Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    safe mode
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. safe mode
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    8
    4147
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      epav last edited by

      Μπορει να μου εξηγησει καποιος τι συμβαινει οταν ο κινητηρας μπαινει σε safe mode λογο βλαβης στον λ και τι βλαβες μπορει να προκληθουν ευχαριστω

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        epav last edited by

        Μπορει να μου εξηγησει καποιος τι συμβαινει οταν ο κινητηρας μπαινει σε safe mode λογο βλαβης στον λ και τι βλαβες μπορει να προκληθουν ευχαριστω

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          epav last edited by

          Μπορει να μου εξηγησει καποιος τι συμβαινει οταν ο κινητηρας μπαινει σε safe mode λογο βλαβης στον λ και τι βλαβες μπορει να προκληθουν ευχαριστω

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kouk last edited by

            Καλώς όρισες!

            Στο safe mode ο κινητήρας -συνήθως- δεν επιτρέπεται να περάσει ένα όριο στροφών (π.χ. 4500) μέχρι να ελεγχθεί από συνεργείο και να αποκατασταθεί η βλάβη.

            Από το safe mode δεν γνωρίζω να μπορούν να προκληθούν βλάβες. Υπάρχουν βέβαια και οι πιο ειδικοί που θα σε διαφωτίσουν με λεπτομέρειες!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lefteris25 last edited by

              ποιο safe mode??? για αυτοκινητα μιλαμε η για windows?

              σε ολλα τα αυτοκινητα συμβενει αυτο?

              θελω να το βαλω σε safe mode! θα κτυπαει κοφτες στις 4000σαλ? τι πρεπει να κανω?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lord_rutherford last edited by

                Δεν ξέρω σίγουρα τι γίνεται σε safe mode και αν μετά το κάψιμο του λ αν το αυτοκίνητο μπαίνει σε safe mode.

                Πάντως επειδή το vectra μας είχε κάψει λ απλά άναβε το λαμπάκι το μοτέρ δούλευε σε όλο το εύρος στροφών αλλά σα να είχε λίγο μειωμένη απόδοση. Πιστεύω πως απλά ο εγκέφαλος όταν καίγεται ένας αισθητήρας δεν παίρνει υπ' όψην του τις παραμέτρους του συγκεκριμένου αισθητήρα και στέλνει κάυσιμο, αβάνς κτλ. σύμφωνα με κάποιες προκαθορισμένες τιμές που έχει για τέτοιες καταστάσεις.

                Αυτά που λέω δεν τα έχω ακούσει κάπου συγκεκριμένα, αλλά απο δώ απο κει και λίγο και η λογική μου, γι' αυτο μη στηριχτεί κανείς!

                Πάντως σίγουρα πρέπει να καταστρέφει τον καταλύτη γι' αυτό πάνε άλλαξε το το συντομότερο. Και το πιο βασικό πετάει και θάνατο απο την εξάτμιση.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  endless last edited by

                  κατ αρχην χαιρετω ολους τους συνφορουμιστες!!!

                  εμενα ειχε καει 2 φορες ο λαμδα... και τις δυο το καταλαβα οταν σε λωριδα επιταχυνσης της α.ο. με το που πατησα το γκαζι, το αμαξι γονατησε μπροστα... και μεχρι να το παω στο συνεργειο δεν ανεβαζε πανω απο 4000 στροφες...
                  στο συνεργειο αφου αλλαξαν τον αισθητηρα, διεγραψαν τη βλαβη και ολα καλα μιας και η ecu δε λειτουργουσε πια με προκαθορισμενες, συντηρητικες τιμες...
                  υποψιν οτι οι 2 φορες ηταν πολυ κοντινες χρονικα και μαλλον προκληθηκαν απο τελειωμενο καταλυτη... απο τοτε που τον αλλαξα δεν παρουσιατηκε το ιδιο προβλημα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kavoyras last edited by

                    Ο χρήστης epav έγραψε:
                    Μπορει να μου εξηγησει καποιος τι συμβαινει οταν ο κινητηρας μπαινει σε safe mode λογο βλαβης στον λ και τι βλαβες μπορει να προκληθουν ευχαριστω

                    Γενικά ο κινητήρας μπαίνει σε κατάσταση ανάγκης (safe mode) όταν ο εγκέφαλος του διαγνώσει μεγάλη απόκλιση από τις αναμενόμενες τιμές.Έτσι ρίχνει τον κινητήρα σε κατάσταση ανάγκης:
                    -μείωση ιπποδύναμης
                    -κόφτης στις 3500-4000rpm κτλ
                    ώστε να μπορείς κι εσύ να πας φτάσεις έστω στον προορισμό σου,χωρίς να προκαλέσεις ζημιά στον κινητήρα.Με άλλα λόγια είναι μια δικλίδα ασφαλείας ώστε αν συμβεί κάτι μικρό στον κινητήρα,να σε προφυλάξει από περαιτέρω ζημιές και να σε κάνει να αποφύγεις να το 'φορτώσεις' για να το πας στο συνεργείο.Εγώ το βρίσκω πολύ καλό αυτό το 'κόλπο'. (=>μειονέκτημα:για όσους θέλουν να βελτιώσουν περιφειακά το αμάξι τους πρέπει να περάσουν νέες παραμέτρους στον εγκέφαλο)

                    Προσωπικά έχω 'δει' να μπαίνει safe mode σε κινητήρα mercedes c200 γιατί διάβαζε ο εγκέφαλος διαφορετική πίεση στον κομπρέσορα από αυτή που θεωρούσε ως σωστή/αναμενόμενη.Έτσι άνοιγε τη βαλδίδα ανακούφισης του compressor και το αμάξι δεν τράβαγε καθόλου.
                    Τώρα να μπει λόγω αισθητήρα λ σε safe mode...δεν το έχω ακούσει ποτέ.Αλήθεια,για τι αμάξι μιλάμε (αν και δεν ξέρω κατά πόσο έχει σημασία αυτό) ή είναι απλά εγκυκλοπαιδική ερώτηση?

                    Γενικά δεν παθαίνει τίποτα ο κινητήρας αν είναι σε safe mode.Άλλωστε γι'αυτό υπάρχει αυτή η κατάσταση στην ECU.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
                      Γενικά **δεν παθαίνει τίποτα ο κινητήρας **αν είναι σε safe mode.Άλλωστε γι'αυτό υπάρχει αυτή η κατάσταση στην ECU.

                      Αυτό το δεν παθαίνει τίποτα είναι σχετικό. Πριν κάμποσα χρόνια όταν ζόριζα μια 318i και κάποια στιγμή ένιωσα σαν κάποιος να έβαλε κόφτη στις 4500 δεν ήξερα από safe mode. Θεώρησα λοιπόν ότι αφού όλα έδειχναν καλά από θερμοκρασίες και δεν ανάβανε λαμπάκια μάλλον η βενζίνη είχε σκουπιδάκια ή νερό και συνέχισα να γκαζώνω για να κάψω την κακή βενζίνη. Την επόμενη φορά στο ίδιο σημείο διαδρομής (στροφές Υλίκης) το ξαναέκανε και αφού εγώ επέμεινα, λίγα μόλις δευτερόλεπτα μετά, απέκτησα κινητήρα με καινούργια σχεδίαση του συστήματος εισαγωγής/εξαγωγής που θα το περιέγραφα αμέσου αναπνοής καθώς διαμέσου 2 ευμεγέθων νεοδημιουργημένων θυρίδων υπήρχε άμεση επικοινωνία του εσωτερικού με το εξωτερικό..... μόνο που κάποιο πιστόνι μου ξέφυγε από την μια τρύπα..... Φαίνεται ότι μάλλον ξέμεινε από λάδι ο κινητήρας και δυστυχώς όπως έμαθα στο συνεργείο στον κινητήρα αυτό συμβαίνει σχετικά συχνά καθώς τα σχετικά λαμπάκια ανάβουν κατόπιν εορτής....
                      Οπότε δεν θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου ότι όλα καλά....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr