έτες σε ανοιχτό δρόμο χωρίς τιμονιές αλλά με ξερωγκαζιές και αν και αργούσαν λίγο να το δηλώσουν το κοφτερό και σκληρό τιμόνι διορθώνε την 7μέτρη μούρη (τόση μου φαινόταν από μέσα) και απλά αν δεν το παράκανες και είχες και ευαισθητά αντανακλαστικά στο σήκωμα του αριστερού σου ποδιού έκανες ότι ήθελες.
          Με 17άρια και 225 Yokohama δεν δυσκολευόταν να ξεφτυλίσει την έννοια πρόσφυση.

          Μούρες? ποτέ! γιατί? γιατί πάντα μπαίνεις κομμένος πολύ απλά γιατί θες να πατήσεις το γκάζι και να λιώσεις λίγο Yokohama (που παρεπιμπτώντος έχει ευχάριστη οσμή) πάνω στην πρώτη κλειστή στροφή ή καμπή που θα βρεις.

          Λένε ότι δεν έχει ροπή, sow what? αρκέι για να παίζεις ακατάπαυστα και συνεχώς μέχρι να κουραστούν τα πλευρά σου στο τέλειο κόκκινο δερμάτινο και αγλύστριτο backet.

          Στην πρώτη άπλα φρένα (καταπληκτικά τα μαμά παρακαλώ) 1η και τετ-α-κε για πίσω....2α κόφτη 9 και 3η κόφτη 4η 6000 και 200 χλμ/ώρα. με τον αέρα να θυμίζει tomahawk που σου πέρνει το skulp και ενώ είσαι κουφός ήδη από το βουητό του.
          Η 6η θα έλεγα χρησιμευεί συχνά για να πέφτουν τα επίπεδα αδρεναλίνης στο αίμα.

          Εντάξει καίει λίγο παραπάνω αλλά όχι όπως ο Arese.

          To συγκεκριμένο S αγοράστικε από Γερμανία και με πινακίδες και το Start Buton στο χέρι έφτασε το εξωφρενικό ποσό των 22.000 ευρώ.

          Και πάλι να ζητήσω συγνώμη από τους συνalfisti που δεν ακολούθησα στην συνέχεια της σημερινής βόλτας αλλά .....
          σήμερα ξύνπησε μέσα μου το τέρας της πισωκούνας.
          Ένα τέρας που η μαμά AR έκανε γνωστό και παράτησε στο παρελθόν ώστε όπως ένας φίλος μου απαντάει στο ερώτημα ''αχχχχχχχχχχ μια τέτοια Alfa θα βγει?'':
          ''Αυτό θά έλεγα νά τό ξεχάσεις. Μακάρι νά διαψευστώ αλλά δέν..... Εκτός καί άν αρχίσουν νά 'κάνουν κουμάντο' οι μηχανικοί καί όχι οι φωστήρες - περιπλανόμενοι μισθοφόροι τού marketing καί τών sales. Κάτι τέτοιο βέβαια θυμίζει τό 'εάν ανατείλει ο ήλιος από τήν δύση............'

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            felleas last edited by

            Μόνο για βόλτα....αλλά τώρα άρχισα να το σκέφτομαι σοβαρά!

            Βρίσκεις Γερμανία/Ιταλία με 17-18 χιλιάδες ε σειράς 2 με 18άρια.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vrax last edited by

              Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
              go for it!
              ..αρκει να μην φοραει τον κινητηρα που ειχε χθες ο button..

              Ειδα τους τελευταιους 3 γυρους, τι τρελλη πικρα πρεπει να τραβηξε το ατομο, εδω εμενα μου σφιχτηκε το στομαχι

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • O
                opterios last edited by

                Καλορίζικο, Τίμο

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  maxmara last edited by

                  **Κούκλα **το S2000 και ήταν στο short-list προ έτους. Σαφέστατα πιο **απόλυτη **μηχανή απο το Ζ, με **εσωτερικό **(ποιότητα - πολυτέλεια) μερικά έτη φωτός μπροστά από το Ντάτσουν. Είναι και **γκάμπριο **:) . Τελικά όμως με κέρδισαν το cc.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    felleas last edited by

                    Ρε παιδιά είπαμε δεν είναι δικό μου....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Το βαρύ πενταλ συμπλέκτη και το σκληρό κιβώτιο μάλλον σημαινουν ετοιμοθάνατο συμπλέκτη, με αλλαγή δίσκου θα είναι οκ λογικά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • O
                        opterios last edited by

                        Ο χρήστης felleas έγραψε:
                        Ρε παιδιά είπαμε δεν είναι δικό μου....

                        Ναι, αλλά εσύ είπες ότι το ζαχαρώνεις

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dimsabas last edited by

                          Άσε ρε Θέμη, τα 3/4 του φόρουμ το ζαχαρώνουν !

                          https://cartalk.gr/

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            adis4gr last edited by

                            τα 4/3 μαλλον...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • F
                              felleas last edited by

                              Ο χρήστης opterios έγραψε:

                              Ρε παιδιά είπαμε δεν είναι δικό μου....

                              Ναι, αλλά εσύ είπες ότι το ζαχαρώνεις

                              Όντως αλλά οι μηδαμινοί χώροι στην καμπίνα είναι αρκετά περιοριτικοί για everydaycar.

                              Θα μου πεις ΔΕΝ είναι τέτοιο, όμως I can only afford ONE.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • O
                                opterios last edited by

                                Κρίμα, Τίμο! Έλεγα να σου γίνω στενός κορσές να με πας καμιά βόλτα όταν θα το αγοράσεις...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  felleas last edited by

                                  Ο χρήστης opterios έγραψε:
                                  Κρίμα, Τίμο! Έλεγα να σου γίνω στενός κορσές να με πας καμιά βόλτα όταν θα το αγοράσεις...

                                  Kάτσε γιατί αυτό κάνω τώρα εγώ σε άλλον.....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    megane98hp last edited by

                                    ΑΧ ΒΑΧ

                                    S2000

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      taurus last edited by

                                      Με έχουν πάει μια καλή βόλτα με ένα από δαύτα...

                                      Kαι ξανά ΑΑΑΑΧΧΧΧ.... ΒΑΧΧΧ....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tikket last edited by

                                        Πώς θα γίνει να μη σταματήσει ποτέ η παραγωγή αυτού του αυτοκινήτου ώστε κάποια μέρα να το πάρω και εγώ.....

                                        Ζητάω πολλά;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dimsabas last edited by

                                          Μάλλον ναι. Υπάρχει και η αγορά του μεταχειρισμένου, ξέρεις.

                                          https://cartalk.gr/

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • F
                                            felleas last edited by

                                            Bέβαια η οποία στις μέρες μας θα έπρεπε να είναι πολύ διαδεδωμένη στην χώρα μας μιας και οι τιμές εξωτερικού με νόμιμες διαδικασίες εισαγωγής του αυτοκινήτου ρίχνουν την τιμή του στις 20.000 με 30.000 ανάλογα το μοντελλο.

                                            Γιατί νομίζεται έχουν γεμίσει οι μάντρες και οι δρόμοι με TT, SKL και άλλα....

                                            Προσωπικά θεωρώ κουταμάρα για εμάς τους Έλληνες να μην ψαχτούμε λίγο με την Ευρωπαική αγορά.

                                            Πέρνεις την πιστωτική σου, πας ενά ταξιδάκι Γερμανία αφού έχεις κάνει την έρευνα σου στο INternet. Βρίσκεις την μάντρα, το αγοράζεις σου κάνουν χαρτιά σε 2 μέρες και ξεκινάς για το ταξίδι της επιστροφής με πινακίδες κ ασφάλεια Transit.

                                            Με το που μπαίνεις Ελλάδα έχεις κάποιο διάστημα που φτάνει και τον μήνα αν δεν κάνω λάθος (υπάρχουν αντίστοιχα τόπικ γιαυτο) να περάσεις τελωνείο.

                                            Οπώς είπα, για ένα S μπορείς να πληρώσεις από 2-5 χιλιάδες ευρώ ανάλογα το μοντέλλο.
                                            Φυσικά υπάρχουν και οι πίσω πόρτες σε αυτήν τη δουλειά και πολλά εκτελωνιστικά τερτίπια.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr